نوشته شده توسط : زیبای پنهان

ساختار سازمانی بخش هایی از یک سازمان را تراز و مرتبط می کند ، بنابراین می تواند به حداکثر عملکرد خود برسد. ساختار انتخاب شده بر موفقیت سازمان در اجرای استراتژی و اهداف تأثیر می گذارد. رهبری باید ویژگیها ، مزایا و محدودیتهای ساختارهای مختلف سازمانی را برای کمک به این همسویی استراتژیک درک کند.

این مقاله به موضوعات زیر مربوط به ساختار سازمانی می پردازد:

  • موردی برای هماهنگی ساختار سازمانی با استراتژی تجاری شرکت.
  • عناصر کلیدی ساختار سازمانی
  • انواع ساختارهای سازمانی و مزایا و محدودیت های احتمالی هر یک.
  • تأثیر مرحله توسعه یک سازمان بر ساختار آن.
  • ارتباطات ، فناوری ، معیارها ، مسائل جهانی و حقوقی.

طراحی ساختار سازمانی روشی است که از طریق آن کار در یک سازمان جریان می یابد. این به گروه ها اجازه می دهد تا در داخل وظایف فردی خود برای مدیریت وظایف با هم کار کنند. ساختارهای سازمانی سنتی بیشتر رسمی می شوند - با کارکنان که بر اساس عملکرد (مانند امور مالی یا عملیات) ، منطقه یا خط تولید گروه بندی شده اند. ساختارهای کمتر سنتی بافته شده و انعطاف پذیرتر هستند و توانایی پاسخگویی سریع به تغییرات محیط های تجاری را دارند.

مراحل طراحی ساختار سازمانی از دهه 1800 تکامل یافته است. در انقلاب صنعتی ، افراد سازماندهی شدند تا قطعاتی را به تولید محصول در حال حرکت در خط مونتاژ اضافه کنند. نظریه مدیریت علمی فردریک تیلور نحوه انجام وظایف را بهینه کرد ، بنابراین کارگران تنها یک کار را به کارآمدترین روش انجام دادند. در قرن بیستم ، جنرال موتورز پیشگام یک طراحی سازمانی انقلابی شد که در آن هر بخش اصلی اتومبیل های خود را ساخت.

امروزه انواع ساختار سازمانی به سرعت در حال تغییر است - از سازمان های مجازی به سایر ساختارهای انعطاف پذیر. همچنان که شرکتها در حال تکامل و افزایش حضور جهانی خود هستند ، سازمانهای آینده ممکن است یک سازمان سیال ، آزاد شکل ، مالکیت اعضا و رویکرد کارآفرینی را در بین همه اعضا تجسم دهند. داخل روز 1 را ببینید: چگونه آمازون از ساختارهای تیم چابک و شیوه های تطبیقی ​​برای نوآوری به نفع مشتریان استفاده می کند.

مورد تجاری

ویژگی بارز یک سازمان هماهنگ ، توانایی آن برای انطباق و تنظیم مجدد در صورت نیاز است. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت ، یک سازمان باید ساختار خود را متناسب با واقعیت های اقتصادی جدید بدون کاهش قابلیت های اصلی و تمایز رقابتی تنظیم کند. بازآرایی سازمان شامل بستن شکاف های ساختاری است که مانع عملکرد سازمان می شود.

مشکلات ایجاد شده توسط ساختار سازمانی ناهماهنگ

سازماندهی سریع واحدهای تجاری ، تقسیمات یا عملکردها می تواند منجر به ساختارهای سازمانی ناکارآمد و ناهماهنگ شود که از تجارت پشتیبانی نمی کنند. سازماندهی مجدد ضعیف ممکن است مشکلات مهمی ایجاد کند ، از جمله موارد زیر:

 

شکاف های ساختاری در نقش ها ، فرایندهای کاری ، پاسخگویی و جریان اطلاعات مهم زمانی رخ می دهد که شرکت ها سطوح میانی مدیریت را بدون حذف کار حذف کرده و کارکنان را مجبور به انجام مسئولیت های اضافی کنند.

کاهش ظرفیت ، توانایی و چالاکی زمانی ایجاد می شود که الف) کارکنان سطح پایین که با حذف مدیریت میانی وارد عمل نمی شوند و وظایف مورد نیاز را ندارند و ب) مدیران سطح بالاتر باید مسئولیت های تاکتیکی بیشتری را بر عهده بگیرند و کارها را به حداقل برسانند. ارزش مهارتهای رهبری آنها

سازماندهی نامناسب و کارکنان نادرست می تواند بر ساختار هزینه شرکت ، جریان نقدی و توانایی ارائه کالا یا خدمات تأثیر بگذارد. سازمانهای چابک می توانند به سرعت افراد را برای رفع نیازهای در حال تغییر تجاری به کار گیرند. با این حال ، با قطع منابع ، اکثر کارکنان سازمان ها می توانند تنها بر مسئولیت های فوری خود تمرکز کنند و زمان ، انرژی یا اشتیاق کمی برای کار خارج از محدوده شغلی فعلی خود باقی می گذارند. در نهایت ، کاهش ظرفیت و تأخیر در زمان پاسخگویی بر توانایی سازمان در رقابت پذیری تأثیر می گذارد.

کاهش مشارکت نیروی کار می تواند باعث کاهش ماندگاری ، کاهش وفاداری مشتریان و محدود کردن عملکرد سازمان و ارزش سهامداران شود.

اهمیت همسویی ساختار با استراتژی کسب و کار

کلید عملکرد سودآور میزان همسویی چهار عنصر تجاری است:

  • رهبری. افرادی که مسئول توسعه و بکارگیری استراتژی و نظارت بر نتایج هستند.
  • سازمان. ساختار ، فرآیندها و عملیاتی که استراتژی به وسیله آنها به کار گرفته می شود.
  • شغل ها. نقشها و مسئولیتهای لازم.
  • مردم


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

بهترین مودم کابلی احتمالاً چیزی نیست که به آن فکر می کنید ، اما دفعه بعد که قبض اینترنت خود را دریافت می کنید باید در ذهن شما باشد. اگر مودم کابلی خود را به جای استفاده از خدمات ارائه دهنده اینترنت خود خریداری می کنید ، احتمالاً می توانید با حذف هزینه اجاره تجهیزات غیر ضروری ، هزینه خدمات اینترنت خود را ذخیره کنید.

هزینه اجاره تجهیزات ممکن است مسخره باشد ، اما شوخی نیست. برخی از ISP ها در صورت استفاده از مودم های خود تا 14 دلار در ماه هزینه می کنند و این هزینه می تواند اضافه کار را اضافه کند. از آنجا که بهترین مودم های کابلی اغلب کمتر از 70 دلار هزینه دارند ، هزینه ای را که برای مودم جدید هزینه کرده اید از طریق قبض اینترنت کمتر در نیم سال پرداخت می کنید. از آن زمان به بعد ، پولی که برای اجاره مودم معمولاً به ارائه دهنده اینترنت خود اختصاص می دهید ، در جیب شما می ماند.

به چه سرعت اینترنت نیاز دارید؟ در اینجا چند مگابیت بر ثانیه کافی است

بهترین روتر Wi-Fi مش برای پوشش بهتر خانه

در اینجا نگاهی دقیق تر به بهترین مودم های مبین نت کابلی بر اساس آزمایش ما داریم. صرف نظر از اینکه کدام را خریداری می کنید ، فقط مطمئن شوید که مودمی را تهیه می کنید که با ISP شما سازگار است و دستگاهی را انتخاب کنید که سرعت را مطابق با برنامه سرویس شما ارائه می دهد.

بهترین مودم کابلی چیست؟

برای اکثر مردم ، بهترین مودم مبین نت کابلی موتورولا MB7420 است. این برنامه با طیف گسترده ای از ارائه دهندگان اینترنت ، از جمله Comcast ، Spectrum و Cox کار می کند و سرعتی را ارائه می دهد که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد (هرکسی که برنامه اینترنت آن 300 مگابیت بر ثانیه باشد). دو سال ضمانت آن دو برابر ضمانت Netgear CM500 است که در آزمایشات ما نیز به طور قابل اعتماد عمل کرد. از آنجا که CM500 معمولاً کمتر از MB7420 هزینه دارد ، این یک جایگزین مناسب برای شکارچیان چانه زنی است.

اگر سرعت اینترنت شما بیش از 300 مگابیت بر ثانیه است ، به CM600 Netgear مراجعه کنید ، که نسبت به رقبای پرسرعت آن بیشتر قابل اعتماد است.

1. موتورولا MB7420

مشخصات فنی

ارائه دهندگان کابل برتر پشتیبانی شده: Comcast ، Spectrum ، CoxListed سرعت بارگیری/بارگذاری: 686/123 مگابیت بر ثانیه کانال ها: 16 پایین ، 4 بالا اندازه: 6.9 x 4.1 x 2 اینچ گارانتی: 2 سال

بهترین معاملات امروز

آمازون را بررسی کنید

دلایل خرید

+دوسال گارانتی

+عملکرد قابل اعتماد

+سازگار با اکثر ارائه دهندگان اینترنت

دلایل اجتناب

-به اندازه برخی مودم ها فشرده نیست

Motorola MB7420 بهترین مودم کابلی برای اکثر خانه ها است که می تواند از سرعتهای موجود در اکثر برنامه های اینترنت خانگی پشتیبانی کند. MB7420 برای برنامه های اینترنتی با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه ایده آل است که سطح وسیعی از خانواده ما را پوشش می دهد. در آزمایش MB7420 در خانه ، از اتصال مداوم لذت بردم ، و این در حالی بود که چندین نفر در داخل گیر کرده بودند ، همه سعی می کردند به طور همزمان به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

MB7420 به اندازه Netgear CM500 نیست ، انتخاب قبلی ما برای بهترین مودم کابلی ، اگرچه برخی از افراد ممکن است اندازه جمع و جورتر مودم های Arris Surfboard را ترجیح دهند. حداقل ، MB7420 شیک به نظر می رسد ، دارای گوشه های گرد و کناره های تهویه است. رنگ خاکستری آن باید به خوبی با سایر تجهیزات شبکه ترکیب شود.

چراغ های آبی و سبز در MB7420 به اندازه کافی روشن هستند که می توانند در فاصله دور و بدون تبدیل یک اتاق تاریک به یک نمایشگر لیزری در شب بخوانند. من همچنین مودم را به راحتی راه اندازی کردم و کانکتور کواکسیال از پشت آن در فاصله ای راحت از پورت اترنت تنها خارج شد.

موتورولا MB7420 را از Netgear CM500 چندان جدا نمی کنیم ، زیرا هر دو هنگام آزمایش هر مودم به طور موثری عمل می کنند. اما مزیت آن به موتورولا می رسد زیرا دو سال گارانتی به پوشش یکساله Netgear ارائه می دهد. این به معنای حفاظت بهتر از سرمایه گذاری شما است ، زیرا بهترین مودم های کابلی چندین سال دوام می آورند. MB7420 ممکن است در خرده فروشان موجودی خود را از دست بدهد ، اما اغلب از آمازون ، Best Buy و B&H Photo در دسترس است.

2. Netgear CM500

مشخصات فنی

ارائه دهندگان کابل برتر پشتیبانی شده: Comcast ، Spectrum ، CoxListed سرعت بارگیری/بارگذاری: 686/132 مگابیت بر ثانیه کانال ها: 16 پایین ، 4 بالا اندازه: 7.3 4. 4.9 2. 2.4 اینچ گارانتی: 1 سال

دلایل خرید

+عملکرد محکم

+سازگاری خوب

+اغلب ارزان تر از مودم های قابل مقایسه است

دلایل اجتناب

-ضمانت یک ساله کوتاهتر از رقبا

-دیدن چراغ های نشانگر سخت است

Netgear CM500 همچنان یکی از بهترین مودم های کابلی موجود است ، زیرا یافتن آن در اکثر خرده فروشان آسان است. شما همچنین می توانید آن را کمی کمتر از Motorola MB7420 در بیشتر مواقع پیدا کنید ، بنابراین ارزش خوبی دارد. (قیمت مودم می تواند متغیر باشد ، بنابراین هنگام خرید مودم کابلی ، مراقب بهترین معاملات فناوری باشید.) در هر زمان می توانید CM500 جدید را با 50 دلار یا کمتر پیدا کنید ، این خرید خوبی است.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

تصمیم گیری برای شخصی که از درجه خاصی از قدرت برخوردار است اجتناب ناپذیر است. یک رهبر خوب می تواند تصمیمات محکمی را در لحظه بگیرد. چیزی که آن را بسیار مشکل می کند این است که هیچ روش استاندارد شده ای برای تصمیم گیری وجود ندارد. فرد باید بینش خود را در مورد مشکل ایجاد کرده و گزینه ها را با توجه به شرایط فعلی بسنجد. همچنین، مسئولیت فقط یک رهبر نیست. همه باید یک روز در زندگی تصمیم بگیرند. با این حال، اشغالگران موقعیت های قدرت بسیار بیشتری در خطر هستند. بر زندگی دیگران تأثیر می گذارد و بر آنها تأثیر می گذارد. این امر مستلزم تصمیم گیری دقیق از طرف آنها است. بنابراین، مدیران یا رهبران سازمانها معمولاً خود را در چنین شرایط سختی می بینند.

تصمیم گیری چیست؟

مهارت تصمیم گیری، با توجه به اصول مدیریت، فرایند انتخاب بهترین گزینه ها است. مدیران معمولاً فهرستی طولانی از گزینه های مناسب در رابطه با یک اقدام دارند. با ارزیابی هریک از این گزینه ها، آنها آنچه را که برای شرکت و نیروی کار آن مناسب است انتخاب می کنند.

تصمیم گیری مستلزم آن است که شخص دارای مهارتهای خاصی باشد که از همه مهمتر هوش است. از سوی دیگر، تجربه روشنایی بیشتری به وضعیت می بخشد و به تصمیم گیری کمک می کند. برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب بروید.

برخی از مهارت های تصمیم گیری چیست؟

همانطور که قبلاً نیز گفته شد، تصمیمات پس از ارزیابی همه جایگزین های مناسب گرفته می شود. مجموعه مهارت های مورد نیاز برای مطالعه و تجزیه و تحلیل هر یک از گزینه ها با جمع آوری اطلاعات یا جمع آوری داده ها یک پیش نیاز است.

به طور مشابه، شناسایی گزینه های مختلف، چیز دیگری است. تنها با هوشمندی و مشاهده دقیق می توان این کار را انجام داد. برای اینکه نتیجه بدیع باشد، تصمیم گیرنده نیز باید خلاق باشد. ایده های خلاقانه نوآوری را به وجود می آورد.

فرد باید بتواند وضعیت آینده شرکت را تجسم کند. این امر همچنین به کمی تخیل نیاز دارد. تنها با مهارت های گفته شده می توان عواقب هر یک از تصمیمات را فرض کرد و فقط در صورت انجام این کار می توانید گزینه های مختلف را مقایسه کرده و یکی را به اندازه کافی انتخاب کنید.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل جایگزین ها، تعیین خطرات و غیره، با تکنیک ها و ابزارهای مختلفی انجام می شود که تصمیم گیرندگان باید با آنها آشنا شوند. بنابراین، دانش یا توانایی تجزیه و تحلیل مهارت دیگری است که تصمیم گیرنده باید از آن برخوردار باشد. اما قبل از هر چیز، شخصی که تصمیم می گیرد باید بینش در مورد مشکل موجود را توسعه دهد. اولین قدم برای تصمیم گیری شامل شناسایی مشکل است.

در نهایت اما نه کم اهمیت، ویژگیهایی که بقیه نیروی کار را تشویق می کند تا از تصمیم خود پیروی کنند، در شخصی که تصمیم می گیرد قابل توجه است. شخصی که در مقام قدرت تصمیم گیری کرده است، باید خودش بتواند به هر حال تصمیم خود را حفظ کند. تصمیم گیری فقط کافی نیست. او باید اجرای آن را ببیند. به طور خلاصه، فرد باید دارای مهارت های رهبری باشد.

چرا تصمیم گیری اینقدر مهم است؟

 

هیچ فعالیت انسانی نمی تواند از تصمیم گیری فرار کند. این امر برای عملکرد یک سازمان یا هرگونه زندگی در آن موضوع بسیار مهم است. امکان دستیابی به اهداف و اهداف سازمانی تنها در تصمیم گیری بستگی دارد. این راه به آینده است. پیچیدگی تصمیمات متفاوت است. رهبر یک سازمان باید آماده برخورد با انواع مختلف باشد. در زیر برخی از دلایل ضروری بودن مهارت های تصمیم گیری ذکر شده است.

مهارتهای رهبری:

این مهارت اصلی است که باید برای رهبر شدن داشته باشید. یک سازمان بر پایه ای است که با تصمیمات رهبر ساخته شده است. یک قدم اشتباه می تواند باعث سقوط آن مانند یک خانه کارت شود. علاوه بر این، یک رهبر بلاتکلیف نمی تواند قلعه را برای مدت طولانی نگه دارد. یک رهبر باید بتواند به افراد زیر دست الهام بخشیده و آنها را راهنمایی کند تا مسیر را دنبال کنند. اقتدار موقعیتی که در آن قرار دارد به او اجازه می دهد این کار را انجام دهد. اما اگر تصمیمات یا مهارت های تصمیم گیری ضعیف باشد، کارکنان ناراضی می شوند. دیر یا زود، گردش کارکنان به واقعیت تبدیل می شود. این شرکت روزهای سخت و برخی اوقات خوب را پشت سر خواهد گذاشت. تیم باید به مهارت های تصمیم گیری رهبر خود اعتماد داشته باشد تا در هر شرایطی با آرامش برخورد کند.

برای مقابله با مشکلات:

هنگامی که با هرگونه چالش یا مشکلی روبرو می شوید، به عنوان یک اراده، مهارت های تصمیم گیری مفید است. در شرایط نامساعد، سرنوشت به تصمیماتی که شخص می گیرد بستگی دارد. این امر در مورد سطح فردی و همچنین سازمانی صدق می کند. در مورد یک سازمان، وقتی چالش های ناشی از جهانی شدن ظاهر می شود، بقای کسب و کار بر رهبری و مهارت های تصمیم گیری مدیر آن حساب می شود. حتی اگر برای بقا نباشیم، اجرای روان یک شرکت تنها در صورتی امکان پذیر است که تصمیمات درست در زمان مناسب و بدون تأخیر اتخاذ شود.

 

منبع: https://www.hugheseducation.com/blogs/importance-of-decision-making-skills-for-entrepreneurs



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

در حالی که با برنامه ریزی مبلمان جدید برای دفتر کار خود شروع می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد صندلی ، میز و میز است. با این حال ، انواع مختلف مبلمان جدید برای دفتر مدرن مورد نیاز است تا آن را پربارتر و عملی تر کند. اجازه دهید همه این انواع مبلمان مدرن را برای دفتر شما بیابیم.

انواع مختلف مبلمان اداری مدرن برای استفاده در دفتر عبارتند از:

  تجهیزات ماساژور صندلی

 صندلی درجه یک ، صندلی عقب ، صندلی اداری گردان ، صندلی سنگین پشت بلند ، صندلی کمر ، صندلی بدون بازو از انواع صندلی های اداری هستند. این یکی از عناصر اصلی لوازم اداری است. آنها در رنگ ، طرح ، اندازه ، سبک و مارک های مختلف تولید می شوند. صندلی رومیزی باید دارای طرحی ارگونومیک برای نشستن راحت باشد و صندلی گردان انعطاف پذیری کافی برای حرکت در اطراف را دارد. صندلی بازدید کننده و صندلی های جانبی برای استفاده کوتاه مدت مناسب هستند. در عین حال ، صندلی های نشیمن گزینه مناسبی برای استراحت و انتظار هستند.

  کمد های اداری

کمدهای اداری طوری طراحی شده اند که فضای کار را مرتب و مرتب و منظم و منظم نگه دارند. این در سبک ها ، اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. مدل های بلند ، باریک ، مدل های جمع و جور و روی میز از انواع طرح های کمد هستند. از آنها برای نگهداری اسناد و گاوصندوق ارزشمند که همراه با کلیدهای اضافی برای امنیت بیشتر استفاده می شود ، استفاده می شود.

کابینت

  میزهای اداری

 به سبک های مختلفی عرضه می شود که متناسب با نیازها و نیازهای مختلف کارهای اداری است. انواع رایج میزهای اداری متناسب با هر نوع فضای اداری است. طراحی ارگونومیک ، چیدمان و فاصله و نگهداری آسان از ویژگی هایی است که برای تجربه کاربری خوب باید در میز اداری وجود داشته باشد.

میز کار

  میزهای ناهار خوری - داشتن میزهای ناهار خوری در فضای اداری برای ترتیب دادن صندلی ها برای صرف غذا در ساعات استراحت ضروری است. داشتن یک میز بلوط محکم خوب است زیرا لمس کلاسیک و مدرن را به فضا ارائه می دهد. انواع مختلف میز ناهار خوری مانند سنگ مرمر ، شیشه و کروم ، سفید و سیاه ، چوب تیره و بلوط وجود دارد.

  کشو ، کابینت و قفسه

 از آن برای نظم دادن به چیزهایی مانند روزنامه قدیمی ، کتاب ها ، اسناد ، پرونده ها و غیره استفاده می شود که در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. فاکتورهایی که هنگام انتخاب کابینت و کشوها باید در نظر بگیرید ظرفیت ، اندازه و امنیت است. ظرفیت بر اساس نوع اقلام ذخیره شده است. کابینت های بلند می توانند تجهیزات بیشتری را در خود جای دهند ، در حالی که کابینت های کوچک برای فضای اداری کوچک هستند. مواد حساس و شخصی باید در یک قفسه ذخیره سازی ذخیره شوند.

 

کشو ، کابینت و قفسه

الکترونیکی و مکانیکی 2 نوع کمد برای فضای اداری موجود است. قفسه های الکترونیکی یک گزینه مطمئن تر و مطمئن تر از قفل های مکانیکی هستند. آنها دارای ویژگی های اضافی مانند فریز خودکار و پیچ های تیراندازی با موتور هستند. قفل مکانیکی دارای ویژگی قفل کلید است و با طراحی سبک وزن جمع و جور است. قفسه ها معمولاً از فولاد ، چوب ، لمینت و پلاستیک ساخته می شوند. ردیف ، مواد ، گزینه های قفل ، تعداد نقاط قفل ، ابعاد ، رنگ برخی از عواملی هستند که قبل از انتخاب قفسه باید مورد توجه قرار گیرند.

  قفسه های کفش

 برای سازماندهی همه کفش ها ، پاشنه ها ، کفش های کتانی و صندل های کارکنان در فضای اداری استفاده می شود. این قفسه ها از فلز ، فولاد ، چوب یا پارچه ساخته شده اند. معمولاً در نزدیکی ورودی فضا قرار می گیرد. اندازه قفسه به تعداد کفش هایی که باید ذخیره شود بستگی دارد. قفسه های آویزان ، بالای قفسه کف در و سازمان دهنده قابل حمل کفش از انواع قفسه های کفش هستند. حفظ مکان بدون شلوغی ، عاری از گرد و غبار و خشک شدن و ارتقاء ارزش زیبایی منطقه از جمله مزایای قفسه های کفش است.

  چهارپایه

 این صندلی بدون پشت است که به عنوان مبلمان نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد تا ظاهر دفتر شما را زیبا کند. صندلی های اداری دارای ارتفاع و پشت قابل تنظیم هستند که با نیازهای خاص مطابقت دارد. آنها در سبک ها ، رنگ ها و گزینه های مختلف مبلمان وجود دارند. ارگونومیک و طراحی مدفوع به بهبود بهره وری و کارایی محل کار کمک می کند.

پارتیشن اداری

نصب پارتیشن شیشه ای یا سایر انواع شیشه ای برای انجام فعالیتهای حرفه ای مانند ترتیب دادن جلسات ملاقات ، سمینارها ، قرار دادن پروژکتورها و سایر وسایل ، قرار دادن اسناد و فایلها ، کارهای پذیرایی و غیره استفاده می شود. این میزهای اداری از انواع مختلف چوب مانند چوب جامد ، چوب با ملامین و روکش ، روکش فلزی و شیشه ای. میزهای اداری مختلفی مانند U شکل ، L شکل ، رایانه ، فضای باز ، پذیرایی ، میز اجرایی ، میز اداری با کشوها و اتصالات و غیره وجود دارد. فضا ، سبک ، بودجه ، ذخیره سازی و دوام از نکات ضروری برای نگهداری است هنگام انتخاب میز دفتر توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

نمودار مفهوم کلی مدل استراتژی های مدیریت در شکل زیر نشان داده شده است. باید توجه ویژه ای به اطلاعات عملکردی و بازخورد نشان داد که ماهیت پویای مدیریت استراتژیک در شرکت است.

پس از اجرا ، چنین الگویی باید تغییرات محیط کسب و کار و تأثیر آنها بر استراتژی تحقق یافته را در نظر بگیرد. در موارد شدید ، مأموریت شرکت یا هدف اصلی استراتژیک آن را می توان اصلاح یا تطبیق داد.

تعریف مدیریت استراتژیک

مدل مدیریت استراتژیک و استراتژی های مدیریت شامل تصمیم گیری و انجام اقداماتی است که با اتخاذ روش سیستماتیک تدوین استراتژی ، اجرای استراتژی ، ارزیابی و کنترل استراتژی اجرا شده می تواند به سازمان ها در رسیدن به هدف کمک کند. مدیریت استراتژیک زمینه های مختلف عملکردی مانند [1] را ادغام می کند:

  • بازار یابی،
  • مدیریت،
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری،
  • حسابداری ،
  • منابع انسانی،
  • تولید

سیستم های اطلاعاتی به صورت رسمی و سیستماتیک مطابق با اهداف سازمان و عملکرد بهتر.

انواع مدیریت استراتژیک شامل سه جزء کلیدی است :

  • تدوین استراتژی - عناصر کلیدی چشم انداز ، ماموریت و اهداف سازمان هستند. سایر عناصر عبارتند از تجزیه و تحلیل خارجی و داخلی ، تجزیه و تحلیل صنعت و تحلیل رقابتی.
  • اجرای استراتژی - سه عنصر اصلی وجود دارد که بر اجرای استراتژی تأثیر می گذارد. اینها ساختار سازمانی ، افراد ، رهبری ، فرایندها و سیستم های سازمانی هستند.
  • ارزیابی و کنترل استراتژی - عناصر اصلی عبارتند از مدل ارزیابی ، فرایندها و معیارها و روشها و مکانیزمهای کنترل برای بهبود عملکرد سازمان و دستیابی به اهداف سازمان.

مدل های مدیریت استراتژیک

توسعه مدل های مدیریت استراتژیک از آن جهت حائز اهمیت است که چارچوب اساسی برای درک نحوه عملیاتی شدن مدیریت استراتژیک در سطح شرکت را فراهم می کند. مدل مدیریت استراتژیک به مدیران و استراتژیست ها درک بیشتری از رویکرد تکراری در انجام مدیریت استراتژیک واقعی در محیط سازمانی می دهد. مدل مدیریت استراتژیک با توسعه ماموریت و چشم انداز سازمانی آغاز می شود. سپس چشم انداز و ماموریت سازمانی به اهداف سازمانی تبدیل می شود. این عناصر جهت و زمینه های مورد توجه را نشان می دهد که باید توسط یک سازمان به آنها رسید. پس از مشخص شدن این عناصر ، نقش مدیر یا استراتژیست انجام تجزیه و تحلیل سازمان است. این شامل انواع اصلی تجزیه و تحلیل است:

  • تجزیه و تحلیل خارجی محیط ،
  • تجزیه و تحلیل داخلی سازمان ،
  • تجزیه و تحلیل صنعت

هر یک از این تجزیه و تحلیل های استراتژی های مدیریت اطلاعاتی در مورد نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدها ارائه می دهد. نتایج حاصل از این تجزیه و تحلیلها می تواند به مدیران و استراتژیست ها کمک کند تا در زمینه های متمرکز منطبق شوند ، شایستگی متمایز سازمان را مشخص کرده و موقعیت رقابتی را که سازمان باید در جهت حفظ مزیت رقابتی خود در صنعت اتخاذ کند ، تعیین کنند [3].

مدیران استراتژیک

مدیران نقش کلیدی در فرایند تدوین مدل های مدیریت استراتژیک ایفا می کنند. آنها باید مسئولیت تدوین استراتژی ها را برعهده بگیرند ، که هدف آنها دستیابی به مزیت رقابتی و عملی کردن این استراتژی ها است. دو نوع اصلی مدیران وجود دارد:

مدیران کل - آنها مسئولیت عملکرد کلی شرکت را بر عهده دارند.

مدیران عملکردی - آنها مسئول نظارت بر عملکرد خاصی هستند ، به عنوان مثال: یک کار ، فعالیت یا عملیات.

مدیران عمومی مسئولیت سود و زیان یک محصول ، یک تجارت یا کل شرکت را بر عهده دارند. آنها مسئول تصمیم گیری در مورد چگونگی ایجاد مزیت رقابتی و دستیابی به سودآوری بالا به لطف منابع و سرمایه هستند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

برایان تریسی در تجارت بزرگ شد. پدرش ، رونی ، شرکت تولیدی را راه اندازی کرد ، مادرش ، مارج ، بسیاری از جنبه های اداری و مالی شرکت را اداره می کرد و زندگی خانوادگی حول شرکت می چرخید.

برایان مهندسی خواند و مدرک خود را گرفت. پس از کالج ، او به خانه بازگشت و برای مشاغل خانوادگی کار کرد و به سرعت ثابت کرد که یکی از با استعدادترین مهندسان آن است. با کنترل شدید رونی بر شرکت و مارج برای حمایت از او ، فروش این شرکت به بیش از 15 میلیون دلار در سال رسید. و سپس فاجعه رخ داد. پدر برایان فوت کرد.

در آن زمان بود که هیچ تیم رهبری در کار نبود و فرهنگی که یاد گرفته بود برای تصمیم گیری های کلیدی به رونی تکیه کند ، این شرکت در خطر واقعی شکست قرار دارد. برایان یک مهندس عالی بود ، اما با از دست دادن پدرش ، او مجبور شد تا کل شرکت را اداره کند ، چیزی که او هیچ آموزش و تجربه ای در این زمینه نداشت.

برایان فروش این شرکت را برای مادرش در نظر گرفت. او نمی خواست کار اشتباهی انجام دهد که ممکن است آینده او را به خطر بیندازد. اما او همچنین به این تجارت اعتقاد داشت و احساس می کرد که با کمی کمک می تواند آن را از طریق این گذار بحرانی رهبری کند.

آن زمان بود که برای اولین بار با برایان ملاقات کردم ، در یک کنفرانس تجاری که ما در آتلانتا در 2009 برگزار کردیم.

امیدوارم ارتقاء شما در نقش مدیرعامل چیزی شبیه به برایان نداشته باشد ، اما از یک نظر به احتمال زیاد چنین بوده است - شما احتمالاً یک مربی یا الگو ندارید که شما را تحت حمایت خود قرار دهد و به شما یاد دهد که یک مدیر عامل موثر باشید.

این لیست از بهترین شیوه های من را در نظر بگیرید تا مدیرعامل موثری باشم ، تلاش من برای راهنمایی بیشتر شما در ایفای نقش موثرتر رهبری.

1.در تصویر بزرگ روشن شوید

 مدیرعامل به یک مرکز مشاوره مدیریت نیاز دارد. او باید چیزهای بزرگی را که بر شرکت تأثیر می گذارد بداند و باید تمام تلاش خود را برای بهبود این موارد سرمایه گذاری کند.

  • روابط کلیدی مشتری که بیشترین اهمیت را دارد چه کسانی هستند؟
  • کدام یک از اعضای اصلی تیم شما بیشترین مشارکت را دارند؟
  • کدام کانال های فروش بیشترین تفاوت را ایجاد می کند؟
  • کدام عوامل هزینه بیشتر بر سودآوری تأثیر می گذارد؟
  • کدام عوامل تولید (خدمات یا خدمات) ظرفیت را بیشتر محدود می کند؟
  • کدام عوامل بیشتر (مثبت و منفی) جریان نقدینگی را تحت تأثیر قرار می دهند؟

2. در امور جزئی اهمیت ندهید.

اکنون که می دانید چه چیزهایی بیشتر برای شرکت شما اهمیت دارد ، آیا به طور مداوم بهترین زمان و توجه خود را بر روی اقلام اصلی خود سرمایه گذاری می کنید؟ اگر نه ، بسیار مهم است که این تنظیم را انجام دهید.

3. فرهنگ و ارزش شرکت شما همیشه موارد اصلی هستند.

 فرهنگ دست نامرئی است که بر رفتار و تصمیمات تیم شما تأثیر می گذارد در حالی که هیچ کس دیگری به دنبال آن نیست. این بر توانایی شما در جذب و حفظ استعدادهای بزرگ تأثیر می گذارد. این توانایی شما را برای تولید نتایج شگفت انگیز محدود می کند یا از آن استفاده می کند. شما باید بخشی از بهترین توجه خود را صرف ایجاد عمدی فرهنگ مورد نظر خود کنید.

4. چشم انداز خود را برای شرکت با تیم خود به اشتراک بگذارید.

ماموریت شما به عنوان یک شرکت چیست؟ دلیل شما برای فعالیت در تجارت؟ چگونه می توانید تیم خود را الهام بخشیده و مشارکت دهید تا این مأموریت را به طور کامل انجام دهد تا کار به عنوان یک دعوت برای آنها تبدیل شود ، نه فقط یک حقوق و دستمزد.

5. برنامه عملیاتی سه ماهه خود را تدوین کنید - هر سه ماه یکبار.

هر مدیرعامل باید به شرکت خود در تعیین اولویت ها و تعیین استراتژی خود برای پیشرفت تجارت کمک کند. یک برنامه یک صفحه ای در هر سه ماه نه تنها به شما در انجام این کار کمک می کند ، بلکه باید آن را به گونه ای انجام دهید که عمل گرا باشد ، که در یک شرکت کوچک و متوسط ​​بسیار مهم است.

هنگامی که این کار را برای چند چهارم انجام دادید ، من شما را تشویق می کنم که از رهبران بخش اصلی خود بخواهید که برنامه عملکرد سه فصله "بخش" خود را نیز ایجاد کنند. این امر نه تنها به آنها کمک می کند تا بر موارد کمتری تمرکز کنند که تفاوت بیشتری برای شرکت ایجاد می کند ، بلکه به شما یک چاپ آبی برای پاسخگویی به آنها و بخش آنها می دهد.

6. شرکت خود را مسئول عمل به اولویت ها ، اهداف و ارزش های اعلام شده بدانید.

شرکت شما فقط زمان ، استعداد ، پول و منابع دیگر زیادی دارد. باید اینها را در مکانهای کمتر و بهتر سرمایه گذاری کند که تفاوت واقعی را ایجاد کند. وظیفه شما به عنوان مدیرعامل این است که به طور مداوم شرکت خود را مسئول بدانید - از جمله خود شما - که روزانه مطابق با این اولویت ها عمل کنید.

7. تیم رهبری خود را بسازید و مرتب کنید.

شاید مهمترین شغلی که به عنوان مدیرعامل دارید ایجاد و توسعه تیم رهبری خود باشد. در نهایت به چه کسی در تیم رهبری خود نیاز خواهید داشت؟ چه کسی را در تیم خود دارید؟ آیا سوراخ های درخشانی وجود دارد؟ آیا افرادی را که احتمالاً به آنها نیاز دارید ارتقا دهید؟

منبع: https://www.inc.com/david-finkel/7-tips-to-being-a-better-ceo.html



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

هم مدیران و هم کارمندان اغلب از ارزیابی عملکرد وحشت دارند. این امر تا حدی به این دلیل است که بسیاری از بررسی ها به دلیل مسائلی مانند سوگیری ناخودآگاه ، عدم استفاده از مبنای اساسی هنگام تهیه یک بررسی ، تأکید غیر ضروری بر ویژگی های شخصیتی و ارائه نکردن راهنمایی یا پشتیبانی برای بهبود کارمند ، بی نتیجه و مفید نیستند.

بدون خط پایه

یک خطای ارزیابی کارکنان بدون وجود یک پایه از آنچه منطقی می توان انتظار داشت ، غیرممکن است. در هنگام بررسی از شرح وظایف و اهداف بیان شده کارمند استفاده کنید. مراقب باشید کارمند را با سایر کارگران با نقش های شغلی متفاوت مقایسه نکنید. کارمند را با توجه به شغل ارزیابی کنید ، نه کار دیگران را در موقعیت های مختلف.

تاکید بیش از حد در نگرش

برای افزایش مشارکت کارکنان و کارمندان موافق و دوستانه ای که با دیگران خوب کنار می آیند ، سرمایه هر شغلی است. هنوز هم ، بسیاری از کارگران خوب کمتر خوش شوق و مشتاق هستند. اگر نگرش یا کمبود مهارت های اجتماعی یک کارمند باعث ایجاد تنش در محل کار می شود ، این مشکل را مرتفع کنید ، اما فقط به این دلیل که کارمند تشویق کننده یا دوست همه نیست ، از دست دادن یک کارگر صالح را در معرض خطر قرار ندهید.

تأثیر سوگیری اثر Halo

اثر هالو یک تعصب خاص است که می تواند ارزیابی شما را مثبت تر از آنچه باید باشد ، منحرف کند. با اثر هاله ، کارمند دارای ویژگی یا منطقه خاصی از عملکرد است که به نظر شما مخصوصاً جذاب است ، و این بر نحوه درک شما از هر جنبه از عملکرد کارگر تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، اگر شما کارمندی دارید که یک محقق عالی است و گزارش هایی را تهیه می کند که حاوی اطلاعات دقیق و به موقع هستند ، ممکن است تمایل داشته باشید که عملکرد کارمند در زمینه های دیگر را با رضایت بیشتری بررسی کنید ، حتی اگر حقایق نشان دهد مهارت در این موارد وجود دارد مناطق دیگر آنقدر قوی نیستند.

تمرکز بر کمبود تنها

تمرکز بیش از حد روی کمبود برعکس اثر هاله است. بعضی از کارمندان ممکن است در یک زمینه خاص دست و پنجه نرم کنند ، حتی اگر عملکرد آنها در کارهای دیگر خوب یا حتی عالی باشد. از رفتارها یا مهارتهایی که نیاز به پیشرفت دارند غافل نشوید اما اجازه ندهید ناامیدی باعث شود همه کارهایی که کارمند به درستی انجام می دهد را نادیده بگیرید یا آنها را به حداقل برسانید.

نادیده گرفتن خط زمان کامل

بررسی عملکرد معمولاً معطوف به یک دوره خاص ، معمولاً یک سال گذشته است. متأسفانه ، برخی از مدیران تمایل دارند که هفته های اخیر و ماه ها را متمرکز کنند ، و عملکرد را در طول سال نادیده بگیرند. اشتباه دیگر تمرکز بیش از حد بر یک وضعیت یا پروژه واحد به جای بررسی کل سابقه عملکرد کارمند است.

عدم آگاهی از سوگیری های منفی

همه سوگیری دارند و بسیاری از اینها ممکن است بیهوش باشند. کارفرمایان و مدیران هنگام تکمیل بررسی عملکرد باید تعصبات را در دست داشته باشند. به طور معمول ، تعصبات بر اساس نژاد ، جنسیت ، گرایش جنسی ، مذهب یا جنبه های ظاهری کارمند ایجاد می شود.

قبل از ارائه یک بررسی که می تواند تأثیر جدی بر مسیر شغلی یک کارمند داشته باشد ، شخصی که یک بررسی را ارائه می دهد باید خود را بازتاب دهد تا تعصبات احتمالی را بررسی کند. آیا گزارش مشابهی به کارمندی داده می شود که خصوصیات شخصی متفاوت از کارمند مورد بررسی دارد؟

نداشتن برنامه توسعه حرفه ای

بیشتر کارمندان تلاش می کنند مهارت های خود را بهبود بخشند و به سمت موقعیت های چالش برانگیزتر که غرامت بیشتری را ارائه می دهند ، پیش بروند. هر چند گاهی اوقات ، مدیران کاملاً بر عملکرد موجود در موقعیت فعلی کارمند تمرکز می کنند و منجر به از دست رفتن فرصتی می شوند. کارمند فرصت های رشد حرفه ای را از دست می دهد و کارفرما نتواند از ظرفیت کارگر استفاده کند.

عدم گوش دادن

بررسی عملکرد سالانه فرصتی برای کاتارسیس مدیریتی نیست. در حالی که این کارمند است که تحت بررسی است ، مدیر باید مسئولیت عملکرد کارگر را به عهده بگیرد. مدیران باید از نزدیک گوش دهند و توضیحات ، نگرانی ها و بازخورد های یک کارمند را تأیید کنند.

بدون عمل

یک بررسی خوب گذشته را گزارش می کند و جهت آینده را ارائه می دهد. کارفرما و کارمند باید از این بازبینی به عنوان فرصتی برای تعیین اهداف سال و برنامه ریزی برای کارمند برای به دست آوردن و بهبود مهارت ها استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

در چند سال گذشته ، پارتیشن های اداری به روندی محبوب در صنعت طراحی و طراحی اداری تبدیل شده اند و همچنان محبوبیت خود را در ادارات در سراسر جهان افزایش می دهند.

انواع پارتیشن اداری

بیش از هر زمان دیگری ، داشتن یک دفتر خوب طراحی شده برای اکثر شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. فرقی نمی کند که در کدام بخش کسب و کار هستید ، یک دفتر به عنوان یک مرکز متمرکز برای کل سازمان عمل می کند و ظاهر آن اهمیت دارد. چه در زمینه مهندسی و چه در زمینه طراحی گرافیک کار کنید ، تصویر خوب شرکت بسیار مهم است و زنده نگه داشتن آن در محیط اداری شما و سایر جنبه های دیگر شرکت ضروری است.

نکته جالب در زمینه طراحی و چیدمان مبلمان اداری مرانتی این است که هیچ دفتری یکسان نیست. همه ما آن مقالات از نوع "جالبترین دفاتر جهان" را دیده ایم ، و این فقط ثابت می کند که دنیایی از ایده های طراحی وجود دارد که منتظر تسخیر دفتر شما هستند. باور کنید یا نه ، بازسازی و طراحی دفتر می تواند به همان اندازه دکوراسیون داخلی خانه شما هیجان انگیز باشد - و در صورت وجود - شما فضای بیشتری برای بازی با طرح ها و ویژگی های داخلی دارید.

البته ، داشتن یک دفتر شیک که کاملاً کاربردی نیست ، فایده ای ندارد. دفتر مملو از ابزارهای عجیب و غریب و مناطق خنک کننده ممکن است چشمگیر به نظر برسد ، اما اگر جایی برای کار مlyثر و انجام خوب کار باقی نماند - این به عنوان یک دفتر کار نمی کند. برخی از ضروری ترین ویژگی های دفاتر مدرن فضاهای مشارکتی ، اتاق های جلسات خصوصی و البته فضاهای جداگانه میز تحریر است.

اگر فقط یک فضای باز برای کار دارید-پس چگونه ممکن است بتوانید هر دو فضای کاری پر سر و صدا را با مناطقی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند در یک اتاق تأمین کنید؟ خوب ، بدون انجام هیچ گونه کار اصلی ساختمان و بازسازی کل دفتر ، چرا در برخی از پارتیشن های اداری سرمایه گذاری نکنید؟

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن تک جداره اداری سریع ترین ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد فضای کاری پربارتر هستند. پارتیشن های اداری می توانند موقت یا دائمی باشند و تقریباً در هر اندازه اتاق مورد نیاز مناسب باشند. به پارتیشن های اداری فکر کنید که یک دیوار موقت نصب کنید که در واقع یک دیوار نیست و برای ساختن آن نیمی از سر و صدا یا آشفتگی نسبت به یک سازه محکم ایجاد نمی کند.

انواع پارتیشن اداری

بسته به ظاهر و ظاهر مورد نیاز شما ، آنها در انواع مختلف در دسترس هستند که عبارتند از:

پارتیشن اداری شیشه ای

ما ممکن است در اینجا در Office Blinds & Glazing تعصب داشته باشیم ، اما فکر می کنیم پارتیشن شیشه ای بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است. این موضوعی رایج است که ادارات و ساختمانهای شرکتی تصمیم می گیرند ویژگی های شیشه ای بیشتری را در محیط کار خود برای آن لمس مدرن قرار دهند.

ساختمانهای آسمان خراش با دفاتر شیشه ای فضای مناسبی برای راه اندازی دفتر برای بسیاری از شرکتها به دلایل مختلف است. هیچ شکی در این نیست که آنها از نظر زیبایی ظاهری برای مشتریان بالقوه جذاب و چشمگیر هستند ، و تصور یک شرکت با سابقه و با تصویر خوب را ایجاد می کنند.

با این حال ، همیشه نمی توان شرکت خود را به ساختمان دیگری منتقل کرد ، به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای راهی عالی برای تزئین فضای اداری شما بدون تجاوز از بودجه شما هستند. برخلاف بسیاری از سیستم های پارتیشن بندی جایگزین دیگر ، شیشه ها را می توان همانطور که می خواهید طراحی کرد.

با استفاده از فناوری مدرن ، می توانید با استفاده از یخ زدن یا چاپ به ظاهرهای مختلف دست پیدا کنید تا سبک ها و طرح های منحصر به فردی به لعاب خود بیفزایید. انتخاب عادی بسیاری از سازمانها این است که لوگوها یا رنگهای کلیدی خود را روی پارتیشن خود نشان دهند ، واقعاً با طراحی دفتر خود هماهنگ شده و کل ظاهر را با هم ترکیب کنند.

یکی از مزایای بزرگ پارتیشن های شیشه ای توانایی آنها در استفاده بهینه از نور طبیعی است. هیچ کس نمی خواهد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند و با استفاده از لعاب بیشتر ، می توانید فضای کار خود را به مکانی روشن تر و پرانرژی تبدیل کنید.

روشنایی مصنوعی فقط می تواند برای یک فضای کوچک بسیار مفید باشد ، بنابراین ایده خوبی است که با معرفی هرچه بیشتر نور طبیعی تا حد ممکن این کار را افزایش دهید. دیوارها و پارتیشن های محکم فقط منطقه ای را تیره می کنند و به احتمال زیاد هزینه اضافی نیاز به نصب حتی بیشتر روشنایی مصنوعی را در پی خواهد داشت.

آیا می دانید ، می توانید نحوه نصب پارتیشن شیشه ای با درجه آتش را نیز دریافت کنید؟ وقتی صحبت از ایمنی آتش در دفتر می شود ، پارتیشن ها و درهای شیشه ای درجه حرارت می توانند حداکثر 120 دقیقه در برابر حرارت ، شعله و گاز تا دمای 1600 درجه فارنهایت محافظت کنند ، در مقایسه با شیشه های استاندارد که در دماها خرد می شوند. در حدود 250 درجه فارنهایت در اینجا بیشتر در مورد صفحه نمایش و درب های دارای درجه حرارت بالا اطلاعات کسب کنید.

پارتیشن اداری چوبی

 

از پارتیشن های چوبی یا چوبی که برای محیط کار مناسب هستند ، می توان برای ایجاد ظاهری سنتی در دفتر استفاده کرد ، در حالی که حس گرما و درجه یک را ایجاد می کند. آنها سالها در صنعت طراحی و طراحی دفتر مورد علاقه بوده اند ، زیرا به راحتی در طراحی هر دفتر ادغام می شوند و در عین حال احساس طبیعی می دهند.

سیستم های پارتیشن بندی چوبی بسته به نوع موردنظر شما در انواع مختلفی از انواع مختلف مانند چوب جامد یا روکش MDF موجود است. پارتیشن های چوبی بدون بار با تزئینات چوبی ، قسمت های شیشه ای ، قاب درها و دامن همراه است که باعث می شود آنها را راحت جدا کرده و به هر موقعیت دیگری در دفتر منتقل کنید.

آنها می توانند تقریباً در هر جایی به خانه نگاه کنند. از فضاهای پذیرایی تا اتاقهای هیئت مدیره و اتاقهای کنفرانس یا محیط اداری عمومی. با گزینه های چوبی فراوان برای انتخاب از جمله بلوط ، راش ، افرا ، گیلاس و بسیاری دیگر ، یک پایان وجود دارد که می تواند در هر طرح اداری مناسب باشد.

نکته فوق العاده در مورد سیستم های پارتیشن بندی چوبی این است که آنها فقط به چوب کامل ، پارتیشن های محکم محدود نمی شوند و همچنین می توانند با شیشه ها ترکیب شوند تا احساس روشن تری به اتاق بدهند. این سیستم ها همچنین برای ایجاد محیط های عایق صدا عالی هستند ، زیرا سیستم های جامد قادر به ارائه درجه عایق صدا تا 52 دسی بل (Rw) هستند و سیستم هایی که دارای لعاب هستند شامل 40 دسی بل (Rw) می شوند.

یکی از بزرگترین نگرانی ها در محیط های اداری و تجاری ایمنی در برابر آتش است و مهم این است که ساختمان شما مطابق با مقررات دقیق ساختمان باشد. این جایی است که پارتیشن های اداری ضد آتش یک ضرورت است ، زیرا می تواند به مهار آتش در یک منطقه کمک کند و گسترش شعله ها ، دود و گازهای سمی را محدود کند. پارتیشن های چوبی جامد می توانند درجه حرارت را تا 60 دقیقه ارائه دهند ، در حالی که آنهایی که با عناصر تک یا دو جداره ترکیب شده اند حدود 57 دقیقه طول می کشد.

پارتیشن اداری آلومینیومی با شیشه

پارتیشن های آلومینیومی یکی از با دوام ترین سیستم های پارتیشن بندی موجود است ، اگرچه هنوز در هنگام نیاز ، نصب ، تخلیه و جابجایی انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهد. آنها در واحدهای جامد ، با لعاب قسمتی یا کامل در دسترس هستند و نصب آنها سریع و آسان با حداقل اختلال است.

همه فریم های آلومینیومی را می توان با توجه به نیاز شما روکش پودری کرد و اتصالات را می توانید با روکش آلومینیومی پوشانده یا نوار چسب بزنید و در صورت لزوم یک سطح دیواری صاف را پر کنید. این نکته مهم در مورد پارتیشن آلومینیومی تنوع و سبک های موجود است و هنگامی که با پرده های انتگرال در حفره جفت می شوند ، محبوبیت خاصی پیدا می کنند تا جایگزین براق و شیکی برای پرده های پنجره معمولی با عملکرد و هدف فوق العاده برای افزایش حریم خصوصی ارائه شود.

سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی جامد میزان کاهش صدا را تا 52 دسی بل (Rw) ارائه می دهند ، در حالی که آنهایی که دارای لعاب هستند تا دسی بل (Rw) را ارائه می دهند. درجه بندی آتش پارتیشن های آلومینیومی حداکثر 60 دقیقه در صفحات جامد و صفحات دارای لعاب فراهم می کند. اگرچه ذکر این نکته ضروری است که هنگام سفارش ، حفاظت در برابر آتش لازم است ، بنابراین عایق بندی مناسب ، شیشه درجه حرارت و گواهینامه ها برای ایمنی آنها در نظر گرفته می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

وقتی صحبت از کردنزا و مبلمان اداری به میان می آید ، سوال شماره یک مطرح می شود: آیا واقعاً تفاوتی بین مبلمان اداری و کردنزا ها وجود دارد؟

بله ، تفاوت قابل توجهی بین این دو وجود دارد. تفاوت در دوام ، عملکرد و طول عمر است.

در بخش اول از یک سری دو قسمتی ، کارشناس صنعت Jeff Fairholm ، مدیر فروش منطقه ای ، EVANS تفاوت بین این دو و اینکه چرا سرمایه گذاری مناسب در مبلمان محیط های مهم ماموریت شما مهم است را مورد بحث قرار می دهد.

هدف ساخته شده است

کردنزا ها یک محصول هدفمند هستند. آنها به طور خاص برای محیط های حساس ماموریت طراحی شده اند و در برابر تغییرات روزمره تغییرات ، سناریوهای ناراحت کننده و الزامات فناوری شما مقاومت می کنند.

چه چیزی کردنزا را بسیار خاص می کند؟

  • تکنولوژی که کردنزا در آن قرار دارد
  • تعداد اپراتورهایی که باید در هر زمان از کردنزا استفاده کنند
  • اندازه کردنزا ها
  • تعداد مانیتورهایی که می تواند در خود جای دهد
  • قدرت کردنزا ها ، آنچه می توانند نگه دارند و برای مقاومت در برابر هر روز ساخته شده اند
  • نوع نورپردازی آنها ، مخصوص محیطهای حساس ماموریت
  • تکنولوژی ارگونومیک

تاثیر کنسول اداری (کردنزا) در دکور اداری

تکنولوژی ، خطوط دید مورد نیاز و چیدمان و اندازه اتاق ، شکل و اندازه کردنزا را هدایت می کند. اخیراً تأکید بیشتری بر تعداد مانیتورهای رومیزی مورد نیاز برای انجام عملیات روزانه شده است. با افزایش مانیتورها ، نیاز به جا دادن CPU های بیشتر و غیره در همه اندازه ها وجود دارد. این نوع تجهیزات باید در زیر سازه کردنزا با دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری قرار گیرند.

مبلمان اداری با در نظر گرفتن این ملاحظات و الزامات ساخته نشده است. آنها به صورت انبوه تولید می شوند و این امر باعث می شود که آنها نه تنها در اتاق کنترل شما قرار بگیرند بلکه نیازهای فناوری شما را برآورده کنند. مثال بارز این است که آنها نمی توانند چندین CPU را در خود جای دهند - مبلمان اداری معمولاً یک CPU واحد را روی زمین یا در یک کابینت اختصاصی CPU قرار می دهد.

دوام کردنزا

تقریباً در هر اتاق کنترل نیاز به 365 محصول 24 ساعته و 7 ساعته است. اپراتورها در این محیط ها به طور کلی با مبلمانی که استفاده می کنند بسیار خشن هستند. یک سازنده خوب کردنزا این را هدف اصلی خود می داند - مقاومت در برابر آزمایش زمان در محیط خود ، زیرا کردنزا ها باید هر دو دهه یک بار تعویض شوند. برخی از ویژگی هایی که مبلمان اداری معمولی در محصولات خود مانند کردنزا ها ایجاد نمی کند عبارتند از:

 

  • سطوح کاری ضخیم تر
  • HPL در سطوح کار در هر دو طرف
  • دماغه جلویی و لبه سطوح روی سطوح شامل حاشیه PVC است
  • سطوح کار با یک قفس فولادی لوله ای در زیر سطح کار تقویت می شوند تا از پیچ خوردگی جلوگیری شود
  • زیرسازی کردنزا ها بیشتر از چوب فلزی یا آلومینیوم با مقاومت بالا هستند
  • سازه های Slatwall یا Slatrail برای نصب تعداد زیادی مانیتور و لوازم جانبی و قابلیت قرار دادن کابل ها ساخته می شوند
  • در کردنزا نشسته ، ستون های بالابر طوری طراحی شده اند که تقریباً 2500 پوند در هر جفت بلند می کنند
  • مسائل ارگونومیک برای 24/7 ، 365 عملیات

ارگونومی اصطلاحی است که در همه جنبه های محیط های تجاری بیش از حد استفاده می شود. در مبلمان اداری ، آنها فکر می کنند که اگر یک میز نشیمن ، یک صندلی مناسب و یک صفحه کلید مفصل ارائه دهند ، مسائل ارگونومیک دفتر را حل کرده اند.

کردنزا اتاق کنترل تفاوت قابل توجهی با محیط اداری استاندارد دارد. کردنزا ها نیاز به مقاومت و سازگاری با محیط های کاری 24/7 دارند. اپراتورها معمولاً دارای صفحه اصلی اولیه ، ثانویه و اغلب درجه سوم هستند که نیاز به دید دارند. برخی از مهمترین عوامل ارگونومیک در محیط های حساس ماموریت ، تعداد صفحه هایی است که اپراتور نیاز دارد ، خطوط دید و فاصله بین آنها و یک دیوار ویدیویی معمولی (در صورت وجود).

نورپردازی مناسب ، آکوستیک ، صندلی ، کفپوش و سمعی و بصری در موفقیت نتیجه اپراتور بسیار مهم است. چه در حین عملیات معمولی و چه در سناریوهای ناراحت کننده ، چندین عنصر برای در نظر گرفتن طراحی کردنزا و اتاق کنترل وجود دارد.

چه در حین کار معمولی ، چه در شرایط بحرانی ، چه در شرایط نامناسب ، اپراتور نیاز به دسترسی به برخی از مهمترین اطلاعات دارد تا بتواند به سرعت در برابر آلارم ها واکنش نشان دهد تا وضعیت موجود را پخش کند.

با فراهم آوردن محیط کار مناسب ، کردنزا می تواند به اپراتور کمک کند تا منظم و هوشیار بماند. کردنزا ها تقریباً همیشه از فناوری KVM برای به حداقل رساندن تعداد صفحه کلید روی کردنزا استفاده می کنند ، بنابراین به اپراتور اجازه می دهد از فناوری به نحو کارآمد دسترسی داشته و از آن استفاده کند.

تجهیزات فضای اداری

تجهیزات موجود در میز کنسول اتاق کنترل عامل مهمی در طراحی و پیکربندی آن است. همه چیز از چندین صفحه نمایش ، چند رایانه شخصی ، پانل های اعلام کننده ، دکمه های فشار پنل سخت ، صفحه نمایش بزرگ ays ، turrets و واحدهای UPS برای عملیات موفق یک ضرورت محسوب می شوند.

 

مبلمان اداری برای قرار دادن یک رایانه شخصی و چند مانیتور در هر موقعیت ساخته شده است. آنها به گونه ای ساخته شده اند که برای همه مناسب است. علاوه بر این ، تجهیزات باید در دسترس تکنسین های مسئول آنها باشد. با توجه به این موضوع ، کردنزا ها از جلو و عقب به تمام فناوری ها دسترسی دارند در حالی که مبلمان اداری اینطور نیست.

 

مدیریت کابل

با توجه به مقدار زیادی فناوری در داخل و روی کردنزا ها ، نیاز به جاسازی کابل های این تجهیزات وجود دارد. این مورد برای یک کردنزا استاتیک لازم است اما برای کردنزا نشسته از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

روشی که کردنزا ها کابل های مکان های مختلف را در خود جای می دهند نیز بسیار مهم است. آیا کابل ها از کف ، سقف یا دیوار بلند آمده است؟ کردنزا ها باید با هر محیطی سازگار شوند.

 

توانایی اجرای تمام کابل ها در سراسر زیرساخت کردنزا مهم است ، اما انتقال از سطح کار به حفره فرعی نیز بسیار مهم است. با توجه به تعداد کابل ها و این واقعیت که ما در یک محیط بحرانی مأموریت کار می کنیم ، کابل ها نمی توانند تنگ شوند یا در جایی قرار بگیرند ، زیرا این می تواند منجر به تعطیلی عملیات شود.

 

منتظر باشید ، قسمت دوم به زودی روی پرده نزدیک شما قرار می گیرد…

 

موضوعات: مهم ماموریت ، کردنزا های اتاق کنترل ، مبلمان اداری



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

شرکت مشاوره چیست؟ یک شرکت مشاوره یک یا چند مشاور را با مهارت های تخصصی ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را برطرف کند که خود توانایی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد. در برخی موارد ، مشاغل به سادگی چشم اندازی بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

یکی از بزرگترین صنایع در حال رشد در جهان امروزه صنعت مشاوره است. رشد در صنعت مشاوره نتیجه مستقیم تغییرات گسترده ای است که صنعت تجارت به طور کلی در دهه گذشته شاهد بوده است. به منظور سازگاری با این تغییرات ، مشاغل با هر اندازه به شرکت های مشاوره برای کمک مراجعه می کنند. موفقیت صنعت مشاوره باعث شده است هزاران شرکت مشاوره در سراسر جهان ظاهر شوند. س Theال این است که در صورت نیاز به مشاوره حرفه ای برای کسب و کار خود ، به کجا می پردازید؟

شرکت مشاوره چیست؟

قبل از وارد شدن به شرکت های برتر مشاوره ای در جهان ، بیایید دقیقاً ببینیم که یک شرکت مشاوره چیست و چه نوع خدماتی ارائه می دهد. یک شرکت مشاوره یک یا چند مشاور را با مهارت های تخصصی ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را برطرف کند که خود توانایی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد. در برخی موارد ، مشاغل به سادگی چشم اندازی بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

در مورد آنچه که یک موسسه مشاوره مدیریت در واقع انجام می دهد ، این متفاوت است. اکثر شرکت ها خدمات مشاوره مالی یا مدیریت و در برخی موارد هر دو ارائه می دهند. یک شرکت مشاور می تواند به بهبود یا توسعه استراتژی های تجاری جدید کمک کند ، ناکارآمدی ها را در فرآیندهای تجاری پیدا و حل کند و به بهبود جنبه های خاص یک سازمان از جمله بازاریابی ، فروش ، منابع انسانی و فناوری اطلاعات کمک کند. اکثر شرکت های مشاوره خدمات خود را بر صنایع خاصی نیز متمرکز می کنند.

رتبه بندی شرکت های برتر بر اساس رتبه برتر

هنگام تحقیق در مورد شرکت مشاوره مدیریت برتر در صنعت ، به سرعت متوجه می شوید که لیست های مختلفی وجود دارد که در چند سال گذشته منتشر شده است. فهرستی که ارزش بررسی دارد ، فهرست معتبرترین شرکت های جهان در Statista است. این شرکتها در مقیاس 1 تا 10 بر اساس اعتبار توسط همتایان خود رتبه بندی شدند. در بین ده شرکت برتر "چهار بزرگ" قرار دارند که چهار شرکت بزرگ مشاوره ای در جهان هستند. در مجموع ، این شرکت ها 40 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

برترین شرکت های مشاوره ای

در زیر 15 شرکت مشاوره ای برتر که در لیست معتبرترین شرکت های مشاوره ای ایالات متحده در Statista ظاهر شده اند ، به همراه چند جزئیات بیشتر در مورد هر شرکت و نوع خدمات آنها ارائه شده است.

مک کینزی و شرکت

جای تعجب نیست که McKinsey & Company در صدر فهرست قرار گیرد-بدون شک آنها مشهورترین شرکت مشاوره ای در کل جهان هستند. آنها همچنین یکی از قدیمی ترین آنها هستند که در سال 1926 توسط James O McKinsey و Marvin Bower تأسیس شده اند. آنها در حال حاضر بیش از 127 دفتر در سراسر جهان دارند و درآمد آنها بالغ بر 8 میلیارد دلار است. آنها یک شرکت مشاوره مدیریت هستند که بر تعدادی از زمینه های عملی تمرکز دارد ، از جمله پرداختن به مسائل عملیاتی ، سازمانی ، استراتژیک و فناوری در صنایع مختلف ، مانند رسانه ، سرگرمی ، منابع طبیعی و فناوری بالا. اگرچه به دلیل محرمانه بودن بسیار معروف هستند ، اما گفته می شود که آنها به 80 شرکت از 100 شرکت برتر مستقر در ایالات متحده خدمات رسانی می کنند.

گروه مشاوره بوستون ، Inc.

گروه مشاوره بوستون (BCG) یک شرکت مشاوره مدیریت است که در سال 1963 در خارج از بوستون تأسیس شد. در سال 2018 ، Forbes رتبه BCG را در لیست 100 شرکت برتر برای کار در رتبه چهارم قرار داد. BCG دارای شهرت نوآوری بوده است و یکی از اولین شرکت هایی است که بر رهبری فکر تمرکز کرده است. با بیش از 90 دفتر در 50 کشور مختلف ، آنها در لیست بزرگترین شرکت های مشاوره دوم هستند. آنها علاوه بر خدمات دهی به 500 شرکت بزرگ جهان ، با شرکت های متوسط ​​متوسط ​​از جمله سازمان های دولتی و سازمان های غیر انتفاعی نیز همکاری می کنند.

بین و شرکت

بین و شرکتی که در سال 1973 تاسیس شد ، یک شرکت مشاوره مدیریت است که دارای 59 دفتر در سراسر جهان است و توسط مجله فورچون و مجله مشاور به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در چند سال گذشته کار کرده است ، نامگذاری شده است. آنها خدمات مشاوره ای ارائه می دهند که تقریباً همه جنبه های یک سازمان را شامل می شود ، از جمله بازاریابی ، ادغام و خرید ، عملیات ، سازمان ، پایداری و فناوری در چندین گرد و غبار ، از رسانه ها تا مراقبت های بهداشتی. بین و کمپانی دارای لیست متفاوتی از مشتریان هستند ، از جمله دو سوم از 500 جهانی ، صندوق های خالص خصوصی که تقریباً 75 درصد از سرمایه خالص جهانی را تشکیل می دهند ، بسیاری از سازمان های دولتی و صدها سازمان غیر انتفاعی.

Deloitte

مشاور Deloitte متمایز است که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های مشاوره در جهان است. آنها در لندن در سال 1848 توسط ویلیام ولش دلوئیت تأسیس شدند و سپس در سال 1880 به نیویورک منتقل شدند ، جایی که مقر آنها تا به امروز ادامه دارد. با درآمد بیش از 43 میلیارد دلار در سال گذشته و بیش از 100 دفتر در سراسر جهان ، جای تعجب نیست که آنها در سال 2017 از سوی حسابداری داخلی توسط حسابداری شماره 1 و همچنین در زمینه مشاوره بر اساس درآمد گارتنر رتبه 1 را کسب کردند. مشاوره Deloitte خدمات حسابرسی ، مشاوره مالی ، حقوقی ، مدیریت ، مشاوره ریسک و مشاوره مالیاتی را برای نزدیک به 90 درصد از Fortune 500 به همراه بیش از 5000 شرکت خصوصی و بازار متوسط ​​ارائه می دهد.

PricewaterhouseCoopers LLP

PricewaterhouseCoopers (PwC) یکی از مشهورترین شرکتهای مشاوره ای در جهان است که در سال 1998 تأسیس شده است. از سال 2018 ، شبکه دفاتر آنها به 743 مکان در 158 کشور مختلف گسترش یافته است. آنها به عنوان دومین بزرگترین شرکت خدمات حرفه ای ، طیف گسترده ای از خدمات مشاوره ، از جمله تضمین مالی ، مشاوره ، داده و تجزیه و تحلیل ، اختلافات حقوقی و مالیاتی را ارائه می دهند. اگرچه در درجه اول یک شرکت مشاوره حسابداری است ، آنها همچنین خدمات مشاوره مدیریت و فناوری را از طریق خرید سایر شرکت های مشاوره در دهه گذشته ارائه می دهند (عامل بزرگی در رشد چشمگیر آنها در چنین مدت کوتاهی نقش دارد).



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()