نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 ایجاد داشبورد مدیریت دیگر اختیاری نیست. بدانید چرا داشتن موفقیت برای تیم اجرایی خود برای مشاهده نتایج و KPI ضروری است.

برخی از افراد با مطالعه بهتر می آموزند. دیگران از نظر بصری بهتر یاد می گیرند.

صرف نظر از سبک یادگیری ترجیحی شما ، داشبورد مدیریت ابزاری تجاری است که کلمات ، اعداد و عناصر بصری را در یک قالب آسان برای خواندن جمع می کند که از نظر زیبایی نیز جالب است و هم ذهن اعداد محور را به خود جلب می کند.

موارد زیر را برای کمک به شما در یافتن داشبورد مدیریت برنده برای نیازهای تجاری خود ارائه می دهیم:

داشبورد مدیریت چیست؟

یک داشبورد مدیریتی بصورت بصری کلیه شاخص های مهم عملکرد اصلی کسب و کار (KPI) را در یک مکان نشان می دهد. داشبوردهای مدیریت با قرائت آسان ارائه می شوند و با مدیران شرکت تا سطح C به اشتراک گذاشته می شوند ، به طوری که همه اهداف ، معیارها ، موارد اقدام و KPI برای دیدن همه مشخص می شود.

این داشبوردها به تیم ها کمک می کنند تا پیشرفت و موفقیت معیارهای اندازه گیری شرکت را پیگیری کنند و مدیریت را قادر می سازد تا تصمیمات مبتنی بر داده را در مورد اهداف کسب و کار آینده اتخاذ کند.

داشبورد مدیریت ممکن است شامل نمودارها ، تصاویر ، جداول ، داده های عددی و داده های مطالعات موردی یا ترکیبی از این عناصر باشد. این داشبوردها ابزارهای اساسی برای فرآیندهای مدیریت ساده هستند که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته و دیده می شوند.

چرا به داشبورد مدیریت نیاز دارم؟

داشبوردهای مدیریت ، همه معیارهای تجاری را در یک نقطه ساده و بصورت جذاب از نظر بصری برای مدیران شرکت ساده می کنند تا تصویری از روند فعالیت های شما در کسب و کار ارائه دهند ، با جزئیات نحوه برتری یا عدم موفقیت هر تیم سنجه سالانه یا سه ماهه

برای جزئیات بیشتر در مورد شاخص های داشبورد مدیریتی ، Catriona Jasica از Top Vouchers Code یادداشت می کند ، "داشبورد مدیریت همه چیز در مورد مدیریت KPI های مهم در یک مکان ، به اشتراک گذاری بینش ها و تصمیم گیری سریع بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده است."

داشبورد مدیریت یک زبان جهانی است که همه به آن صحبت می کنند. با در نظر گرفتن عناصر بصری ، اعداد ، نمودارها و نمودارها ، نمی توانید در ساخت یکی اشتباه کنید. بیایید بدانیم چه چیزهایی باید در داشبورد مدیریتی خود بگنجانیم تا از این نظر برای تیم اجرایی شما باارزش ترین باشد.

* یادداشت سردبیر: Databox دارای تقریباً 300 الگوی مختلف است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا بتوانید داشبوردهای مورد نیاز خود را ایجاد کنید. خواه تمرکز شما ردیابی ترافیک وب ، درآمد منظم سالانه یا تعداد سرنخ های دریافتی باشد ، Databox از الگوی داشبورد مناسبی برای شما برخوردار است.

7 معیار و KPI برای قرار دادن در هر داشبورد مدیریت

بسیار خوب ، بنابراین شما را متقاعد کردیم که یک داشبورد مدیریت بسازید. اما شما کاملاً نمی دانید که این باید شامل چه نوع محتوایی باشد. به همین دلیل از 10 متخصص برای ساخت داشبورد مدیریت عالی کمک خواسته ایم.

آنها گفتند كه اجزای زیر باید شامل شوند:

  • هزینه جذب مشتری (CAC)
  • شاخص های وضعیت قرمز-عنبر-سبز (RAG)
  • عملکرد و کلیک های کمپین
  • مقایسه های ربع به ربع
  • مدت زمان در صفحه و مدت زمان جلسه
  • سود و زیان ماهانه
  • درآمد را در مقابل درآمد واقعی قرار دهید

به عنوان یک عدد حیرت انگیز ، هزینه جذب مشتری و رشد درآمد ذکر شده است ، بنابراین قطعاً این دو نکته را با جزئیات کامل گسترش خواهیم داد.

1. هزینه جذب مشتری (CAC)

هزینه جذب مشتری (CAC) هزینه بدست آوردن مشتری جدید یا مجموع پولی است که تیم شما برای بازاریابی ، جذب و فریب مشتری برای تصمیم گیری خرید خرج می کند.

از آنجا که این می تواند یک منطقه هزینه های بزرگ برای تیم شما باشد ، برای درست یا تا آنجا که می توانید یک معیار مهم است. حتی اگر مشت مشتی پول بدست آورید ، اگر CAC را به ازای هر مشتری در نظر نگیرید ، سود خالص شما ممکن است کمتر از آنچه شما تخمین می زنید باشد.

مایکل دی. براون از موسسه نتایج تازه در این مورد توضیح می دهد. براون خاطرنشان می کند ، "ضررها می توانند به عنوان رشد در تجارت شناخته شوند. ممکن است مشتری در حال خرید باشد ، ممکن است تعداد فروش و درآمد او بالا برود ، اما اگر شما نمی دانید که برای خرید آن خریدار و اندازه گیری آن در مقابل آنچه که در خریدهای شما به شما بازپرداخت می کنند ، چقدر هزینه می کنید ، یک ظرف غذا در هیچ زمان. "

ممکن است فکر کنید: اگر در حال کسب درآمد هستیم ، آیا واقعاً مهم است که هزینه خرید مشتری جدید چقدر است؟ کاملاً اینطور است. چرا؟ زیرا ، همانطور که براون توضیح می دهد ، هنگامی که CAC خود را بشناسید ، "خواهید فهمید که آیا حمایت از مشتری خاص واقعاً ارزش آن را دارد یا نه. با CAC تاسیس و با توجه به مقدار طول عمر مشتری (CLV) اندازه گیری شده ، می توانید بدانید که کدام مشتری را انتخاب می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

کارمندان نیرویی هستند که شرکت را به جلو سوق می دهند. بنابراین جای تعجب نیست که عملکرد روزانه نیروی کار بر موفقیت یا شکست یک کسب و کار تأثیر زیادی می گذارد.

برای موفقیت در بازار امروز ، مشاغل باید راه هایی برای حفظ و ارائه بهترین عملکرد از کارمندان خود پیدا کنند. این نه تنها به استخدام ، حفظ و رشد بهترین استعدادها کمک می کند ، بلکه با کمک به کارکنان برای رشد در نقش ها و مسئولیت های خود ، شرکت می تواند خط لوله رهبران آینده را ایجاد کند. همه به موفقیت طولانی مدت کمک می کنند.

تلاش برای بهبود ارزیابی عملکرد کارکنان یک روند مداوم است که شامل اندازه گیری ، ارزیابی و برنامه ریزی است ، اما همچنین یک گام حیاتی برای دستیابی به اهداف شرکت است.

عملکرد کارکنان چیست؟

به بیان ساده ، عملکرد کارکنان نحوه کارکنان وظایف مربوط به وظایف خود ، انجام وظایف مورد نیاز و رفتار در محیط کار است. اندازه گیری عملکرد شامل کیفیت ، کمیت و کارایی کار است.

وقتی رهبران بر عملکرد کارمندان نظارت می کنند ، می توانند تصویری از نحوه فعالیت کسب و کار ترسیم کنند. این نه تنها به برجسته کردن آنچه که شرکت ها می توانند در حال حاضر برای بهبود تجارت خود انجام دهند کمک می کند ، بلکه این اطلاعات همچنین در برنامه های رشد آینده نقش دارد.

با این حال ، تمرکز بر عملکرد کارمندان فقط به نفع تجارت نیست. این به کارمندان کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود برسند ، در حالی که عملکرد کلی را نیز بهبود می بخشد - که می تواند تأثیرات مثبتی بر روحیه و کیفیت کار تولید شده داشته باشد.

سرانجام ، اما مهمتر از همه ، هنگامی که کارمندان عملکرد ضعیفی دارند ، مشتریان ممکن است ناراضی باشند. در نتیجه ، کل کسب و کار ممکن است تحت تأثیر عملکرد ضعیف و تلاش برای رسیدن به اهداف قرار گیرد.

عملکرد کارکنان چگونه اندازه گیری می شود؟

هر نقشی متفاوت است بنابراین معیارهای مورد استفاده برای سنجش عملکرد کارکنان در نهایت به نوع شغلی که شرکت و کارمندان در آن فعالیت می کنند بستگی دارد.

اما به طور کلی ، روش های اصلی ارزیابی عملکرد عبارتند از:

کیفیت کار

 

استاندارد کار تولید شده شاخص کلیدی عملکرد است. آیا کارمندان برای اطمینان از نتایج با کیفیت بالا حداکثر تلاش خود را می کنند؟ آیا اهداف عملکرد برآورده می شوند؟ کیفیت کار زمینه را برای تجزیه و تحلیل سایر عناصر عملکرد آنها فراهم می کند.

سرعت و کارایی

 

با نگاهی به میزان کارکنان در یک هفته ، ماه یا سه ماهه به طور متوسط ​​، این چگونه با انتظارات شما مطابقت دارد؟ آیا مهلت های تعیین شده رعایت شده است ، به طور چشمگیری بهبود یافته است ، یا اینکه وقت تلف شده است؟ آیا گوشه ها برای تولید سریع کار بریده می شوند؟ کارایی نتیجه حداکثر بازده حداقل هزینه است ، بنابراین این مهم است که در شرکت خود بدانید.

اعتماد و قوام

از خود بپرسید آیا به کارمندان خود اعتماد دارید که همه کارهای خود را در حد استاندارد انجام دهند و به موقع تحویل دهند. آیا آنها به طور مستقل کار می کنند یا احساس می کنید که غالباً مجبورید قدم بگذارید؟ آیا آنها به طور مداوم ارزش های شرکت را نشان می دهند؟ آیا آنها وقت شناس و مطابق استاندارد مورد انتظار هستند؟ به کارمندان با عملکرد بالا می توان اعتماد عمل کرد و بدون نظارت زیاد به نتایج قوی خود ادامه می دهند.

هنگام انجام بازبینی عملکرد فردی کارکنان ، این معیارهای عملکرد را در ذهن داشته باشید.

نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان

بررسی عملکرد هم برای کارمندان و هم برای مدیران می تواند دلهره آور باشد - اما این یک نقطه شروع ضروری است.

بدون ارزیابی صحیح از عملکرد یک کارمند فردی ، ممکن است وقت و تلاش ارزشمندی را برای اجرای برنامه های بهبودی که شروع به حل مشکل واقعی نمی کنند ، تلف کنید. در طول این مرحله وقت بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که یک بررسی کامل و کامل از عملکرد فرد دارید تا پایه محکمی برای برنامه های بهبود ایجاد کنید.

ارزیابی عملکرد کارکنان

در اینجا چند روش محبوب برای ارزیابی عملکرد کارکنان آورده شده است:

بازخورد 360 درجه

همانطور که از نامش پیداست ، این روش نگاهی به بازخورد ، نظرات و ارزیابی های حلقه ای از افراد دارد. این شامل اعضای تیم ، سرپرستان و سایر افرادی است که کارمند در شرکت کار می کند. با فراتر رفتن از آنچه مدیر مستقیم می بیند ، درعوض دید کاملی از عملکرد به شما نشان داده می شود. به دنبال هرگونه شباهت در بازخورد از مناطق مختلف باشید ، زیرا این امر زمینه هایی برای پیشرفت بیشتر را شناسایی می کند.

عملکرد مبتنی بر هدف

با استفاده از این روش ، مدیران و کارمندان برای توسعه اهداف عملکرد و تعیین مهلت های مشخص برای تکمیل کار با یکدیگر همکاری می کنند. وقتی کارمندان درگیر فرآیند ایجاد اهداف خود باشند ، می توانند ببینند که چگونه اهداف فردی آنها به اهداف بزرگتر شرکت کمک می کند. این درک بیشتری از آنچه باید انجام شود و دلیل مهم آن ایجاد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

فرآیند مدیریت دانش (KMS) تقریباً در هر تجارت موفق بخشی اساسی است. با این وجود چرا بسیاری از مشاغل و شرکت های نوپا از آن به عنوان یک جز component اختیاری چشم پوشی می کنند؟

هزینه های گران قیمت مدیریت دانش و حفظ منظم آن از دلایل اصلی آن است. تلاش برای به روزرسانی مقالات دانش با استفاده از ابزارهای پیچیده دلیل دیگری است که باعث می شود مشاغل از ایجاد پایگاه های دانش پرهیز کنند.

با این حال ، با KMS مناسب می توانید از همه این مسائل جلوگیری کنید. و بر اساس بودجه ای ناچیز ، یک دانش بنیان به راحتی قابل مدیریت بسازید.

ما چندین سیستم مدیریت دانش پیدا کردیم که درست مثل مشاغل شما و بسیاری از مشاغل دیگر برای مشاغل ساخته شده اند. در این راهنما ، ما به سیستم ها نگاه می کنیم تا KMS مناسب پروژه شما را پیدا کنیم.

سیستم مدیریت دانش (KMS) چیست؟

فرآیند مدیریت دانش را می توان از بسیاری جهات تعریف کرد. برای برخی ، این یک پلت فرم آموزش و یادگیری است. برای بسیاری دیگر ، این بستری برای حل موثر مشکلات است.

به زبان ساده ، سیستم مدیریت دانش بستر یا ابزاری است که برای اشتراک دانش استفاده می کنید.

به عنوان مثال ، با یک سیستم مدیریت دانش ، می توانید مقالات ، اسناد و راهنماهایی را ایجاد کنید. سپس می توانید آنها را در دسترس مشتریان یا کارمندان خود قرار دهید تا به آنها اجازه دهند راه حل هایی برای مسائل مشترک مربوط به محصول شما پیدا کنند.

این که آیا برای یادگیری نحوه استفاده از یک محصول به مشتریان است. یا به کارمندان خود بیاموزید که چگونه شرایط مختلف را اداره کنند. همه ما می توانیم توافق کنیم که یک پایگاه دانش از بسیاری جهات می تواند برای انواع مشاغل مفید باشد.

مزایای فرآیندد مدیریت دانش و به اشتراک گذاری

اگر به اقناع بیشتری نیاز دارید ، در اینجا تنها برخی از مزایای بسیاری از مدیریت دانش آورده شده است.

هزینه های پشتیبانی مشتری را کاهش دهید

با داشتن یک دانش بنیان ، شما مشتریان و کارمندان خود را قادر می سازید تا به تنهایی راه حل پیدا کنند.

اگر مشتری مشکلی دارد ، می تواند در پایگاه دانش به دنبال پاسخ باشد. کارمندان می توانند از پایگاه دانش برای یافتن راهنماهایی در مورد چگونگی مدیریت شرایط خاص مانند پاسخ به سوالات مشتری استفاده کنند.

در هر صورت ، می تواند به کاهش زمان و هزینه های پاسخگویی به ایمیل ها و تماس های تلفنی کمک کند.

کارمندان و تیم ها را آموزش دهید

پایگاههای دانش خصوصی معمولاً توسط شرکتها برای آموزش و آموزش کارمندان و تیمهایشان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید چندین پایگاه دانش برای هر بخش ایجاد کنید. آن را با دوره ها ، راه حل ها و راهنماها پر کنید. به طوری که آنها می توانند راهنماهای آموزش مشکلات عمومی را به تنهایی پیدا کنند.

سریعتر حل مسئله

پایگاه های دانش همچنین با ارائه راه حل های درخواستی به شما کمک می کنند تا در وقت خود صرفه جویی کنید. برای رفع مشكل دیگر لازم نیست مشتریان ساعت ها تماس بگیرند و در انتظار بمانند. کارکنان برای پاسخ به س questionsالات ساده نیازی به گذراندن ماه های آموزش ندارند. همه اینها در دانش است. فقط یک جستجو دور است.

دانش تخصصی را به اشتراک بگذارید

مشورت با یک متخصص اکنون از گذشته است. با داشتن یک دانش بنیان ، شما یک متخصص می شوید. پایگاه های دانش با راهنماها و اسنادی که توسط متخصصان ساخته شده پر شده است. دیگر نیازی به کمک گرفتن نیست.

رتبه بندی بهتر موتور جستجو

همچنین می توان از پایگاه های دانش عمومی به عنوان منبع بسیار خوبی برای سئو استفاده کرد. می توانید مقالات و محتوای دانش را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص بهینه کنید.

انواع مختلف سیستم های مدیریت دانش

اولین قدم در توسعه سیستم مدیریت دانش تعیین اهداف مشخص است. هدف اصلی پایگاه دانش شما چیست؟ آیا این برای خدمت به مشتریان است یا ادارات خود را مدیریت کنید؟

هنگامی که هدف مشخصی دارید ، می توانید KMS مناسب را بر اساس انواع مختلف دانش بنیان پیدا کنید.

سیستم های پشتیبانی مشتری

اینها سیستم های دانش بنیان عمومی هستند که شما برای خدمت به مشتریان ایجاد می کنید. پایگاه های دانش پشتیبانی مشتری شامل آموزش ها و راهنماها است. به خصوص پاسخ به مسائل معمول مربوط به محصولات یا خدمات. این به مشتریان امکان می دهد بدون نیاز به تماس با پشتیبانی مشتری ، راه حل هایی پیدا کنند.

سیستم های دانش خبره

سیستم های دانش متخصص اغلب برای خدمت به تیم یک شرکت یا یک بخش خصوصی می شوند. به عنوان مثال ، بخش پشتیبانی مشتری می تواند از یک سیستم دانش متخصص برای یافتن سریع پاسخ به مشکلات رایج مشتری استفاده کند. این نوع پایگاه های دانش شامل راهنماهای متخصص ساخته شده در موضوعات خاص است.

سیستم های مدیریت اسناد

همانطور که از نام آن پیداست ، سیستم های مدیریت اسناد پایگاه دانش مدیریت اسناد هستند. این به ویژه برای مشاغل مفید و متعدد مفید است. سیستم های مدیریت اسناد به شما کمک می کنند تا یک کتابچه راهنمای بزرگ برای همه محصولات خود در یک مکان ایجاد کنید.

سیستم های مدیریت پایگاه داده

سیستم های مدیریت پایگاه داده برای ذخیره و به اشتراک گذاری انواع مختلف داده های مربوط به یک محصول یا تجارت استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به مشتریان یا تاریخچه محصول باشد ، مدیریت پایگاه داده به سازماندهی منظم همه چیز کمک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

خرید بهترین برند جاروبرقی برای یک خانه تمیز مهم است. انواع مختلفی از جاروبرقی ها با انواع زنگ ها و سوت ها برای انتخاب وجود دارد. ما در حال حاضر بیش از 180 مدل در رتبه بندی خود داریم - که ما آنها را در 16 مایل فرش و کف قرار می دهیم ، همه در تلاش برای کمک به شما در انتخاب جاروبرقی مناسب برای خانه خود هستند ، اعم از قائم ، کنیستر ، چوب ، دستی ، یا یک مدل رباتیک.

ما جدیدترین و بهترین برند جاروبرقی را آزمایش ، ارزیابی و مقایسه می کنیم تا به شما در خرید هوشمند کمک کنیم. پس تا انتهای این راهنمای خرید جاروبرقی با ما همراه باشید.

جاروبرقی چی خوبه؟

برای تعیین میزان خوب پاک شدن خانه ما مجموعه ای متفاوت از آزمایشات را بر اساس آنچه و نحوه طراحی برای تمیز کردن انجام داده ایم ، انجام می دهیم. به عنوان مثال ، شما انتظار ندارید که یک چوب ، دستی یا رباتیک جاروبرقی قدرت پاک کنندگی یک قوطی بزرگ یا عمودی داشته باشد ، اما همه آنها دارای مزایا و منهای خود هستند.

برای فهمیدن اینکه چقدر جاروبرقی خاک را به خوبی جمع می کند ، چه مقدار زباله را در خود نگه می دارد ، مانور آن آسان است و سر و صدا آن چقدر است ، جارو برقی را از طریق آزمایش های مختلف قرار می دهد. ما قبل از جاروبرقی طلق ، شن و موی حیوانات اهلی را درون فرش قرار می دهیم. ما از همان دستور تهیه بستر در کف های برهنه استفاده می کنیم و مشاهده می کنیم که آیا جاروبرقی آن را جمع می کند یا پراکنده می کند. و ما جاروبرقی like اطراف اتاقها و مبلمان را مانور می دهیم ، دقیقاً مانند کارهایی که انجام می دهید ، تا اطمینان حاصل شود که از پس کنترل راحت برخوردار است.

بهترین مارک جاروبرقی عملکرد خوبی دارند اما با گذشت زمان از پس آن بر نمی آیند ، برنده نیستند. بنابراین ما از نظرسنجی اعضای منحصر به فرد خود ، قابلیت اطمینان و رضایت مالک پیش بینی شده را در یک امتیاز کلی قرار می دهیم. از جمله قابلیت اطمینان ، همراه با نتایج حاصل از آزمایشات آزمایشگاهی ، برخی از جاروبرقی ها در رتبه بندی ما افزایش می یابد ، در حالی که دیگران را پایین می کشد.

جاروبرقی بی سیم بخریم یا سیم دار؟

طبق داده های نظرسنجی ما  و بررسی بهترین برند جاروبرقی ، جاروبرقی های سیم دار قابل اطمینان تر از مدل های بی سیم هستند. بنابراین در جدیدترین نظرسنجی های ما ، قابلیت اطمینان و رضایت از جاروبرقی های بی سیم را جدا از جاروبرقی های چوبی سیم دار تحلیل کردیم ، و نتایج چشم نواز بود: در حالی که مارک های vac stick stick بی سیم در رتبه بندی ما وجود دارد که برای اطمینان از امتیاز خوبی برخوردار هستند ، هیچ یک از آنها برای اطمینان قابل اعتماد نیستند و در تست های عملکرد آزمایشگاهی ما به اندازه کافی خوب عمل نمی کنند که توسط Consumer Reports توصیه می شود. مشكلات موجود در خلخال های چوبی با باتری بسیار شایع هستند.

شما نمره کلی را در رتبه بندی های ما برای جاروبرقی های ایستاده ، قوطی و چوبی ، همراه با رتبه بندی های فردی برای قابلیت اطمینان ، رضایت و هر یک از آزمایشات آزمایشگاهی مشاهده خواهید کرد.

جاروبرقی بوش بدون کیسه

و از آنجا که بسیاری از بهترین مارک جاروبرقی رباتیک از WiFi برای بارگذاری داده های تمیز کردن استفاده می کنند ، آزمایشگاه دیجیتال ما هر مدل جاروبرقی rob رباتیک را برای هرگونه امنیت و حریم خصوصی مصرف کنندگان آزمایش می کند.

راهنمای خرید جاروبرقی براساس وکیوم

با تعیین بهترین خلاuum برای نوع تمیزکاری شما شروع کنید. اگر فرش دیوار به دیوار یا فرش های زیادی دارید ، قائم - بخصوص آنهایی که کیف دارند - بهترین انتخاب است. اما برای خانه هایی که پله های زیادی دارند ، مانور کنیستر راحت تر است و در کف با سطح سخت ، از چوب سخت تا کاشی ، عملکرد خوبی دارند. جای خالی استیک و مدل دستی برای کارهای سبک تر مانند غلات ریخته شده عالی است که نیاز به توجه سریع دارند. اگر بخواهید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید ، یک جاروبرقی rob رباتیک ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد - اگرچه لازم است یادتان باشد که سطل آشغال را به صورت دوره ای خالی کنید.

ما سیستم های جاروبرقی central مرکزی را آزمایش نمی کنیم ، اما اگر شما یک بازسازی گسترده انجام می دهید یا مایل به نصب لوله های مکش در پشت دیوارهای هر اتاق در خانه هستید ، ممکن است این سیستم ها یک گزینه باشد. آنها مطمئناً قدرتمند هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

خرید بهترین برند جاروبرقی برای یک خانه تمیز مهم است. انواع مختلفی از جاروبرقی ها با انواع زنگ ها و سوت ها برای انتخاب وجود دارد. ما در حال حاضر بیش از 180 مدل در رتبه بندی خود داریم - که ما آنها را در 16 مایل فرش و کف قرار می دهیم ، همه در تلاش برای کمک به شما در انتخاب جاروبرقی مناسب برای خانه خود هستند ، اعم از قائم ، کنیستر ، چوب ، دستی ، یا یک مدل رباتیک.

ما جدیدترین و بهترین برند جاروبرقی را آزمایش ، ارزیابی و مقایسه می کنیم تا به شما در خرید هوشمند کمک کنیم. پس تا انتهای این راهنمای خرید جاروبرقی با ما همراه باشید.

جاروبرقی چی خوبه؟

برای تعیین میزان خوب پاک شدن خانه ما مجموعه ای متفاوت از آزمایشات را بر اساس آنچه و نحوه طراحی برای تمیز کردن انجام داده ایم ، انجام می دهیم. به عنوان مثال ، شما انتظار ندارید که یک چوب ، دستی یا رباتیک جاروبرقی قدرت پاک کنندگی یک قوطی بزرگ یا عمودی داشته باشد ، اما همه آنها دارای مزایا و منهای خود هستند.

برای فهمیدن اینکه چقدر جاروبرقی خاک را به خوبی جمع می کند ، چه مقدار زباله را در خود نگه می دارد ، مانور آن آسان است و سر و صدا آن چقدر است ، جارو برقی را از طریق آزمایش های مختلف قرار می دهد. ما قبل از جاروبرقی طلق ، شن و موی حیوانات اهلی را درون فرش قرار می دهیم. ما از همان دستور تهیه بستر در کف های برهنه استفاده می کنیم و مشاهده می کنیم که آیا جاروبرقی آن را جمع می کند یا پراکنده می کند. و ما جاروبرقی like اطراف اتاقها و مبلمان را مانور می دهیم ، دقیقاً مانند کارهایی که انجام می دهید ، تا اطمینان حاصل شود که از پس کنترل راحت برخوردار است.

بهترین مارک جاروبرقی عملکرد خوبی دارند اما با گذشت زمان از پس آن بر نمی آیند ، برنده نیستند. بنابراین ما از نظرسنجی اعضای منحصر به فرد خود ، قابلیت اطمینان و رضایت مالک پیش بینی شده را در یک امتیاز کلی قرار می دهیم. از جمله قابلیت اطمینان ، همراه با نتایج حاصل از آزمایشات آزمایشگاهی ، برخی از جاروبرقی ها در رتبه بندی ما افزایش می یابد ، در حالی که دیگران را پایین می کشد.

جاروبرقی بی سیم بخریم یا سیم دار؟

طبق داده های نظرسنجی ما  و بررسی بهترین برند جاروبرقی ، جاروبرقی های سیم دار قابل اطمینان تر از مدل های بی سیم هستند. بنابراین در جدیدترین نظرسنجی های ما ، قابلیت اطمینان و رضایت از جاروبرقی های بی سیم را جدا از جاروبرقی های چوبی سیم دار تحلیل کردیم ، و نتایج چشم نواز بود: در حالی که مارک های vac stick stick بی سیم در رتبه بندی ما وجود دارد که برای اطمینان از امتیاز خوبی برخوردار هستند ، هیچ یک از آنها برای اطمینان قابل اعتماد نیستند و در تست های عملکرد آزمایشگاهی ما به اندازه کافی خوب عمل نمی کنند که توسط Consumer Reports توصیه می شود. مشكلات موجود در خلخال های چوبی با باتری بسیار شایع هستند.

شما نمره کلی را در رتبه بندی های ما برای جاروبرقی های ایستاده ، قوطی و چوبی ، همراه با رتبه بندی های فردی برای قابلیت اطمینان ، رضایت و هر یک از آزمایشات آزمایشگاهی مشاهده خواهید کرد.

جاروبرقی بوش بدون کیسه

و از آنجا که بسیاری از بهترین مارک جاروبرقی رباتیک از WiFi برای بارگذاری داده های تمیز کردن استفاده می کنند ، آزمایشگاه دیجیتال ما هر مدل جاروبرقی rob رباتیک را برای هرگونه امنیت و حریم خصوصی مصرف کنندگان آزمایش می کند.

راهنمای خرید جاروبرقی براساس وکیوم

با تعیین بهترین خلاuum برای نوع تمیزکاری شما شروع کنید. اگر فرش دیوار به دیوار یا فرش های زیادی دارید ، قائم - بخصوص آنهایی که کیف دارند - بهترین انتخاب است. اما برای خانه هایی که پله های زیادی دارند ، مانور کنیستر راحت تر است و در کف با سطح سخت ، از چوب سخت تا کاشی ، عملکرد خوبی دارند. جای خالی استیک و مدل دستی برای کارهای سبک تر مانند غلات ریخته شده عالی است که نیاز به توجه سریع دارند. اگر بخواهید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید ، یک جاروبرقی rob رباتیک ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد - اگرچه لازم است یادتان باشد که سطل آشغال را به صورت دوره ای خالی کنید.

ما سیستم های جاروبرقی central مرکزی را آزمایش نمی کنیم ، اما اگر شما یک بازسازی گسترده انجام می دهید یا مایل به نصب لوله های مکش در پشت دیوارهای هر اتاق در خانه هستید ، ممکن است این سیستم ها یک گزینه باشد. آنها مطمئناً قدرتمند هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

انتخاب بهترین ساختار سازمانی برای شرکت ، بخش یا تیم خود بسیار شبیه به انتخاب یک ماشین جدید است.

در ابتدایی ترین سطح ، شما همیشه بدنبال چیزی مناسب جاده هستید - چیزی که بتواند شما (و مسافرانتان) را بدون مشکل از نقطه A به نقطه B برساند. اما فراتر از آن ، گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید . خودکار یا دستی؟ چهار چرخ محرک یا دو؟ GPS داخلی؟ داخلی چرم؟ خازن شار؟ (البته فقط اگر به گذشته برگردید.)

در دنیای ساختارهای سازمانی ، گزینه هایی که باید انتخاب کنید شامل مواردی مانند زنجیره فرماندهی (طولانی یا کوتاه؟) ، دامنه کنترل (گسترده یا محدود؟) و تمرکز (تصمیم گیری متمرکز یا غیرمتمرکز؟) ، فقط چندتا را نام بردن. در ادامه با ما همراه باشید تا به انواع ساختار سازمانی بپردازیم.

انواع ساختار سازمانی

ساختار سازمانی یک نمودار تصویری از یک شرکت است که توصیف می کند کارمندان چه کارهایی انجام می دهند ، چه کسی را به آنها گزارش می دهند و نحوه تصمیم گیری در کل کسب و کار را نشان می دهد. ساختارهای سازمانی می توانند از توابع ، بازارها ، محصولات ، جغرافیاها یا فرایندها به عنوان راهنمای خود استفاده کنند و به مشاغل با اندازه و صنایع خاص بپردازند.

ساختار سازمانی چه فایده ای دارد؟ به عنوان یک رهبر تجارت ، آیا حتی به یک مورد نیاز دارید؟ همانطور که گفتم ، ساختارهای org به شما کمک می کنند حداقل سه عنصر اصلی از چگونگی فعالیت کسب و کار خود را تعریف کنید.

با بزرگتر شدن شرکت شما ، یک ساختار سازمانی همچنین می تواند برای کارمندان جدید مفید باشد زیرا آنها می آموزند چه کسی فرآیندهای شرکت شما را مدیریت می کند.

سپس ، اگر می خواهید رهبری خود را تغییر دهید یا تغییر دهید ، می توانید با تنظیم نمودارهای ساختار سازمانی ، نحوه کار جریان را تجسم کنید.

به بیان ساده ، این نمودار مانند نقشه ای است که به سادگی نحوه کار شرکت شما و سازماندهی نقش های آن را توضیح می دهد.

در اینجا معنی هر یک از این عناصر برای یک سازمان چیست:

زنجیره فرماندهی

سلسله مراتب شما نحوه تفویض وظایف و تأیید کار است. یک ساختار org به شما امکان می دهد تعداد "پله های نردبان" یک بخش یا خط تجاری خاص را تعریف کنید. به عبارت دیگر ، چه کسی می گوید چه کسی باید انجام دهد؟ و چگونه مسائل ، درخواست ها و پیشنهادات بالا و پایین آن نردبان را با یکدیگر ارتباط می دهند؟

محدوده کنترل

دامنه کنترل شما می تواند دو چیز را نشان دهد: چه کسی تحت مدیریت یک مدیر قرار دارد ، چه مدیریتی ... و چه وظایفی به عهده یک بخش است.

تمرکز

تمرکز مکانی را که در نهایت تصمیم گیری می شود توصیف می کند. هنگامی که زنجیره فرماندهی خود را ایجاد کردید ، باید در نظر بگیرید که کدام افراد و ادارات در هر تصمیم گیری حرفی برای گفتن دارند. یک تجارت می تواند به سمت متمرکز متمایل شود ، جایی که تصمیمات نهایی فقط توسط یک یا دو نهاد گرفته می شود. یا غیرمتمرکز ، جایی که تصمیمات نهایی در تیم یا دپارتمان مسئول اجرای آن تصمیم گرفته می شود.

ممکن است بلافاصله به ساختار سازمانی نیازی نداشته باشید ، اما هرچه محصولات بیشتری تولید کنید و افرادی که استخدام می کنید ، هدایت شرکت شما بدون این نمودار مهم دشوارتر خواهد بود.

(برای اینکه بیشتر به جزئیات این ساختارهای سازمانی مختلف بپردازید ، پست قبلی من را ببینید ، "6 بلوک ساختاری ساختار سازمانی").

سازه های مکانیکی در مقابل ساختارهای ارگانیک

ساختارهای سازمانی در یک طیف قرار می گیرند ، در یک انتها "مکانیکی" و از طرف دیگر "ارگانیک" است. نگاهی به نمودار زیر بیندازید. همانطور که احتمالاً قادر خواهید بود بگویید ، ساختار مکانیکی نشان دهنده رویکرد سنتی ، از بالا به پایین ساختار سازمانی است ، در حالی که ساختار آلی نشان دهنده یک رویکرد مشارکتی و انعطاف پذیرتر است.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

پس از اینکه از پس خرید و نصب یخچال جدید برآیید ، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه مدت قبل از مراسم بعدی یخچال بعدی شما می گذرد. شاید نیاز باید زمان خرید به یک سایت راهنمای خرید لوازم خانگی مراجعه کنید.

اگر مانند یک عضو متوسط ​​CR هستید که از ما سال کرده اید ، تصور می کنید که هر وسیله اصلی جدید حدود 10 سال دوام خواهد داشت. سایمون اسلاتر ، مدیر دستیار تحقیقات سنجش در CR می گوید: "انتظارات مصرف کننده از وسایل اصلی به طور چشمگیری سازگار است."

تولیدکنندگان تمایل به توافق دارند. ما از سازندگان بیش از 20 مارک س askedال کردیم و اکثر آنها می گویند لوازم آنها باید حدود 10 سال دوام داشته باشند. (بعضی از آنها نمی گویند.) مارک های خاصی ادعاهای بسیار جسورانه تری در مورد طول عمر دارند. Miele ، که خود را به عنوان یک برند لوکس معرفی می کند ، و Sub-Zero / Wolf ، سازنده قطعات آشپزخانه آشپز آشپز ، ادعا می کنند 20 سال است. Speed ​​Queen ، ادعای ماشین لباسشویی که به عنوان تجاری درجه یک تولید می شود ، 25 سال ادعا می کند.

اما فقط به این دلیل که تولید کننده می گوید محصولش باید 10 ، 20 یا 25 سال دوام داشته باشد ، به این معنی نیست که این سال ها بدون دردسر خواهد بود. داده های ده ها هزار عضو CR در نظرسنجی های عمده ما در سال 2018 حاکی از آن است که در 5 سال اول بسیاری از مشکلات برای هر دستگاهی برطرف خواهد شد ، همانطور که در آماری که در زیر برجسته کرده ایم می بینید.

آیا به ضمانت نامه تمدیدی نیاز دارید؟

برای انتخاب لوازم خانگی اینکه بخواهید ضمانت نامه تمدید شده ای برای پوشش یک دستگاه فراتر از ضمانت استاندارد تولید کننده یک تا دو ساله خریداری کنید ، به تحمل شما در برابر خطر بستگی دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت اطمینان

چه کسی معتبرترین لوازم را تولید می کند؟چرا قابلیت اطمینان لوازم خانگی اهمیت دارد

رایج ترین مشکلات و تعمیرات لوازم خانگی

تشخیص مارک اصلی از تقلبی زمان خرید لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد. شما باید اندازه گیری کنید که احتمال شکستن دستگاه در مدت زمان ضمانت طولانی و اینکه آیا هزینه ضمانت از هزینه تعمیر بیشتر است.

ما پیش بینی می کنیم که حدود 25 درصد از کل یخچال ها ، به عنوان مثال ، پس از انقضا ضمانت یک ساله معمولی ، احتمالاً طی سالهای دو تا پنج با مشکل روبرو می شوند. اما اطلاعات ما نشان می دهد که متوسط ​​هزینه تعمیر 162 دلار است - همان هزینه متوسط ​​ضمانت نامه طولانی. بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، شستشو است و اگر اینگونه نشود ، هدر دادن است.

اما اگر به احتمال زیاد برای ضربه خوردن با زرق و برق قبض تعمیر یخچال نگاه کنید ، حتی کمتر می توانید پول خود را از ضمانت نامه تمدید دریافت کنید. کمتر از 1 درصد اعضای ما که بین سالهای 2008 و 2018 یخچال خریداری کرده اند ، 500 دلار یا بیشتر قبض تعمیر داشتند.

در اینجا داده مبتنی بر داده وجود دارد که دسته بندی های مختلف لوازم خانگی را چقدر مشکل نشان می دهد و کدام نوع لوازم خانگی از کدام مارک ها بهترین شرط بندی شما هستند - و بدترین حالت.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

شرکت های مشاوره مدیریت توسط مشتریان به منظور کمک به شناسایی پیشرفت ها و پشتیبانی در حل مشکلات خود ، در هیئت مدیره شرکت می شوند. هنگام کار با مشاوران ، آنها انتظار دارند که تعدادی از خصوصیات و مزایای مشخصی را داشته باشند که مشاوران روی میز می آورند.

شناسایی پیشرفت ها توسط شرکت مشاور مدیریت

مشاغل اغلب با نیاز به بهبود عملکرد ضعیف مواجه هستند. غالباً ، حتی رهبری و مدیریت با سرمایه گذاری احساسی در یک تجارت ، بدون دیدن نتیجه ، تمام راه های کمک در این زمینه را خسته کرده است. یک جفت چشم تازه می تواند در چنین شرایطی تفاوت ایجاد کند.

از یک نظر ، گرچه وابستگی شخصی به یک تجارت ممکن است رهبری پرشور و متعهدی را ایجاد کند ، اما همچنین می تواند مانعی برای شناسایی مشکلات با یک شرکت باشد. رهبرانی که استراتژی های تجاری طراحی کرده اند ، می توانند نسبت به رفع نقایص موجود در چشم خود کور باشند ، چیزی که مشاوران برای شناسایی و پرچم گذاری فاصله شخصی و شغلی کافی دارند. غالباً ، شرکت های مشاور مدیریت همچنین با مشکلی که سایر مشاغل مشابه با آن روبرو هستند نیز آشنایی دارند و می توانند از این دانش برای یافتن انسداد احتمالی یک تجارت استفاده کنند.

پیشرفتهایی که یک مشاور مدیریت می تواند شناسایی کند محدود به افزایش عملکرد نیست. شرکتهایی که در حال توسعه یا اجرای استراتژیهای رشد هستند ، داشتن یک شرکت مشاوره برای کل فرآیند نیز مفید می دانند ، زیرا آنها می توانند از ابتدا تا انتها و مناطق دارای مشکل هویت ، این فاصله را حفظ کنند.

حل مشکلات توسط مشاور مدیریت

هنگامی که مشکلی شناسایی شد ، شرکت مشاوره مدیریت نیز برای کمک به اجرای آنها تخصص لازم را دارند. مشاغل معمولاً شرکتهای مشاوره ای را استخدام می کنند که با مشکل تجربه شده همسو باشند. به عنوان مثال ، مشاغلی که نیروی کار و مسائل مربوط به بهره وری را تجربه می کند ، یک مشاور منابع انسانی استخدام می کند.

تنوع و قابلیت پذیری شرکت ها در بازار مشاوره این اطمینان را می دهد که تقریباً برای هر عملکردی یک شرکت مشاوره وجود دارد: اگر کمبود ایده برای رشد وجود داشته باشد ، یک شرکت مشاور می تواند به توسعه آن کمک کند. اگر اجرای یک استراتژی موثر واقع نشود ، شرکت های مشاور می توانند پشتیبانی اجرایی را ارائه دهند. در صورت کمبود مشتری برای مشاغل شما ، می توان شرکت های مشاوره خاصی را برای فروش و توسعه تجارت به خدمت گرفت.

نیروهای متخصص در شرکت مشاوره مدیریت

بعضی اوقات مشتری به منظور افزایش ظرفیت به طور موقت ، از یک شرکت مشاور استفاده می کند. با آوردن مشاوران برای تحقق مجموعه خاصی از نیازهای یک پروژه کوتاه مدت ، شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که کارکنان دائمی آنها می توانند مسئولیت های روزمره خود را متمرکز کنند. خواه یک برنامه کاهش هزینه باشد که به یک تیم اختصاصی متشکل از یک نفر به مدت یک سال نیاز دارد ، و یا یک ادغام پس از ادغام که فقط برای چند ماه به یک تیم 100 نفری احتیاج دارد ، مشاغل معمولاً ممکن است تلاش کنند تا تیم ها برای انجام این کار مهم بدون داشتن تیم آماده شوند. استعدادیابی خارجی.

این همچنین می تواند به مشتریان کمک کند تا هزینه های طولانی مدت خود را حفظ کنند. استخدام نیروی متخصص مورد نیاز برای یک پروژه تحول به صورت دائمی ، مشتریان را در معرض انبوهی از اتهامات مانند دستمزد بیماری ، حقوق تعطیلات ، کمک های بازنشستگی و غیره قرار می دهد. این پرداختها فراتر از پروژه اولیه ای که کارمند جدید برای آن استخدام شده است ادامه خواهد یافت ، خواه این شرکت نیاز بیشتری به مهارت خاص آنها داشته باشد یا خیر. در چنین سناریویی ، ممکن است یک مشاور در کوتاه مدت گرانتر باشد ، اما ارزش آن را برای پول فراتر از آینده نزدیک بسیار بهتر می کند.

با مشارکت یک شرکت مشاوره مدیریت ، مشتریان می توانند به گروهی از متخصصان دسترسی پیدا کنند که مهارت های مختلف از فرآیند ناب یا شش سیگما تا استراتژی ، خریدها ، زنجیره تأمین و امور مالی را دارند. با تشکر از مشاوران ، شرکت ها می توانند مهارت مورد نیاز را در صورت نیاز به آن بیاورند.

مشتریان برای چه نوع موضوعاتی مشاور مدیریت استخدام می کنند؟

یکی از مهمترین چالشهای تجاری که مشتریان در نظر دارند برای مشاوره در مورد مشاوران خود به آنها بپردازند ، کارایی است. نظرسنجی از تصمیم گیرندگان صنعت در بخش های دولتی و خصوصی نشان داد که تقریباً نیمی از مشاغل هنوز به دنبال تخصص خارجی در مورد کارایی هستند. این نشان می دهد که علی رغم نیاز به کاهش هزینه ها ، بسیاری از مشاغل همچنان با خرد دریافتی مطابقت دارند که پول صرف شده برای مشاوران با توجه به مبلغی که می توانند در پس اندازهای طولانی مدت اختصاص دهند ، کوتاهی می کند.

فراتر از این ، از هر نوع تغییر سریع ، معمولاً کسب و کارها از تخصص مشاوران می خواهند. اختلال در فن آوری و دیجیتال به طور مداوم تهدید قابل توجهی برای مشاغل است ، به این معنی که تقاضای زیادی برای مشاوران در رابطه با این چالش ها وجود دارد. به عنوان مثال ، خدمات مالی ، دیجیتال و فناوری و ساخت های عمودی در انواع مشاغل یک تهدید عمده در اختلال دیجیتال است ، بنابراین در پاسخ مشتریان در این بخش ها به سرعت از مشاوران مواردی مانند سیستم های امنیت سایبری ، به روزرسانی زیرساخت های فناوری اطلاعات قدیمی بهره می گیرند. ، یا پیاده سازی کار مبتنی بر داده.

 

با این وجود تغییر تنها مبتنی بر فناوری نیست. شرکت ها همچنین به طور منظم از مشاوران برای انطباق با تغییرات سریع اجتماعی استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()