نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ممکن است شما را شگفت زده کند که عطرهای میوه ای تا زمانی که برخی دیگر از خانواده های معطر عطر گل را دوست دارند ، وجود نداشته است. با این حال ، این بدان معنا نیست که بگوییم این عطرهای تازه و سبک در عطرها چندان مورد توجه نیستند و چندین رایحه میوه ای باور نکردنی در همه موارد وجود دارد.

در دوران معاصر ، از آغازهای متواضع که مرکبات یکی از انواع میوه هایی بود که در عطر استفاده می شد ، ما مجموعه ای از رایحه های عجیب و غریب را می بینیم و لیست ما از 19 مورد از بهترین عطرهای میوه ای مطمئناً حس شما را تحریک می کند.

در عطرهای میوه ای به دنبال چه چیزی باشید

عطرهای میوه ای به عنوان یکی از فرارترین عطرها شناخته می شوند. طبق گفته فروشگاه آنلاین ادکلن الیت استور عطر میوه دارای رایحه اولیه قوی است ، اما می تواند به سرعت محو شود ، بنابراین هنگامی که عطرسازان عطر میوه ای ایجاد می کنند ، باید این کار را با دقت انجام دهند. این فرآیند پیچیده مستلزم ترکیب انتخابی از رایحه های میوه ای با رایحه های ماندگارتر است. اگر می خواهید عطری ملایم و غلیظ باشد ، عطرهای میوه ای ممکن است برای شما عالی باشد.

اما این بدان معنا نیست که این بوها موثر نیستند. این نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد در تولید عطر مدرن ، خانه های عطری روش هایی برای سنتز رایحه طبیعی میوه ها و تولید عطرهای بسیار غنی و دلپذیر در نتیجه ایجاد کرده اند.

رایحه میوه ها مثل عطر کازاموراتی مفیستو به دلیل طبیعت سبک و تازه ای که در رایحه های مدرن استفاده می شود بسیار رایج است و ما را در معرض احساسات هیجان و شادی قرار می دهد ، که اغلب با تعطیلات و تابستان همراه است.

این عطرهای خوش طعم و خوش طعم اغلب اگر می خواهید کمی روشن تر باشد با عطرهای گل ترکیب می شوند ، اما کسانی که علاقه زیادی به عطرهای شاداب و مجلل دارند خوشحال می شوند که بدانند این امر به راحتی با ترکیب نت های میوه ای و رنگ های چوبی برای یک مست کننده عمیق به دست می آید. ترکیب شرقی

معرفی بهترین عطرهای میوه ای

هنگامی که متوجه شدیم که رایحه های میوه ای برای افزودن به یک عطر مناسب هستند ، صنعت عطر متوقف نشد. بازده عطرهای میوه ای نفیس بسیار زیاد بود. تشخیص دقیق بهترین عطر میوه ای دشوار است ، اما نکته ای که ما از آن مطمئن هستیم این است که این 19 عطر از شیک ترین ، هیجان انگیزترین و تازه ترین عطرهای میوه ای موجود هستند.

ادکلن کرید اونتوس مردانه

اکثر مردم با عطرهای فوق العاده محبوب عطر کرید اونتوس مردانه آشنا هستند. با این حال ، در سال 2019 ، این برند این عطر را از عطر فرشته شروع کرد و طرفداران از ترکیب فوق العاده وانیل شرقی و میوه های عجیب و غریب خوشحال شدند.

این عطر در بطری نمادین ستاره ای شکل با رنگ صورتی و زرد عرضه می شود که یادآور تعطیلات گرمسیری است که در ساحل سپری شده است. نت های میوه ای با انبه ، گریپ فروت و انگور سیاه به خوبی با پرالین غنی ترکیب می شوند.

 

این عطر برای زن رمانتیک و علاقه به زندگی عطری ایده آل است و برای بعدازظهرهای تنبلی که با خوردن کوکتل در زیر نور خورشید می گذرد ایده آل خواهد بود.

این عطر ظریف است که در طول روز بدون داشتن بیش از حد تحریک کننده یا بیش از حد ماندگار خواهد ماند.

ادکلن و عطر دیور ساواج

ادکلن دیور ساواج یک عطر میوه ای زیبا و درخشان و شیرین است که بطری آن کاملاً منعکس کننده این عطر است. این عطر در سال 2013 به عنوان بخشی از عطرهای میوه ای اسکادا از سال 1993 منتشر شد.

نت های ابتدایی گیلاس ، تمشک و دایم به شکلی فوق العاده در نت های ختمی و وانیل ذوب می شوند و قبل از این که جای خود را به نت های عمیق تر مشک ، چوب صندل و بلوط بدهند ، برای جلوه ای سرسختانه استفاده می شود. این ایده آل برای زنانی است که می خواهند به دلیل ماهیت حسی جنبه های جذاب خود را نشان دهند. اما این به طرز ماهرانه ای کنار یک شیرین و تازه قرار می گیرد و این عطر را به عطر متنوعی تبدیل می کند که می تواند در مراسم مختلف استفاده شود.

این یک دنباله ظریف را پشت سر شما می گذارد و چند اسپری برای دیدن یک عصر کافی است.

ادکلن اپیک آمواج مردانه

ادکلن اپیک آمواج مردانه یک عطر مدرن از عطر اصلی Chloe است که به یکی از محبوب ترین عطرهای جهان تبدیل شده است. پیشنهاد زیبای میوه و گل ، انحطاط گل رز را با نکاتی از میوه های خوشمزه ترکیب می کند و رایحه ای جسورانه دارد که شما را به یاد نسیم خنک تابستانی می اندازد.

این عطر مردانه و ظریف است و عطری عالی برای بانویی است که خودجوش و عاشق تفریح ​​است. بطری دخترانه زیبا به شخصیت کلی این عطر می افزاید و نت های نارنگی و انگور سیاه قبل از ایجاد زمینه برای مشک از کهربا و سرو ، با گل رز ملاقات می کند. اما این قدرتمند نیست و به عنوان یک اشاره ملایم از حضور شما ، یک مسیر بسیار زیبا و ظریف را پشت سر می گذارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

نمونه چارت سازمانی شرکت بازرگانی اغلب به آنها نمودارهای سازمانی گفته می شود ، نمایشی بصری از ساختار یک سازمان هستند. این چارت سازمانی نگرش  به وضوح سلسله مراتب درون یک سازمان را نشان می دهند و روابط مشترک بین هر یک از کارکنان را نشان می دهند. این بینش ها به کارکنان کمک می کند تا بفهمند به چه کسانی گزارش دهند و اطمینان حاصل کنند که مدیران وظایف و مسئولیت های خود را به درستی به تیم خود واگذار کرده اند. سازمانهایی که از نمودارهای سازمانی تعاملی و کاربردی استفاده می کنند ، مزایای بیشتری را نیز تجربه می کنند که باعث افزایش کارایی و ساده سازی ارتباطات می شود.

انجام وظایف اداری

برای شروع ، چارت سازمانی مدیران را قادر می سازد تا وظایف اداری را تکمیل کرده و نیازهای سازمانی را در یک نگاه از یک صفحه مشاهده کنند. چنین کاربرانی می توانند موقعیت های باز ، برنامه های معلق برای آن موقعیت ها ، ارزیابی کامل عملکرد ، اقدامات اصلاحی پرونده و موارد دیگر را مشاهده کنند. با انجام این اقدامات به طور مستقیم از نمودار سازمانی ، مدیران و مدیران می توانند فرایندهایی را که معمولاً نیاز به هماهنگی زیاد و ارتباطات رفت و برگشت دارند ، تسریع کنند.

زنجیره فرمان را به روشنی مشخص کنید

چارت سازمانی نگرش در سازمان هایی با صدها کارمند ، به راحتی نمی توان زنجیره فرمان را از دست داد. درک زنجیره فرماندهی در یک سازمان هنگام تعیین اینکه شخص صحیح برای گزارش در مواقع خاص ، مهم است. نمودارهای سازمانی به کارکنان کمک می کند تا تمام رهبران تیم را در سازمان خود به وضوح شناسایی کنند. ارائه این اطلاعات به همه کارکنان ، زمان هدر رفته را به حداقل می رساند و به چه کسی این اطلاعات را منتقل می کند. علاوه بر این ، حفظ این ساختار به صورت الکترونیکی در نرم افزار منابع انسانی شما می تواند به گردش کارها مانند درخواست های مرخصی و درخواست موقعیت به طور خودکار برای تأیید به مدیران و مدیران مربوطه هدایت شود.

نیازهای نیروی کار خود را درک کنید

نمودارهای سازمانی با اجازه دادن به مدیران اجرایی برای مشاهده نیروی کار خود از دیدگاه پرنده ، تجزیه و تحلیل نیازهای نیروی کار را آسان می کند. با برداشتن یک گام بزرگ به عقب ، مدیران می توانند ببینند کدام بخشها به کارکنان اضافی نیاز دارند و کدام بخشها دارای نیروی کار مازاد هستند. این دانش باعث ایجاد سهولت در تعادل تیم ها و اطمینان از داشتن مدیران کافی برای دستیابی به اهداف و اهداف می شود.

چارت سازمانی مدیران فوق العاده مفید هستند ، به ویژه اگر با یک نرم افزار مبتنی بر کنترل موقعیت استفاده شوند ، برای کمک به مدیران برای سازماندهی نیروی کار خود. کارکنان همچنین با شناسایی زنجیره فرمان مناسب در سازمان خود و برقراری ارتباط با همکاران مناسب خود ، از مزایای Org Charts برخوردار می شوند. پیاده سازی نمودار سازمانی در سازمان شما به بهینه سازی سازمان شما در مورد کارآیی و ارتباط کمک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ادکلن همه کاره و جذاب در مجموعه عطرهای مردانه ضروری است. بنابراین انتخاب گزینه مناسب تصمیمی است که نباید به سادگی گرفته شود. به هر حال ، عطر شما چیزهای زیادی در مورد نوع پسر شما می گوید ، به همین دلیل است که فروشگاه آنلاین ادکلن و عطر الیت استور این راهنمای متخصص را تهیه کرده ایم. از غنی و چوبی گرفته تا تازه و مرکبات ، اینها بهترین عطرها و ادکلن های زمستانی برای مردان هستند.

1. ادو پرفیوم Oud Wood Intense

عطر مردانه Oud Wood Intense مثل ادکلن اپیک آمواج مردانه عطری است غنی و مجلل که ترکیبی از ریشه های گلپر و سرو ایجاد می کند. این عطر تازه و تند برای مردهای جسور و مردانه ایجاد شده است ، این عطر برای کسانی که هر روز به دنبال ظرافت هستند بسیار مناسب است. در عین حال ، ادکلن با طول عمر بالا در یک بطری مناسب 50 میلی لیتری قرار گرفته است و آن را برای سفر ایده آل می کند. این عطر همچنین حاوی نت های ظریف سرو ، زنجبیل و کرچک است.

2. اسپری ادو پرفیوم Bleu de Chanel

عطر Bleu de Chanel Eau de Parfum Spray که از شدیدترین مجموعه Chanel است ، عطری است در عین حال گرم. رایحه چوبی صندل و سدر که با اعتیادآور اعتیادآور مشخص می شود ، بوی قوی و چوبی قوی و در عین حال تصفیه شده است. این ادکلن با رایحه لیمو و گریپ فروت و ترنج و نعناع غنی شده است و رایحه ای میوه ای برای تابستان دارد. این عطر در یک بطری آبی مجلل قرار گرفته است و برای استفاده آسان به صورت اسپری عرضه می شود.

3. کرید رویال عود

ترکیب جهانی Creed Royal Oud هم مثل عطر لانکوم میدنایت یک عطر شیک و شیک را با نت های بالای عود و ترنج و لیمو ترش می کند. رایحه متعادل با سدر ، ریشه فرشته ، مشک تونکین و چوب صندل برای ایجاد یک کلیدوسکوپ با رایحه چوبی و تند است. این بر اساس عناصر یک کاخ مجلل ایرانی ساخته شده است تا ترکیبی آرام و فریبنده داشته باشد. علاوه بر این ، Creed Royal Oud مورد علاقه زنان و مردانی است که آن را می پوشند ، برای کسانی که دوست دارند برجسته باشند بسیار مناسب است.

4. عطر دیور هم اینتنس

همانطور که از نامش پیداست ، عطر عطر دیور هم اینتنس ترکیبی دل انگیز از کلونیا و چوب صندل است. رایحه جدید و عجیب با نکات ترنج ، پرتقال ، لیمو ، هل ، دم کرده و اسطوخودوس زنده می شود تا عطری جذاب ایجاد کند. این فوق العاده مردانه و زیبا است ، اما کمی ناهموار نیز هست. این عطر به همان اندازه جذاب و قابل دسترسی است و آن را برای استفاده روزمره مناسب می کند.

5. پاکو رابان 1 میلیون

Paco Rabanne 1 Million یک رایحه جذاب است که در یک بطری طلا مجلل قرار گرفته است تا قدرت ، ثروت و تجمل را نشان دهد. عطر مردانه ترکیبی تازه و حسی از چرم تند ، گریپ فروت درخشان ، نعناع ، نارنجی قرمز ، رز ، دارچین و ادویه است. ادکلن قبل از حرکت به سراغ ترکیبی مست کننده و اغوا کننده تازه می آید. 1 میلیون پاکو رابان در مجموعه عطرهای مردانه شیک و ضروری است.

6. ادکلن و عطر آمواج اینترلود

عطر و ادکلن عطر آمواج اینترلود رابطه بین انسان و طبیعت را جشن می گیرد. با رایحه گریپ فروت ، نعناع هندی و کهربا ، این عطر از ترکیبی از چوب گرم و آب شیرین الهام گرفته شده است. از نعناع هندی برای ایجاد رایحه جدید و جسورانه استفاده می کند. عطر خاکی و بطری در یک بطری شیشه ای شفاف شفاف قرار گرفته است و سایه کهربایی غنی آن را به نمایش می گذارد.

7. Diesel Only The Brave Wild

Diesel Only the Brave Wild همانند عطر کوکو مادمازل یک عطر گلدار میوه ای و ماندگار برای مردان است. این ادکلن گریپ فروت ، لیموترش و فلفل سیاه را با اسطوخودوس ، جوز هندی و آب نارگیل ترکیب می کند تا رایحه ای تند و مرکبات ایجاد کند. این ادکلن دیزلی برای پوشیدن عصرانه بسیار مناسب است و ماندگاری بالایی دارد اما خیلی هم قوی نیست. این بوی جذاب که در یک بطری سبز ناهموار ارتش قرار دارد ، زنان را به وجد می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

تقریباً همه این روزها تلفن همراه دارند ، به این معنی که بسیاری از مردم کابل شارژ نیز دارند. اگرچه بسیاری از مردم تلفن همراه دارند ، بسیاری از ما خطرات داشتن کابل شارژ تلفن همراه تقلبی یا بدون گواهی را نمی دانیم.

در این وبلاگ ، به عنوان محبوب ترین تلفن هوشمند در انگلستان ، ما قصد داریم نحوه تشخیص شارژر جعلی آیفون را بررسی کنیم.

از آنجایی که آیفون محبوب ترین تلفن هوشمند در بین مصرف کنندگان است ، این بدان معناست که شارژرهای جعلی آیفون در حال افزایش است و خطر گیر افتادن توسط یکی بیشتر است. تصلاپرس از جمله وب سایت هایی است که در زمینه نقد و بررسی و راه تشخیص شارژر اصلی از فیک فعالیت دارد.

بنابراین ، خطرات استفاده از شارژر تقلبی چیست؟

50 درصد شارژرهای خریداری شده از سایت های معاملاتی/حراج آنلاین از قطعات ضعیف استفاده می کنند و به طور متوسط ​​تقلبی کمتر از نصف قطعات کابل های اصلی اپل را دارد ، که هزینه تقلبی آنها فقط 3 پوند است. آیا پس انداز ارزش ریسک کردن را دارد؟ خیر. به همین دلیل شناخت تفاوت شارژر اصلی و تقلبی اهمیت دارد.

همیشه این خطر وجود دارد که شارژرهای تقلبی باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه شما و متعاقبا منفجر شدن آن شوند ، تلفن شما را خراب کرده و احتمالاً در این فرآیند به شما آسیب برساند. اجزای ضعیفی که برای ساختن یک شارژر تقلبی استفاده می شود نیز می تواند منجر به برق گرفتگی شود ، فناوری داخلی گوشی شما را سرخ کرده و همچنین کمی شوک وارد کند.

برای تشخیص شارژر جعلی نیازی به تجربه ندارید

چند نکته را برای  تشخیص شارژر اصلی شیائومی می توانید قبل از استفاده از شارژر خود بررسی کنید تا تشخیص دهید جعلی است یا خیر.

طبق گفته سایت اخبار صنعت لوازم خانگی تصلا یک تفاوت شارژر اصلی و تقلبی این است که علائم ایمنی و متن روی دوشاخه را بررسی کنید. به علامت CE که باید بین دو پین پایینی در قسمت زیرین شارژر قرار بگیرد یا هرگونه غلط املایی در متن توجه کنید.

برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ سوکت USB ممکن است در شارژرهای تقلبی در مقایسه با شارژر اصلی آیفون وارونه باشد. دوشاخه را در پشت آن قرار دهید و نحوه قرارگیری USB را مشاهده کنید.

به دلیل استفاده کمتر از قطعات ، کابل های شارژ جعلی سبک تر از کابل های واقعی هستند ، بنابراین اگر مقیاس هایی در دست دارید ، این راهی آسان است تا ببینید آیا کابل شارژ شما واقعی است یا خیر ، به خاطر داشته باشید ، قسمت آداپتور دیواری شارژر باید حداقل 40 گرم وزن داشته باشد.

توجه به براق بودن شارژر

یک نمای نسبتاً واضح برای تشخیص شارژر اصلی شیائومی و سامسونگ، پایان پلاگین است. شارژرهای اصلی معمولاً دارای کیفیت بالا ، مات و یکدست هستند در حالی که پایان شارژرهای تقلبی معمولاً براق یا براق با نواقص است.

تشخیص تفاوت شارژر اصلی و تقلبی این است که یک شارژر در جعبه است یا خیر بسیار ساده تر است ، به همین دلیل است که خرید شارژر تقلبی به صورت آنلاین می تواند به راحتی انجام شود زیرا تشخیص جعلی بودن آن با کیفیت پایین یا محدود تعداد عکس های محصول برای اطمینان از خرید معامله شارژر اصلی ، توصیه می کنیم از منبع معتبر خرید کنید و به فروشگاه معتبر اپل بروید تا بتوانید محصول را مشاهده کرده و از واقعی بودن آن مطلع شوید.

اگرچه برای معامله واقعی هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد ، اما هزینه اضافی زمانی ارزش دارد که برای شما و تلفن شما خطر کمتری داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

راهنمای جامع خرید ماشین ظرفشویی. یاد بگیرید که در ماشین ظرفشویی به دنبال چه چیزی باشید تا بتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید. تجهیز آشپزخانه با ماشین ظرفشویی کم مصرف یکی از ساده ترین راه ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه است. این که آیا شما به دنبال ارتقاء یک مدل موجود ، خرید خانه جدید هستید ، یا از انجام ظروف با دست خسته شده اید ، به مکان مناسب آمده اید.

نحوه خرید ماشین ظرفشویی: راهنمای خرید ماشین ظرفشویی 2020. نصب ماشین ظرفشویی دارای مجوز ENERGY STAR می تواند سالانه بیش از 230 ساعت و حدود 100 دلار در مقایسه با شستن دست صرفه جویی کند. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که برای شروع پس انداز باید بدانید.

اندازه ماشین های ظرفشویی

پرفروش ترین ماشین ظرفشویی یکی از دو اندازه استاندارد یا جمع و جور هستند. عرض ماشین های ظرفشویی استاندارد 24 اینچ است در حالی که مدل های جمع و جور تنها 18 اینچ عرض دارند. دو اندازه ماشین های ظرفشویی فقط از نظر عرض متفاوت هستند. ارتفاع آنها 34 اینچ و عمق 24 اینچ است.

ماشین های ظرفشویی استاندارد شامل ماشین های ظرفشویی Tall Tub هستند که با وجود ابعاد بیرونی مشترک ، ظرفیت توکار بیشتری را ارائه می دهند. اگر به چیزی کمی کوچکتر نیاز دارید ، به دنبال یک ماشین ظرفشویی سازگار با ADA/Short Tub باشید. ارتفاع این واحدها تنها 32 اینچ است.

ظرفیت این ماشین ها به اندازه ظروف شما بستگی دارد. اما به طور کلی ، سبک های مختلف هریک محدوده ظرفیت یکسانی را ارائه می دهند:

  • ماشین های ظرفشویی آشپزخانه - حداکثر 6 تنظیمات مکانی
  • ماشین های ظرفشویی جمع و جور - 8 - 10 تنظیمات مکان
  • ماشین های ظرفشویی قابل حمل - 8 - 12 تنظیمات مکان
  • ماشین های ظرفشویی استاندارد - 10 - 14 تنظیمات مکان
  • ظرفشویی های بلند - 14 - 16 تنظیمات مکان
  • کشوهای یک نفره/دو نفره - تنظیمات 7 - 16 مکان

ماشین ظرفشویی توکار در آشپزخانه

رایج ترین نوع ماشین ظرفشویی یک مدل توکار است. ماشین های ظرفشویی توکار به گونه ای طراحی شده اند که در زیر میز شما نصب می شوند. طرف آنها ناتمام است زیرا توسط کابینت اطراف پنهان می شود. این مدلها باید توسط برقکار مجاز به مدار قطع کننده 120 ولت متصل شوند.

ماشین ظرفشویی قابل حمل در آشپزخانه

طبق گفته سایت اخبار لوازم خانگی تصلا اگر جایی برای مدل توکار ندارید ، ماشین ظرفشویی قابل حمل را در نظر بگیرید. این مدلهای مستقل معمولاً روی کاستورها می نشینند و در صورت لزوم می توان آنها را در داخل و خارج از مکان چرخ کرد. آنها شامل دو شلنگ هستند. اولین مورد به شیر آب سینک شما متصل می شود و آب را برای شستشو تأمین می کند. به طور معمول این مورد نیاز به یک شیر آب با یک دهانه نخ دارد. اگر شیر آب دارید با سمپاش توکار ، اغلب ممکن است هنگامی که می خواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید ، سمپاش را با آداپتور مناسب جایگزین کنید. شلنگ دوم ماشین ظرفشویی قابل حمل ، فاضلاب را برای تخلیه به سینک باز می گرداند. هر دو شیلنگ و سیم برق ماشین ظرفشویی به زیبایی پشت دستگاه قرار گرفته است.

ماشین های ظرفشویی قابل حمل دارای قسمت های تمام شده هستند و اغلب در زیر یک بلوک قصابی قرار دارند. این مدل ها را می توان با حذف دیوارهای بیرونی و غلطک ها به ماشین ظرفشویی توکار تبدیل کرد. همه کاره بودن ماشین ظرفشویی قابل حمل آنها را برای آپارتمان ها ، خانه های قدیمی و خانه های متحرک ایده آل می کند. آنها می توانند فضای اضافی پیشخوان هنگام تهیه غذا و دور زدن در مواقعی که نیازی به آنها نیست ، فراهم کنند.

ماشین ظرفشویی رومیزی

بهترین ماشین ظرفشویی 2021 روی میز 22 اینچ عرض 17 اینچ ارتفاع 20 اینچ و وزن آنها تقریبا 50 پوند است. آنها باید در نزدیکی سینک ظرفشویی قرار گیرند زیرا مانند ماشین های ظرفشویی قابل حمل از شیلنگ برای بیرون آوردن آب از شیر و تخلیه فاضلاب استفاده می کنند. بنابراین قبل از خرید یکی از این مدل ها ، مطمئن شوید که فضای پیشخوان در نزدیکی سینک ظرفشویی خود دارید. اگر می خواهید این فضا را در زمان استفاده آزاد کنید ، مطمئن شوید که محل ذخیره مناسبی نیز برای آن دارید.

در حالی که ماشین های ظرفشویی روی میز می توانند راحت باشند ، اما دارای معایبی هستند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، آنها به طور کلی به اندازه مدلهای بزرگ گزینه ندارند. اندازه آنها همچنین مانع قرار دادن قابلمه ها و ماهیتابه های بزرگتر می شود ، بنابراین شما باید این وسایل را با دست بشویید. سرانجام ، ماشین های ظرفشویی روی میز نسبت به اکثر مدلهای توکار از 52 تا 58 دسی بل قدرت بیشتری دارند. حتی با وجود این کاستی ها ، ماشین های ظرفشویی روی میز می توانند یک گزینه عالی برای اجاره دهندگان باشند ، به خصوص اینکه اگر تصمیم به جابجایی گرفتید می توانید آنها را با خود به همراه داشته باشید.

دراور آشپزخانه تعبیه شده در پیشخوان آشپزخانه

کشوهای ظرف در سال 1997 در ایالات متحده ظاهر شدند. طراحی خلاقانه آنها قفسه های بالایی و پایینی ماشین ظرفشویی استاندارد را به دو دستگاه مستقل تقسیم می کند. به جای باز شدن درب لولایی ، کشوهای ظرف برای آسان بارگیری و تخلیه به بیرون کشیده می شوند. این طرح به ویژه برای کسانی که در خم شدن مشکل دارند مفید است. و از آنجا که هر کشو می تواند جداگانه اجرا شود ، ظرف های ظرف از بهره وری انرژی فوق العاده ای برخوردار هستند.

از میان طرح های کشو دو نفره و یک نفره انتخاب کنید. اندازه ماشین های ظرفشویی دو کشویی متناسب با برش های استاندارد ماشین ظرفشویی است. مدلهای کشوی تک عرض یک ماشین ظرفشویی معمولی اما نیمی از ارتفاع آن است. اگر یک ماشین ظرفشویی تک کش مناسب خانه شما به نظر می رسد ، می توانید قسمتی از فضای مورد استفاده برای ماشین ظرفشویی قدیمی خود را با فضای بیشتر کابینت تغییر دهید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

مبلمان به عنوان مرکز هر مکان مانند خانه ، دفتر یا محل کار در نظر گرفته می شود. در یک مفهوم وسیع ، مبلمان به اشیاء متحرکی اطلاق می شود که از فعالیتهای مختلف انسان (نشستن ، غذا خوردن ، خوابیدن و غیره) پشتیبانی می کند ، اشیاء را در ارتفاع مناسب نگه می دارد و وسایل (مانند قفسه ها و کمدها) را ذخیره می کند. در محیط کار معاصر ، مبلمان مثل میز جلسات نقش مهمی در محیط محیط کار ایفا می کند و فضایی امن و آرامش بخش و احساس راحتی به همه ساکنان دفتر می بخشد. اهمیت مبلمان در یک دفتر فقط به راحتی ختم نمی شود. نقش مبلمان در بهره وری کارگران و عملکرد کارآمد یک محل کار گسترده تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم.

مبلمان اداری باعث می شود دفاتر اداری جادار به نظر برسند

مبلمان گاهی اوقات می تواند فضای زیادی را اشغال کند ، اما در واقع اگر به درستی چیده شود ، فضای دفتر را بیشتر می کند. مبلمان چند منظوره برای دفاتر کوچک و کاهش درهم ریختگی قطعات مبلمان کوچک ایده آل است. قفسه ای که می تواند به عنوان میز قهوه عمل کند ، قفسه ای که می تواند به عنوان میز رومیزی یا میز کار عمل کند و بتواند به عنوان یک کابینت کوچک عمل کند ، نیاز به افزودن قطعات دیگر را که می تواند فضا و آزادی حرکت را کاهش دهد ، از بین می برد.

قرار دادن مبلمان اداری مرانتی بزرگتر در برابر دیوارها نیز فضای باز را بیشتر می کند. باز هم ، مسیرها و فضاهایی برای حرکت مهم هستند ، بنابراین اگر می خواهید مبلمان خود را با اندازه فضای اداری خود مقیاس بندی کنید ، آزادسازی این فضاها کلید احساس فضای اداری بزرگ است. همچنین ، پنجره بدون انسداد و نمای بدون مانع از دفتر ، احساس جادار بودن می دهد. مبلمان شفاف و باز برای فضاهای اداری با دیوارهای شیشه ای شفاف که مشرف به منظره شهر هستند بسیار مناسب هستند. آنها احساس هوایی و باز می کنند.

آنها به ارتقاء همکاری کارکنان کمک می کنند

رایج ترین راه اندازی که در محیط کار مشاهده می کنیم ، اتاقک های دیواری و ایستگاه های کاری جداگانه است. داشتن مجموعه ای از مبلمان که فضای بیشتری برای صندلی ها و میز بزرگتر در اتاق های کنفرانس دارد و طراحی مجدد محل کار برای باز و راحت بودن آن می تواند منجر به تعامل بیشتر بین کارکنان و مافوق آنها شود. این حس هم سطح را برای همه ترویج می کند ، جایی که هر کارمند ، کارمند و رئیس شرکت قابل مشاهده و نزدیک تر از اتاقک یا ایستگاه کار شخصی است. مجموعه مبلمان که زمینه دید را مسدود نکرده و آزادی حرکت و تعامل را تشویق نمی کند ، منجر به همکاری بهتر کارکنان می شود. این مجموعه ها با از بین بردن مفهوم قدیمی و سنتی محل کار اتاقک ها و ایستگاه های کاری ، به تعریف مجدد مفهوم کار تیمی کمک می کنند. هنگامی که کارکنان احساس آزادی و استقلال می کنند ، آنها به طور موثرتری کار می کنند و ارتباطات اجتماعی بهتری ایجاد می کنند و گروه محکمی از کارکنان را تشکیل می دهند.

کارفرمایان و رهبران شرکت ارزش همکاری کارکنان را برای ایجاد ایده های تجاری و استراتژی های بازاریابی می دانند. راه دستیابی به آن ارتقاء فضای همکاری و تعامل بدون مانع در محل کار است. راه اندازی میزهای کار باز می تواند با ترکیب رنگهای روشن و زنده برای کارکنان جذابتر و جذابتر باشد. یک نوع غیر رسمی و غیر معمول از محیط کار منجر به عملکرد بهتر کارکنان می شود.

آنها به ارتقای سلامت کارکنان کمک می کنند

یکی دیگر از مزایای داشتن قطعات مبلمان چند منظوره مثل میز پذیرش ، استفاده برای مصارف دیگر است که می تواند به ارتقاء رفاه کارکنان کمک کند. می توانید یک قفسه چند قسمتی با فضاهای مختلف برای قرار دادن بالش ، بالش گردن ، اسباب بازی های مخملی یا کتاب ، راه اندازی کنید. همچنین می توانید کشوهایی با روکش سنگ مرمر برای قرار دادن قهوه ساز ، دستگاه های پخش نوشیدنی های سالم و یا دستگاه پاپ کورن خود نصب کنید. مطمئن شوید که کشوها از ارتفاع کافی برخوردارند و اگر می خواهید یک استراحت کوتاه داشته باشید و برای استراحت یک فنجان جو یا آب میوه بنوشید ، قسمت بالای آن راحت است.

 دسترسی به ارتفاع کافی برای کشو آسان است ، بدون نیاز به خم شدن برای بازکردن محفظه. شما می توانید بشقاب ، ظروف ، لیوان و سایر اقلام مفید مورد نیاز کارکنان را در صورت وجود جشن ها یا مهمانی های اداری ذخیره کنید. همچنین ، برخی از قسمت های کشوها را می توان برای نگهداری جو دوسر ، میله های انرژی زا و سایر اقلام غذایی سالم استفاده کرد. حتی بهتر از این ، می توانید یک بطری بزرگ ویتامین C و داروهای بدون نسخه را برای یک نقطه خاص در کشو خود قرار دهید تا آن را به عنوان کمکی برای جعبه کمک های اولیه در محل کار خود در دسترس قرار دهید.

اگر فضا به شما اجازه می دهد ، می توانید این قطعات مبلمان را در نزدیکی دیوارهای راهرو یا فقط در گوشه فضای اداری خود قرار دهید. شما می توانید گزینه های زیادی برای افزودن چنین نوع مبلمان داشته باشید. نکته کلیدی در اینجا ترویج دوره های منظم استراحت و استراحت برای کارکنان از طریق استراحت های کوتاه و دادن فضایی به آنها برای دسترسی به مواردی است که می تواند به ارتقاء سلامتی و تندرستی کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

ساختار سازمانی بخش هایی از یک سازمان را تراز و مرتبط می کند ، بنابراین می تواند به حداکثر عملکرد خود برسد. ساختار انتخاب شده بر موفقیت سازمان در اجرای استراتژی و اهداف تأثیر می گذارد. رهبری باید ویژگیها ، مزایا و محدودیتهای ساختارهای مختلف سازمانی را برای کمک به این همسویی استراتژیک درک کند.

این مقاله به موضوعات زیر مربوط به ساختار سازمانی می پردازد:

  • موردی برای هماهنگی ساختار سازمانی با استراتژی تجاری شرکت.
  • عناصر کلیدی ساختار سازمانی
  • انواع ساختارهای سازمانی و مزایا و محدودیت های احتمالی هر یک.
  • تأثیر مرحله توسعه یک سازمان بر ساختار آن.
  • ارتباطات ، فناوری ، معیارها ، مسائل جهانی و حقوقی.

طراحی ساختار سازمانی روشی است که از طریق آن کار در یک سازمان جریان می یابد. این به گروه ها اجازه می دهد تا در داخل وظایف فردی خود برای مدیریت وظایف با هم کار کنند. ساختارهای سازمانی سنتی بیشتر رسمی می شوند - با کارکنان که بر اساس عملکرد (مانند امور مالی یا عملیات) ، منطقه یا خط تولید گروه بندی شده اند. ساختارهای کمتر سنتی بافته شده و انعطاف پذیرتر هستند و توانایی پاسخگویی سریع به تغییرات محیط های تجاری را دارند.

مراحل طراحی ساختار سازمانی از دهه 1800 تکامل یافته است. در انقلاب صنعتی ، افراد سازماندهی شدند تا قطعاتی را به تولید محصول در حال حرکت در خط مونتاژ اضافه کنند. نظریه مدیریت علمی فردریک تیلور نحوه انجام وظایف را بهینه کرد ، بنابراین کارگران تنها یک کار را به کارآمدترین روش انجام دادند. در قرن بیستم ، جنرال موتورز پیشگام یک طراحی سازمانی انقلابی شد که در آن هر بخش اصلی اتومبیل های خود را ساخت.

امروزه انواع ساختار سازمانی به سرعت در حال تغییر است - از سازمان های مجازی به سایر ساختارهای انعطاف پذیر. همچنان که شرکتها در حال تکامل و افزایش حضور جهانی خود هستند ، سازمانهای آینده ممکن است یک سازمان سیال ، آزاد شکل ، مالکیت اعضا و رویکرد کارآفرینی را در بین همه اعضا تجسم دهند. داخل روز 1 را ببینید: چگونه آمازون از ساختارهای تیم چابک و شیوه های تطبیقی ​​برای نوآوری به نفع مشتریان استفاده می کند.

مورد تجاری

ویژگی بارز یک سازمان هماهنگ ، توانایی آن برای انطباق و تنظیم مجدد در صورت نیاز است. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت ، یک سازمان باید ساختار خود را متناسب با واقعیت های اقتصادی جدید بدون کاهش قابلیت های اصلی و تمایز رقابتی تنظیم کند. بازآرایی سازمان شامل بستن شکاف های ساختاری است که مانع عملکرد سازمان می شود.

مشکلات ایجاد شده توسط ساختار سازمانی ناهماهنگ

سازماندهی سریع واحدهای تجاری ، تقسیمات یا عملکردها می تواند منجر به ساختارهای سازمانی ناکارآمد و ناهماهنگ شود که از تجارت پشتیبانی نمی کنند. سازماندهی مجدد ضعیف ممکن است مشکلات مهمی ایجاد کند ، از جمله موارد زیر:

 

شکاف های ساختاری در نقش ها ، فرایندهای کاری ، پاسخگویی و جریان اطلاعات مهم زمانی رخ می دهد که شرکت ها سطوح میانی مدیریت را بدون حذف کار حذف کرده و کارکنان را مجبور به انجام مسئولیت های اضافی کنند.

کاهش ظرفیت ، توانایی و چالاکی زمانی ایجاد می شود که الف) کارکنان سطح پایین که با حذف مدیریت میانی وارد عمل نمی شوند و وظایف مورد نیاز را ندارند و ب) مدیران سطح بالاتر باید مسئولیت های تاکتیکی بیشتری را بر عهده بگیرند و کارها را به حداقل برسانند. ارزش مهارتهای رهبری آنها

سازماندهی نامناسب و کارکنان نادرست می تواند بر ساختار هزینه شرکت ، جریان نقدی و توانایی ارائه کالا یا خدمات تأثیر بگذارد. سازمانهای چابک می توانند به سرعت افراد را برای رفع نیازهای در حال تغییر تجاری به کار گیرند. با این حال ، با قطع منابع ، اکثر کارکنان سازمان ها می توانند تنها بر مسئولیت های فوری خود تمرکز کنند و زمان ، انرژی یا اشتیاق کمی برای کار خارج از محدوده شغلی فعلی خود باقی می گذارند. در نهایت ، کاهش ظرفیت و تأخیر در زمان پاسخگویی بر توانایی سازمان در رقابت پذیری تأثیر می گذارد.

کاهش مشارکت نیروی کار می تواند باعث کاهش ماندگاری ، کاهش وفاداری مشتریان و محدود کردن عملکرد سازمان و ارزش سهامداران شود.

اهمیت همسویی ساختار با استراتژی کسب و کار

کلید عملکرد سودآور میزان همسویی چهار عنصر تجاری است:

  • رهبری. افرادی که مسئول توسعه و بکارگیری استراتژی و نظارت بر نتایج هستند.
  • سازمان. ساختار ، فرآیندها و عملیاتی که استراتژی به وسیله آنها به کار گرفته می شود.
  • شغل ها. نقشها و مسئولیتهای لازم.
  • مردم


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

بهترین مودم کابلی احتمالاً چیزی نیست که به آن فکر می کنید ، اما دفعه بعد که قبض اینترنت خود را دریافت می کنید باید در ذهن شما باشد. اگر مودم کابلی خود را به جای استفاده از خدمات ارائه دهنده اینترنت خود خریداری می کنید ، احتمالاً می توانید با حذف هزینه اجاره تجهیزات غیر ضروری ، هزینه خدمات اینترنت خود را ذخیره کنید.

هزینه اجاره تجهیزات ممکن است مسخره باشد ، اما شوخی نیست. برخی از ISP ها در صورت استفاده از مودم های خود تا 14 دلار در ماه هزینه می کنند و این هزینه می تواند اضافه کار را اضافه کند. از آنجا که بهترین مودم های کابلی اغلب کمتر از 70 دلار هزینه دارند ، هزینه ای را که برای مودم جدید هزینه کرده اید از طریق قبض اینترنت کمتر در نیم سال پرداخت می کنید. از آن زمان به بعد ، پولی که برای اجاره مودم معمولاً به ارائه دهنده اینترنت خود اختصاص می دهید ، در جیب شما می ماند.

به چه سرعت اینترنت نیاز دارید؟ در اینجا چند مگابیت بر ثانیه کافی است

بهترین روتر Wi-Fi مش برای پوشش بهتر خانه

در اینجا نگاهی دقیق تر به بهترین مودم های مبین نت کابلی بر اساس آزمایش ما داریم. صرف نظر از اینکه کدام را خریداری می کنید ، فقط مطمئن شوید که مودمی را تهیه می کنید که با ISP شما سازگار است و دستگاهی را انتخاب کنید که سرعت را مطابق با برنامه سرویس شما ارائه می دهد.

بهترین مودم کابلی چیست؟

برای اکثر مردم ، بهترین مودم مبین نت کابلی موتورولا MB7420 است. این برنامه با طیف گسترده ای از ارائه دهندگان اینترنت ، از جمله Comcast ، Spectrum و Cox کار می کند و سرعتی را ارائه می دهد که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد (هرکسی که برنامه اینترنت آن 300 مگابیت بر ثانیه باشد). دو سال ضمانت آن دو برابر ضمانت Netgear CM500 است که در آزمایشات ما نیز به طور قابل اعتماد عمل کرد. از آنجا که CM500 معمولاً کمتر از MB7420 هزینه دارد ، این یک جایگزین مناسب برای شکارچیان چانه زنی است.

اگر سرعت اینترنت شما بیش از 300 مگابیت بر ثانیه است ، به CM600 Netgear مراجعه کنید ، که نسبت به رقبای پرسرعت آن بیشتر قابل اعتماد است.

1. موتورولا MB7420

مشخصات فنی

ارائه دهندگان کابل برتر پشتیبانی شده: Comcast ، Spectrum ، CoxListed سرعت بارگیری/بارگذاری: 686/123 مگابیت بر ثانیه کانال ها: 16 پایین ، 4 بالا اندازه: 6.9 x 4.1 x 2 اینچ گارانتی: 2 سال

بهترین معاملات امروز

آمازون را بررسی کنید

دلایل خرید

+دوسال گارانتی

+عملکرد قابل اعتماد

+سازگار با اکثر ارائه دهندگان اینترنت

دلایل اجتناب

-به اندازه برخی مودم ها فشرده نیست

Motorola MB7420 بهترین مودم کابلی برای اکثر خانه ها است که می تواند از سرعتهای موجود در اکثر برنامه های اینترنت خانگی پشتیبانی کند. MB7420 برای برنامه های اینترنتی با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه ایده آل است که سطح وسیعی از خانواده ما را پوشش می دهد. در آزمایش MB7420 در خانه ، از اتصال مداوم لذت بردم ، و این در حالی بود که چندین نفر در داخل گیر کرده بودند ، همه سعی می کردند به طور همزمان به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

MB7420 به اندازه Netgear CM500 نیست ، انتخاب قبلی ما برای بهترین مودم کابلی ، اگرچه برخی از افراد ممکن است اندازه جمع و جورتر مودم های Arris Surfboard را ترجیح دهند. حداقل ، MB7420 شیک به نظر می رسد ، دارای گوشه های گرد و کناره های تهویه است. رنگ خاکستری آن باید به خوبی با سایر تجهیزات شبکه ترکیب شود.

چراغ های آبی و سبز در MB7420 به اندازه کافی روشن هستند که می توانند در فاصله دور و بدون تبدیل یک اتاق تاریک به یک نمایشگر لیزری در شب بخوانند. من همچنین مودم را به راحتی راه اندازی کردم و کانکتور کواکسیال از پشت آن در فاصله ای راحت از پورت اترنت تنها خارج شد.

موتورولا MB7420 را از Netgear CM500 چندان جدا نمی کنیم ، زیرا هر دو هنگام آزمایش هر مودم به طور موثری عمل می کنند. اما مزیت آن به موتورولا می رسد زیرا دو سال گارانتی به پوشش یکساله Netgear ارائه می دهد. این به معنای حفاظت بهتر از سرمایه گذاری شما است ، زیرا بهترین مودم های کابلی چندین سال دوام می آورند. MB7420 ممکن است در خرده فروشان موجودی خود را از دست بدهد ، اما اغلب از آمازون ، Best Buy و B&H Photo در دسترس است.

2. Netgear CM500

مشخصات فنی

ارائه دهندگان کابل برتر پشتیبانی شده: Comcast ، Spectrum ، CoxListed سرعت بارگیری/بارگذاری: 686/132 مگابیت بر ثانیه کانال ها: 16 پایین ، 4 بالا اندازه: 7.3 4. 4.9 2. 2.4 اینچ گارانتی: 1 سال

دلایل خرید

+عملکرد محکم

+سازگاری خوب

+اغلب ارزان تر از مودم های قابل مقایسه است

دلایل اجتناب

-ضمانت یک ساله کوتاهتر از رقبا

-دیدن چراغ های نشانگر سخت است

Netgear CM500 همچنان یکی از بهترین مودم های کابلی موجود است ، زیرا یافتن آن در اکثر خرده فروشان آسان است. شما همچنین می توانید آن را کمی کمتر از Motorola MB7420 در بیشتر مواقع پیدا کنید ، بنابراین ارزش خوبی دارد. (قیمت مودم می تواند متغیر باشد ، بنابراین هنگام خرید مودم کابلی ، مراقب بهترین معاملات فناوری باشید.) در هر زمان می توانید CM500 جدید را با 50 دلار یا کمتر پیدا کنید ، این خرید خوبی است.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

تصمیم گیری برای شخصی که از درجه خاصی از قدرت برخوردار است اجتناب ناپذیر است. یک رهبر خوب می تواند تصمیمات محکمی را در لحظه بگیرد. چیزی که آن را بسیار مشکل می کند این است که هیچ روش استاندارد شده ای برای تصمیم گیری وجود ندارد. فرد باید بینش خود را در مورد مشکل ایجاد کرده و گزینه ها را با توجه به شرایط فعلی بسنجد. همچنین، مسئولیت فقط یک رهبر نیست. همه باید یک روز در زندگی تصمیم بگیرند. با این حال، اشغالگران موقعیت های قدرت بسیار بیشتری در خطر هستند. بر زندگی دیگران تأثیر می گذارد و بر آنها تأثیر می گذارد. این امر مستلزم تصمیم گیری دقیق از طرف آنها است. بنابراین، مدیران یا رهبران سازمانها معمولاً خود را در چنین شرایط سختی می بینند.

تصمیم گیری چیست؟

مهارت تصمیم گیری، با توجه به اصول مدیریت، فرایند انتخاب بهترین گزینه ها است. مدیران معمولاً فهرستی طولانی از گزینه های مناسب در رابطه با یک اقدام دارند. با ارزیابی هریک از این گزینه ها، آنها آنچه را که برای شرکت و نیروی کار آن مناسب است انتخاب می کنند.

تصمیم گیری مستلزم آن است که شخص دارای مهارتهای خاصی باشد که از همه مهمتر هوش است. از سوی دیگر، تجربه روشنایی بیشتری به وضعیت می بخشد و به تصمیم گیری کمک می کند. برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب بروید.

برخی از مهارت های تصمیم گیری چیست؟

همانطور که قبلاً نیز گفته شد، تصمیمات پس از ارزیابی همه جایگزین های مناسب گرفته می شود. مجموعه مهارت های مورد نیاز برای مطالعه و تجزیه و تحلیل هر یک از گزینه ها با جمع آوری اطلاعات یا جمع آوری داده ها یک پیش نیاز است.

به طور مشابه، شناسایی گزینه های مختلف، چیز دیگری است. تنها با هوشمندی و مشاهده دقیق می توان این کار را انجام داد. برای اینکه نتیجه بدیع باشد، تصمیم گیرنده نیز باید خلاق باشد. ایده های خلاقانه نوآوری را به وجود می آورد.

فرد باید بتواند وضعیت آینده شرکت را تجسم کند. این امر همچنین به کمی تخیل نیاز دارد. تنها با مهارت های گفته شده می توان عواقب هر یک از تصمیمات را فرض کرد و فقط در صورت انجام این کار می توانید گزینه های مختلف را مقایسه کرده و یکی را به اندازه کافی انتخاب کنید.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل جایگزین ها، تعیین خطرات و غیره، با تکنیک ها و ابزارهای مختلفی انجام می شود که تصمیم گیرندگان باید با آنها آشنا شوند. بنابراین، دانش یا توانایی تجزیه و تحلیل مهارت دیگری است که تصمیم گیرنده باید از آن برخوردار باشد. اما قبل از هر چیز، شخصی که تصمیم می گیرد باید بینش در مورد مشکل موجود را توسعه دهد. اولین قدم برای تصمیم گیری شامل شناسایی مشکل است.

در نهایت اما نه کم اهمیت، ویژگیهایی که بقیه نیروی کار را تشویق می کند تا از تصمیم خود پیروی کنند، در شخصی که تصمیم می گیرد قابل توجه است. شخصی که در مقام قدرت تصمیم گیری کرده است، باید خودش بتواند به هر حال تصمیم خود را حفظ کند. تصمیم گیری فقط کافی نیست. او باید اجرای آن را ببیند. به طور خلاصه، فرد باید دارای مهارت های رهبری باشد.

چرا تصمیم گیری اینقدر مهم است؟

 

هیچ فعالیت انسانی نمی تواند از تصمیم گیری فرار کند. این امر برای عملکرد یک سازمان یا هرگونه زندگی در آن موضوع بسیار مهم است. امکان دستیابی به اهداف و اهداف سازمانی تنها در تصمیم گیری بستگی دارد. این راه به آینده است. پیچیدگی تصمیمات متفاوت است. رهبر یک سازمان باید آماده برخورد با انواع مختلف باشد. در زیر برخی از دلایل ضروری بودن مهارت های تصمیم گیری ذکر شده است.

مهارتهای رهبری:

این مهارت اصلی است که باید برای رهبر شدن داشته باشید. یک سازمان بر پایه ای است که با تصمیمات رهبر ساخته شده است. یک قدم اشتباه می تواند باعث سقوط آن مانند یک خانه کارت شود. علاوه بر این، یک رهبر بلاتکلیف نمی تواند قلعه را برای مدت طولانی نگه دارد. یک رهبر باید بتواند به افراد زیر دست الهام بخشیده و آنها را راهنمایی کند تا مسیر را دنبال کنند. اقتدار موقعیتی که در آن قرار دارد به او اجازه می دهد این کار را انجام دهد. اما اگر تصمیمات یا مهارت های تصمیم گیری ضعیف باشد، کارکنان ناراضی می شوند. دیر یا زود، گردش کارکنان به واقعیت تبدیل می شود. این شرکت روزهای سخت و برخی اوقات خوب را پشت سر خواهد گذاشت. تیم باید به مهارت های تصمیم گیری رهبر خود اعتماد داشته باشد تا در هر شرایطی با آرامش برخورد کند.

برای مقابله با مشکلات:

هنگامی که با هرگونه چالش یا مشکلی روبرو می شوید، به عنوان یک اراده، مهارت های تصمیم گیری مفید است. در شرایط نامساعد، سرنوشت به تصمیماتی که شخص می گیرد بستگی دارد. این امر در مورد سطح فردی و همچنین سازمانی صدق می کند. در مورد یک سازمان، وقتی چالش های ناشی از جهانی شدن ظاهر می شود، بقای کسب و کار بر رهبری و مهارت های تصمیم گیری مدیر آن حساب می شود. حتی اگر برای بقا نباشیم، اجرای روان یک شرکت تنها در صورتی امکان پذیر است که تصمیمات درست در زمان مناسب و بدون تأخیر اتخاذ شود.

 

منبع: https://www.hugheseducation.com/blogs/importance-of-decision-making-skills-for-entrepreneurs



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

در حالی که با برنامه ریزی مبلمان جدید برای دفتر کار خود شروع می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد صندلی ، میز و میز است. با این حال ، انواع مختلف مبلمان جدید برای دفتر مدرن مورد نیاز است تا آن را پربارتر و عملی تر کند. اجازه دهید همه این انواع مبلمان مدرن را برای دفتر شما بیابیم.

انواع مختلف مبلمان اداری مدرن برای استفاده در دفتر عبارتند از:

  تجهیزات ماساژور صندلی

 صندلی درجه یک ، صندلی عقب ، صندلی اداری گردان ، صندلی سنگین پشت بلند ، صندلی کمر ، صندلی بدون بازو از انواع صندلی های اداری هستند. این یکی از عناصر اصلی لوازم اداری است. آنها در رنگ ، طرح ، اندازه ، سبک و مارک های مختلف تولید می شوند. صندلی رومیزی باید دارای طرحی ارگونومیک برای نشستن راحت باشد و صندلی گردان انعطاف پذیری کافی برای حرکت در اطراف را دارد. صندلی بازدید کننده و صندلی های جانبی برای استفاده کوتاه مدت مناسب هستند. در عین حال ، صندلی های نشیمن گزینه مناسبی برای استراحت و انتظار هستند.

  کمد های اداری

کمدهای اداری طوری طراحی شده اند که فضای کار را مرتب و مرتب و منظم و منظم نگه دارند. این در سبک ها ، اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. مدل های بلند ، باریک ، مدل های جمع و جور و روی میز از انواع طرح های کمد هستند. از آنها برای نگهداری اسناد و گاوصندوق ارزشمند که همراه با کلیدهای اضافی برای امنیت بیشتر استفاده می شود ، استفاده می شود.

کابینت

  میزهای اداری

 به سبک های مختلفی عرضه می شود که متناسب با نیازها و نیازهای مختلف کارهای اداری است. انواع رایج میزهای اداری متناسب با هر نوع فضای اداری است. طراحی ارگونومیک ، چیدمان و فاصله و نگهداری آسان از ویژگی هایی است که برای تجربه کاربری خوب باید در میز اداری وجود داشته باشد.

میز کار

  میزهای ناهار خوری - داشتن میزهای ناهار خوری در فضای اداری برای ترتیب دادن صندلی ها برای صرف غذا در ساعات استراحت ضروری است. داشتن یک میز بلوط محکم خوب است زیرا لمس کلاسیک و مدرن را به فضا ارائه می دهد. انواع مختلف میز ناهار خوری مانند سنگ مرمر ، شیشه و کروم ، سفید و سیاه ، چوب تیره و بلوط وجود دارد.

  کشو ، کابینت و قفسه

 از آن برای نظم دادن به چیزهایی مانند روزنامه قدیمی ، کتاب ها ، اسناد ، پرونده ها و غیره استفاده می شود که در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. فاکتورهایی که هنگام انتخاب کابینت و کشوها باید در نظر بگیرید ظرفیت ، اندازه و امنیت است. ظرفیت بر اساس نوع اقلام ذخیره شده است. کابینت های بلند می توانند تجهیزات بیشتری را در خود جای دهند ، در حالی که کابینت های کوچک برای فضای اداری کوچک هستند. مواد حساس و شخصی باید در یک قفسه ذخیره سازی ذخیره شوند.

 

کشو ، کابینت و قفسه

الکترونیکی و مکانیکی 2 نوع کمد برای فضای اداری موجود است. قفسه های الکترونیکی یک گزینه مطمئن تر و مطمئن تر از قفل های مکانیکی هستند. آنها دارای ویژگی های اضافی مانند فریز خودکار و پیچ های تیراندازی با موتور هستند. قفل مکانیکی دارای ویژگی قفل کلید است و با طراحی سبک وزن جمع و جور است. قفسه ها معمولاً از فولاد ، چوب ، لمینت و پلاستیک ساخته می شوند. ردیف ، مواد ، گزینه های قفل ، تعداد نقاط قفل ، ابعاد ، رنگ برخی از عواملی هستند که قبل از انتخاب قفسه باید مورد توجه قرار گیرند.

  قفسه های کفش

 برای سازماندهی همه کفش ها ، پاشنه ها ، کفش های کتانی و صندل های کارکنان در فضای اداری استفاده می شود. این قفسه ها از فلز ، فولاد ، چوب یا پارچه ساخته شده اند. معمولاً در نزدیکی ورودی فضا قرار می گیرد. اندازه قفسه به تعداد کفش هایی که باید ذخیره شود بستگی دارد. قفسه های آویزان ، بالای قفسه کف در و سازمان دهنده قابل حمل کفش از انواع قفسه های کفش هستند. حفظ مکان بدون شلوغی ، عاری از گرد و غبار و خشک شدن و ارتقاء ارزش زیبایی منطقه از جمله مزایای قفسه های کفش است.

  چهارپایه

 این صندلی بدون پشت است که به عنوان مبلمان نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد تا ظاهر دفتر شما را زیبا کند. صندلی های اداری دارای ارتفاع و پشت قابل تنظیم هستند که با نیازهای خاص مطابقت دارد. آنها در سبک ها ، رنگ ها و گزینه های مختلف مبلمان وجود دارند. ارگونومیک و طراحی مدفوع به بهبود بهره وری و کارایی محل کار کمک می کند.

پارتیشن اداری

نصب پارتیشن شیشه ای یا سایر انواع شیشه ای برای انجام فعالیتهای حرفه ای مانند ترتیب دادن جلسات ملاقات ، سمینارها ، قرار دادن پروژکتورها و سایر وسایل ، قرار دادن اسناد و فایلها ، کارهای پذیرایی و غیره استفاده می شود. این میزهای اداری از انواع مختلف چوب مانند چوب جامد ، چوب با ملامین و روکش ، روکش فلزی و شیشه ای. میزهای اداری مختلفی مانند U شکل ، L شکل ، رایانه ، فضای باز ، پذیرایی ، میز اجرایی ، میز اداری با کشوها و اتصالات و غیره وجود دارد. فضا ، سبک ، بودجه ، ذخیره سازی و دوام از نکات ضروری برای نگهداری است هنگام انتخاب میز دفتر توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

نمودار مفهوم کلی مدل استراتژی های مدیریت در شکل زیر نشان داده شده است. باید توجه ویژه ای به اطلاعات عملکردی و بازخورد نشان داد که ماهیت پویای مدیریت استراتژیک در شرکت است.

پس از اجرا ، چنین الگویی باید تغییرات محیط کسب و کار و تأثیر آنها بر استراتژی تحقق یافته را در نظر بگیرد. در موارد شدید ، مأموریت شرکت یا هدف اصلی استراتژیک آن را می توان اصلاح یا تطبیق داد.

تعریف مدیریت استراتژیک

مدل مدیریت استراتژیک و استراتژی های مدیریت شامل تصمیم گیری و انجام اقداماتی است که با اتخاذ روش سیستماتیک تدوین استراتژی ، اجرای استراتژی ، ارزیابی و کنترل استراتژی اجرا شده می تواند به سازمان ها در رسیدن به هدف کمک کند. مدیریت استراتژیک زمینه های مختلف عملکردی مانند [1] را ادغام می کند:

  • بازار یابی،
  • مدیریت،
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری،
  • حسابداری ،
  • منابع انسانی،
  • تولید

سیستم های اطلاعاتی به صورت رسمی و سیستماتیک مطابق با اهداف سازمان و عملکرد بهتر.

انواع مدیریت استراتژیک شامل سه جزء کلیدی است :

  • تدوین استراتژی - عناصر کلیدی چشم انداز ، ماموریت و اهداف سازمان هستند. سایر عناصر عبارتند از تجزیه و تحلیل خارجی و داخلی ، تجزیه و تحلیل صنعت و تحلیل رقابتی.
  • اجرای استراتژی - سه عنصر اصلی وجود دارد که بر اجرای استراتژی تأثیر می گذارد. اینها ساختار سازمانی ، افراد ، رهبری ، فرایندها و سیستم های سازمانی هستند.
  • ارزیابی و کنترل استراتژی - عناصر اصلی عبارتند از مدل ارزیابی ، فرایندها و معیارها و روشها و مکانیزمهای کنترل برای بهبود عملکرد سازمان و دستیابی به اهداف سازمان.

مدل های مدیریت استراتژیک

توسعه مدل های مدیریت استراتژیک از آن جهت حائز اهمیت است که چارچوب اساسی برای درک نحوه عملیاتی شدن مدیریت استراتژیک در سطح شرکت را فراهم می کند. مدل مدیریت استراتژیک به مدیران و استراتژیست ها درک بیشتری از رویکرد تکراری در انجام مدیریت استراتژیک واقعی در محیط سازمانی می دهد. مدل مدیریت استراتژیک با توسعه ماموریت و چشم انداز سازمانی آغاز می شود. سپس چشم انداز و ماموریت سازمانی به اهداف سازمانی تبدیل می شود. این عناصر جهت و زمینه های مورد توجه را نشان می دهد که باید توسط یک سازمان به آنها رسید. پس از مشخص شدن این عناصر ، نقش مدیر یا استراتژیست انجام تجزیه و تحلیل سازمان است. این شامل انواع اصلی تجزیه و تحلیل است:

  • تجزیه و تحلیل خارجی محیط ،
  • تجزیه و تحلیل داخلی سازمان ،
  • تجزیه و تحلیل صنعت

هر یک از این تجزیه و تحلیل های استراتژی های مدیریت اطلاعاتی در مورد نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدها ارائه می دهد. نتایج حاصل از این تجزیه و تحلیلها می تواند به مدیران و استراتژیست ها کمک کند تا در زمینه های متمرکز منطبق شوند ، شایستگی متمایز سازمان را مشخص کرده و موقعیت رقابتی را که سازمان باید در جهت حفظ مزیت رقابتی خود در صنعت اتخاذ کند ، تعیین کنند [3].

مدیران استراتژیک

مدیران نقش کلیدی در فرایند تدوین مدل های مدیریت استراتژیک ایفا می کنند. آنها باید مسئولیت تدوین استراتژی ها را برعهده بگیرند ، که هدف آنها دستیابی به مزیت رقابتی و عملی کردن این استراتژی ها است. دو نوع اصلی مدیران وجود دارد:

مدیران کل - آنها مسئولیت عملکرد کلی شرکت را بر عهده دارند.

مدیران عملکردی - آنها مسئول نظارت بر عملکرد خاصی هستند ، به عنوان مثال: یک کار ، فعالیت یا عملیات.

مدیران عمومی مسئولیت سود و زیان یک محصول ، یک تجارت یا کل شرکت را بر عهده دارند. آنها مسئول تصمیم گیری در مورد چگونگی ایجاد مزیت رقابتی و دستیابی به سودآوری بالا به لطف منابع و سرمایه هستند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

برایان تریسی در تجارت بزرگ شد. پدرش ، رونی ، شرکت تولیدی را راه اندازی کرد ، مادرش ، مارج ، بسیاری از جنبه های اداری و مالی شرکت را اداره می کرد و زندگی خانوادگی حول شرکت می چرخید.

برایان مهندسی خواند و مدرک خود را گرفت. پس از کالج ، او به خانه بازگشت و برای مشاغل خانوادگی کار کرد و به سرعت ثابت کرد که یکی از با استعدادترین مهندسان آن است. با کنترل شدید رونی بر شرکت و مارج برای حمایت از او ، فروش این شرکت به بیش از 15 میلیون دلار در سال رسید. و سپس فاجعه رخ داد. پدر برایان فوت کرد.

در آن زمان بود که هیچ تیم رهبری در کار نبود و فرهنگی که یاد گرفته بود برای تصمیم گیری های کلیدی به رونی تکیه کند ، این شرکت در خطر واقعی شکست قرار دارد. برایان یک مهندس عالی بود ، اما با از دست دادن پدرش ، او مجبور شد تا کل شرکت را اداره کند ، چیزی که او هیچ آموزش و تجربه ای در این زمینه نداشت.

برایان فروش این شرکت را برای مادرش در نظر گرفت. او نمی خواست کار اشتباهی انجام دهد که ممکن است آینده او را به خطر بیندازد. اما او همچنین به این تجارت اعتقاد داشت و احساس می کرد که با کمی کمک می تواند آن را از طریق این گذار بحرانی رهبری کند.

آن زمان بود که برای اولین بار با برایان ملاقات کردم ، در یک کنفرانس تجاری که ما در آتلانتا در 2009 برگزار کردیم.

امیدوارم ارتقاء شما در نقش مدیرعامل چیزی شبیه به برایان نداشته باشد ، اما از یک نظر به احتمال زیاد چنین بوده است - شما احتمالاً یک مربی یا الگو ندارید که شما را تحت حمایت خود قرار دهد و به شما یاد دهد که یک مدیر عامل موثر باشید.

این لیست از بهترین شیوه های من را در نظر بگیرید تا مدیرعامل موثری باشم ، تلاش من برای راهنمایی بیشتر شما در ایفای نقش موثرتر رهبری.

1.در تصویر بزرگ روشن شوید

 مدیرعامل به یک مرکز مشاوره مدیریت نیاز دارد. او باید چیزهای بزرگی را که بر شرکت تأثیر می گذارد بداند و باید تمام تلاش خود را برای بهبود این موارد سرمایه گذاری کند.

  • روابط کلیدی مشتری که بیشترین اهمیت را دارد چه کسانی هستند؟
  • کدام یک از اعضای اصلی تیم شما بیشترین مشارکت را دارند؟
  • کدام کانال های فروش بیشترین تفاوت را ایجاد می کند؟
  • کدام عوامل هزینه بیشتر بر سودآوری تأثیر می گذارد؟
  • کدام عوامل تولید (خدمات یا خدمات) ظرفیت را بیشتر محدود می کند؟
  • کدام عوامل بیشتر (مثبت و منفی) جریان نقدینگی را تحت تأثیر قرار می دهند؟

2. در امور جزئی اهمیت ندهید.

اکنون که می دانید چه چیزهایی بیشتر برای شرکت شما اهمیت دارد ، آیا به طور مداوم بهترین زمان و توجه خود را بر روی اقلام اصلی خود سرمایه گذاری می کنید؟ اگر نه ، بسیار مهم است که این تنظیم را انجام دهید.

3. فرهنگ و ارزش شرکت شما همیشه موارد اصلی هستند.

 فرهنگ دست نامرئی است که بر رفتار و تصمیمات تیم شما تأثیر می گذارد در حالی که هیچ کس دیگری به دنبال آن نیست. این بر توانایی شما در جذب و حفظ استعدادهای بزرگ تأثیر می گذارد. این توانایی شما را برای تولید نتایج شگفت انگیز محدود می کند یا از آن استفاده می کند. شما باید بخشی از بهترین توجه خود را صرف ایجاد عمدی فرهنگ مورد نظر خود کنید.

4. چشم انداز خود را برای شرکت با تیم خود به اشتراک بگذارید.

ماموریت شما به عنوان یک شرکت چیست؟ دلیل شما برای فعالیت در تجارت؟ چگونه می توانید تیم خود را الهام بخشیده و مشارکت دهید تا این مأموریت را به طور کامل انجام دهد تا کار به عنوان یک دعوت برای آنها تبدیل شود ، نه فقط یک حقوق و دستمزد.

5. برنامه عملیاتی سه ماهه خود را تدوین کنید - هر سه ماه یکبار.

هر مدیرعامل باید به شرکت خود در تعیین اولویت ها و تعیین استراتژی خود برای پیشرفت تجارت کمک کند. یک برنامه یک صفحه ای در هر سه ماه نه تنها به شما در انجام این کار کمک می کند ، بلکه باید آن را به گونه ای انجام دهید که عمل گرا باشد ، که در یک شرکت کوچک و متوسط ​​بسیار مهم است.

هنگامی که این کار را برای چند چهارم انجام دادید ، من شما را تشویق می کنم که از رهبران بخش اصلی خود بخواهید که برنامه عملکرد سه فصله "بخش" خود را نیز ایجاد کنند. این امر نه تنها به آنها کمک می کند تا بر موارد کمتری تمرکز کنند که تفاوت بیشتری برای شرکت ایجاد می کند ، بلکه به شما یک چاپ آبی برای پاسخگویی به آنها و بخش آنها می دهد.

6. شرکت خود را مسئول عمل به اولویت ها ، اهداف و ارزش های اعلام شده بدانید.

شرکت شما فقط زمان ، استعداد ، پول و منابع دیگر زیادی دارد. باید اینها را در مکانهای کمتر و بهتر سرمایه گذاری کند که تفاوت واقعی را ایجاد کند. وظیفه شما به عنوان مدیرعامل این است که به طور مداوم شرکت خود را مسئول بدانید - از جمله خود شما - که روزانه مطابق با این اولویت ها عمل کنید.

7. تیم رهبری خود را بسازید و مرتب کنید.

شاید مهمترین شغلی که به عنوان مدیرعامل دارید ایجاد و توسعه تیم رهبری خود باشد. در نهایت به چه کسی در تیم رهبری خود نیاز خواهید داشت؟ چه کسی را در تیم خود دارید؟ آیا سوراخ های درخشانی وجود دارد؟ آیا افرادی را که احتمالاً به آنها نیاز دارید ارتقا دهید؟

منبع: https://www.inc.com/david-finkel/7-tips-to-being-a-better-ceo.html



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

هم مدیران و هم کارمندان اغلب از ارزیابی عملکرد وحشت دارند. این امر تا حدی به این دلیل است که بسیاری از بررسی ها به دلیل مسائلی مانند سوگیری ناخودآگاه ، عدم استفاده از مبنای اساسی هنگام تهیه یک بررسی ، تأکید غیر ضروری بر ویژگی های شخصیتی و ارائه نکردن راهنمایی یا پشتیبانی برای بهبود کارمند ، بی نتیجه و مفید نیستند.

بدون خط پایه

یک خطای ارزیابی کارکنان بدون وجود یک پایه از آنچه منطقی می توان انتظار داشت ، غیرممکن است. در هنگام بررسی از شرح وظایف و اهداف بیان شده کارمند استفاده کنید. مراقب باشید کارمند را با سایر کارگران با نقش های شغلی متفاوت مقایسه نکنید. کارمند را با توجه به شغل ارزیابی کنید ، نه کار دیگران را در موقعیت های مختلف.

تاکید بیش از حد در نگرش

برای افزایش مشارکت کارکنان و کارمندان موافق و دوستانه ای که با دیگران خوب کنار می آیند ، سرمایه هر شغلی است. هنوز هم ، بسیاری از کارگران خوب کمتر خوش شوق و مشتاق هستند. اگر نگرش یا کمبود مهارت های اجتماعی یک کارمند باعث ایجاد تنش در محل کار می شود ، این مشکل را مرتفع کنید ، اما فقط به این دلیل که کارمند تشویق کننده یا دوست همه نیست ، از دست دادن یک کارگر صالح را در معرض خطر قرار ندهید.

تأثیر سوگیری اثر Halo

اثر هالو یک تعصب خاص است که می تواند ارزیابی شما را مثبت تر از آنچه باید باشد ، منحرف کند. با اثر هاله ، کارمند دارای ویژگی یا منطقه خاصی از عملکرد است که به نظر شما مخصوصاً جذاب است ، و این بر نحوه درک شما از هر جنبه از عملکرد کارگر تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، اگر شما کارمندی دارید که یک محقق عالی است و گزارش هایی را تهیه می کند که حاوی اطلاعات دقیق و به موقع هستند ، ممکن است تمایل داشته باشید که عملکرد کارمند در زمینه های دیگر را با رضایت بیشتری بررسی کنید ، حتی اگر حقایق نشان دهد مهارت در این موارد وجود دارد مناطق دیگر آنقدر قوی نیستند.

تمرکز بر کمبود تنها

تمرکز بیش از حد روی کمبود برعکس اثر هاله است. بعضی از کارمندان ممکن است در یک زمینه خاص دست و پنجه نرم کنند ، حتی اگر عملکرد آنها در کارهای دیگر خوب یا حتی عالی باشد. از رفتارها یا مهارتهایی که نیاز به پیشرفت دارند غافل نشوید اما اجازه ندهید ناامیدی باعث شود همه کارهایی که کارمند به درستی انجام می دهد را نادیده بگیرید یا آنها را به حداقل برسانید.

نادیده گرفتن خط زمان کامل

بررسی عملکرد معمولاً معطوف به یک دوره خاص ، معمولاً یک سال گذشته است. متأسفانه ، برخی از مدیران تمایل دارند که هفته های اخیر و ماه ها را متمرکز کنند ، و عملکرد را در طول سال نادیده بگیرند. اشتباه دیگر تمرکز بیش از حد بر یک وضعیت یا پروژه واحد به جای بررسی کل سابقه عملکرد کارمند است.

عدم آگاهی از سوگیری های منفی

همه سوگیری دارند و بسیاری از اینها ممکن است بیهوش باشند. کارفرمایان و مدیران هنگام تکمیل بررسی عملکرد باید تعصبات را در دست داشته باشند. به طور معمول ، تعصبات بر اساس نژاد ، جنسیت ، گرایش جنسی ، مذهب یا جنبه های ظاهری کارمند ایجاد می شود.

قبل از ارائه یک بررسی که می تواند تأثیر جدی بر مسیر شغلی یک کارمند داشته باشد ، شخصی که یک بررسی را ارائه می دهد باید خود را بازتاب دهد تا تعصبات احتمالی را بررسی کند. آیا گزارش مشابهی به کارمندی داده می شود که خصوصیات شخصی متفاوت از کارمند مورد بررسی دارد؟

نداشتن برنامه توسعه حرفه ای

بیشتر کارمندان تلاش می کنند مهارت های خود را بهبود بخشند و به سمت موقعیت های چالش برانگیزتر که غرامت بیشتری را ارائه می دهند ، پیش بروند. هر چند گاهی اوقات ، مدیران کاملاً بر عملکرد موجود در موقعیت فعلی کارمند تمرکز می کنند و منجر به از دست رفتن فرصتی می شوند. کارمند فرصت های رشد حرفه ای را از دست می دهد و کارفرما نتواند از ظرفیت کارگر استفاده کند.

عدم گوش دادن

بررسی عملکرد سالانه فرصتی برای کاتارسیس مدیریتی نیست. در حالی که این کارمند است که تحت بررسی است ، مدیر باید مسئولیت عملکرد کارگر را به عهده بگیرد. مدیران باید از نزدیک گوش دهند و توضیحات ، نگرانی ها و بازخورد های یک کارمند را تأیید کنند.

بدون عمل

یک بررسی خوب گذشته را گزارش می کند و جهت آینده را ارائه می دهد. کارفرما و کارمند باید از این بازبینی به عنوان فرصتی برای تعیین اهداف سال و برنامه ریزی برای کارمند برای به دست آوردن و بهبود مهارت ها استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

در چند سال گذشته ، پارتیشن های اداری به روندی محبوب در صنعت طراحی و طراحی اداری تبدیل شده اند و همچنان محبوبیت خود را در ادارات در سراسر جهان افزایش می دهند.

انواع پارتیشن اداری

بیش از هر زمان دیگری ، داشتن یک دفتر خوب طراحی شده برای اکثر شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. فرقی نمی کند که در کدام بخش کسب و کار هستید ، یک دفتر به عنوان یک مرکز متمرکز برای کل سازمان عمل می کند و ظاهر آن اهمیت دارد. چه در زمینه مهندسی و چه در زمینه طراحی گرافیک کار کنید ، تصویر خوب شرکت بسیار مهم است و زنده نگه داشتن آن در محیط اداری شما و سایر جنبه های دیگر شرکت ضروری است.

نکته جالب در زمینه طراحی و چیدمان مبلمان اداری مرانتی این است که هیچ دفتری یکسان نیست. همه ما آن مقالات از نوع "جالبترین دفاتر جهان" را دیده ایم ، و این فقط ثابت می کند که دنیایی از ایده های طراحی وجود دارد که منتظر تسخیر دفتر شما هستند. باور کنید یا نه ، بازسازی و طراحی دفتر می تواند به همان اندازه دکوراسیون داخلی خانه شما هیجان انگیز باشد - و در صورت وجود - شما فضای بیشتری برای بازی با طرح ها و ویژگی های داخلی دارید.

البته ، داشتن یک دفتر شیک که کاملاً کاربردی نیست ، فایده ای ندارد. دفتر مملو از ابزارهای عجیب و غریب و مناطق خنک کننده ممکن است چشمگیر به نظر برسد ، اما اگر جایی برای کار مlyثر و انجام خوب کار باقی نماند - این به عنوان یک دفتر کار نمی کند. برخی از ضروری ترین ویژگی های دفاتر مدرن فضاهای مشارکتی ، اتاق های جلسات خصوصی و البته فضاهای جداگانه میز تحریر است.

اگر فقط یک فضای باز برای کار دارید-پس چگونه ممکن است بتوانید هر دو فضای کاری پر سر و صدا را با مناطقی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند در یک اتاق تأمین کنید؟ خوب ، بدون انجام هیچ گونه کار اصلی ساختمان و بازسازی کل دفتر ، چرا در برخی از پارتیشن های اداری سرمایه گذاری نکنید؟

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن تک جداره اداری سریع ترین ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد فضای کاری پربارتر هستند. پارتیشن های اداری می توانند موقت یا دائمی باشند و تقریباً در هر اندازه اتاق مورد نیاز مناسب باشند. به پارتیشن های اداری فکر کنید که یک دیوار موقت نصب کنید که در واقع یک دیوار نیست و برای ساختن آن نیمی از سر و صدا یا آشفتگی نسبت به یک سازه محکم ایجاد نمی کند.

انواع پارتیشن اداری

بسته به ظاهر و ظاهر مورد نیاز شما ، آنها در انواع مختلف در دسترس هستند که عبارتند از:

پارتیشن اداری شیشه ای

ما ممکن است در اینجا در Office Blinds & Glazing تعصب داشته باشیم ، اما فکر می کنیم پارتیشن شیشه ای بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است. این موضوعی رایج است که ادارات و ساختمانهای شرکتی تصمیم می گیرند ویژگی های شیشه ای بیشتری را در محیط کار خود برای آن لمس مدرن قرار دهند.

ساختمانهای آسمان خراش با دفاتر شیشه ای فضای مناسبی برای راه اندازی دفتر برای بسیاری از شرکتها به دلایل مختلف است. هیچ شکی در این نیست که آنها از نظر زیبایی ظاهری برای مشتریان بالقوه جذاب و چشمگیر هستند ، و تصور یک شرکت با سابقه و با تصویر خوب را ایجاد می کنند.

با این حال ، همیشه نمی توان شرکت خود را به ساختمان دیگری منتقل کرد ، به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای راهی عالی برای تزئین فضای اداری شما بدون تجاوز از بودجه شما هستند. برخلاف بسیاری از سیستم های پارتیشن بندی جایگزین دیگر ، شیشه ها را می توان همانطور که می خواهید طراحی کرد.

با استفاده از فناوری مدرن ، می توانید با استفاده از یخ زدن یا چاپ به ظاهرهای مختلف دست پیدا کنید تا سبک ها و طرح های منحصر به فردی به لعاب خود بیفزایید. انتخاب عادی بسیاری از سازمانها این است که لوگوها یا رنگهای کلیدی خود را روی پارتیشن خود نشان دهند ، واقعاً با طراحی دفتر خود هماهنگ شده و کل ظاهر را با هم ترکیب کنند.

یکی از مزایای بزرگ پارتیشن های شیشه ای توانایی آنها در استفاده بهینه از نور طبیعی است. هیچ کس نمی خواهد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند و با استفاده از لعاب بیشتر ، می توانید فضای کار خود را به مکانی روشن تر و پرانرژی تبدیل کنید.

روشنایی مصنوعی فقط می تواند برای یک فضای کوچک بسیار مفید باشد ، بنابراین ایده خوبی است که با معرفی هرچه بیشتر نور طبیعی تا حد ممکن این کار را افزایش دهید. دیوارها و پارتیشن های محکم فقط منطقه ای را تیره می کنند و به احتمال زیاد هزینه اضافی نیاز به نصب حتی بیشتر روشنایی مصنوعی را در پی خواهد داشت.

آیا می دانید ، می توانید نحوه نصب پارتیشن شیشه ای با درجه آتش را نیز دریافت کنید؟ وقتی صحبت از ایمنی آتش در دفتر می شود ، پارتیشن ها و درهای شیشه ای درجه حرارت می توانند حداکثر 120 دقیقه در برابر حرارت ، شعله و گاز تا دمای 1600 درجه فارنهایت محافظت کنند ، در مقایسه با شیشه های استاندارد که در دماها خرد می شوند. در حدود 250 درجه فارنهایت در اینجا بیشتر در مورد صفحه نمایش و درب های دارای درجه حرارت بالا اطلاعات کسب کنید.

پارتیشن اداری چوبی

 

از پارتیشن های چوبی یا چوبی که برای محیط کار مناسب هستند ، می توان برای ایجاد ظاهری سنتی در دفتر استفاده کرد ، در حالی که حس گرما و درجه یک را ایجاد می کند. آنها سالها در صنعت طراحی و طراحی دفتر مورد علاقه بوده اند ، زیرا به راحتی در طراحی هر دفتر ادغام می شوند و در عین حال احساس طبیعی می دهند.

سیستم های پارتیشن بندی چوبی بسته به نوع موردنظر شما در انواع مختلفی از انواع مختلف مانند چوب جامد یا روکش MDF موجود است. پارتیشن های چوبی بدون بار با تزئینات چوبی ، قسمت های شیشه ای ، قاب درها و دامن همراه است که باعث می شود آنها را راحت جدا کرده و به هر موقعیت دیگری در دفتر منتقل کنید.

آنها می توانند تقریباً در هر جایی به خانه نگاه کنند. از فضاهای پذیرایی تا اتاقهای هیئت مدیره و اتاقهای کنفرانس یا محیط اداری عمومی. با گزینه های چوبی فراوان برای انتخاب از جمله بلوط ، راش ، افرا ، گیلاس و بسیاری دیگر ، یک پایان وجود دارد که می تواند در هر طرح اداری مناسب باشد.

نکته فوق العاده در مورد سیستم های پارتیشن بندی چوبی این است که آنها فقط به چوب کامل ، پارتیشن های محکم محدود نمی شوند و همچنین می توانند با شیشه ها ترکیب شوند تا احساس روشن تری به اتاق بدهند. این سیستم ها همچنین برای ایجاد محیط های عایق صدا عالی هستند ، زیرا سیستم های جامد قادر به ارائه درجه عایق صدا تا 52 دسی بل (Rw) هستند و سیستم هایی که دارای لعاب هستند شامل 40 دسی بل (Rw) می شوند.

یکی از بزرگترین نگرانی ها در محیط های اداری و تجاری ایمنی در برابر آتش است و مهم این است که ساختمان شما مطابق با مقررات دقیق ساختمان باشد. این جایی است که پارتیشن های اداری ضد آتش یک ضرورت است ، زیرا می تواند به مهار آتش در یک منطقه کمک کند و گسترش شعله ها ، دود و گازهای سمی را محدود کند. پارتیشن های چوبی جامد می توانند درجه حرارت را تا 60 دقیقه ارائه دهند ، در حالی که آنهایی که با عناصر تک یا دو جداره ترکیب شده اند حدود 57 دقیقه طول می کشد.

پارتیشن اداری آلومینیومی با شیشه

پارتیشن های آلومینیومی یکی از با دوام ترین سیستم های پارتیشن بندی موجود است ، اگرچه هنوز در هنگام نیاز ، نصب ، تخلیه و جابجایی انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهد. آنها در واحدهای جامد ، با لعاب قسمتی یا کامل در دسترس هستند و نصب آنها سریع و آسان با حداقل اختلال است.

همه فریم های آلومینیومی را می توان با توجه به نیاز شما روکش پودری کرد و اتصالات را می توانید با روکش آلومینیومی پوشانده یا نوار چسب بزنید و در صورت لزوم یک سطح دیواری صاف را پر کنید. این نکته مهم در مورد پارتیشن آلومینیومی تنوع و سبک های موجود است و هنگامی که با پرده های انتگرال در حفره جفت می شوند ، محبوبیت خاصی پیدا می کنند تا جایگزین براق و شیکی برای پرده های پنجره معمولی با عملکرد و هدف فوق العاده برای افزایش حریم خصوصی ارائه شود.

سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی جامد میزان کاهش صدا را تا 52 دسی بل (Rw) ارائه می دهند ، در حالی که آنهایی که دارای لعاب هستند تا دسی بل (Rw) را ارائه می دهند. درجه بندی آتش پارتیشن های آلومینیومی حداکثر 60 دقیقه در صفحات جامد و صفحات دارای لعاب فراهم می کند. اگرچه ذکر این نکته ضروری است که هنگام سفارش ، حفاظت در برابر آتش لازم است ، بنابراین عایق بندی مناسب ، شیشه درجه حرارت و گواهینامه ها برای ایمنی آنها در نظر گرفته می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

وقتی صحبت از کردنزا و مبلمان اداری به میان می آید ، سوال شماره یک مطرح می شود: آیا واقعاً تفاوتی بین مبلمان اداری و کردنزا ها وجود دارد؟

بله ، تفاوت قابل توجهی بین این دو وجود دارد. تفاوت در دوام ، عملکرد و طول عمر است.

در بخش اول از یک سری دو قسمتی ، کارشناس صنعت Jeff Fairholm ، مدیر فروش منطقه ای ، EVANS تفاوت بین این دو و اینکه چرا سرمایه گذاری مناسب در مبلمان محیط های مهم ماموریت شما مهم است را مورد بحث قرار می دهد.

هدف ساخته شده است

کردنزا ها یک محصول هدفمند هستند. آنها به طور خاص برای محیط های حساس ماموریت طراحی شده اند و در برابر تغییرات روزمره تغییرات ، سناریوهای ناراحت کننده و الزامات فناوری شما مقاومت می کنند.

چه چیزی کردنزا را بسیار خاص می کند؟

  • تکنولوژی که کردنزا در آن قرار دارد
  • تعداد اپراتورهایی که باید در هر زمان از کردنزا استفاده کنند
  • اندازه کردنزا ها
  • تعداد مانیتورهایی که می تواند در خود جای دهد
  • قدرت کردنزا ها ، آنچه می توانند نگه دارند و برای مقاومت در برابر هر روز ساخته شده اند
  • نوع نورپردازی آنها ، مخصوص محیطهای حساس ماموریت
  • تکنولوژی ارگونومیک

تاثیر کنسول اداری (کردنزا) در دکور اداری

تکنولوژی ، خطوط دید مورد نیاز و چیدمان و اندازه اتاق ، شکل و اندازه کردنزا را هدایت می کند. اخیراً تأکید بیشتری بر تعداد مانیتورهای رومیزی مورد نیاز برای انجام عملیات روزانه شده است. با افزایش مانیتورها ، نیاز به جا دادن CPU های بیشتر و غیره در همه اندازه ها وجود دارد. این نوع تجهیزات باید در زیر سازه کردنزا با دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری قرار گیرند.

مبلمان اداری با در نظر گرفتن این ملاحظات و الزامات ساخته نشده است. آنها به صورت انبوه تولید می شوند و این امر باعث می شود که آنها نه تنها در اتاق کنترل شما قرار بگیرند بلکه نیازهای فناوری شما را برآورده کنند. مثال بارز این است که آنها نمی توانند چندین CPU را در خود جای دهند - مبلمان اداری معمولاً یک CPU واحد را روی زمین یا در یک کابینت اختصاصی CPU قرار می دهد.

دوام کردنزا

تقریباً در هر اتاق کنترل نیاز به 365 محصول 24 ساعته و 7 ساعته است. اپراتورها در این محیط ها به طور کلی با مبلمانی که استفاده می کنند بسیار خشن هستند. یک سازنده خوب کردنزا این را هدف اصلی خود می داند - مقاومت در برابر آزمایش زمان در محیط خود ، زیرا کردنزا ها باید هر دو دهه یک بار تعویض شوند. برخی از ویژگی هایی که مبلمان اداری معمولی در محصولات خود مانند کردنزا ها ایجاد نمی کند عبارتند از:

 

  • سطوح کاری ضخیم تر
  • HPL در سطوح کار در هر دو طرف
  • دماغه جلویی و لبه سطوح روی سطوح شامل حاشیه PVC است
  • سطوح کار با یک قفس فولادی لوله ای در زیر سطح کار تقویت می شوند تا از پیچ خوردگی جلوگیری شود
  • زیرسازی کردنزا ها بیشتر از چوب فلزی یا آلومینیوم با مقاومت بالا هستند
  • سازه های Slatwall یا Slatrail برای نصب تعداد زیادی مانیتور و لوازم جانبی و قابلیت قرار دادن کابل ها ساخته می شوند
  • در کردنزا نشسته ، ستون های بالابر طوری طراحی شده اند که تقریباً 2500 پوند در هر جفت بلند می کنند
  • مسائل ارگونومیک برای 24/7 ، 365 عملیات

ارگونومی اصطلاحی است که در همه جنبه های محیط های تجاری بیش از حد استفاده می شود. در مبلمان اداری ، آنها فکر می کنند که اگر یک میز نشیمن ، یک صندلی مناسب و یک صفحه کلید مفصل ارائه دهند ، مسائل ارگونومیک دفتر را حل کرده اند.

کردنزا اتاق کنترل تفاوت قابل توجهی با محیط اداری استاندارد دارد. کردنزا ها نیاز به مقاومت و سازگاری با محیط های کاری 24/7 دارند. اپراتورها معمولاً دارای صفحه اصلی اولیه ، ثانویه و اغلب درجه سوم هستند که نیاز به دید دارند. برخی از مهمترین عوامل ارگونومیک در محیط های حساس ماموریت ، تعداد صفحه هایی است که اپراتور نیاز دارد ، خطوط دید و فاصله بین آنها و یک دیوار ویدیویی معمولی (در صورت وجود).

نورپردازی مناسب ، آکوستیک ، صندلی ، کفپوش و سمعی و بصری در موفقیت نتیجه اپراتور بسیار مهم است. چه در حین عملیات معمولی و چه در سناریوهای ناراحت کننده ، چندین عنصر برای در نظر گرفتن طراحی کردنزا و اتاق کنترل وجود دارد.

چه در حین کار معمولی ، چه در شرایط بحرانی ، چه در شرایط نامناسب ، اپراتور نیاز به دسترسی به برخی از مهمترین اطلاعات دارد تا بتواند به سرعت در برابر آلارم ها واکنش نشان دهد تا وضعیت موجود را پخش کند.

با فراهم آوردن محیط کار مناسب ، کردنزا می تواند به اپراتور کمک کند تا منظم و هوشیار بماند. کردنزا ها تقریباً همیشه از فناوری KVM برای به حداقل رساندن تعداد صفحه کلید روی کردنزا استفاده می کنند ، بنابراین به اپراتور اجازه می دهد از فناوری به نحو کارآمد دسترسی داشته و از آن استفاده کند.

تجهیزات فضای اداری

تجهیزات موجود در میز کنسول اتاق کنترل عامل مهمی در طراحی و پیکربندی آن است. همه چیز از چندین صفحه نمایش ، چند رایانه شخصی ، پانل های اعلام کننده ، دکمه های فشار پنل سخت ، صفحه نمایش بزرگ ays ، turrets و واحدهای UPS برای عملیات موفق یک ضرورت محسوب می شوند.

 

مبلمان اداری برای قرار دادن یک رایانه شخصی و چند مانیتور در هر موقعیت ساخته شده است. آنها به گونه ای ساخته شده اند که برای همه مناسب است. علاوه بر این ، تجهیزات باید در دسترس تکنسین های مسئول آنها باشد. با توجه به این موضوع ، کردنزا ها از جلو و عقب به تمام فناوری ها دسترسی دارند در حالی که مبلمان اداری اینطور نیست.

 

مدیریت کابل

با توجه به مقدار زیادی فناوری در داخل و روی کردنزا ها ، نیاز به جاسازی کابل های این تجهیزات وجود دارد. این مورد برای یک کردنزا استاتیک لازم است اما برای کردنزا نشسته از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

روشی که کردنزا ها کابل های مکان های مختلف را در خود جای می دهند نیز بسیار مهم است. آیا کابل ها از کف ، سقف یا دیوار بلند آمده است؟ کردنزا ها باید با هر محیطی سازگار شوند.

 

توانایی اجرای تمام کابل ها در سراسر زیرساخت کردنزا مهم است ، اما انتقال از سطح کار به حفره فرعی نیز بسیار مهم است. با توجه به تعداد کابل ها و این واقعیت که ما در یک محیط بحرانی مأموریت کار می کنیم ، کابل ها نمی توانند تنگ شوند یا در جایی قرار بگیرند ، زیرا این می تواند منجر به تعطیلی عملیات شود.

 

منتظر باشید ، قسمت دوم به زودی روی پرده نزدیک شما قرار می گیرد…

 

موضوعات: مهم ماموریت ، کردنزا های اتاق کنترل ، مبلمان اداری



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

شرکت مشاوره چیست؟ یک شرکت مشاوره یک یا چند مشاور را با مهارت های تخصصی ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را برطرف کند که خود توانایی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد. در برخی موارد ، مشاغل به سادگی چشم اندازی بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

یکی از بزرگترین صنایع در حال رشد در جهان امروزه صنعت مشاوره است. رشد در صنعت مشاوره نتیجه مستقیم تغییرات گسترده ای است که صنعت تجارت به طور کلی در دهه گذشته شاهد بوده است. به منظور سازگاری با این تغییرات ، مشاغل با هر اندازه به شرکت های مشاوره برای کمک مراجعه می کنند. موفقیت صنعت مشاوره باعث شده است هزاران شرکت مشاوره در سراسر جهان ظاهر شوند. س Theال این است که در صورت نیاز به مشاوره حرفه ای برای کسب و کار خود ، به کجا می پردازید؟

شرکت مشاوره چیست؟

قبل از وارد شدن به شرکت های برتر مشاوره ای در جهان ، بیایید دقیقاً ببینیم که یک شرکت مشاوره چیست و چه نوع خدماتی ارائه می دهد. یک شرکت مشاوره یک یا چند مشاور را با مهارت های تخصصی ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را برطرف کند که خود توانایی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد. در برخی موارد ، مشاغل به سادگی چشم اندازی بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

در مورد آنچه که یک موسسه مشاوره مدیریت در واقع انجام می دهد ، این متفاوت است. اکثر شرکت ها خدمات مشاوره مالی یا مدیریت و در برخی موارد هر دو ارائه می دهند. یک شرکت مشاور می تواند به بهبود یا توسعه استراتژی های تجاری جدید کمک کند ، ناکارآمدی ها را در فرآیندهای تجاری پیدا و حل کند و به بهبود جنبه های خاص یک سازمان از جمله بازاریابی ، فروش ، منابع انسانی و فناوری اطلاعات کمک کند. اکثر شرکت های مشاوره خدمات خود را بر صنایع خاصی نیز متمرکز می کنند.

رتبه بندی شرکت های برتر بر اساس رتبه برتر

هنگام تحقیق در مورد شرکت مشاوره مدیریت برتر در صنعت ، به سرعت متوجه می شوید که لیست های مختلفی وجود دارد که در چند سال گذشته منتشر شده است. فهرستی که ارزش بررسی دارد ، فهرست معتبرترین شرکت های جهان در Statista است. این شرکتها در مقیاس 1 تا 10 بر اساس اعتبار توسط همتایان خود رتبه بندی شدند. در بین ده شرکت برتر "چهار بزرگ" قرار دارند که چهار شرکت بزرگ مشاوره ای در جهان هستند. در مجموع ، این شرکت ها 40 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

برترین شرکت های مشاوره ای

در زیر 15 شرکت مشاوره ای برتر که در لیست معتبرترین شرکت های مشاوره ای ایالات متحده در Statista ظاهر شده اند ، به همراه چند جزئیات بیشتر در مورد هر شرکت و نوع خدمات آنها ارائه شده است.

مک کینزی و شرکت

جای تعجب نیست که McKinsey & Company در صدر فهرست قرار گیرد-بدون شک آنها مشهورترین شرکت مشاوره ای در کل جهان هستند. آنها همچنین یکی از قدیمی ترین آنها هستند که در سال 1926 توسط James O McKinsey و Marvin Bower تأسیس شده اند. آنها در حال حاضر بیش از 127 دفتر در سراسر جهان دارند و درآمد آنها بالغ بر 8 میلیارد دلار است. آنها یک شرکت مشاوره مدیریت هستند که بر تعدادی از زمینه های عملی تمرکز دارد ، از جمله پرداختن به مسائل عملیاتی ، سازمانی ، استراتژیک و فناوری در صنایع مختلف ، مانند رسانه ، سرگرمی ، منابع طبیعی و فناوری بالا. اگرچه به دلیل محرمانه بودن بسیار معروف هستند ، اما گفته می شود که آنها به 80 شرکت از 100 شرکت برتر مستقر در ایالات متحده خدمات رسانی می کنند.

گروه مشاوره بوستون ، Inc.

گروه مشاوره بوستون (BCG) یک شرکت مشاوره مدیریت است که در سال 1963 در خارج از بوستون تأسیس شد. در سال 2018 ، Forbes رتبه BCG را در لیست 100 شرکت برتر برای کار در رتبه چهارم قرار داد. BCG دارای شهرت نوآوری بوده است و یکی از اولین شرکت هایی است که بر رهبری فکر تمرکز کرده است. با بیش از 90 دفتر در 50 کشور مختلف ، آنها در لیست بزرگترین شرکت های مشاوره دوم هستند. آنها علاوه بر خدمات دهی به 500 شرکت بزرگ جهان ، با شرکت های متوسط ​​متوسط ​​از جمله سازمان های دولتی و سازمان های غیر انتفاعی نیز همکاری می کنند.

بین و شرکت

بین و شرکتی که در سال 1973 تاسیس شد ، یک شرکت مشاوره مدیریت است که دارای 59 دفتر در سراسر جهان است و توسط مجله فورچون و مجله مشاور به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در چند سال گذشته کار کرده است ، نامگذاری شده است. آنها خدمات مشاوره ای ارائه می دهند که تقریباً همه جنبه های یک سازمان را شامل می شود ، از جمله بازاریابی ، ادغام و خرید ، عملیات ، سازمان ، پایداری و فناوری در چندین گرد و غبار ، از رسانه ها تا مراقبت های بهداشتی. بین و کمپانی دارای لیست متفاوتی از مشتریان هستند ، از جمله دو سوم از 500 جهانی ، صندوق های خالص خصوصی که تقریباً 75 درصد از سرمایه خالص جهانی را تشکیل می دهند ، بسیاری از سازمان های دولتی و صدها سازمان غیر انتفاعی.

Deloitte

مشاور Deloitte متمایز است که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های مشاوره در جهان است. آنها در لندن در سال 1848 توسط ویلیام ولش دلوئیت تأسیس شدند و سپس در سال 1880 به نیویورک منتقل شدند ، جایی که مقر آنها تا به امروز ادامه دارد. با درآمد بیش از 43 میلیارد دلار در سال گذشته و بیش از 100 دفتر در سراسر جهان ، جای تعجب نیست که آنها در سال 2017 از سوی حسابداری داخلی توسط حسابداری شماره 1 و همچنین در زمینه مشاوره بر اساس درآمد گارتنر رتبه 1 را کسب کردند. مشاوره Deloitte خدمات حسابرسی ، مشاوره مالی ، حقوقی ، مدیریت ، مشاوره ریسک و مشاوره مالیاتی را برای نزدیک به 90 درصد از Fortune 500 به همراه بیش از 5000 شرکت خصوصی و بازار متوسط ​​ارائه می دهد.

PricewaterhouseCoopers LLP

PricewaterhouseCoopers (PwC) یکی از مشهورترین شرکتهای مشاوره ای در جهان است که در سال 1998 تأسیس شده است. از سال 2018 ، شبکه دفاتر آنها به 743 مکان در 158 کشور مختلف گسترش یافته است. آنها به عنوان دومین بزرگترین شرکت خدمات حرفه ای ، طیف گسترده ای از خدمات مشاوره ، از جمله تضمین مالی ، مشاوره ، داده و تجزیه و تحلیل ، اختلافات حقوقی و مالیاتی را ارائه می دهند. اگرچه در درجه اول یک شرکت مشاوره حسابداری است ، آنها همچنین خدمات مشاوره مدیریت و فناوری را از طریق خرید سایر شرکت های مشاوره در دهه گذشته ارائه می دهند (عامل بزرگی در رشد چشمگیر آنها در چنین مدت کوتاهی نقش دارد).



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

یک سال پیش ، هواوی با صعود به سامسونگ و اپل از نظر تعداد گوشی های عرضه شده ، به صدر بازار تلفن های هوشمند صعود کرد. شرکت چینی قصد داشت بازار ایالات متحده را تصاحب کند اما پس از آن ممنوعیت اعلام شد و همه از آنجا سرازیری کردند.

ما وارد نظریه های توطئه و معضلات اخلاقی نخواهیم شد و سعی نخواهیم کرد در اقتصاد به دنبال پاسخ باشیم. همینه که هست. واقعیت این است که هواوی در چند سال گذشته گوشی های درجه یک تولید کرده است و علیرغم اینکه سهم بازار آن از بین رفته است ، دستگاه ها هنوز در دسترس هستند.

سرویس های گوگل در گوشی های هوآوی اواخر مورد بحث نیستند و این شرکت سعی می کند سیستم عامل Harmony خود را با فروشگاه AppGallery تقویت کند. آیا موفقیت آمیز خواهد بود یا نه ، ما نمی دانیم. چیزی که ما می دانیم این است که برخی از جدیدترین گوشی های هواوی را آزمایش کرده ایم و آنها تا حدودی بد نیستند.

بنابراین ، برای همه طرفداران Huawei ، ما لیستی از بهترین گوشی های Huawei در سال 2021 تهیه کرده ایم. برخی از گزینه های عالی در اینجا وجود دارد ، برخی از آنها قبل از ممنوعیت ایالات متحده هستند ، بنابراین شما می توانید از هر دو جهان بهترین استفاده کنید - گوشی از نظر تکنولوژی پیشرفته با حسن گوگل در داخل. بیا بریم.

بهترین گوشی های هواوی 2021 در یک نگاه:

  • Huawei Mate 40 Pro - بهترین گوشی هواوی در حال حاضر
  • هواوی میت ایکس - نسل دوم تاشو بیرونی
  • Huawei P40 Pro Plus - قهرمان دوربین هواوی
  • Huawei P30 Pro - آخرین پرچمدار با خدمات Google در هیئت مدیره
  • Huawei Mate X2 - طراحی تاشو جدید Huawei
  • Huawei Mate 20 Pro - پرچمدار قدیمی که هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده است

 

هواوی میت 40 پرو

این گوشی هواوی دارای طراحی جذاب، صفحه نمایش OLED فوق العاده 90Hz، سیستم دوربین عالی، شارژ سریع شگفت انگیز (آجر 66 واتی در جعبه) است.

Huawei Mate 40 Pro جدیدترین دستگاه از سری Mate است که در اواخر سال گذشته عرضه شد و یک تلفن فوق العاده است. دارای پنل OLED 6.76 اینچی زیبا با رزولوشن 1344 27 2772 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز ، ساخت ممتاز با شیشه مات خیره کننده در رنگ نقره ای Mystic Silver با جلوه رشته ای رنگین کمانی ، چیپست فراوان و سیستم دوربین عالی در پشت

در واقع ، سیستم دوربین در اینجا شایسته چند کلمه است. این دوربین شامل سه دوربین است که دو دوربین آن از P40 Pro وام گرفته شده است - دوربین اصلی زاویه باز و دوربین تله فوتو. دوربین عکاسی فوق عریض جدید است و از یک سنسور 20 مگاپیکسلی با آرایه پیکسلی RGB معمولی استفاده می کند (جادوی RYYB را می توان در دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز گسترده یافت). هواوی میت 40 پرو در شرایط نوری مناسب و حتی بیشتر هنگام غروب آفتاب عکس های شگفت انگیزی می گیرد. حالت شب هواوی همیشه عالی بوده است و در اینجا نیز چنین است.

عمر باتری این نمونه از بهترین گوشی های هواوی 2021 واقعاً خوب است و شارژ سریع از بین می رود - فقط در 47 دقیقه می توانید باتری را از 0 تا 100 درصد دریافت کنید. متأسفانه ، یک چیز وجود ندارد و تجربه شگفت انگیز را خراب می کند. خدمات Google سیستم عامل هارمونی هواوی هنوز آماده نیست و زندگی بدون برنامه های گوگل می تواند یک زحمت واقعی باشد. هر چند این دستگاه خود آس است. این دقیقاً با iPhone Pro Maxes و Galaxy Ultras شما وجود دارد.

در حال حاضر ، Huawei Mate 40 Pro بهترین گوشی هواوی است که می توانید در سال 2021 پیدا کنید (اگرچه ممکن است به زودی تغییر کند ، زیرا اولین نسخه Huawei P50 نزدیک است).

هواوی میت ایکس

طراحی "تاشو" باعث می شود صفحه نمایش بزرگ از تلفن به تبلت بهترین وعده را در بین عوامل شکل تاشو داشته باشد

  • لولا محکم
  • فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی دلپذیر
  • عمر باتری خوب و شارژر 65 واتی در جعبه
  • دوربین همه کاره از سنسور اصلی برای عکس های سلفی استفاده می کند
  • قابلیت اتصال 5G
  • فاکتور فرم چرخاندن سر هنگام باز شدن
  • بد
  • محکم و ضخیم با قاب سپر رسمی
  • برنامه ها و بازی هایی که خدمات Google را بررسی می کنند در حالت محدود اجرا می شوند
  • باز کردن لولا سفت نسبتاً سخت است
  • با نسبت ابعاد معمولی ویدئوها ، از نمایشگرهای مربعی استفاده کافی نمی شود
  • هنگام ضربه زدن با ضربه تند وشدید زدن ، برآمدگی جزئی در وسط احساس می شود
  • فیلم روی جلد یک آهنربای اثر انگشت است
  • تولید یا مالکیت آن بسیار گران است

"جنگ های تاشو" در حال داغ شدن است و در حالی که سامسونگ قبلاً مجموعه کاملی از تلفن های تاشو ایجاد کرده است ، سایر تولیدکنندگان هنوز برای حل این معما تلاش می کنند. Huawei Mate Xs دومین تلفن تاشو این شرکت است که بر اساس Mate X اصلی ساخته شده و در چندین زمینه کلیدی پیشرفت کرده است. لولا "Falcon Wing" به روز شده با مکانیزمی با روکش زیرکونیوم عملکرد دوام را تضمین می کند ، در حالی که دو لایه جدید پلی آمید شفاف نوری از پنل 8 اینچی انعطاف پذیر OLED محافظت می کند.

 

کیت سخت افزاری داخل Mate Xs عملکردی برابر با Snapdragon 865 را ارائه می دهد. پیکربندی حافظه 8GB/512GB هر آنچه را که در قسمت RAM/ذخیره سازی نیاز دارید را فراهم می کند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

طراحی ساختار سازمانی بخش های یک سازمان را تراز می کند و به هم مرتبط می کند ، بنابراین می تواند به حداکثر عملکرد خود برسد. ساختار انتخاب شده بر موفقیت سازمان در اجرای استراتژی و اهداف تأثیر می گذارد. رهبری باید ویژگیها ، مزایا و محدودیتهای ساختارهای مختلف سازمانی را برای کمک به این همسویی استراتژیک درک کند.

این مقاله به موضوعات زیر مربوط به ساختار سازمانی می پردازد:

  • موردی برای هماهنگی ساختار سازمانی با استراتژی تجاری شرکت.
  • عناصر کلیدی ساختار سازمانی
  • انواع ساختارهای سازمانی و مزایا و محدودیت های احتمالی هر یک.
  • تأثیر مرحله توسعه یک سازمان بر ساختار آن.
  • ارتباطات ، فناوری ، معیارها ، مسائل جهانی و حقوقی.

نحوه طراحی ساختار سازمانی

انواع ساختار سازمانی روشی است که از طریق آن کار در یک سازمان جریان می یابد. این اجازه می دهد تا گروه ها در کنار وظایف فردی خود برای مدیریت وظایف کار کنند. ساختارهای سازمانی سنتی بیشتر رسمی می شوند - با کارکنان که بر اساس عملکرد (مانند امور مالی یا عملیات) ، منطقه یا خط تولید گروه بندی شده اند. ساختارهای کمتر سنتی بافته شده و انعطاف پذیرتر هستند و توانایی پاسخ سریع به تغییرات محیط های تجاری را دارند.

طراحی ساختارهای سازمانی از دهه 1800 تکامل یافته است. در انقلاب صنعتی ، افراد سازماندهی شدند تا قطعاتی را به تولید محصول در حال حرکت در خط مونتاژ اضافه کنند. نظریه مدیریت علمی فردریک تیلور نحوه انجام وظایف را بهینه کرد ، بنابراین کارگران تنها یک کار را به کارآمدترین روش انجام دادند. در قرن بیستم ، جنرال موتورز پیشگام یک طراحی سازمانی انقلابی شد که در آن هر بخش اصلی اتومبیل های خود را ساخت.

اصول طراحی ساختار سازمانی

امروزه مراحل طراحی ساختار سازمانی به سرعت در حال تغییر است - از سازمان های مجازی به سایر ساختارهای انعطاف پذیر. همچنان که شرکتها در حال تکامل و افزایش حضور جهانی خود هستند ، سازمانهای آینده ممکن است یک سازمان سیال ، آزاد شکل ، مالکیت اعضا و رویکرد کارآفرینی را در بین همه اعضا تجسم دهند. داخل روز 1 را ببینید: چگونه آمازون از ساختارهای تیم چابک و شیوه های تطبیقی ​​برای نوآوری به نفع مشتریان استفاده می کند.

طراحی ساختار سازمانی برای تجارت

ویژگی بارز یک سازمان هماهنگ ، توانایی آن برای انطباق و تنظیم مجدد در صورت نیاز است. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت ، یک سازمان باید ساختار خود را متناسب با واقعیتهای اقتصادی جدید بدون کاهش قابلیتهای اصلی و تمایز رقابتی تنظیم کند. بازآرایی سازمان شامل بستن شکاف های ساختاری است که مانع عملکرد سازمان می شود.

مشکلات ایجاد شده توسط یک ساختار سازمانی اشتباه

 

سازماندهی سریع واحدهای تجاری ، تقسیمات یا عملکردها می تواند منجر به ساختارهای سازمانی ناکارآمد و ناهماهنگ شود که از تجارت پشتیبانی نمی کنند. سازماندهی مجدد ضعیف ممکن است مشکلات مهمی ایجاد کند ، از جمله موارد زیر:

شکاف های ساختار سازمانی در نقش ها ، فرایندهای کاری ، پاسخگویی و جریان اطلاعات مهم زمانی رخ می دهد که شرکت ها سطوح میانی مدیریت را بدون حذف کار حذف کرده و کارکنان را مجبور به انجام مسئولیت های اضافی کنند.

کاهش ظرفیت ، توانایی و چابکی زمانی ایجاد می شود که الف) کارکنان سطح پایین که با حذف مدیریت میانی وارد عمل نمی شوند ، وظایف مورد نیاز را ندارند و ب) مدیران سطح بالاتر باید مسئولیت های تاکتیکی بیشتری را بر عهده بگیرند و کارها را به حداقل برسانند. ارزش مهارتهای رهبری آنها

سازماندهی نامناسب و کارکنان نادرست می تواند بر ساختار هزینه شرکت ، جریان نقدینگی و توانایی ارائه کالا یا خدمات تأثیر بگذارد. سازمانهای چابک می توانند به سرعت افراد را برای رفع نیازهای در حال تغییر تجاری به کار گیرند. با این حال ، با قطع منابع ، اکثر کارکنان سازمان ها می توانند تنها بر مسئولیت های فوری خود تمرکز کنند و زمان ، انرژی یا اشتیاق کمی برای کار خارج از محدوده شغلی فعلی خود باقی می گذارند. در نهایت ، کاهش ظرفیت و تأخیر در زمان پاسخگویی بر توانایی سازمان در رقابت پذیری تأثیر می گذارد.

کاهش مشارکت نیروی کار می تواند باعث کاهش ماندگاری ، کاهش وفاداری مشتریان و محدود کردن عملکرد سازمان و ارزش سهامداران شود.

اهمیت تطبیق سازه با استراتژی کسب و کار

کلید عملکرد سودآور میزان همسویی چهار عنصر تجاری است:

  • رهبری. افرادی که مسئول توسعه و بکارگیری استراتژی و نظارت بر نتایج هستند.
  • سازمان. ساختار ، فرآیندها و عملیاتی که استراتژی به وسیله آنها به کار گرفته می شود.
  • شغل ها. نقشها و مسئولیتهای لازم.
  • مردم. تجربه ، مهارت ها و شایستگی های لازم برای اجرای.


:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

طراحی ساختار سازمانی برای توسعه چگونگی سازماندهی یا گروه بندی افراد برای کمک به اهداف سازمان مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار گزارشگری ، مشاغل ، غرامت و مسئولیت های هر نقش را تعریف می کند. طراحی ساختار سازمانی مستلزم در نظر گرفتن ارزش ها ، اهداف مالی و تجاری سازمان است. این باید به رشد سازمان و توانایی افزودن مشاغل یا بخشهای اضافی منجر شود.

واحدهای تجاری یا بخشها را تعریف کنید.

 هر واحد تجاری باید اهداف و مسئولیتهای مشابهی داشته باشد که توسط یک یا چند مدیر قابل نظارت و هدایت باشد. واحدهای تجاری یا بخشها برای هماهنگی در طراحی ساختار سازمانی مناسب ، همسو می شوند. بسته به نوع ساختار سازمانی که مورد استفاده قرار می گیرد ، ممکن است بخشها به طور جانبی با سایر بخشها هماهنگ شوند یا یکی بر دیگری نظارت کند.

تعیین کنید که کدام نوع ساختار سازمانی بیشتر با نیازهای تجاری شما مطابقت دارد

. چندین نوع و نحوه طراحی ساختار سازمانی تضمین می کند که یک سازمان می تواند با ساختار گزارشگری خود با موفقیت عمل کند ، در صورت لزوم گسترش یابد و اهداف خود را با موفقیت برآورده کند. به عنوان مثال ، اگر سازمان شما کوچک است ، ممکن است به سادگی ساختار سازمانی را به بخش هایی مانند تولید ، منابع انسانی و امور مالی تقسیم کند. نوع کسب و کار ، واحدها و نحوه عملکرد سازمان شما تعیین می کند که کدام نوع ساختار سازمانی را انتخاب کنید.

تیم های اجرایی و مدیریتی را تعریف کنید.

 مدیران و مدیران مسئول اطمینان از مطابقت هر واحد تجاری با اهداف سازمان هستند. این ممکن است شامل یک یا چند مدیر ارشد برای نظارت بر کل سازمان و مدیران برای هدایت هر واحد تجاری در ساختار سازمانی باشد. سازمان ممکن است از یک ناظر برای نظارت بر کلیه عملیات و یا چندین سرپرست جهت هدایت هر واحد تجاری ، در نهایت به مدیر اجرایی یا مالک گزارش دهد.

معیارهای عملکرد و جبران را تعیین کنید.

 هنگامی که مراحل طراحی ساختار سازمانی تعیین می شود ، شرح وظایف را می توان به وضوح تعریف کرد و در آن هر شغل در سلسله مراتب قرار می گیرد. هر شرح شغل باید شایستگی های مورد نیاز برای انجام کار و انتظارات هر شغل برای تحقق اهداف سازمان را منعکس کند. پس از تعریف هر شغل در ساختار ، باید جبران خسارت بر اساس مسئولیت های هر شغل تعیین شود.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

طراحی ساختار سازمانی سیستمی است که برای تعریف سلسله مراتب در یک سازمان استفاده می شود. هر شغل ، عملکرد و محل گزارش خود را در داخل سازمان مشخص می کند. این ساختار برای تعیین نحوه عملکرد یک سازمان و کمک به سازمان در دستیابی به اهداف خود برای رشد آینده ، ایجاد شده است. ساختار با استفاده از نمودار سازمانی نشان داده شده است.

انواع ساختارهای سازمانی

انواع مختلفی از طراحی ساختار سازمانی هر کدام برای پاسخگویی به نیازهای سازمانهایی که متفاوت عمل می کنند تعریف شده است. انواع ساختار سازمانی شامل تقسیم بندی ، عملکردی ، جغرافیایی و ماتریسی است. ساختار تقسیم برای سازمانهایی با واحدهای تجاری متمایز مناسب است ، در حالی که ساختار جغرافیایی برای سازمانهایی که در چندین مکان در سطح ملی یا بین المللی فعالیت می کنند ، سلسله مراتبی را فراهم می کند.

ساختار سازمانی عملکردی بر اساس وظایف هر شغل است. ساختار ماتریسی ، که دارای دو یا چند سرپرست برای هر شغلی است که به آنها گزارش شود ، پیچیده ترین است اما ممکن است برای سازمانهای بزرگ با مکانها و مناطق کاربردی متعدد ضروری باشد.

مراحل طراحی ساختار سازمانی

اگرچه انواع زیادی از ساختارهای سازمانی برای پاسخگویی به نیازهای هر سازمان ایجاد شده است ، اما همه آنها سلسله مراتبی را ارائه می دهند که به یک مکان متمرکز و گروهی از مدیران گزارش می شود. بالاترین رتبه در چارت سازمانی یک یا چند مدیر ارشد است که به عنوان رئیس جمهور ، مدیر اجرایی یا مدیر عامل اصلی شناخته می شوند.

شرح مشاغل برای رشد

هنگامی که مراحل طراحی ساختار سازمانی شروع می شود ، می توان توصیفات شغلی را توسعه داد که نه تنها اهداف سازمان را برآورده می کند ، بلکه باعث رشد سازمانی و کارکنان می شود. ارزش داخلی و حفظ کارکنان کلید عملیات موفق است. استخدام همچنین یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها برای سازمان ها است ، بنابراین اطمینان از فرصت های ارتقاء کارکنان و امنیت شغلی می تواند به کاهش هزینه های جذب کمک کند.

ساختار حقوق در یک سازمان

طراحی چارت سازمانی همچنین یک هسته اساسی برای ایجاد مدیریت اطلاعات مشاوره حقوق و دستمزد برای یک سازمان است. پس از ایجاد ساختار ، می توان محدوده حقوق برای هر شغل در سازمان ایجاد کرد. در بیشتر موارد ، هر شغل با درجه حقوق هماهنگ است و هر درجه دارای محدوده حقوق مشخص است. این امر به سازمان اجازه می دهد تا اهداف مالی خود را برآورده کند و از توزیع عادلانه حقوق در بودجه های مالی اطمینان حاصل می کند.

اجازه گسترش سازمانی را بدهید

اگر سازمان گسترش یابد ، طراحی چارت سازمانی زمینه رشد را فراهم می کند. این می تواند شامل افزودن لایه های اضافی مدیریت ، تقسیم بندی جدید ، گسترش یک یا چند حوزه کاربردی یا انتصاب مدیران ارشد اضافی باشد. هنگامی که ساختار برای توسعه مجدد سازماندهی می شود ، زمینه چارت سازمانی نگرش را برای ویرایش حقوق و شرح مشاغل به سرعت و کارآمد با حداقل اختلال در عملکرد یک سازمان فراهم می کند.

 

 

منابع



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ممکن است در مورد شغل مشاور مدیریت شنیده باشید - و حتی می توانید دوستانی با این عنوان داشته باشید. آنها ممکن است در مورد سفر ، مشتریان ، ارائه ها و صفحات گسترده صحبت کنند ، اما خوب ، آنها واقعاً در تمام طول روز چه کار می کنند؟ آنها چگونه نقش خود را برای شروع بازی کردند؟ و مهمتر از همه ، آیا چنین شغلی می تواند برای شما مناسب باشد.

برای پی بردن به این موضوع ، ما به متخصصان مراجعه کردیم: مشاوران سابق و فعلی.

براد هلفاند ، مشاور فعلی می گوید ، اگرچه هر بنگاه می تواند بر اساس رویکرد خود نسبت به شغل متفاوت باشد ، اما مشاور مدیریت را می توان "به عنوان یک حل کننده مشکل برای برخی از ساختارهای پیچیده تجارت و سازمان موجود" تعریف کرد. راب میدلتون ، مشاور سابق می افزاید: "کسی که در طیف گسترده ای از پروژه ها کار می کند - به طور بالقوه بر صنعت متمرکز است."

در حالی که بسیاری از مشاوران بر یک حوزه تخصص خاص تمرکز می کنند ، مشاوران مدیریت بر کمک به رهبری یک سازمان برای بهبود عملکرد کلی و عملیات متمرکز هستند. مشاوران مدیریت اغلب با مدیران سطح C-Suite درگیر هستند و روی مسائل پیچیده کار می کنند.

شرکت مشاوره مدیریت چه کاری انجام می دهد؟

برخی از شرکت های مشاور مدیریت بر صنعت واحدی مانند مراقبت های بهداشتی ، فناوری اطلاعات یا بازاریابی تمرکز می کنند ، در حالی که برخی دیگر رویکرد گسترده ای را دنبال می کنند یا بر تعداد انگشت شماری از مسائل تجاری مانند مشارکت کارکنان یا رعایت مقررات تمرکز می کنند.

بنابراین آنها در تمام طول روز چه می کنند؟

براد می گوید که موسسه مشاوره مدیریت فقط داشتن یک "چاقوی ارتش سوئیس" است که می توانید برای کار با مشتری استفاده کنید. اکثر مشاوران به طور همزمان فقط بر روی چند پروژه کار می کنند (و گاهی اوقات فقط بر اساس یک پروژه ، بسته به وسعت مشتری) ، بنابراین می توانند واقعاً بر نیاز مشتری خود تمرکز کنند.

در ابتدای پروژه ، زمان زیادی صرف آشنایی با مشاغل مشتری می شود که شامل مصاحبه با کارکنان و جمع آوری داده ها می شود. مشاوران (بسته به سطح آنها) اغلب مسئول تجزیه و تحلیل داده ها نیز هستند ، داده های جمع آوری شده را گرفته و به اطلاعات قابل هضم تبدیل می کنند تا با شرکت به اشتراک بگذارند. (در غیر این صورت با استفاده از Excel برای جمع آوری صفحات گسترده و PowerPoint برای توسعه ارائه ها شناخته می شود.)

و همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، بخش بزرگی از مرکز مشاوره مدیریت به سایت مشتری سفر می کند. برای برخی از مشاوران ، این مورد ضروری است ، برای برخی دیگر این به معنای اتخاذ شیوه زندگی از دوشنبه تا پنجشنبه در جاده است. با این حال ، ارزش این را ندارد که ، به طور کلی ، شرکت های بزرگتر نیاز به سفر هفتگی دارند ، در حالی که شرکت های کوچک تر تعادل بیشتری را ارائه می دهند. اندرو کنراد ، مشاور مستقل ، از آن قسمت از کار واقعاً لذت برد. او می گوید: "داشتن گروهی از همسالان که می توانستید با آنها کار کنید و با آنها وقت اجتماعی بگذارید بسیار خوب بود."

اما می تواند یک روز طولانی را به همراه داشته باشد. در حالی که ممکن است برای وعده های غذایی با تیم یا مشتری خود وقت داشته باشید ، در هنگام سفر زمان خرابی زیادی وجود ندارد. راب می گوید: "ساعت ها طولانی است ، شما اغلب قبل از مراجعه مشتری وارد می شوید و بعد از خروج مشتری می مانند." او می افزاید: "بعد از صرف شام ، اغلب قسمتی از شب خود را صرف کار بر روی محصولات تحویل پذیر می کنید."

به چه مهارتهایی نیاز دارید؟

مشاوره مدیریت بودن مستلزم یک مجموعه مهارت منحصر به فرد است که توانایی های تحلیلی و ارتباطات ستاره ای را متعادل می کند. بیشتر وقت شما به عنوان مشاور شامل تجزیه و تحلیل داده ها و جمع آوری یک داستان و در نهایت توصیه هایی برای مشتری است. با این حال ، بخش بزرگی از پروژه شامل مصاحبه با کارکنان ، ارائه اطلاعات به گروهی از مدیران و متقاعد کردن بازیگران کلیدی است که توصیه های شما مناسب است.

براد می گوید: "بیشتر آن مانند اصول اولیه روانشناسی سازمانی است." "زمان می برد تا بشنویم و عناصر شرایط را بفهمیم و آن را تجزیه کنیم تا برای گروهی که در حال توافق بر اساس توافق برای پیشبرد تجارت خود هستند ، قابل درک باشد."

این به معنای داشتن تسهیل کننده عالی و مهارت های گوش دادن است. و ایجاد رابطه نیز مهم است - متقاعد کردن یک مدیر ارشد در مورد توصیه های خود اگر آنها شما را دوست داشته باشند و به آنچه شما می گویید اعتماد کنند بسیار آسان تر است.

چگونه می توانم شغل مشاوره بگیرم؟

شرکت های مشاوره مدیریت اغلب مستقیماً از برنامه های کارشناسی و مدارس تجاری استخدام می کنند ، بنابراین انجام تحقیقات شما در مورد نوع شرکت مورد علاقه شما اولین قدم عالی است. اگر شرکت بزرگی است که چشم به آن دارید ، به مدارسی که به طور معمول در آن فعالیت می کنند نگاهی بیندازید تا بتوانید مراحل لازم را برای انجام برنامه ریزی کنید.

یا اگر این شرکت تمایل به استخدام افراد حرفه ای در اواسط حرفه دارد ، می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما از قبل قدرت ارتباط با افراد مناسب را می دانید! ممکن است بتوانید فارغ التحصیل مدرسه خود را پیدا کنید که در شرکت مشاوره ای که در آن کار می کنید کار کرده است..



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

مشاور مدیریت زمانی تعریف می شود که مدیریت یک سازمان به دنبال مشورت با متخصصان خارجی برای مدیریت موثر سازمان خود باشد.

شرکت مشاوره مدیریت عملکرد سازمان را تجزیه و تحلیل می کند و توصیه می کند که با توجه به الزامات سازمان در عملیات ، مدیریت زمان ، مدیریت پروژه و استراتژی های تجاری تغییراتی ایجاد کند.

معنی و توضیح مشاوره مدیریت

معنای ساده مشاوره مدیریت زمانی است که مدیریت سازمان برای تصمیم گیری خود به مشاوره نیاز داشته باشد و برای حل یک مشکل پیچیده به کمک نیاز داشته باشد. بنابراین ، صحیح است که بگوییم مشاوره مدیریت زمانی است که مشاوران سازمان به مشورت نیاز داشته باشند.

اهمیت مرکز مشاوره مدیریت زمانی افزایش یافت که مطالعه مدیریت به یک موضوع مهم و انتخاب شغل تبدیل شد. اولین و مهمترین ، شرکت مشاوره مدیریت به نام Arthur D. Little Inc. در سال 1886 تأسیس شد. Arthur D. Little Inc. عمدتا با مفهوم تحقیقات فنی تأسیس شد ، اما بعداً در مشاوره مدیریت پیشگام شد.

یک شرکت مشاور مدیریت متشکل از گروهی از کارشناسان مدیریت و تجارت است که با ارائه راه حل برای مشکلات پیچیده به سازمان ها کمک می کنند. مشاوران مدیریت یک مشکل پیچیده را به مشکلات کوچک تقسیم کرده و آنها را عمیقاً تجزیه و تحلیل کرده و راهکارهایی را به گونه ای ارائه می دهند که بتوان عملیات ، تصمیم گیری و مدیریت زمان را بهینه کرد. این شرکت های مشاوره در ازای مشاوره از سازمان ها هزینه دریافت می کنند.

مشاوره مدیریت می تواند پیشنهاداتی مانند پیاده سازی فناوری جدید ، ایجاد تغییرات در یک فرایند خاص ، بهبود خدمات عملیاتی و غیره را ارائه دهد. مشاوران از متدلوژی ها و روش های خود برای شناسایی و تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه پیشنهادات بر اساس خروجی استفاده می کنند. از تجزیه و تحلیل آنها

اهمیت موسسه مشاور مدیریت

بیشتر و بیشتر سازمان ها از مرکز مشاوره مدیریت کمک می خواهند ، در نتیجه جوانان بیشتری مشاور مدیریت را به عنوان یک گزینه شغلی در نظر می گیرند. در حال حاضر ، اگر به سادگی درباره آن در Google جستجو کنید ، چندین سازمان مشاوره مدیریت پیدا خواهید کرد.

اگر سازمانی را اداره می کنید و احساس می کنید در جایی گیر کرده اید ، استفاده از مشاوره مدیریت هیچ ضرری ندارد.

به عنوان مثال ، در زمان کنونی ، همه شرکت ها در تلاش هستند تا عملیات خود را با محیط زیست دوستانه افزایش دهند ، زیرا تقاضای روزافزون مردم برای محصولات سازگار با محیط زیست و نیاز به ایجاد تغییرات در عملکرد به دلیل تغییرات آب و هوایی است. می توانید از مشاوره مشاوران مدیریت استفاده کنید تا تغییرات بتوانید تغییرات را بدون مشکل انجام دهید و کمترین هزینه را در این زمینه انجام دهید.

مزیت مشاوردهی در امر مدیریت

به طور کلی مشاوره مدیریت مزیت های زیر را به دنبال دارد:

1. یک شرکت مشاوره مدیریت شامل افرادی است که متخصص اطلاعات هستند

نقش یک شرکت مشاوره مدیریتی ارائه بینش عمیق در مورد یک مشکل خاص و ارائه طیف وسیعی از راه حل ها برای مشکل موجود در سازمان است.

اگر در مورد چیزی تخصص داشته باشید یا در این زمینه بسیار کار کرده باشید می توانید در مورد آن مشاوره ارائه دهید. بنابراین ، شرکتهای مشاور مدیریت ، متخصصانی را استخدام می کنند که به شرکتهای مشتری مشاوره می دهند.

2. به مشتری آموزش دهید

یکی دیگر از نقشهای مهم یک شرکت مشاوره مدیریت ، آموزش یا آموزش مشتری در مورد نوآوری است. شرکت مشاوره مدیریت می تواند مشتریان خود را راهنمایی کند که در کجا باید جستجو کنند یا چه کارهایی را انجام دهند یا گاهی اوقات آنها باید نقش معلم را برای ایجاد تفاهم بازی کنند.

بنابراین ، یک مشاور مدیریت ملزم به ایفای نقش یک مربی ، رهبر ، طراح و همچنین ارزیابی کننده فرایند یادگیری مشتری است. بنابراین ، مهم است که کارشناسان مشاوره مدیریت دارای ظرفیت تدریس و همچنین دارای تخصص در زمینه های خاصی باشند تا بتوانند مشتریان خود را به نحو احسن راهنمایی کنند.

اگر مشاوران مدیریتی در آموزش خوب نباشند ، نمی توانند به مشتریان خود در ایجاد درک نوآوری کمک کنند.

3. در حل مسائل پیچیده کمک می کند

نقش دیگر یک شرکت مشاوره مدیریت ، کمک به شرکت ها برای یافتن راه حل برای مشکلات پیچیده است. این شرکت در فرایندهای شناختی ، دائمی ، عملی و احساسی حل یک مشکل پیچیده با مشتری خود همکاری می کند.

یک مشاور با تخصص خود مشکل را به بخشهای کوچک تقسیم می کند و عینیت را حفظ می کند و در عین حال ایده ها و تفسیرهای تحریک کننده ارائه می دهد.

4. در رسیدن به هدف کمک می کند

همراه با هدایت مشتری به سمت رشد ، شرکت مشاوره مدیریت به شرکت کمک می کند تا در کشف روشهای م processثر فرایند تولید ، ایجاد تغییرات در شرکتهایی که به مدت طولانی دوام می آورند و غیره کمک کند.

 

این احتمال وجود دارد که مشتری در حین انجام کار از هدف مورد نظر منحرف شود



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

اگر به دنبال دوام و قدرت در یک دستگاه هستید ، به دنبال بهترین لپ تاپ های صنعتی سال 2021 نباشید. در حالی که اکثر لپ تاپ ها برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید ، گرد و غبار ، آب ، قطرات و انفجار ساخته نشده اند ، این لپ تاپ ها به همین منظور طراحی شده اند. ممکن است تعداد زیادی لپ تاپ وجود داشته باشد که سبک تر یا نازک تر هستند ، اما هیچ کدام به اندازه این دوام نمی آورند.

بهترین لپ تاپ صنعتی 2021

فرقی نمی کند که کمی دست و پا چلفتی باشید ، نویسنده ای که در جاده به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای نویسندگان است یا در یک محل کار شلوغ کار می کند ، یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم در اینجا برای شما کار می کند. آنها انواع آزمایش ها را پشت سر گذاشته اند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در برابر هرگونه سوءاستفاده ایستادگی خواهند کرد.

در اینجا بهترین لپ تاپ های صنعتی Dell پیشرو هستند ، در اینجا بهترین انتخاب ما از بهترین لپ تاپ های مقاوم است که قدرت و دوام را نشان می دهند. اگر به دنبال یک دستگاه قابل حمل مقاوم برای فرزندان خود هستید ، حتماً بهترین لپ تاپ های ما را برای کودکان بررسی کنید. در همین حال ، کسانی که به دنبال گزینه ای با وزن سبک هستند ، برخی از بهترین Chromebook ها نیز مقاوم هستند.

اگر می خواهید لپ تاپ و رایانه لوحی در یک دستگاه داشته باشید ، بهترین لپ تاپ های 2 در 1 ما را بررسی کنید.

آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای راهنمای این خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را با آدرس راهنمای خرید در قسمت موضوع به آدرس wish.athow@futurenet.com ایمیل کنید.

1. Dell Latitude 14 Rugged Extreme

بهترین لپ تاپ صنعتی 2021 مشخصات فنی این محصول عبارتند از:

پردازنده: Intel Core i3-6100U گرافیک: Intel Graphics 520RAM: 4 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1366 x 768 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS اختیاری ، LT وزن: 3.9 کیلوگرم ابعاد: 356 24 246 52 52 میلی متر

بهترین معاملات امروز

1،449.90 دلار

در آمازون مشاهده کنید

1،749.99 دلار

مشاهده در آمازون

2225 دلار

مشاهده در آمازون

دلایل خرید

+طراحی بسیار مقاوم

+می تواند سخت افزار را پیکربندی کند

دلایل اجتناب

-فقط 4 گیگابایت RAM در مدل پایه

-بزرگ و سنگین

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که بتواند هر چیزی را که سیاره می تواند به سمت آن پرتاب کند ، کنترل کند ، باید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را در دست بگیرید - همه اینها در یک نام است. در حال حاضر کمی قدیمی است ، اما تقریباً مهم نیست. این هنوز یک لپ تاپ مقاوم و با طراحی خوب است که الزامات استاندارد نظامی را برآورده می کند. دارای بدنه آلیاژی منیزیم و بدنه مقاوم در برابر ضربه ، دارای گواهینامه IP65 در برابر گرد و غبار ، شن و ماسه و آب است - حتی می تواند دمای شدید را تحمل کند. مانند بقیه کاتالوگ دل ، می توانید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را هرطور که دلتان می خواهد پیکربندی کنید - یا هرطور که می توانید هزینه کنید.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

2. Dell Latitude 14 Rugged

یک لپ تاپ قوی و محکم صنعتی از Dell . مشخصات فنی این محصول از نمونه بهترین لپ تاپ های صنعتی 2021 عبارت است از:

پردازنده: Intel Core i5-6300U پردازنده گرافیک: AMD Radeon R7 M360 RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1920 در 1080 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 1.9 کیلوگرم ابعاد: 347 24 243 44 44.4 میلی متر.

هنگامی که صحبت از بهترین لپ تاپ ها می شود ، Dell یک نام عمومی است ، اما هنوز هم بهترین لپ تاپ های مقاوم را در حال حاضر می سازد. به عنوان مثال ، Dell Latitude 14 Rugged یک لپ تاپ قوی است که پوسته بیرونی سفت و سخت را با اجزای سریع که به اندازه کافی قدرتمند هستند ترکیب می کند-از جمله پردازنده نسل ششم Intel Core و گرافیک اختصاصی AMD Radeon. حتی صفحه نمایش نیز مناسب است و از یک سطح مات استفاده می کند که استفاده از آن را در خارج راحت می کند - احتمالاً در جایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این نسخه کمتر "افراطی" انتخاب شماره یک ما است ، اما هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم بازار است.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

3. Panasonic Toughbook CF-33

بهترین لپ تاپ صنعتی 2021 پاناسونیک با مشخصات زیر است:

ntel Core i5-7300U پردازنده گرافیک: Intel HD Graphics 620RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 12 اینچ 2160 x 1440 حافظه: 256 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 2.76 کیلوگرم ابعاد: 313.0 x 288.4 x 46.1 میلی متر

اگر یکی از بهترین لپ تاپ های صنعتی 2 در 1 را می خواهید ، اما چیزی را نمی خواهید که احساس کنید در اولین فرصت نصف می شود-Panasonic Toughbook CF-33 برای شما مناسب است. این 2 در 1 دارای انعطاف پذیری است که اکثر لپ تاپ های مقاوم از آن برخوردار نیستند. اگر به چیزی نیاز دارید که هنگام حمل و نقل و یادداشت برداری آسان حمل شود ، حالت تبلت معجزه می کند. سپس ، در صورت نیاز به تایپ برخی از اسناد ، می توانید صفحه کلید را وصل کرده و به راحتی تایپ کنید. ممکن است گران باشد ، اما این یکی از تنها لپ تاپ های 2 در 1 است که در واقع می تواند بسیار ضعیف شود.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

مدیریت فرآیند کسب و کار یا BPM روشی برای مشاهده و سپس کنترل فرآیندهای موجود در یک سازمان است. استفاده از این روش در مواقع بحرانی برای اطمینان از کارآمد و موثر بودن فرایندها ، زیرا این امر منجر به سازماندهی بهتر و مقرون به صرفه تر می شود.

اصطلاح مدیریت فرآیند کسب و کار نحوه مطالعه ، شناسایی ، تغییر و نظارت بر فرآیندهای کسب و کار را شامل می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها بدون مشکل اجرا می شوند و در طول زمان بهبود می یابند. اغلب از نظر جریان روزانه کار - و بله ، "گردش کار" به طور کلی در زیر چتر بهبود فرایند قرار می گیرد - این بخش مهمی از پازل دسترسی و استفاده است زیرا هیچ فرایند ضعیفی واقعاً توانایی شما برای رسیدن به آن را تضعیف می کند اطلاعات اهرمی

مدیریت فرآیندها BPM چیست؟

مدیریت فرایندهای کسب و کار به عنوان یک روش تجاری ، شامل تکنیک ها و روشهای ساختار یافته ، بهترین تفکر است. این یک فناوری نیست ، اگرچه فناوری هایی در بازار وجود دارند که توصیف کننده را به دلیل امکاناتی که دارند فعال می کنند: یعنی شناسایی و اصلاح فرآیندهای موجود ، بنابراین آنها با وضعیت مطلوب و احتمالاً بهبود یافته آینده هماهنگ می شوند. این در مورد رسمی سازی و نهادینه سازی راه های بهتر برای انجام کار است.

توجه دانش آموزان بصری: برای مشاهده نحوه ارتباط این اصطلاح با مدیریت اطلاعات هوشمند (IIM) اینجا را کلیک کنید.

مزیت استفاده از مدیریت فرآیندها BPM

استفاده موفقیت آمیز از BPM معمولاً شامل موارد زیر است:

  • سازماندهی بر اساس نتایج ، نه وظایف ، برای اطمینان از حفظ تمرکز مناسب
  • اصلاح و بهبود فرآیندها قبل از (بالقوه) خودکارسازی آنها ؛ در غیر این صورت ، تنها کاری که انجام داده اید این است که آشفتگی سریعتر اجرا شود
  • ایجاد فرایندها و تعیین مالکیت مبنی بر این که کار و پیشرفت ها به سادگی از بین نرود - و این کار نیز انجام می شود ، زیرا طبیعت انسان تسلط پیدا می کند و شتاب از بین می رود
  • استانداردسازی فرایندها در سراسر شرکت به طوری که بتوان آنها را به راحتی درک و مدیریت کرد ، خطاها کاهش یافته و خطرات کاهش یافت
  • فعال کردن تغییرات مداوم به طوری که پیشرفت ها را می توان در طول زمان گسترش و گسترش داد
  • بهبود فرآیندهای موجود ، به جای ایجاد فرایندهای کاملاً جدید یا "کامل" ، زیرا این امر می تواند به مدت طولانی طول بکشد تا هرگونه دستاورد به دست آمده را از بین ببرد یا نفی کند.
  • BPM نباید یک تمرین یکبار مصرف باشد. این باید شامل ارزیابی مداوم فرایندها باشد و شامل اقدامات لازم برای بهبود جریان کلی فرایندها باشد. همه اینها به چرخه مستمر ارزیابی و بهبود سازمان می انجامد.

مراحل انجام مدیریت فرآیند کسب و کار

مراحل قابل تشخیص در BPM عبارتند از:

 

  • تجزیه و تحلیل
  • طراحی مجدد و مدل سازی
  • پیاده سازی
  • مانیتور
  • مدیریت کنید
  • خودکار کردن

رسیدن اطلاعات به جایی که باید در زمان نیاز به آنجا برسد تنها بخشی از راه حل است - بیشتر بقیه شامل درخواست بینش های مورد نیاز شما و سپس ارسال این اطلاعات بصورت فوری و قابل استفاده به شما می شود. این همان چیزی است که نرم افزار گزارش و پرس و جو در مورد آن است.

موفقیت تا حد زیادی به میزان برچسب گذاری داده ها در مخازن خود بستگی دارد ، بنابراین می توان آنها را شناسایی کرد و در صورت درخواست مناسب ، درج کرد. تقویت عمده ای برای دستیابی به این هدف در قالب متودل انبار مشترک (CWM) وجود دارد ، یک مشخصات کامل نحو و معناشناسی که انبار داده ها و ابزارهای هوش تجاری می توانند از آنها برای تبادل موفقیت آمیز فراداده مشترک استفاده کنند.

CWM که منتشر شده و متعلق به گروه مدیریت شی (OMG) است ، رابط هایی را مشخص می کند که می توان از آنها برای جابجایی ابرداده های انبار و هوش تجاری بین ابزارهای انبار ، سکوهای انبار و مخازن فراداده انبار در محیط های ناهمگن توزیع شده استفاده کرد. این بر اساس سه استاندارد است:

  • UML - زبان مدلسازی یکپارچه ، استاندارد مدل سازی گروه مدیریت شی (OMG)
  • MOF - Meta Object Facility ، یک استاندارد متداول سازی OMG و مخزن ابرداده
  • XMI - XML ​​Metadata Interchange ، یک استاندارد مبادله فراداده OMG

مدل های CWM کاربران را قادر می سازد تا با ارائه اشیایی که توصیف می کنند داده ها از کجا آمده اند و چگونه و چگونه ایجاد شده اند ، دودمان داده ها را ردیابی کنند. موارد استفاده از این مدل از طریق اسناد XML Metadata Interchange (XMI) مبادله می شود.

سخن پایانی

ساده ترین آنها هوشمندانه به عنوان مسیریابی یا گردش کار ساده شناخته می شود. این محتوا - اغلب در قالب اسناد معمولی - از یک مکان یا شخص به مکان دیگر منتقل می شود ، و هنگامی که کار A به پایان رسید ، اجازه می دهد تا کار B شروع شود. مسیریابی به صورت موقتی و بدون پردازش قوانین خودکار و بدون ادغام بین مدیریت فرآیند و برنامه های تحت تأثیر قرار می گیرد. در عوض ، تقریباً شخصی به فرد است.

 

گردش کار چیزی فراتر از انتقال ساده چیزها از A به B به C به D است زیرا اجازه می دهد تا کارها به طور موازی انجام شوند و در زمان صرفه جویی شده و بهره وری افزایش یابد. قادر به مدیریت چندین فرآیند به طور همزمان ، استثنائات و شرایط را با اعمال قوانین تعریف شده توسط کاربر تطبیق می دهد.

 

BPM خود ممکن است تکنیک بهبود فوق العاده "فوق العاده" باشد زیرا صراحتاً پیچیدگی فرایندهای بین برنامه ای و مخزنی متقابل را مورد بررسی قرار می دهد و شامل داده محور و همچنین کنترل کننده است.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ما به شما کمک می کنیم بفهمید عطر اصل و تقلبی است یا خیر - به دستورالعمل ها و اقدامات زیر توجه کنید تا فریب نخورید. همیشه نمی توان فهمید که یک عطر اصل است یا خیر ، اما آزمایشگاه ها و افراد مخفی روز به روز در حال کار بر روی عطرهای تقلبی هستند. کلاهبرداری جرم است و امروزه عطرهای تقلبی جرم محسوب می شوند. کمال گرایان و تقلب کنندگان تشخیص اصل یا تقلبی بودن یک عطر را به طور فزاینده ای دشوار می کنند. اگر  خرید آنلاین عطر را دارید این مطلب را تا انتها بخونید.

در نگاه اول ، یک عطر اصل و یک تقلب یکسان به نظر می رسند ، اما اینطور نیست ... بسیاری از ویژگی ها را می توانید مشاهده کنید که به شما کمک می کند بفهمید عطر اصلی است یا خیر.

در عطرسازی Sabina ما متعهد به تجارت عادلانه و قانونی هستیم ، بنابراین امروز نکاتی را به شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند بفهمید عطر اصل است یا تقلبی و برای اطمینان از خرید یک عطر واقعی ، ساده ترین راه این است که آن را از محل مورد اعتماد خود خریداری کنید. عطرسازی یا در فروشگاههای معتبری که تضمین می کنند تمام عطرهای آنها 100٪ اصل هستند.

اگر عطر اصلی یا کاذب است ، باید به آن توجه کنید.

توصیه می کنیم به عطر ، برچسب ، بطری ، جعبه و سلفون توجه ویژه ای داشته باشید

1. عطر تقلبی چه بویی دارد و ترکیب آن چگونه است؟

طبق گفته یک فروشگاه آنلاین عطر اصلی در یک روز تولید نمی شود ، ساخت آن حداقل یک سال طول می کشد و تمام ترکیب و ترکیبات آن تا آخرین جزئیات مورد توجه قرار می گیرد ، به عنوان مثال ، در عطرهای اصلی ، از الکل با کیفیت استفاده می شود ، در حالی که تقلبی است. عطرها بسیار سمی و حساسیت زا هستند ، نه تنها ما را فریب می دهند ، بلکه عطری که اصل نیست می تواند برای ما مشکلات سلامتی ایجاد کند

اگر می خواهید بدانید که یک عطر گرم زنانه اصل است یا خیر ، به خاطر داشته باشید که اگر ماندگاری چندانی نداشته باشد ، یک عطر تقلبی است و همچنین مهم است بدانید که مارک های بزرگ عطر از رنگ های کم رنگ به عنوان نتیجه نهایی مایعی که می توانید استفاده می کنند. از عطر موجود در اکثر بطری های عطر دیدن کنید ، این ترفند را نیز امتحان کنید: بطری را تکان دهید و اگر حباب های کوچکی ایجاد کرد که فوراً ناپدید می شوند ، عطر اصلی خواهد بود.

2. به بطری عطر نگاه کنید.

برای خرید عطر و ادکلن به عنوان یک قاعده کلی ، بطری عطر اصلی از شیشه ای با کیفیت و صاف ساخته شده و معمولاً شفاف است تا رنگ عطر دیده شود و همچنین معمولاً از یک قطعه ساخته می شود ، بنابراین اگر عطری را خریداری می کنید که بطری نتیجه دو قالب است که ممکن است به دنبال یک عطر تقلبی باشید.

اگر لوله توزیع کننده خمیده باشد ، یک لوله کاذب است ، که زمانی اتفاق می افتد که لوله توزیع کننده بیشتر از خود بطری باشد.

3. بسته بندی در مورد یک عطر بسیار صحبت می کند.

طبق نظر یک فروشگاه اینترنتی ادکلن بخش عطرها بازار بسیار رقابتی است و امروزه هنگام خرید عطر با تعداد نامحدودی از مراجع تجاری روبرو هستیم ، به همین دلیل بازاریابی و بسته بندی آن نقش بسیار مهمی ایفا می کند ، زنگ خطری که در نگاه اول شما را مجبور به عاشق شدن می کند و حداقل می خواهید آن را امتحان کنید ، و ما برای آن بسیار با طرح ها ، رنگ ها ، چاپ ها ، تایپوگرافی ، مواد و خلاقیت بازی می کنیم.

عطرهای اصلی از جعبه هایی استفاده می کنند که از مواد درجه یک استفاده می کنند ، و جعبه ها باید به خوبی تقویت شده و در داخل محافظت شوند تا بطری شکسته نشود و هیچ گونه آسیبی نبیند. اگر متوجه شدید که جعبه شکننده است یا با مقوای بی کیفیت و وزن کم ساخته شده است ، عطر تقلبی در جلوی خود دارید.

4. نحوه گفتن اگر عطر با برچسب زدن آن اصلی است

برای خرید عطر زنانه اورجینال قانون می گوید همه عطرها باید روی برچسب خود اجزای شکسته ای را که در ساخت آنها استفاده شده است ، داشته باشند و همچنین می گوید که باید یک بارکد ، شماره قطعه و شماره قابلیت ردیابی درج شود.

5. توجه به سلفون و بسته بندی عطر

ممکن است کمی پیش پا افتاده به نظر برسد ، اما سلفون نیز یکی از سرنخ هایی است که می توان از آن برای تشخیص اصل بودن عطر استفاده کرد و محفظه عطر باید در پلاستیک پیچیده شود که کاملاً به بسته بندی چسبیده باشد.

اگر چین و چروک یا نقصی پیدا کردید یا بدتر از آن ، اگر سلفون وجود نداشت به این معناست که در مقابل یک عطر تقلبی قرار دارید.

برای اطمینان خاطر شما ، ما تضمین می کنیم که تمام عطرهای ما 100٪ اصل هستند و ما با بهترین مارک های موجود در این بخش کار می کنیم تا ایمنی و رضایت شما را تضمین کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

چارت سازمانی چیست؟

تعریف چارت سازمانی یا "چارت سازمانی" چارتی است که سلسله مراتب گزارش یا روابط را نشان می دهد. بیشترین کاربرد چارت سازمانی نشان دادن ساختار یک کسب و کار ، دولت یا سازمان دیگر است.

چارتهای سازمانی کاربردهای گوناگونی دارند و می توان آنها را به روش های مختلف ساختار بندی کرد. آنها ممکن است به عنوان یک ابزار مدیریتی ، برای اهداف برنامه ریزی ، یا به عنوان یک فهرست پرسنل ، برای مثال استفاده شوند. شاید سازمان شما به شیوه "فرمان و کنترل" عمل نکند ، بلکه در عوض به تیم ها متکی است.

در اینجا چند ایده و مثال وجود دارد که به شما کمک می کند چارت سازمانی کاملی را برای نیازهای خود طراحی کنید.

به صورت آنلاین چارت سازمان خود را بسازید

نحوه استفاده از چارت سازمانی

چارت سازمانی چیست ؟ چارتهای سازمانی از جهات مختلف مفید هستند. در اینجا چند روش وجود دارد که شرکت یا گروه شما می تواند از چارت سازمانی بهره مند شود.

  • مسئولیت های کاری و گزارش روابط را نشان دهید.
  • به رهبری اجازه دهید تا رشد یا تغییر را به طور مثرتری مدیریت کند.
  • به کارکنان اجازه دهید تا درک کنند که چگونه کار آنها با طرح کلی سازمان مطابقت دارد.
  • بهبود خطوط ارتباطی
  • یک فهرست راهنمای کارمندان بصری ایجاد کنید.
  • ارائه انواع دیگر اطلاعات ، مانند ساختارهای نهاد تجاری و سلسله مراتب داده ها.
  • نوع چارت سازمانی که ایجاد می کنید باید نشان دهنده فلسفه مدیریت و ساختار سازمانی شرکت شما باشد.

چهار نوع اساسی از چارتهای سازمانی وجود دارد:

  • عملکردی بالا به پایین
  • ساختار تقسیم بندی
  • چارت سازمانی ماتریکس
  • چارت سازمانی مسطح
  • درباره انواع چارتهای سازمانی بیشتر بدانید.

نکاتی در مورد ساخت چارتهای سازمانی

ایجاد انواع چارت سازمانی کاملاً قالب بندی شده و با ظاهر حرفه ای به مهارت خاصی نیاز ندارد ، اما همچنین به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. در اینجا 10 نکته مفید برای ایجاد یک چارت سازمانی کامل وجود دارد.

نحوه ایجاد چارت سازمانی

ما معمولاً به چارت سازمانی با ساختار نسبتاً سفت و سخت از بالا به پایین فکر می کنیم. در اینجا فرمت یک چارت سازمانی سه سطح اساسی است.

چارت سازمانی ساده

اما همانطور که کت و شلوار تجاری یک اندازه برای همه مناسب نیست ، همین را می توان در مورد چارت سازمانی نیز گفت. شما می خواهید یک چارت سازمانی را متناسب با نیازهای سازمان خود تنظیم کنید. عوامل زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. چه نوع اطلاعاتی باید در هر جعبه گنجانده شود؟ آیا چارت باید از بالا به پایین یا در جهت دیگری جریان یابد؟ اگر افرادی با نقش های متعدد وجود داشته باشند چطور؟

پاسخ به این س andالات و سایر س questionsالات به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که چگونه یک چارت سازمانی متناسب با موقعیت منحصر به فرد خود ایجاد کنید.

منابع اضافی چارت سازمان

ویدئو: نحوه ایجاد چارت سازمانی با SmartDraw

این ویدئوی اطلاعاتی مروری کوتاه بر نحوه شروع ساختن چارت سازمانی با SmartDraw ارائه می دهد. با شروع با قالب چارت org ، این ویدیو شما را با اصول اولیه ایجاد چارت سازمانی SmartDraw آشنا می کند. در کمتر از چهار دقیقه ، به شما نشان می دهد که چگونه یک چارت سازمانی بسازید که به نظر حرفه ای تولید می شود.

ویدئو چارت سازمان

استفاده از Org Charts Online

فراتر از چارت سازمانی چاپ شده بروید. چارتهای سازمانی آنلاین تعاملی هستند. آنها به شما اجازه ایجاد پیوندهای دیگر اطلاعات و منابع را می دهند. آنها به راحتی در داخل یا خارج از سازمان شما به اشتراک گذاشته و توزیع می شوند. به علاوه ، یک چارت سازمانی آنلاین نیازی به چاپ مجدد و توزیع مجدد ندارد ، بنابراین به روز نگه داشتن آن بسیار ساده تر است.

Org Charts و Microsoft Office®

بیش از 90 درصد سازمانها مایکروسافت آفیس را به کارگران خود عرضه می کنند. بسیاری سعی می کنند با استفاده از Smart Art یک چارت سازمانی بسازند و آن را خسته کننده می دانند. خوشبختانه SmartDraw به راحتی با مجموعه Microsoft Office® و همچنین سایر سرویس های محبوب مانند Dropbox® ، Google Drive and و OneDrive® ادغام می شود. نه تنها ایجاد چارت سازمانی در SmartDraw آسان تر است ، بلکه یاد بگیرید که چگونه انتقال یک چارت سازمانی ایجاد شده در SmartDraw به هر محصول Microsoft Office® آسان است.

ایجاد یک چارت سازمانی از داده های وارد شده

شاید ساده ترین راه برای ایجاد یک چارت سازمانی این باشد که آن را به صورت خودکار از یک فایل داده که همه کارکنان و افرادی را که به آنها گزارش می دهند ، لیست کند. در اینجا نحوه کار را بیاموزید.

نمونه چارتهای سازمانی

بهترین راه برای درک چارتهای سازمانی ، مشاهده نمونه هایی از چارتهای سازمانی است.

الگوهای چارت Org می توانند نقطه شروع خوبی برای ساختن چارت سازمانی به شما بدهند. مرور و ویرایش الگوهای چارت محبوب org.

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

در هنگام خرید یخچال جدید فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود از جمله پیکربندی ، ظرفیت ، ویژگی ها و پایان کار. این راهنمای خرید یخچال و فریزر به شما کمک می کند تا بهترین نوع یخچال را برای خانه خود بر اساس عواملی که برای شما مهم است انتخاب کنید.

یخچال ایرانی چه مارکی خوبه ؟

در مراحل زیر نکات  مهم در مورد راهنمای خرید یخچال را بررسی کنید.

1. قبل از خرید یخچال جدید ، فضای آشپزخانه و چیدمان آن را در نظر بگیرید

2. سبک و پیکربندی یخچال خود را انتخاب کنید

3. ظرفیت یخچال و گزینه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید

4- به دنبال ویژگی های یخچال مورد استفاده خود باشید

5. رنگ یخچال مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمام کنید

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟

1. قبل از خرید یخچال جدید ، فضای آشپزخانه و چیدمان آن را در نظر بگیرید

زمان خرید گرانترین یخچال باید از فضای آشپزخانه به خوبی استفاده کند. قبل از خرید ، از اندازه گیری نوار استفاده کنید تا ابعاد دقیق یخچال جدید خود را بدست آورید. حتماً اطلاعات زیر را در دسترس داشته باشید:

اندازه گیری عرض ، ارتفاع و عمق فضایی که یخچال جدید شما در آن نصب می شود.

مقدار فضای مورد نیاز برای باز کردن درها و کشوهای یخچال به راحتی.

فاصله از یخچال تا جزایر آشپزخانه مجاور.

این راهنمای خرید گرانترین یخچال و فریزر شما را در تمام مراحل راهنمایی می کند.

همچنین می خواهید این موضوع را بررسی کنید که یخچال با عمق استاندارد یا ضد یخچال می خواهید. یخچالهای با عمق استاندارد بیشتر در مقابل پیشخوانهای شما قرار می گیرند ، در حالی که گزینه های ضد عمق در هر سبک تقریباً سرحال هستند. سوال بیشتری دارید؟ درباره یخچال های با عمق استاندارد و ضد عمق بیشتر بدانید.

2. سبک و پیکربندی یخچال خود را انتخاب کنید

کدام مارک یخچال بهتر است ؟ وسایل تازه و یخ زده مورد علاقه خود را دقیقاً همانطور که دوست دارید با سبک و پیکربندی مناسب یخچال برای خانواده خود سازماندهی و ذخیره کنید. در مورد یخچالهای درب ایرانی به سبک انبار ، یخچالهای کنار هم و براق ، یخچالهای فریزر بالا یا پایین کلاسیک یا مدلهای تخصصی یخچال زیر کنتراست برای یافتن تناسب مناسب بیشتر بدانید.

یخچال ایرانی چی خوبه

یخچال های درب ایرانی مواد غذایی یخچالی را در سطح چشم و مواد فریزر در زیر قرار می دهند. طرح استاندارد درب ایرانی دارای دو در است که به یک محفظه یخچال در قسمت بالا باز می شود ، به علاوه یک کشوی فریزر عمیق تر در پایین.

اگر خانه یا بچه شلوغی دارید ، گزینه هایی با درهای اضافی را در نظر بگیرید که به شما امکان دسترسی آسان به کشوهای خارجی را می دهد ، مانند این مدل یخچال 4 درب از مارک Whirlpool. میان وعده ها در جایی ذخیره می شوند که بتوانید بدون باز کردن درهای اصلی به آنها دسترسی پیدا کنید.

یخچال ایرانی چه مارکی خوبه ؟ یخچال های درب ایرانی گزینه رده بالاتری هستند زیرا معمولاً بیشترین ویژگی را دارند. یخچال های درب ایرانی Whirlpoolir اغلب ارائه می دهند:

دستگاه های پخش کننده آب ، یخ سازهای تک و دوتایی و خنک کننده دوتایی.

فضای ذخیره سازی تخصصی مانند کشوهای قابل تنظیم ، قفسه های کشویی برای وسایل بلندتر و ذخیره سازی فریزر سازمان یافته.

فضای کافی برای وسایل عریضتر مانند ظرف و جعبه های پیتزا.

چرخش قابل مقایسه درب در کنار هم عرض با همان عرض.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه؟

یخچال های ساید بای ساید فریزر را در سمت چپ و یخچال را در سمت راست قرار می دهند. با دسترسی آسان به هر دو طرف و انتخاب همان ویژگی های موجود در یخچال های درب ایرانی ، از ویژگی های این کلاسیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویژگی های عملکردی مانند تردهای کنترل شده با رطوبت برای ایجاد محیط ایده آل میوه و سبزیجات.
  • ذخیره سازی تخصصی مانند قوطی های قوطی برای سازماندهی نوشابه.
  • ظرفیت قابل استفاده فراوان.
  • یخ ساز صرفه جویی در فضا و آب روی درب فریزر.
  • اتاق چرخش درب اغلب کمتر از مدل های فریزر بالا با همان عرض است.

 

در یخچال توکار ایرانی یک درب قرار دارد که دسترسی به فریزر را آسان می کند.

یخچال فریزرهای پایین فریزر دارای یک یخچال تک درب در بالا و یک کشوی فریزر عمیق تر در زیر هستند - مانند درب ایرانی.   محفظه یخچال در این مدل ها بیشتر قابل دسترسی است.

هر دو مدل فریزر بالا و پایین دارای ویژگی های سبک تری هستند و اندازه آنها کوچکتر از مدل های درب و ساید بای ساید ایرانی است. اگر قدردانی کنید:

عرض های باریکتر برای فضاهای کوچک ، با ظرفیت مناسب برای اندازه.

نصب در فضاهای بدون اتصال آب ، از آنجا که دستگاه های پخش کننده یخ و آب معمولاً کمتر دیده می شوند.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه

یخچال فریزر Undercounter یک گزینه محبوب برای ذخیره مواد غذایی و نوشیدنی است. آنها اغلب با درهای برگشت پذیر ، مناطق تحت کنترل دما و قفسه های ضد ریزش در دسترس هستند.

نوشیدنی ها و مراکز شراب یخچالهای کم مصرف هستند که برای ذخیره آبجو و شراب در دمای مناسب طراحی شده اند. آنها همچنین می توانند به عنوان یخچال ثانویه نوشابه و آب کار کنند.

در مورد انواع مختلف یخچال و فریزر بیشتر بدانید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

داشبورد های مدیریتی یا صفحه کنترل مجموعه ای از معیارهای جمع آوری شده است که به عنوان مثال اطلاعاتی مانند سرعت ، دور در دقیقه ، میزان سوخت و سایر موارد را برای خلبان هواپیما یا ماشین مسابقه فراهم می کند. معمولاً یک داشبورد مدیریتی به گونه ای سازماندهی شده است که شما می توانید هرچه بیشتر اطلاعات را به وضوح مشاهده کنید.

بنابراین ، خلبانان می توانند سریع تصمیم بگیرند ، بدون اینکه چشم خود را از باند یا افق طولانی مدت بردارند.

این رابطه در هنگام بررسی مدیر شرکت بسیار واضح است.

آنها ضمن حفظ کنترل عملیاتی روزمره ، باید از آنچه در تجارت اتفاق می افتد آگاه باشند. این به آنها اجازه می دهد تا به سرعت تصمیمات تاکتیکی بگیرند ، و با اطلاعات معتبر آماده تصمیم گیری های استراتژیک شوند.

بنابراین ، برای پاسخ به سوال:

داشبورد مدیریتی چیست؟

 این یک ارائه بصری و قابل فهم است که شاخص های اصلی عملکرد یا KPI را نشان می دهد که یک سازمان تعریف می کند تا ارزیابی کند آیا عملکرد خود برای رسیدن به اهداف تجاری خود رو به راه است.

نحوه ایجاد داشبورد مدیریت در HEFLO

اما دانستن پاسخ "داشبورد مدیریتی چیست" اگر نمی دانید از چه شاخص هایی استفاده کنید و چگونه از داشبورد مدیریت برای مدیریت کسب و کار خود به قاطعانه ترین روش استفاده کنید ، فایده ای ندارد.

اکنون که پاسخ ما را در مورد " داشبورد مدیریت چیست " دانستید ، سایر اطلاعات مهم در مورد آنها را بررسی کنید.

همچنین نگاه کنید به: فرایند تصمیم گیری تجاری: منطقی و شهودی

داشبورد در مدیریت بازرگانی چیست و چگونه باید از آنها استفاده کرد؟

همانطور که مشاهده کردید ، داشبورد مدیریت نمودار است که مهمترین اطلاعاتی را که مدیر و تیم برای تصمیم گیری باید بدانند خلاصه می کند.

اما چگونه می توان اطلاعاتی را در داشبورد مدیریت گنجانید؟

انتخاب شاخص های داشبورد مدیریتی خود:

زنجیره فرآیند خود را تجزیه و تحلیل کنید و مناطقی را که به کسب و کار شما ارزش افزوده می دهند ، شناسایی کنید. که بدان معنی است ، کسانی که ارزش ادراک شده بیشتری را به مشتری نهایی ارائه می دهند.

تنظیم KPI برای فرایندهایی که مربوط به تجارت شما نیستند ، تنها داشبورد مدیریت شما را پر از اطلاعات می کند که چیزی به تصمیم گیری نمی افزاید.

نرم افزار داشبورد مدیریتی

عامل مهم دیگر: اندازه گیری KPI ها باید آسان باشد و امکان خطاهای کالیبراسیون وجود ندارد.

اگر این اتفاق بیفتد ، حتی اگر داده ها مرتبط باشند ، غیر قابل اعتماد هستند.

KPI باید توسط اعدادی نشان داده شود ، به نام شاخص ها ، که تفسیر آنها توسط کل تیم ساده است.

سرانجام ، می توان KPI هایی را تعیین کرد که نتایج را نشان می دهند و سایر مواردی را نشان می دهد که اگر در مسیر صحیح قرار دارید. به اینها شاخص های روند گفته می شود.

به عنوان مثال: ارزش فروش ماهانه یک نتیجه را اندازه گیری می کند و می تواند تعیین کند که آیا عملکرد در پایان دوره خوب بوده است.

تعداد نقل قول های فروش درخواستی شاخصی است که می تواند به پیش بینی خوب بودن فروش قبل از پایان دوره کمک کند.

بخاطر بسپار: داشبورد های مدیریت تصویری از وضعیت شرکت شما در آن زمان نشان می دهد. شما باید با مقایسه دو نوع KPI ذکر شده در بالا ، آن را درست تفسیر کنید تا از نتایج آینده ایده بگیرید.

روش تعیین اهداف تجاری و اهداف OKR می تواند از استفاده از داشبورد مدیریت بسیار سود ببرد.

بهترین روش هنگام استفاده از داشبوردهای مدیریتی

داشبورد مدیریت باید حاوی اطلاعات کافی باشد ، اما نه خیلی زیاد ، تا مانع دید کارآمد نشود.

بسیار مهم است که بدانید چگونه گرافیک مناسب را برای نمایش بصری مناسب هر شاخص ، به بصری ترین شکل ممکن انتخاب کنید.

رنگ ها عنصر دیگری است که می تواند کمک زیادی کند ، اما شما باید مراقب باشید که کنتراست بیش از حد نباشد.

برخی از شاخص های داشبورد مدیریتی ، با اطلاعات استراتژیک و محرمانه ، باید به بالاترین سطح مدیریت محدود شوید.

می توانید اطلاعات تاکتیکی را با تیم ها و اعضای تیم آنها به اشتراک بگذارید. این معمولاً شامل BPM ، اتوماسیون بازاریابی و نرم افزارهای مدیریت تیم است.

سرانجام ، بسیاری از سازمانها داشبوردهای مدیریتی با شاخص عملکرد عملیاتی را به کل تیم در مانیتورهای بزرگ نشان می دهند. به عنوان مثال این یک عادت بسیار معمول در تیم های پشتیبانی مشتری و بازاریابی تلفنی است.

بررسی کنید: کنترل فرآیند تجارت: همکاری داخلی را ارتقا دهید

هنگام تعریف بهترین شاخص های عملکرد فرآیند برای یک داشبورد مدیریتی ، یک ابزار مدل سازی BPM می تواند به شما کمک کند درک کنید که فرایندهای اصلی در کسب و کار شما چیست و چه شاخص هایی را برای هر یک از آنها انتخاب کنید.

با استفاده از نرم افزار داشبورد مدیریتی HEFLO ، می توانید این کار را سریع ، کارآمد و بصری انجام دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 ایجاد داشبورد مدیریت دیگر اختیاری نیست. بدانید چرا داشتن موفقیت برای تیم اجرایی خود برای مشاهده نتایج و KPI ضروری است.

برخی از افراد با مطالعه بهتر می آموزند. دیگران از نظر بصری بهتر یاد می گیرند.

صرف نظر از سبک یادگیری ترجیحی شما ، داشبورد مدیریت ابزاری تجاری است که کلمات ، اعداد و عناصر بصری را در یک قالب آسان برای خواندن جمع می کند که از نظر زیبایی نیز جالب است و هم ذهن اعداد محور را به خود جلب می کند.

موارد زیر را برای کمک به شما در یافتن داشبورد مدیریت برنده برای نیازهای تجاری خود ارائه می دهیم:

داشبورد مدیریت چیست؟

یک داشبورد مدیریتی بصورت بصری کلیه شاخص های مهم عملکرد اصلی کسب و کار (KPI) را در یک مکان نشان می دهد. داشبوردهای مدیریت با قرائت آسان ارائه می شوند و با مدیران شرکت تا سطح C به اشتراک گذاشته می شوند ، به طوری که همه اهداف ، معیارها ، موارد اقدام و KPI برای دیدن همه مشخص می شود.

این داشبوردها به تیم ها کمک می کنند تا پیشرفت و موفقیت معیارهای اندازه گیری شرکت را پیگیری کنند و مدیریت را قادر می سازد تا تصمیمات مبتنی بر داده را در مورد اهداف کسب و کار آینده اتخاذ کند.

داشبورد مدیریت ممکن است شامل نمودارها ، تصاویر ، جداول ، داده های عددی و داده های مطالعات موردی یا ترکیبی از این عناصر باشد. این داشبوردها ابزارهای اساسی برای فرآیندهای مدیریت ساده هستند که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته و دیده می شوند.

چرا به داشبورد مدیریت نیاز دارم؟

داشبوردهای مدیریت ، همه معیارهای تجاری را در یک نقطه ساده و بصورت جذاب از نظر بصری برای مدیران شرکت ساده می کنند تا تصویری از روند فعالیت های شما در کسب و کار ارائه دهند ، با جزئیات نحوه برتری یا عدم موفقیت هر تیم سنجه سالانه یا سه ماهه

برای جزئیات بیشتر در مورد شاخص های داشبورد مدیریتی ، Catriona Jasica از Top Vouchers Code یادداشت می کند ، "داشبورد مدیریت همه چیز در مورد مدیریت KPI های مهم در یک مکان ، به اشتراک گذاری بینش ها و تصمیم گیری سریع بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده است."

داشبورد مدیریت یک زبان جهانی است که همه به آن صحبت می کنند. با در نظر گرفتن عناصر بصری ، اعداد ، نمودارها و نمودارها ، نمی توانید در ساخت یکی اشتباه کنید. بیایید بدانیم چه چیزهایی باید در داشبورد مدیریتی خود بگنجانیم تا از این نظر برای تیم اجرایی شما باارزش ترین باشد.

* یادداشت سردبیر: Databox دارای تقریباً 300 الگوی مختلف است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا بتوانید داشبوردهای مورد نیاز خود را ایجاد کنید. خواه تمرکز شما ردیابی ترافیک وب ، درآمد منظم سالانه یا تعداد سرنخ های دریافتی باشد ، Databox از الگوی داشبورد مناسبی برای شما برخوردار است.

7 معیار و KPI برای قرار دادن در هر داشبورد مدیریت

بسیار خوب ، بنابراین شما را متقاعد کردیم که یک داشبورد مدیریت بسازید. اما شما کاملاً نمی دانید که این باید شامل چه نوع محتوایی باشد. به همین دلیل از 10 متخصص برای ساخت داشبورد مدیریت عالی کمک خواسته ایم.

آنها گفتند كه اجزای زیر باید شامل شوند:

  • هزینه جذب مشتری (CAC)
  • شاخص های وضعیت قرمز-عنبر-سبز (RAG)
  • عملکرد و کلیک های کمپین
  • مقایسه های ربع به ربع
  • مدت زمان در صفحه و مدت زمان جلسه
  • سود و زیان ماهانه
  • درآمد را در مقابل درآمد واقعی قرار دهید

به عنوان یک عدد حیرت انگیز ، هزینه جذب مشتری و رشد درآمد ذکر شده است ، بنابراین قطعاً این دو نکته را با جزئیات کامل گسترش خواهیم داد.

1. هزینه جذب مشتری (CAC)

هزینه جذب مشتری (CAC) هزینه بدست آوردن مشتری جدید یا مجموع پولی است که تیم شما برای بازاریابی ، جذب و فریب مشتری برای تصمیم گیری خرید خرج می کند.

از آنجا که این می تواند یک منطقه هزینه های بزرگ برای تیم شما باشد ، برای درست یا تا آنجا که می توانید یک معیار مهم است. حتی اگر مشت مشتی پول بدست آورید ، اگر CAC را به ازای هر مشتری در نظر نگیرید ، سود خالص شما ممکن است کمتر از آنچه شما تخمین می زنید باشد.

مایکل دی. براون از موسسه نتایج تازه در این مورد توضیح می دهد. براون خاطرنشان می کند ، "ضررها می توانند به عنوان رشد در تجارت شناخته شوند. ممکن است مشتری در حال خرید باشد ، ممکن است تعداد فروش و درآمد او بالا برود ، اما اگر شما نمی دانید که برای خرید آن خریدار و اندازه گیری آن در مقابل آنچه که در خریدهای شما به شما بازپرداخت می کنند ، چقدر هزینه می کنید ، یک ظرف غذا در هیچ زمان. "

ممکن است فکر کنید: اگر در حال کسب درآمد هستیم ، آیا واقعاً مهم است که هزینه خرید مشتری جدید چقدر است؟ کاملاً اینطور است. چرا؟ زیرا ، همانطور که براون توضیح می دهد ، هنگامی که CAC خود را بشناسید ، "خواهید فهمید که آیا حمایت از مشتری خاص واقعاً ارزش آن را دارد یا نه. با CAC تاسیس و با توجه به مقدار طول عمر مشتری (CLV) اندازه گیری شده ، می توانید بدانید که کدام مشتری را انتخاب می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

کارمندان نیرویی هستند که شرکت را به جلو سوق می دهند. بنابراین جای تعجب نیست که عملکرد روزانه نیروی کار بر موفقیت یا شکست یک کسب و کار تأثیر زیادی می گذارد.

برای موفقیت در بازار امروز ، مشاغل باید راه هایی برای حفظ و ارائه بهترین عملکرد از کارمندان خود پیدا کنند. این نه تنها به استخدام ، حفظ و رشد بهترین استعدادها کمک می کند ، بلکه با کمک به کارکنان برای رشد در نقش ها و مسئولیت های خود ، شرکت می تواند خط لوله رهبران آینده را ایجاد کند. همه به موفقیت طولانی مدت کمک می کنند.

تلاش برای بهبود ارزیابی عملکرد کارکنان یک روند مداوم است که شامل اندازه گیری ، ارزیابی و برنامه ریزی است ، اما همچنین یک گام حیاتی برای دستیابی به اهداف شرکت است.

عملکرد کارکنان چیست؟

به بیان ساده ، عملکرد کارکنان نحوه کارکنان وظایف مربوط به وظایف خود ، انجام وظایف مورد نیاز و رفتار در محیط کار است. اندازه گیری عملکرد شامل کیفیت ، کمیت و کارایی کار است.

وقتی رهبران بر عملکرد کارمندان نظارت می کنند ، می توانند تصویری از نحوه فعالیت کسب و کار ترسیم کنند. این نه تنها به برجسته کردن آنچه که شرکت ها می توانند در حال حاضر برای بهبود تجارت خود انجام دهند کمک می کند ، بلکه این اطلاعات همچنین در برنامه های رشد آینده نقش دارد.

با این حال ، تمرکز بر عملکرد کارمندان فقط به نفع تجارت نیست. این به کارمندان کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود برسند ، در حالی که عملکرد کلی را نیز بهبود می بخشد - که می تواند تأثیرات مثبتی بر روحیه و کیفیت کار تولید شده داشته باشد.

سرانجام ، اما مهمتر از همه ، هنگامی که کارمندان عملکرد ضعیفی دارند ، مشتریان ممکن است ناراضی باشند. در نتیجه ، کل کسب و کار ممکن است تحت تأثیر عملکرد ضعیف و تلاش برای رسیدن به اهداف قرار گیرد.

عملکرد کارکنان چگونه اندازه گیری می شود؟

هر نقشی متفاوت است بنابراین معیارهای مورد استفاده برای سنجش عملکرد کارکنان در نهایت به نوع شغلی که شرکت و کارمندان در آن فعالیت می کنند بستگی دارد.

اما به طور کلی ، روش های اصلی ارزیابی عملکرد عبارتند از:

کیفیت کار

 

استاندارد کار تولید شده شاخص کلیدی عملکرد است. آیا کارمندان برای اطمینان از نتایج با کیفیت بالا حداکثر تلاش خود را می کنند؟ آیا اهداف عملکرد برآورده می شوند؟ کیفیت کار زمینه را برای تجزیه و تحلیل سایر عناصر عملکرد آنها فراهم می کند.

سرعت و کارایی

 

با نگاهی به میزان کارکنان در یک هفته ، ماه یا سه ماهه به طور متوسط ​​، این چگونه با انتظارات شما مطابقت دارد؟ آیا مهلت های تعیین شده رعایت شده است ، به طور چشمگیری بهبود یافته است ، یا اینکه وقت تلف شده است؟ آیا گوشه ها برای تولید سریع کار بریده می شوند؟ کارایی نتیجه حداکثر بازده حداقل هزینه است ، بنابراین این مهم است که در شرکت خود بدانید.

اعتماد و قوام

از خود بپرسید آیا به کارمندان خود اعتماد دارید که همه کارهای خود را در حد استاندارد انجام دهند و به موقع تحویل دهند. آیا آنها به طور مستقل کار می کنند یا احساس می کنید که غالباً مجبورید قدم بگذارید؟ آیا آنها به طور مداوم ارزش های شرکت را نشان می دهند؟ آیا آنها وقت شناس و مطابق استاندارد مورد انتظار هستند؟ به کارمندان با عملکرد بالا می توان اعتماد عمل کرد و بدون نظارت زیاد به نتایج قوی خود ادامه می دهند.

هنگام انجام بازبینی عملکرد فردی کارکنان ، این معیارهای عملکرد را در ذهن داشته باشید.

نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان

بررسی عملکرد هم برای کارمندان و هم برای مدیران می تواند دلهره آور باشد - اما این یک نقطه شروع ضروری است.

بدون ارزیابی صحیح از عملکرد یک کارمند فردی ، ممکن است وقت و تلاش ارزشمندی را برای اجرای برنامه های بهبودی که شروع به حل مشکل واقعی نمی کنند ، تلف کنید. در طول این مرحله وقت بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که یک بررسی کامل و کامل از عملکرد فرد دارید تا پایه محکمی برای برنامه های بهبود ایجاد کنید.

ارزیابی عملکرد کارکنان

در اینجا چند روش محبوب برای ارزیابی عملکرد کارکنان آورده شده است:

بازخورد 360 درجه

همانطور که از نامش پیداست ، این روش نگاهی به بازخورد ، نظرات و ارزیابی های حلقه ای از افراد دارد. این شامل اعضای تیم ، سرپرستان و سایر افرادی است که کارمند در شرکت کار می کند. با فراتر رفتن از آنچه مدیر مستقیم می بیند ، درعوض دید کاملی از عملکرد به شما نشان داده می شود. به دنبال هرگونه شباهت در بازخورد از مناطق مختلف باشید ، زیرا این امر زمینه هایی برای پیشرفت بیشتر را شناسایی می کند.

عملکرد مبتنی بر هدف

با استفاده از این روش ، مدیران و کارمندان برای توسعه اهداف عملکرد و تعیین مهلت های مشخص برای تکمیل کار با یکدیگر همکاری می کنند. وقتی کارمندان درگیر فرآیند ایجاد اهداف خود باشند ، می توانند ببینند که چگونه اهداف فردی آنها به اهداف بزرگتر شرکت کمک می کند. این درک بیشتری از آنچه باید انجام شود و دلیل مهم آن ایجاد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

فرآیند مدیریت دانش (KMS) تقریباً در هر تجارت موفق بخشی اساسی است. با این وجود چرا بسیاری از مشاغل و شرکت های نوپا از آن به عنوان یک جز component اختیاری چشم پوشی می کنند؟

هزینه های گران قیمت مدیریت دانش و حفظ منظم آن از دلایل اصلی آن است. تلاش برای به روزرسانی مقالات دانش با استفاده از ابزارهای پیچیده دلیل دیگری است که باعث می شود مشاغل از ایجاد پایگاه های دانش پرهیز کنند.

با این حال ، با KMS مناسب می توانید از همه این مسائل جلوگیری کنید. و بر اساس بودجه ای ناچیز ، یک دانش بنیان به راحتی قابل مدیریت بسازید.

ما چندین سیستم مدیریت دانش پیدا کردیم که درست مثل مشاغل شما و بسیاری از مشاغل دیگر برای مشاغل ساخته شده اند. در این راهنما ، ما به سیستم ها نگاه می کنیم تا KMS مناسب پروژه شما را پیدا کنیم.

سیستم مدیریت دانش (KMS) چیست؟

فرآیند مدیریت دانش را می توان از بسیاری جهات تعریف کرد. برای برخی ، این یک پلت فرم آموزش و یادگیری است. برای بسیاری دیگر ، این بستری برای حل موثر مشکلات است.

به زبان ساده ، سیستم مدیریت دانش بستر یا ابزاری است که برای اشتراک دانش استفاده می کنید.

به عنوان مثال ، با یک سیستم مدیریت دانش ، می توانید مقالات ، اسناد و راهنماهایی را ایجاد کنید. سپس می توانید آنها را در دسترس مشتریان یا کارمندان خود قرار دهید تا به آنها اجازه دهند راه حل هایی برای مسائل مشترک مربوط به محصول شما پیدا کنند.

این که آیا برای یادگیری نحوه استفاده از یک محصول به مشتریان است. یا به کارمندان خود بیاموزید که چگونه شرایط مختلف را اداره کنند. همه ما می توانیم توافق کنیم که یک پایگاه دانش از بسیاری جهات می تواند برای انواع مشاغل مفید باشد.

مزایای فرآیندد مدیریت دانش و به اشتراک گذاری

اگر به اقناع بیشتری نیاز دارید ، در اینجا تنها برخی از مزایای بسیاری از مدیریت دانش آورده شده است.

هزینه های پشتیبانی مشتری را کاهش دهید

با داشتن یک دانش بنیان ، شما مشتریان و کارمندان خود را قادر می سازید تا به تنهایی راه حل پیدا کنند.

اگر مشتری مشکلی دارد ، می تواند در پایگاه دانش به دنبال پاسخ باشد. کارمندان می توانند از پایگاه دانش برای یافتن راهنماهایی در مورد چگونگی مدیریت شرایط خاص مانند پاسخ به سوالات مشتری استفاده کنند.

در هر صورت ، می تواند به کاهش زمان و هزینه های پاسخگویی به ایمیل ها و تماس های تلفنی کمک کند.

کارمندان و تیم ها را آموزش دهید

پایگاههای دانش خصوصی معمولاً توسط شرکتها برای آموزش و آموزش کارمندان و تیمهایشان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید چندین پایگاه دانش برای هر بخش ایجاد کنید. آن را با دوره ها ، راه حل ها و راهنماها پر کنید. به طوری که آنها می توانند راهنماهای آموزش مشکلات عمومی را به تنهایی پیدا کنند.

سریعتر حل مسئله

پایگاه های دانش همچنین با ارائه راه حل های درخواستی به شما کمک می کنند تا در وقت خود صرفه جویی کنید. برای رفع مشكل دیگر لازم نیست مشتریان ساعت ها تماس بگیرند و در انتظار بمانند. کارکنان برای پاسخ به س questionsالات ساده نیازی به گذراندن ماه های آموزش ندارند. همه اینها در دانش است. فقط یک جستجو دور است.

دانش تخصصی را به اشتراک بگذارید

مشورت با یک متخصص اکنون از گذشته است. با داشتن یک دانش بنیان ، شما یک متخصص می شوید. پایگاه های دانش با راهنماها و اسنادی که توسط متخصصان ساخته شده پر شده است. دیگر نیازی به کمک گرفتن نیست.

رتبه بندی بهتر موتور جستجو

همچنین می توان از پایگاه های دانش عمومی به عنوان منبع بسیار خوبی برای سئو استفاده کرد. می توانید مقالات و محتوای دانش را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص بهینه کنید.

انواع مختلف سیستم های مدیریت دانش

اولین قدم در توسعه سیستم مدیریت دانش تعیین اهداف مشخص است. هدف اصلی پایگاه دانش شما چیست؟ آیا این برای خدمت به مشتریان است یا ادارات خود را مدیریت کنید؟

هنگامی که هدف مشخصی دارید ، می توانید KMS مناسب را بر اساس انواع مختلف دانش بنیان پیدا کنید.

سیستم های پشتیبانی مشتری

اینها سیستم های دانش بنیان عمومی هستند که شما برای خدمت به مشتریان ایجاد می کنید. پایگاه های دانش پشتیبانی مشتری شامل آموزش ها و راهنماها است. به خصوص پاسخ به مسائل معمول مربوط به محصولات یا خدمات. این به مشتریان امکان می دهد بدون نیاز به تماس با پشتیبانی مشتری ، راه حل هایی پیدا کنند.

سیستم های دانش خبره

سیستم های دانش متخصص اغلب برای خدمت به تیم یک شرکت یا یک بخش خصوصی می شوند. به عنوان مثال ، بخش پشتیبانی مشتری می تواند از یک سیستم دانش متخصص برای یافتن سریع پاسخ به مشکلات رایج مشتری استفاده کند. این نوع پایگاه های دانش شامل راهنماهای متخصص ساخته شده در موضوعات خاص است.

سیستم های مدیریت اسناد

همانطور که از نام آن پیداست ، سیستم های مدیریت اسناد پایگاه دانش مدیریت اسناد هستند. این به ویژه برای مشاغل مفید و متعدد مفید است. سیستم های مدیریت اسناد به شما کمک می کنند تا یک کتابچه راهنمای بزرگ برای همه محصولات خود در یک مکان ایجاد کنید.

سیستم های مدیریت پایگاه داده

سیستم های مدیریت پایگاه داده برای ذخیره و به اشتراک گذاری انواع مختلف داده های مربوط به یک محصول یا تجارت استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به مشتریان یا تاریخچه محصول باشد ، مدیریت پایگاه داده به سازماندهی منظم همه چیز کمک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

خرید بهترین برند جاروبرقی برای یک خانه تمیز مهم است. انواع مختلفی از جاروبرقی ها با انواع زنگ ها و سوت ها برای انتخاب وجود دارد. ما در حال حاضر بیش از 180 مدل در رتبه بندی خود داریم - که ما آنها را در 16 مایل فرش و کف قرار می دهیم ، همه در تلاش برای کمک به شما در انتخاب جاروبرقی مناسب برای خانه خود هستند ، اعم از قائم ، کنیستر ، چوب ، دستی ، یا یک مدل رباتیک.

ما جدیدترین و بهترین برند جاروبرقی را آزمایش ، ارزیابی و مقایسه می کنیم تا به شما در خرید هوشمند کمک کنیم. پس تا انتهای این راهنمای خرید جاروبرقی با ما همراه باشید.

جاروبرقی چی خوبه؟

برای تعیین میزان خوب پاک شدن خانه ما مجموعه ای متفاوت از آزمایشات را بر اساس آنچه و نحوه طراحی برای تمیز کردن انجام داده ایم ، انجام می دهیم. به عنوان مثال ، شما انتظار ندارید که یک چوب ، دستی یا رباتیک جاروبرقی قدرت پاک کنندگی یک قوطی بزرگ یا عمودی داشته باشد ، اما همه آنها دارای مزایا و منهای خود هستند.

برای فهمیدن اینکه چقدر جاروبرقی خاک را به خوبی جمع می کند ، چه مقدار زباله را در خود نگه می دارد ، مانور آن آسان است و سر و صدا آن چقدر است ، جارو برقی را از طریق آزمایش های مختلف قرار می دهد. ما قبل از جاروبرقی طلق ، شن و موی حیوانات اهلی را درون فرش قرار می دهیم. ما از همان دستور تهیه بستر در کف های برهنه استفاده می کنیم و مشاهده می کنیم که آیا جاروبرقی آن را جمع می کند یا پراکنده می کند. و ما جاروبرقی like اطراف اتاقها و مبلمان را مانور می دهیم ، دقیقاً مانند کارهایی که انجام می دهید ، تا اطمینان حاصل شود که از پس کنترل راحت برخوردار است.

بهترین مارک جاروبرقی عملکرد خوبی دارند اما با گذشت زمان از پس آن بر نمی آیند ، برنده نیستند. بنابراین ما از نظرسنجی اعضای منحصر به فرد خود ، قابلیت اطمینان و رضایت مالک پیش بینی شده را در یک امتیاز کلی قرار می دهیم. از جمله قابلیت اطمینان ، همراه با نتایج حاصل از آزمایشات آزمایشگاهی ، برخی از جاروبرقی ها در رتبه بندی ما افزایش می یابد ، در حالی که دیگران را پایین می کشد.

جاروبرقی بی سیم بخریم یا سیم دار؟

طبق داده های نظرسنجی ما  و بررسی بهترین برند جاروبرقی ، جاروبرقی های سیم دار قابل اطمینان تر از مدل های بی سیم هستند. بنابراین در جدیدترین نظرسنجی های ما ، قابلیت اطمینان و رضایت از جاروبرقی های بی سیم را جدا از جاروبرقی های چوبی سیم دار تحلیل کردیم ، و نتایج چشم نواز بود: در حالی که مارک های vac stick stick بی سیم در رتبه بندی ما وجود دارد که برای اطمینان از امتیاز خوبی برخوردار هستند ، هیچ یک از آنها برای اطمینان قابل اعتماد نیستند و در تست های عملکرد آزمایشگاهی ما به اندازه کافی خوب عمل نمی کنند که توسط Consumer Reports توصیه می شود. مشكلات موجود در خلخال های چوبی با باتری بسیار شایع هستند.

شما نمره کلی را در رتبه بندی های ما برای جاروبرقی های ایستاده ، قوطی و چوبی ، همراه با رتبه بندی های فردی برای قابلیت اطمینان ، رضایت و هر یک از آزمایشات آزمایشگاهی مشاهده خواهید کرد.

جاروبرقی بوش بدون کیسه

و از آنجا که بسیاری از بهترین مارک جاروبرقی رباتیک از WiFi برای بارگذاری داده های تمیز کردن استفاده می کنند ، آزمایشگاه دیجیتال ما هر مدل جاروبرقی rob رباتیک را برای هرگونه امنیت و حریم خصوصی مصرف کنندگان آزمایش می کند.

راهنمای خرید جاروبرقی براساس وکیوم

با تعیین بهترین خلاuum برای نوع تمیزکاری شما شروع کنید. اگر فرش دیوار به دیوار یا فرش های زیادی دارید ، قائم - بخصوص آنهایی که کیف دارند - بهترین انتخاب است. اما برای خانه هایی که پله های زیادی دارند ، مانور کنیستر راحت تر است و در کف با سطح سخت ، از چوب سخت تا کاشی ، عملکرد خوبی دارند. جای خالی استیک و مدل دستی برای کارهای سبک تر مانند غلات ریخته شده عالی است که نیاز به توجه سریع دارند. اگر بخواهید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید ، یک جاروبرقی rob رباتیک ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد - اگرچه لازم است یادتان باشد که سطل آشغال را به صورت دوره ای خالی کنید.

ما سیستم های جاروبرقی central مرکزی را آزمایش نمی کنیم ، اما اگر شما یک بازسازی گسترده انجام می دهید یا مایل به نصب لوله های مکش در پشت دیوارهای هر اتاق در خانه هستید ، ممکن است این سیستم ها یک گزینه باشد. آنها مطمئناً قدرتمند هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

خرید بهترین برند جاروبرقی برای یک خانه تمیز مهم است. انواع مختلفی از جاروبرقی ها با انواع زنگ ها و سوت ها برای انتخاب وجود دارد. ما در حال حاضر بیش از 180 مدل در رتبه بندی خود داریم - که ما آنها را در 16 مایل فرش و کف قرار می دهیم ، همه در تلاش برای کمک به شما در انتخاب جاروبرقی مناسب برای خانه خود هستند ، اعم از قائم ، کنیستر ، چوب ، دستی ، یا یک مدل رباتیک.

ما جدیدترین و بهترین برند جاروبرقی را آزمایش ، ارزیابی و مقایسه می کنیم تا به شما در خرید هوشمند کمک کنیم. پس تا انتهای این راهنمای خرید جاروبرقی با ما همراه باشید.

جاروبرقی چی خوبه؟

برای تعیین میزان خوب پاک شدن خانه ما مجموعه ای متفاوت از آزمایشات را بر اساس آنچه و نحوه طراحی برای تمیز کردن انجام داده ایم ، انجام می دهیم. به عنوان مثال ، شما انتظار ندارید که یک چوب ، دستی یا رباتیک جاروبرقی قدرت پاک کنندگی یک قوطی بزرگ یا عمودی داشته باشد ، اما همه آنها دارای مزایا و منهای خود هستند.

برای فهمیدن اینکه چقدر جاروبرقی خاک را به خوبی جمع می کند ، چه مقدار زباله را در خود نگه می دارد ، مانور آن آسان است و سر و صدا آن چقدر است ، جارو برقی را از طریق آزمایش های مختلف قرار می دهد. ما قبل از جاروبرقی طلق ، شن و موی حیوانات اهلی را درون فرش قرار می دهیم. ما از همان دستور تهیه بستر در کف های برهنه استفاده می کنیم و مشاهده می کنیم که آیا جاروبرقی آن را جمع می کند یا پراکنده می کند. و ما جاروبرقی like اطراف اتاقها و مبلمان را مانور می دهیم ، دقیقاً مانند کارهایی که انجام می دهید ، تا اطمینان حاصل شود که از پس کنترل راحت برخوردار است.

بهترین مارک جاروبرقی عملکرد خوبی دارند اما با گذشت زمان از پس آن بر نمی آیند ، برنده نیستند. بنابراین ما از نظرسنجی اعضای منحصر به فرد خود ، قابلیت اطمینان و رضایت مالک پیش بینی شده را در یک امتیاز کلی قرار می دهیم. از جمله قابلیت اطمینان ، همراه با نتایج حاصل از آزمایشات آزمایشگاهی ، برخی از جاروبرقی ها در رتبه بندی ما افزایش می یابد ، در حالی که دیگران را پایین می کشد.

جاروبرقی بی سیم بخریم یا سیم دار؟

طبق داده های نظرسنجی ما  و بررسی بهترین برند جاروبرقی ، جاروبرقی های سیم دار قابل اطمینان تر از مدل های بی سیم هستند. بنابراین در جدیدترین نظرسنجی های ما ، قابلیت اطمینان و رضایت از جاروبرقی های بی سیم را جدا از جاروبرقی های چوبی سیم دار تحلیل کردیم ، و نتایج چشم نواز بود: در حالی که مارک های vac stick stick بی سیم در رتبه بندی ما وجود دارد که برای اطمینان از امتیاز خوبی برخوردار هستند ، هیچ یک از آنها برای اطمینان قابل اعتماد نیستند و در تست های عملکرد آزمایشگاهی ما به اندازه کافی خوب عمل نمی کنند که توسط Consumer Reports توصیه می شود. مشكلات موجود در خلخال های چوبی با باتری بسیار شایع هستند.

شما نمره کلی را در رتبه بندی های ما برای جاروبرقی های ایستاده ، قوطی و چوبی ، همراه با رتبه بندی های فردی برای قابلیت اطمینان ، رضایت و هر یک از آزمایشات آزمایشگاهی مشاهده خواهید کرد.

جاروبرقی بوش بدون کیسه

و از آنجا که بسیاری از بهترین مارک جاروبرقی رباتیک از WiFi برای بارگذاری داده های تمیز کردن استفاده می کنند ، آزمایشگاه دیجیتال ما هر مدل جاروبرقی rob رباتیک را برای هرگونه امنیت و حریم خصوصی مصرف کنندگان آزمایش می کند.

راهنمای خرید جاروبرقی براساس وکیوم

با تعیین بهترین خلاuum برای نوع تمیزکاری شما شروع کنید. اگر فرش دیوار به دیوار یا فرش های زیادی دارید ، قائم - بخصوص آنهایی که کیف دارند - بهترین انتخاب است. اما برای خانه هایی که پله های زیادی دارند ، مانور کنیستر راحت تر است و در کف با سطح سخت ، از چوب سخت تا کاشی ، عملکرد خوبی دارند. جای خالی استیک و مدل دستی برای کارهای سبک تر مانند غلات ریخته شده عالی است که نیاز به توجه سریع دارند. اگر بخواهید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید ، یک جاروبرقی rob رباتیک ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد - اگرچه لازم است یادتان باشد که سطل آشغال را به صورت دوره ای خالی کنید.

ما سیستم های جاروبرقی central مرکزی را آزمایش نمی کنیم ، اما اگر شما یک بازسازی گسترده انجام می دهید یا مایل به نصب لوله های مکش در پشت دیوارهای هر اتاق در خانه هستید ، ممکن است این سیستم ها یک گزینه باشد. آنها مطمئناً قدرتمند هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

انتخاب بهترین ساختار سازمانی برای شرکت ، بخش یا تیم خود بسیار شبیه به انتخاب یک ماشین جدید است.

در ابتدایی ترین سطح ، شما همیشه بدنبال چیزی مناسب جاده هستید - چیزی که بتواند شما (و مسافرانتان) را بدون مشکل از نقطه A به نقطه B برساند. اما فراتر از آن ، گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید . خودکار یا دستی؟ چهار چرخ محرک یا دو؟ GPS داخلی؟ داخلی چرم؟ خازن شار؟ (البته فقط اگر به گذشته برگردید.)

در دنیای ساختارهای سازمانی ، گزینه هایی که باید انتخاب کنید شامل مواردی مانند زنجیره فرماندهی (طولانی یا کوتاه؟) ، دامنه کنترل (گسترده یا محدود؟) و تمرکز (تصمیم گیری متمرکز یا غیرمتمرکز؟) ، فقط چندتا را نام بردن. در ادامه با ما همراه باشید تا به انواع ساختار سازمانی بپردازیم.

انواع ساختار سازمانی

ساختار سازمانی یک نمودار تصویری از یک شرکت است که توصیف می کند کارمندان چه کارهایی انجام می دهند ، چه کسی را به آنها گزارش می دهند و نحوه تصمیم گیری در کل کسب و کار را نشان می دهد. ساختارهای سازمانی می توانند از توابع ، بازارها ، محصولات ، جغرافیاها یا فرایندها به عنوان راهنمای خود استفاده کنند و به مشاغل با اندازه و صنایع خاص بپردازند.

ساختار سازمانی چه فایده ای دارد؟ به عنوان یک رهبر تجارت ، آیا حتی به یک مورد نیاز دارید؟ همانطور که گفتم ، ساختارهای org به شما کمک می کنند حداقل سه عنصر اصلی از چگونگی فعالیت کسب و کار خود را تعریف کنید.

با بزرگتر شدن شرکت شما ، یک ساختار سازمانی همچنین می تواند برای کارمندان جدید مفید باشد زیرا آنها می آموزند چه کسی فرآیندهای شرکت شما را مدیریت می کند.

سپس ، اگر می خواهید رهبری خود را تغییر دهید یا تغییر دهید ، می توانید با تنظیم نمودارهای ساختار سازمانی ، نحوه کار جریان را تجسم کنید.

به بیان ساده ، این نمودار مانند نقشه ای است که به سادگی نحوه کار شرکت شما و سازماندهی نقش های آن را توضیح می دهد.

در اینجا معنی هر یک از این عناصر برای یک سازمان چیست:

زنجیره فرماندهی

سلسله مراتب شما نحوه تفویض وظایف و تأیید کار است. یک ساختار org به شما امکان می دهد تعداد "پله های نردبان" یک بخش یا خط تجاری خاص را تعریف کنید. به عبارت دیگر ، چه کسی می گوید چه کسی باید انجام دهد؟ و چگونه مسائل ، درخواست ها و پیشنهادات بالا و پایین آن نردبان را با یکدیگر ارتباط می دهند؟

محدوده کنترل

دامنه کنترل شما می تواند دو چیز را نشان دهد: چه کسی تحت مدیریت یک مدیر قرار دارد ، چه مدیریتی ... و چه وظایفی به عهده یک بخش است.

تمرکز

تمرکز مکانی را که در نهایت تصمیم گیری می شود توصیف می کند. هنگامی که زنجیره فرماندهی خود را ایجاد کردید ، باید در نظر بگیرید که کدام افراد و ادارات در هر تصمیم گیری حرفی برای گفتن دارند. یک تجارت می تواند به سمت متمرکز متمایل شود ، جایی که تصمیمات نهایی فقط توسط یک یا دو نهاد گرفته می شود. یا غیرمتمرکز ، جایی که تصمیمات نهایی در تیم یا دپارتمان مسئول اجرای آن تصمیم گرفته می شود.

ممکن است بلافاصله به ساختار سازمانی نیازی نداشته باشید ، اما هرچه محصولات بیشتری تولید کنید و افرادی که استخدام می کنید ، هدایت شرکت شما بدون این نمودار مهم دشوارتر خواهد بود.

(برای اینکه بیشتر به جزئیات این ساختارهای سازمانی مختلف بپردازید ، پست قبلی من را ببینید ، "6 بلوک ساختاری ساختار سازمانی").

سازه های مکانیکی در مقابل ساختارهای ارگانیک

ساختارهای سازمانی در یک طیف قرار می گیرند ، در یک انتها "مکانیکی" و از طرف دیگر "ارگانیک" است. نگاهی به نمودار زیر بیندازید. همانطور که احتمالاً قادر خواهید بود بگویید ، ساختار مکانیکی نشان دهنده رویکرد سنتی ، از بالا به پایین ساختار سازمانی است ، در حالی که ساختار آلی نشان دهنده یک رویکرد مشارکتی و انعطاف پذیرتر است.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

پس از اینکه از پس خرید و نصب یخچال جدید برآیید ، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه مدت قبل از مراسم بعدی یخچال بعدی شما می گذرد. شاید نیاز باید زمان خرید به یک سایت راهنمای خرید لوازم خانگی مراجعه کنید.

اگر مانند یک عضو متوسط ​​CR هستید که از ما سال کرده اید ، تصور می کنید که هر وسیله اصلی جدید حدود 10 سال دوام خواهد داشت. سایمون اسلاتر ، مدیر دستیار تحقیقات سنجش در CR می گوید: "انتظارات مصرف کننده از وسایل اصلی به طور چشمگیری سازگار است."

تولیدکنندگان تمایل به توافق دارند. ما از سازندگان بیش از 20 مارک س askedال کردیم و اکثر آنها می گویند لوازم آنها باید حدود 10 سال دوام داشته باشند. (بعضی از آنها نمی گویند.) مارک های خاصی ادعاهای بسیار جسورانه تری در مورد طول عمر دارند. Miele ، که خود را به عنوان یک برند لوکس معرفی می کند ، و Sub-Zero / Wolf ، سازنده قطعات آشپزخانه آشپز آشپز ، ادعا می کنند 20 سال است. Speed ​​Queen ، ادعای ماشین لباسشویی که به عنوان تجاری درجه یک تولید می شود ، 25 سال ادعا می کند.

اما فقط به این دلیل که تولید کننده می گوید محصولش باید 10 ، 20 یا 25 سال دوام داشته باشد ، به این معنی نیست که این سال ها بدون دردسر خواهد بود. داده های ده ها هزار عضو CR در نظرسنجی های عمده ما در سال 2018 حاکی از آن است که در 5 سال اول بسیاری از مشکلات برای هر دستگاهی برطرف خواهد شد ، همانطور که در آماری که در زیر برجسته کرده ایم می بینید.

آیا به ضمانت نامه تمدیدی نیاز دارید؟

برای انتخاب لوازم خانگی اینکه بخواهید ضمانت نامه تمدید شده ای برای پوشش یک دستگاه فراتر از ضمانت استاندارد تولید کننده یک تا دو ساله خریداری کنید ، به تحمل شما در برابر خطر بستگی دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت اطمینان

چه کسی معتبرترین لوازم را تولید می کند؟چرا قابلیت اطمینان لوازم خانگی اهمیت دارد

رایج ترین مشکلات و تعمیرات لوازم خانگی

تشخیص مارک اصلی از تقلبی زمان خرید لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد. شما باید اندازه گیری کنید که احتمال شکستن دستگاه در مدت زمان ضمانت طولانی و اینکه آیا هزینه ضمانت از هزینه تعمیر بیشتر است.

ما پیش بینی می کنیم که حدود 25 درصد از کل یخچال ها ، به عنوان مثال ، پس از انقضا ضمانت یک ساله معمولی ، احتمالاً طی سالهای دو تا پنج با مشکل روبرو می شوند. اما اطلاعات ما نشان می دهد که متوسط ​​هزینه تعمیر 162 دلار است - همان هزینه متوسط ​​ضمانت نامه طولانی. بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، شستشو است و اگر اینگونه نشود ، هدر دادن است.

اما اگر به احتمال زیاد برای ضربه خوردن با زرق و برق قبض تعمیر یخچال نگاه کنید ، حتی کمتر می توانید پول خود را از ضمانت نامه تمدید دریافت کنید. کمتر از 1 درصد اعضای ما که بین سالهای 2008 و 2018 یخچال خریداری کرده اند ، 500 دلار یا بیشتر قبض تعمیر داشتند.

در اینجا داده مبتنی بر داده وجود دارد که دسته بندی های مختلف لوازم خانگی را چقدر مشکل نشان می دهد و کدام نوع لوازم خانگی از کدام مارک ها بهترین شرط بندی شما هستند - و بدترین حالت.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

شرکت های مشاوره مدیریت توسط مشتریان به منظور کمک به شناسایی پیشرفت ها و پشتیبانی در حل مشکلات خود ، در هیئت مدیره شرکت می شوند. هنگام کار با مشاوران ، آنها انتظار دارند که تعدادی از خصوصیات و مزایای مشخصی را داشته باشند که مشاوران روی میز می آورند.

شناسایی پیشرفت ها توسط شرکت مشاور مدیریت

مشاغل اغلب با نیاز به بهبود عملکرد ضعیف مواجه هستند. غالباً ، حتی رهبری و مدیریت با سرمایه گذاری احساسی در یک تجارت ، بدون دیدن نتیجه ، تمام راه های کمک در این زمینه را خسته کرده است. یک جفت چشم تازه می تواند در چنین شرایطی تفاوت ایجاد کند.

از یک نظر ، گرچه وابستگی شخصی به یک تجارت ممکن است رهبری پرشور و متعهدی را ایجاد کند ، اما همچنین می تواند مانعی برای شناسایی مشکلات با یک شرکت باشد. رهبرانی که استراتژی های تجاری طراحی کرده اند ، می توانند نسبت به رفع نقایص موجود در چشم خود کور باشند ، چیزی که مشاوران برای شناسایی و پرچم گذاری فاصله شخصی و شغلی کافی دارند. غالباً ، شرکت های مشاور مدیریت همچنین با مشکلی که سایر مشاغل مشابه با آن روبرو هستند نیز آشنایی دارند و می توانند از این دانش برای یافتن انسداد احتمالی یک تجارت استفاده کنند.

پیشرفتهایی که یک مشاور مدیریت می تواند شناسایی کند محدود به افزایش عملکرد نیست. شرکتهایی که در حال توسعه یا اجرای استراتژیهای رشد هستند ، داشتن یک شرکت مشاوره برای کل فرآیند نیز مفید می دانند ، زیرا آنها می توانند از ابتدا تا انتها و مناطق دارای مشکل هویت ، این فاصله را حفظ کنند.

حل مشکلات توسط مشاور مدیریت

هنگامی که مشکلی شناسایی شد ، شرکت مشاوره مدیریت نیز برای کمک به اجرای آنها تخصص لازم را دارند. مشاغل معمولاً شرکتهای مشاوره ای را استخدام می کنند که با مشکل تجربه شده همسو باشند. به عنوان مثال ، مشاغلی که نیروی کار و مسائل مربوط به بهره وری را تجربه می کند ، یک مشاور منابع انسانی استخدام می کند.

تنوع و قابلیت پذیری شرکت ها در بازار مشاوره این اطمینان را می دهد که تقریباً برای هر عملکردی یک شرکت مشاوره وجود دارد: اگر کمبود ایده برای رشد وجود داشته باشد ، یک شرکت مشاور می تواند به توسعه آن کمک کند. اگر اجرای یک استراتژی موثر واقع نشود ، شرکت های مشاور می توانند پشتیبانی اجرایی را ارائه دهند. در صورت کمبود مشتری برای مشاغل شما ، می توان شرکت های مشاوره خاصی را برای فروش و توسعه تجارت به خدمت گرفت.

نیروهای متخصص در شرکت مشاوره مدیریت

بعضی اوقات مشتری به منظور افزایش ظرفیت به طور موقت ، از یک شرکت مشاور استفاده می کند. با آوردن مشاوران برای تحقق مجموعه خاصی از نیازهای یک پروژه کوتاه مدت ، شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که کارکنان دائمی آنها می توانند مسئولیت های روزمره خود را متمرکز کنند. خواه یک برنامه کاهش هزینه باشد که به یک تیم اختصاصی متشکل از یک نفر به مدت یک سال نیاز دارد ، و یا یک ادغام پس از ادغام که فقط برای چند ماه به یک تیم 100 نفری احتیاج دارد ، مشاغل معمولاً ممکن است تلاش کنند تا تیم ها برای انجام این کار مهم بدون داشتن تیم آماده شوند. استعدادیابی خارجی.

این همچنین می تواند به مشتریان کمک کند تا هزینه های طولانی مدت خود را حفظ کنند. استخدام نیروی متخصص مورد نیاز برای یک پروژه تحول به صورت دائمی ، مشتریان را در معرض انبوهی از اتهامات مانند دستمزد بیماری ، حقوق تعطیلات ، کمک های بازنشستگی و غیره قرار می دهد. این پرداختها فراتر از پروژه اولیه ای که کارمند جدید برای آن استخدام شده است ادامه خواهد یافت ، خواه این شرکت نیاز بیشتری به مهارت خاص آنها داشته باشد یا خیر. در چنین سناریویی ، ممکن است یک مشاور در کوتاه مدت گرانتر باشد ، اما ارزش آن را برای پول فراتر از آینده نزدیک بسیار بهتر می کند.

با مشارکت یک شرکت مشاوره مدیریت ، مشتریان می توانند به گروهی از متخصصان دسترسی پیدا کنند که مهارت های مختلف از فرآیند ناب یا شش سیگما تا استراتژی ، خریدها ، زنجیره تأمین و امور مالی را دارند. با تشکر از مشاوران ، شرکت ها می توانند مهارت مورد نیاز را در صورت نیاز به آن بیاورند.

مشتریان برای چه نوع موضوعاتی مشاور مدیریت استخدام می کنند؟

یکی از مهمترین چالشهای تجاری که مشتریان در نظر دارند برای مشاوره در مورد مشاوران خود به آنها بپردازند ، کارایی است. نظرسنجی از تصمیم گیرندگان صنعت در بخش های دولتی و خصوصی نشان داد که تقریباً نیمی از مشاغل هنوز به دنبال تخصص خارجی در مورد کارایی هستند. این نشان می دهد که علی رغم نیاز به کاهش هزینه ها ، بسیاری از مشاغل همچنان با خرد دریافتی مطابقت دارند که پول صرف شده برای مشاوران با توجه به مبلغی که می توانند در پس اندازهای طولانی مدت اختصاص دهند ، کوتاهی می کند.

فراتر از این ، از هر نوع تغییر سریع ، معمولاً کسب و کارها از تخصص مشاوران می خواهند. اختلال در فن آوری و دیجیتال به طور مداوم تهدید قابل توجهی برای مشاغل است ، به این معنی که تقاضای زیادی برای مشاوران در رابطه با این چالش ها وجود دارد. به عنوان مثال ، خدمات مالی ، دیجیتال و فناوری و ساخت های عمودی در انواع مشاغل یک تهدید عمده در اختلال دیجیتال است ، بنابراین در پاسخ مشتریان در این بخش ها به سرعت از مشاوران مواردی مانند سیستم های امنیت سایبری ، به روزرسانی زیرساخت های فناوری اطلاعات قدیمی بهره می گیرند. ، یا پیاده سازی کار مبتنی بر داده.

 

با این وجود تغییر تنها مبتنی بر فناوری نیست. شرکت ها همچنین به طور منظم از مشاوران برای انطباق با تغییرات سریع اجتماعی استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

یک شرکت مشاوره  مدیریت یک مجموعه مهارت خاص را به یک یا چند مشاور ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را که توانایی داخلی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد برطرف کند. در بعضی موارد ، مشاغل صرفاً چشم انداز بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

برترین شرکتهای مشاور مدیریت معروف امروزه

گروه جوانان چند ملیتی که در اتاق کنفرانس نشسته اند و در جلسه تجاری طوفان فکری می کنند. یکی از بزرگترین صنایع در حال رشد در جهان امروز صنعت مشاوره است. رشدی که در صنعت مشاوره دیده می شود نتیجه مستقیم تغییرات گسترده ای است که صنعت تجارت به طور کلی در دهه گذشته مشاهده کرده است. برای انطباق با این تغییرات ، مشاغل در هر اندازه ای برای کمک به شرکت های مشاوره مراجعه می کنند. موفقیت صنعت مشاوره منجر به ظهور هزاران شرکت مشاوره در سراسر جهان شده است. س isال این است که اگر به مشاوره حرفه ای برای تجارت خود نیاز دارید ، حتی کجا شروع به جستجو می کنید؟

شرکت مشاوره مدیریت چیست؟

قبل از رفتن به شرکت های برتر مشاور مدیریت در جهان ، بیایید نگاهی بیندازیم دقیقاً یک شرکت مشاوره چیست و چه نوع خدماتی را ارائه می دهند. یک شرکت مشاوره یک مجموعه مهارت خاص را به یک یا چند مشاور ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را که توانایی داخلی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد برطرف کند. در بعضی موارد ، مشاغل صرفاً چشم انداز بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

در مورد کاری که یک شرکت مشاوره مدیریت در واقع انجام می دهد ، این متفاوت است. اکثر شرکت ها خدمات مشاوره مالی یا مدیریتی و در برخی موارد هر دو ارائه می دهند. یک شرکت مشاوره مدیریت می تواند به بهبود یا توسعه استراتژی های جدید تجاری کمک کند ، به یافتن و حل ناکارآمدی در کل فرآیندهای تجاری کمک کند و به بهبود جنبه های خاص یک سازمان از جمله بازاریابی ، فروش ، منابع انسانی و فناوری اطلاعات کمک کند. اکثر شرکت های مشاوره خدمات مدیریت خود را بر صنایع خاص نیز متمرکز می کنند.

شرکت های برتر دارای رتبه بندی Prestige

هنگام تحقیق در مورد شرکت های برتر مشاوره مدیریت در صنعت ، به سرعت خواهید فهمید که لیست های مختلفی وجود دارد که طی چند سال گذشته منتشر شده است. لیستی که ارزش بررسی را دارد لیست معتبرترین شرکت های جهان در استاتیستا است. این بنگاه ها بر اساس اعتبار توسط همتایان خود در مقیاس 1 تا 10 رتبه بندی شدند. در میان ده برتر "چهار بزرگ" قرار دارد که چهار شرکت مشاور مدیریت در جهان هستند. به صورت ترکیبی ، این شرکت ها 40 درصد از بازار جهانی را تشکیل می دهند.

شرکت های برتر مشاوره مدیریت

در زیر 15 شرکت مشاور برتر وجود دارد که در لیست معتبرترین شرکت های مشاوره مدیریت در Statista در ایالات متحده همراه با چند جزئیات بیشتر در مورد هر شرکت و نوع خدمات آنها ارائه شده است.

McKinsey & Company

جای تعجب نیست که شرکت مشاوره مدیریت McKinsey & Company در راس این لیست قرار دارد - بدون شک آنها شناخته شده ترین شرکت مشاور در کل جهان هستند. آنها همچنین یکی از قدیمی ترین ها هستند که در سال 1926 توسط جیمز او مک کینزی و ماروین بوور تاسیس شده اند. آنها در حال حاضر بیش از 127 دفتر در سراسر جهان دارند و بیش از 8 میلیارد دلار درآمد دارند. آنها یک شرکت مشاوره مدیریت هستند که در زمینه های عملی مختلفی از جمله پرداختن به موضوعات عملیاتی ، سازمانی ، استراتژیک و فن آوری در صنایع مختلف مانند رسانه ها ، سرگرمی ، منابع طبیعی و فناوری های پیشرفته متمرکز هستند. اگرچه به دلیل محرمانه بودن دقیق آنها شناخته شده است ، گفته می شود که آنها به 80 شرکت از 100 شرکت برتر مستقر در ایالات متحده خدمت می کنند.

گروه مشاوره بوستون ، شرکت

شرکت مشاوره مدیریت فوربس در لیست 100 شرکت برتر برای کار BCG در رتبه چهارم قرار گرفت. شهرت BCG در زمینه نوآوری یکی از اولین شرکتهایی است که تمرکز خود را بر رهبری تفکر گذاشته است. آنها با بیش از 90 دفتر در 50 کشور مختلف ، در لیست بزرگترین شرکتهای مشاور دوم هستند. آنها علاوه بر خدمت به بسیاری از 500 شرکت بزرگ جهان ، با شرکت های متوسط ​​تر از جمله سازمان های دولتی و سازمان های غیر انتفاعی نیز همکاری می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

همه تمایل دارند تا یک سیستم متفاوت برای تکمیل پروژه ها داشته باشند ، اما چنین پروژه ای در مقیاس بزرگ مانند پایان نامه کارشناسی ارشد چیزی نیست که بتوان در عرض چند روز نوشت. با این حال ، با شروع زودهنگام ، سازماندهی خوب ، خواندن مداوم و یادداشت های خوب ، روند نشستن و نوشتن جانور خیلی دردناک نخواهد بود.

در این مقاله ، ما آخرین توصیه ها را بیان کرده ایم تا بتوانید رساله کارشناسی ارشد خود را آس کنید و به خط پایان برسید.

1. هدف از پایان نامه کارشناسی ارشد را بدانید

آگاه کردن از انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، بهترین راه برای اطمینان از روند بدون درد و نتیجه مثبت است. بنابراین می تواند کمک کند تا هدف اصلی پایان نامه را در ذهن داشته باشید. به طور گسترده ، پایان نامه کارشناسی ارشد فرصتی را برای شما فراهم می کند تا دانش و درک عمیق تری از یک منطقه خاص از مطالعه (و ثابت کنید). علاوه بر توسعه دانش محتوای عمیق تر ، شما همچنین مهارت های تحقیق و نوشتن را نشان می دهید.

پایان نامه کارشناسی ارشد تقریباً همیشه در انتهای یک دوره تحصیل است یا در نزدیکی آن است و به شما این امکان را می دهد که در برخی از بخشهای دوره کار کنید که می خواهید بیشتر ادامه دهید. رساله کارشناسی ارشد به طور گسترده ای به عنوان نمایش کار مستقل درک می شود و اغلب ، نه همیشه ، به عنوان یک مرحله مقدماتی برای کار دکتری عمل می کند.

2. زود شروع کنید

انجام پایان نامه دکتری و یا برای دوره کارشناسی ارشد نباید تعجب آور باشد. به احتمال زیاد در اولین کلاس که شرکت کرده اید ، متوجه خواهید شد. گرچه ممکن است مشخصات پایان نامه شما در دسترس نباشد ، اما آگاهی از این روند که به زودی با آن درگیر خواهید شد ، بود. انبوهی از کتابها در مورد چگونگی تحقیق و نوشتن پایان نامه وجود دارد ، و شما می توانید در شش تا دوازده ماه قبل از شروع مطالعه ، آنها را بخوانید. آنها باعث خواندن سبک می شوند و می توانند بسیار انگیزشی باشند. همچنین مفید خواهد بود اگر از مربیان خود بخواهید منابع مفیدی را پیشنهاد دهند: هر رشته معمولاً ابزارها و انتظارات خاص خود را برای تهیه نوشته های پژوهشی دارد.

3. انتخاب موضوع

 

خارج از پایان یافتن پایان نامه ، بزرگترین علت اضطراب می تواند انتخاب موضوع پایان نامه باشد. شما می خواهید چیزی جالب باشد ، نه آنقدر باریک که نمی توانید روی آن بنویسید ، بلکه نه آنقدر گسترده باشد که به صورت آماتور از آن خارج شوید.

سرپرستان در این زمینه نیز می توانند از نظر خوب یا بیمار تأثیرگذار باشند ، اما شما می خواهید حداقل ایده کلی داشته باشید و این احتمالاً از چیزی است که در دوره شما دیده شده است. اگر کاملاً ضرر کرده اید ، توصیه می کنیم حدوداً دوازده مقاله علمی اخیر در منطقه خود که مورد علاقه شما هستند جمع آوری کنید. آنها باید تا حد ممکن جدید باشند زیرا این نشان می دهد آنچه که مردم در حال حاضر درباره آن صحبت می کنند. امیدوارم بعد از اتمام این موارد چیزی برجسته باشد که بتوانید با یک مشاور صحبت کنید.

4- همیشه در حال خواندن باشید

فرمول ساده برای سفارش پایان نامه ارشد و یا نوشتن آن این است: هر روز کمی بخوانید ، کمی بنویسید. و در مرحله برنامه ریزی اولیه ، شما باید مرتباً بخوانید. این همان چیزی است که در آن خلاصه می شود. هنوز هم می خواهید مدام بخوانید. شما می خواهید کارهای اصلی را در منطقه خود بخوانید ، اما دریغ نکنید که به شاخه های دیگر نیز منشعب شوید. بسیاری از ایده های خوب از گرده افشانی متقابل و تفکر میان رشته ای حاصل می شود. شما باید هر روز حداقل در یک سال یا نیم سال قبل از شروع یک مقاله دانشگاهی یا فصل کتاب را هدف خود قرار دهید. این لزوماً قرائت خاصی نیست ، بیشتر شبیه غنی سازی یا بارور کردن است.

5. کتابشناسی خود را بسازید

در این فرایند خواندن بسیار مهم است که شما مهارت های یادداشت برداری و کتابشناسی فوق العاده شگفت انگیزی را ایجاد کنید. کمی بیش از این که قادر به یادآوری یا یافتن اطلاعات حیاتی اطلاعاتی نباشید که نکته مورد نیاز شما را تأیید می کند اما از بین رفته است ، برای فرآیند نوشتن پایان نامه دلهره آور است. یا بدتر ، اینکه اشتباه یادتان هست. برنامه های مختلفی برای سهولت این روند در دسترس است. یکی را پیدا کنید و با آن همراه باشید.

حقیقت این است که پایان نامه کارشناسی ارشد می تواند چیزهای زیادی باشد ، اما یک چیز مشترک در همه موارد ارسالی خوب یک سطح عالی از سازمان است. گرفتن یادداشت های انتخابی و سازماندهی این موارد در کتابشناسی می تواند بعداً در جاده بسیار مفید باشد ، حتی اگر در پایان ممکن است فقط از یک یا دو منبع از یک اثر استفاده کنید.

10 tips for writing a PhD thesis | Times Higher Education (THE)

6. نوشتن پایان نامه خود

یک تصور غلط در بین دانشجویان این است که می توان برای نحوه فصل بندی پایان نامه را به راحتی نوشت. اما بهتر است یک پایان نامه را به عنوان موضوعی مشاهده کنیم که به طور مداوم بازنویسی می شود. روزهای لیسانس چیزی که شب قبل از آن چیزی عجله داشت خیلی گذشته است. در این مرحله ، شما باید قادر به شناسایی خطاها و خطاهای ناشی از تفکر و استدلال خود باشید. در غیر این صورت ، یک ناظر خوب آنها را به شما نشان می دهد. و این چیز دیگری است: با مشاور خود رابطه کاری خوبی برقرار کنید و انتقاد و بازخورد را با کمال لطف بپذیرید. . شاید لازم باشد کمی سخت گیری کنید زیرا چیزهایی درباره کار خود می شنوید که دوست ندارید. در نهایت ، باید منجر به پروژه ای بهتر شود.

ما اکیداً توصیه می کنیم که پایان نامه خود را به آرامی ، یک صفحه در روز و با گذشت زمان بسازید. همچنین می تواند به نوشتن یادداشت ها و همچنین بحث طولانی مدت کمک کند. هر چیزی که هنگام خواندن به ذهنتان خطور می کند. همه چیز را نگه ندارید ، کلمات ارزان هستند. برخی از آنچه شما می نویسید عالی خواهد بود ، برخی کاملاً مبهم است. تفاوت را بدانید و بر این اساس نگه دارید یا کنار بگذارید. بالاخره یک روز نباید بگذرد بدون اینکه چیزی نوشته شود.

7. سلامتی خود را حفظ کنید

آخرین نکته ای که طبق گفته موسسه انجام پایان نامه پروژه دونی باید در این فرآیند ذکر شود ، اما اولین نکته ای که باید در ذهن داشته باشید ، سلامتی شماست. نوشتن پایان نامه کاری استرس زا است. غیر معمول نیست که دانش آموزان برای رسیدن به این هدف از سلامت جسمی و / یا روانی خود غافل می شوند. این کار را نکن فکر کردن روی این فرآیند به عنوان یک شغل ، کاری که در روز شما برنامه ریزی شده است ، می تواند مفید باشد. هشت ساعت بخوابید ، درست بخورید ، فعالیت بدنی داشته باشید و یک زندگی اجتماعی فعال و مثبت داشته باشید. مراقبت خوب از خود در نهایت به شما کمک می کند تا پایان نامه ارشد بهتری بنویسید.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

نخست ، ساختار سازمانی سیستمی برای انجام و اتصال فعالیتهایی است که در درون یک سازمان کاری رخ می دهد. افراد متکی به ساختارها هستند تا بدانند چه کاری باید انجام دهند ، چگونه کار آنها از سایر کارمندان پشتیبانی می کند یا به آنها متکی است و اینکه چگونه این فعالیتهای کاری هدف خود سازمان را برآورده می کنند.

دوم ، طراحی ساختار سازمانی فرایند ایجاد ساختارهای سازمانی برای رفع نیازهای یک سازمان و پاسخگویی به پیچیدگی های انجام شده در تحقق اهداف تجاری است.

بعد ، تغییر سازمانی به تغییرات مداومی که در یک سیستم سازمانی اتفاق می افتد اشاره دارد - به عنوان مثال ، با ورود یا خروج افراد از سازمان ، تغییر شرایط بازار ، تغییر منابع تأمین یا ایجاد سازگاری در فرایندهای انجام کار. از طریق تغییر مدیریت شده ، رهبران یک سازمان می توانند عمداً نحوه وقوع این تغییرات را در طول زمان شکل دهند.

سرانجام ، توسعه ساختار سازمانی (OD) برچسب رشته ای است که در مدیریت تغییر تخصص دارد. متخصصان OD از علوم اجتماعی بهره می گیرند تا فرآیندهای تغییر را هدایت کنند که به طور همزمان به یک تجارت کمک می کنند تا اهداف خود را ایجاد کند در حالی که باعث ایجاد رفاه برای کارمندان و منافع پایدار برای جامعه می شود. درک روشهای OD برای رهبرانی که می خواهند پتانسیل سازمانهای خود را برای مدت زمان طولانی به حداکثر برسانند ضروری است.

درك ، درک این مفاهیم می تواند به مدیران كمك كند تا بدانند كه چگونه می توانند سازمانهایی را كه برای موفقیت در تحقق اهداف و اهداف استراتژیك به وجود آمده اند ، ایجاد و هدایت كنند.

برای کاوش عمیق در زمینه توسعه سازمانی و تغییر ، به کامینگز ، توماس جی و وورلی ، کریستوفر جی ، توسعه سازمان و تغییر ، چاپ یازدهم ، یادگیری Cengage ، 2019 مراجعه کنید.

برای درک نقش مراحل طراحی ساختار سازمانی ، تجربه جاستین ، مدیر جوانی را که در یک شرکت حمل و نقل و حمل و نقل کار می کرد ، در نظر بگیرید. موفقیت وی در ایجاد تغییر در ایالات متحده این اطمینان را به رهبران خود داد که می تواند از عهده یک کار چالش برانگیز برآید: سازماندهی یک زنجیره تأمین و سیستم توزیع جدید برای یک شرکت در اروپای شمالی. تقریباً یک شبه ، جاستین مسئول استخدام افراد شایسته ، تشکیل آنها در یک سازمان منسجم ، آموزش آنها و ایجاد زیرساخت های لازم برای موفقیت پایدار در این بازار جدید بود.

اگر این تکلیف به شما داده شود ، چه کاری انجام می دهید؟ چگونه کارمندان خود را سازماندهی می کنید؟ چگونه به آنها کمک می کنید چالش راه اندازی یک سازمان و سیستم جدید را درک کنند؟ اینها انواع سوالاتی است که نیاز به درک ساختار سازمانی ، طراحی سازمانی ، تغییر سازمانی و توسعه سازمانی دارد.

یکی از اولین مباحثی که جاستین باید در مورد چگونگی ساماندهی سیستمی که مدیریت خواهد کرد ، داشته باشد. "تصمیمات در مورد ساختار یک سازمان همه مربوط به مفهوم طراحی سازمانی است. هنگام طراحی یک سازمان ، دو شکل اساسی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید.

سازمان رسمی مجموعه ای است که به طور رسمی از روابط ، مسئولیت ها و ارتباطات تعریف شده در سراسر سازمان تعریف شده است. نمودار ساختار سازمانی سنتی ، همانطور که در (شکل) نشان داده شده است ، شاید رایج ترین روش برای به تصویر کشیدن سازمان رسمی باشد. سازمان معمولی دارای فرم سلسله مراتبی با نقشها و مسئولیتهای مشخص و مشخص است.

مراحل طراحی ساختار سازمانی

نمودار جریان نمونه ای از یک نمودار سازمانی رسمی را نشان می دهد.

وقتی جاستین طراحی ساختار سازمان رسمی خود را تأسیس می کند ، باید مسئولیت های اداری و ساختارهای ارتباطی را که باید در یک سیستم سازمانی کار کنند ، طراحی کند. سیستم های رسمی چگونگی جریان اطلاعات و منابع را در داخل یک سازمان توصیف می کنند. وی برای ایجاد سازمان رسمی ، وظایف اساسی لازم برای بخشی از سیستم را شناسایی کرده و افراد را برای پر کردن این وظایف استخدام خواهد کرد. سپس او باید به کارکنان کمک کند تا وظایف خود و نحوه ارتباط این عملکردها را با یکدیگر بیاموزند.

از سازمان غیررسمی بعنوان شبکه نامرئی روابط بین فردی یاد می شود که نحوه ارتباط افراد برای انجام فعالیتهایشان را با یکدیگر شکل می دهد. سازمان غیررسمی نوظهور است ، به این معنی که از طریق گفتگوها و روابط مشترکی شکل می گیرد که معمولاً در تعامل افراد با یکدیگر در روابط روزمره ، معمولاً به وجود می آید. کنترل آن معمولاً پیچیده ، غیرممکن است و توانایی تأثیر چشمگیری در موفقیت سازمان دارد.

همانطور که در (شکل) نشان داده شده است ، می توان از سازمان غیر رسمی نیز نقشه برداری کرد ، اما معمولاً بسیار متفاوت از o رسمی است فرهنگ سازی نموداری که در این مثال مشاهده می کنید نقشه شبکه نامیده می شود ، زیرا روابط موجود بین اعضای مختلف یک سیستم را به تصویر می کشد. بعضی از اعضا مرکزیت بیشتری نسبت به بقیه دارند و قدرت روابط ممکن است بین هر دو جفت یا گروه از افراد متفاوت باشد. این روابط به طور مداوم در جریان هستند ، زیرا افراد با افراد جدید ارتباط برقرار می کنند ، روابط فعلی تکامل می یابد و سازمان با گذشت زمان تغییر می کند.

Business Hierarchy Organogram Chart Infographics. Corporate Organizational..  Royalty Free Cliparts, Vectors, And Stock Illustration. Image 91519059.

چارت سازمانی نگرش

 نمودار سازمانی جریان یک نقشه شبکه را نشان می دهد که ساختار یک سازمان غیر رسمی را نشان می دهد.

سازمان غیررسمی در طراحی جاستین در حالی شکل می گیرد که افراد برای انجام کار خود شروع به تعامل با یکدیگر می کنند. با وقوع این اتفاق ، افراد وقتی نقش و روابط جدید خود را درک می کنند ، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. معمولاً سازمان غیررسمی از نزدیک سازمان رسمی را منعکس می کند ، اما غالباً متفاوت است. افراد به سرعت می فهمند که افراد تأثیرگذار اصلی در سیستم چه کسانی هستند و آنها برای انجام کار سازمان به این افراد اعتماد خواهند کرد. سازمان غیررسمی می تواند به موفقیت کلی سازمان کمک کند یا مانع آن شود.

به طور خلاصه ، سازمان رسمی نحوه عملکرد یک سازمان را توضیح می دهد ، در حالی که سازمان غیر رسمی نحوه عملکرد واقعی سازمان است. سازمان رسمی وقتی جاستین استخدام می کند و افراد را به نقش های مختلف منصوب می کند. او می تواند با ایجاد فرصتهایی برای ایجاد روابط در هنگام همکاری ، به شکل سازمان غیررسمی تأثیر بگذارد. هر دو نوع ساختار الگوهای نفوذ ، اداره و رهبری را كه ممكن است از طریق یك سیستم سازمانی رخ دهد ، شكل می دهند.

با ادامه بحث درباره ساختار و طراحی ، در ادامه روش های مختلف درک ساختار رسمی را بررسی خواهیم کرد.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

تعریف: اصطلاح "مدیریت استراتژیک" برای نشان دادن شاخه ای از مدیریت که مربوط به توسعه چشم انداز استراتژیک، تعیین اهداف، تدوین و اجرای استراتژی ها و معرفی اقدامات اصلاحی برای انحرافات (در صورت وجود) برای رسیدن به استراتژیک سازمان است، استفاده می شود. قصد این اهداف دو برابر است:

برای دستیابی به سلطه بر بازار، برای دستیابی به مزیت رقابتی، با هدف پیشی گرفتن از رقبا. به عنوان راهنمای سازمان برای کمک به بقای تغییرات در فضای کسب و کار عمل کند.

در اینجا، تغییرات به تغییر در محیط داخلی، یعنی در داخل سازمان، توسط مدیران معرفی می شود، مانند تغییر در سیاست های تجاری، رویه ها و غیره و تغییر در محیط خارجی به عنوان تغییر در قوانین دولت که می تواند بر تجارت، رقبا تأثیر بگذارد. حرکت، تغییر در سلیقه و تنظیمات مشتری و موارد دیگر.

فرایند مدیریت استراتژیک

  • تعریف سطوح هدف استراتژیک تجارت:
  • ایجاد بینش
  • طراحی مأموریت
  • تعیین اهداف
  • تدوین استراتژی
  • انجام ارزیابی محیطی و سازمانی
  • با در نظر گرفتن استراتژی ها
  • انجام تجزیه و تحلیل استراتژیک
  • استراتژی سازی
  • تهیه برنامه استراتژیک
  • اجرای استراتژی
  • به کار بردن استراتژی ها
  • در حال توسعه ساختارها و سیستم ها
  • مدیریت اجرای رفتاری و عملکردی
  • ارزیابی و کنترل استراتژیک
  • انجام ارزیابی
  • اعمال کنترل

استراتژی های بازآفرینی

مدیریت استراتژیک همه چیز در مورد تعیین چشم انداز، مأموریت و اهداف سازمان، اسکن محیط، استراتژی های ساخت، ارزیابی و کنترل است.

اهمیت مدیریت استراتژیک

این شرکت را به حرکت در یک جهت خاص راهنمایی می کند. این اهداف سازمان را تعریف می کند و اهداف واقع بینانه ای را که با چشم انداز شرکت همخوانی دارد، برطرف می کند.

این شرکت به جای کمک به تماشاگر، کمک می کند تا فعال شود، نه واکنش پذیر، تا بتواند اقدامات رقبا را تجزیه و تحلیل کند و اقدامات لازم را برای رقابت در بازار انجام دهد.

این به عنوان پایه ای برای کلیه تصمیمات اصلی شرکت عمل می کند.

این سازمان تلاش می کند تا سازمان را برای چالش های آینده آماده کند و در پیشبرد فرصت ها نقش پیشگام را بازی کند و همچنین در شناسایی راه های دستیابی به این فرصت ها کمک می کند.

ضمن مقابله با رقابت و بقای محیط پویا، بقای طولانی مدت شرکت را تضمین می کند.

این امر در توسعه صلاحیت های اصلی و مزیت رقابتی که به بقا و رشد تجارت کمک می کند، کمک می کند.

طبق گفته شرکت غزال هدف اساسی مدیریت استراتژیک کسب رقابت پایدار و استراتژیک شرکت است. با تدوین و اجرای چنین استراتژی هایی که برای شرکت ارزش ایجاد می کنند، این امکان وجود دارد. این برنامه بر ارزیابی فرصت ها و تهدیدها، در نظر داشتن نقاط قوت و ضعف شرکت و ایجاد استراتژی هایی برای بقا، رشد و گسترش آن متمرکز است.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد