نوشته شده توسط : زیبای پنهان

یک سال پیش ، هواوی با صعود به سامسونگ و اپل از نظر تعداد گوشی های عرضه شده ، به صدر بازار تلفن های هوشمند صعود کرد. شرکت چینی قصد داشت بازار ایالات متحده را تصاحب کند اما پس از آن ممنوعیت اعلام شد و همه از آنجا سرازیری کردند.

ما وارد نظریه های توطئه و معضلات اخلاقی نخواهیم شد و سعی نخواهیم کرد در اقتصاد به دنبال پاسخ باشیم. همینه که هست. واقعیت این است که هواوی در چند سال گذشته گوشی های درجه یک تولید کرده است و علیرغم اینکه سهم بازار آن از بین رفته است ، دستگاه ها هنوز در دسترس هستند.

سرویس های گوگل در گوشی های هوآوی اواخر مورد بحث نیستند و این شرکت سعی می کند سیستم عامل Harmony خود را با فروشگاه AppGallery تقویت کند. آیا موفقیت آمیز خواهد بود یا نه ، ما نمی دانیم. چیزی که ما می دانیم این است که برخی از جدیدترین گوشی های هواوی را آزمایش کرده ایم و آنها تا حدودی بد نیستند.

بنابراین ، برای همه طرفداران Huawei ، ما لیستی از بهترین گوشی های Huawei در سال 2021 تهیه کرده ایم. برخی از گزینه های عالی در اینجا وجود دارد ، برخی از آنها قبل از ممنوعیت ایالات متحده هستند ، بنابراین شما می توانید از هر دو جهان بهترین استفاده کنید - گوشی از نظر تکنولوژی پیشرفته با حسن گوگل در داخل. بیا بریم.

بهترین گوشی های هواوی 2021 در یک نگاه:

  • Huawei Mate 40 Pro - بهترین گوشی هواوی در حال حاضر
  • هواوی میت ایکس - نسل دوم تاشو بیرونی
  • Huawei P40 Pro Plus - قهرمان دوربین هواوی
  • Huawei P30 Pro - آخرین پرچمدار با خدمات Google در هیئت مدیره
  • Huawei Mate X2 - طراحی تاشو جدید Huawei
  • Huawei Mate 20 Pro - پرچمدار قدیمی که هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده است

 

هواوی میت 40 پرو

این گوشی هواوی دارای طراحی جذاب، صفحه نمایش OLED فوق العاده 90Hz، سیستم دوربین عالی، شارژ سریع شگفت انگیز (آجر 66 واتی در جعبه) است.

Huawei Mate 40 Pro جدیدترین دستگاه از سری Mate است که در اواخر سال گذشته عرضه شد و یک تلفن فوق العاده است. دارای پنل OLED 6.76 اینچی زیبا با رزولوشن 1344 27 2772 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز ، ساخت ممتاز با شیشه مات خیره کننده در رنگ نقره ای Mystic Silver با جلوه رشته ای رنگین کمانی ، چیپست فراوان و سیستم دوربین عالی در پشت

در واقع ، سیستم دوربین در اینجا شایسته چند کلمه است. این دوربین شامل سه دوربین است که دو دوربین آن از P40 Pro وام گرفته شده است - دوربین اصلی زاویه باز و دوربین تله فوتو. دوربین عکاسی فوق عریض جدید است و از یک سنسور 20 مگاپیکسلی با آرایه پیکسلی RGB معمولی استفاده می کند (جادوی RYYB را می توان در دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز گسترده یافت). هواوی میت 40 پرو در شرایط نوری مناسب و حتی بیشتر هنگام غروب آفتاب عکس های شگفت انگیزی می گیرد. حالت شب هواوی همیشه عالی بوده است و در اینجا نیز چنین است.

عمر باتری این نمونه از بهترین گوشی های هواوی 2021 واقعاً خوب است و شارژ سریع از بین می رود - فقط در 47 دقیقه می توانید باتری را از 0 تا 100 درصد دریافت کنید. متأسفانه ، یک چیز وجود ندارد و تجربه شگفت انگیز را خراب می کند. خدمات Google سیستم عامل هارمونی هواوی هنوز آماده نیست و زندگی بدون برنامه های گوگل می تواند یک زحمت واقعی باشد. هر چند این دستگاه خود آس است. این دقیقاً با iPhone Pro Maxes و Galaxy Ultras شما وجود دارد.

در حال حاضر ، Huawei Mate 40 Pro بهترین گوشی هواوی است که می توانید در سال 2021 پیدا کنید (اگرچه ممکن است به زودی تغییر کند ، زیرا اولین نسخه Huawei P50 نزدیک است).

هواوی میت ایکس

طراحی "تاشو" باعث می شود صفحه نمایش بزرگ از تلفن به تبلت بهترین وعده را در بین عوامل شکل تاشو داشته باشد

  • لولا محکم
  • فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی دلپذیر
  • عمر باتری خوب و شارژر 65 واتی در جعبه
  • دوربین همه کاره از سنسور اصلی برای عکس های سلفی استفاده می کند
  • قابلیت اتصال 5G
  • فاکتور فرم چرخاندن سر هنگام باز شدن
  • بد
  • محکم و ضخیم با قاب سپر رسمی
  • برنامه ها و بازی هایی که خدمات Google را بررسی می کنند در حالت محدود اجرا می شوند
  • باز کردن لولا سفت نسبتاً سخت است
  • با نسبت ابعاد معمولی ویدئوها ، از نمایشگرهای مربعی استفاده کافی نمی شود
  • هنگام ضربه زدن با ضربه تند وشدید زدن ، برآمدگی جزئی در وسط احساس می شود
  • فیلم روی جلد یک آهنربای اثر انگشت است
  • تولید یا مالکیت آن بسیار گران است

"جنگ های تاشو" در حال داغ شدن است و در حالی که سامسونگ قبلاً مجموعه کاملی از تلفن های تاشو ایجاد کرده است ، سایر تولیدکنندگان هنوز برای حل این معما تلاش می کنند. Huawei Mate Xs دومین تلفن تاشو این شرکت است که بر اساس Mate X اصلی ساخته شده و در چندین زمینه کلیدی پیشرفت کرده است. لولا "Falcon Wing" به روز شده با مکانیزمی با روکش زیرکونیوم عملکرد دوام را تضمین می کند ، در حالی که دو لایه جدید پلی آمید شفاف نوری از پنل 8 اینچی انعطاف پذیر OLED محافظت می کند.

 

کیت سخت افزاری داخل Mate Xs عملکردی برابر با Snapdragon 865 را ارائه می دهد. پیکربندی حافظه 8GB/512GB هر آنچه را که در قسمت RAM/ذخیره سازی نیاز دارید را فراهم می کند.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

طراحی ساختار سازمانی بخش های یک سازمان را تراز می کند و به هم مرتبط می کند ، بنابراین می تواند به حداکثر عملکرد خود برسد. ساختار انتخاب شده بر موفقیت سازمان در اجرای استراتژی و اهداف تأثیر می گذارد. رهبری باید ویژگیها ، مزایا و محدودیتهای ساختارهای مختلف سازمانی را برای کمک به این همسویی استراتژیک درک کند.

این مقاله به موضوعات زیر مربوط به ساختار سازمانی می پردازد:

  • موردی برای هماهنگی ساختار سازمانی با استراتژی تجاری شرکت.
  • عناصر کلیدی ساختار سازمانی
  • انواع ساختارهای سازمانی و مزایا و محدودیت های احتمالی هر یک.
  • تأثیر مرحله توسعه یک سازمان بر ساختار آن.
  • ارتباطات ، فناوری ، معیارها ، مسائل جهانی و حقوقی.

نحوه طراحی ساختار سازمانی

انواع ساختار سازمانی روشی است که از طریق آن کار در یک سازمان جریان می یابد. این اجازه می دهد تا گروه ها در کنار وظایف فردی خود برای مدیریت وظایف کار کنند. ساختارهای سازمانی سنتی بیشتر رسمی می شوند - با کارکنان که بر اساس عملکرد (مانند امور مالی یا عملیات) ، منطقه یا خط تولید گروه بندی شده اند. ساختارهای کمتر سنتی بافته شده و انعطاف پذیرتر هستند و توانایی پاسخ سریع به تغییرات محیط های تجاری را دارند.

طراحی ساختارهای سازمانی از دهه 1800 تکامل یافته است. در انقلاب صنعتی ، افراد سازماندهی شدند تا قطعاتی را به تولید محصول در حال حرکت در خط مونتاژ اضافه کنند. نظریه مدیریت علمی فردریک تیلور نحوه انجام وظایف را بهینه کرد ، بنابراین کارگران تنها یک کار را به کارآمدترین روش انجام دادند. در قرن بیستم ، جنرال موتورز پیشگام یک طراحی سازمانی انقلابی شد که در آن هر بخش اصلی اتومبیل های خود را ساخت.

اصول طراحی ساختار سازمانی

امروزه مراحل طراحی ساختار سازمانی به سرعت در حال تغییر است - از سازمان های مجازی به سایر ساختارهای انعطاف پذیر. همچنان که شرکتها در حال تکامل و افزایش حضور جهانی خود هستند ، سازمانهای آینده ممکن است یک سازمان سیال ، آزاد شکل ، مالکیت اعضا و رویکرد کارآفرینی را در بین همه اعضا تجسم دهند. داخل روز 1 را ببینید: چگونه آمازون از ساختارهای تیم چابک و شیوه های تطبیقی ​​برای نوآوری به نفع مشتریان استفاده می کند.

طراحی ساختار سازمانی برای تجارت

ویژگی بارز یک سازمان هماهنگ ، توانایی آن برای انطباق و تنظیم مجدد در صورت نیاز است. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت ، یک سازمان باید ساختار خود را متناسب با واقعیتهای اقتصادی جدید بدون کاهش قابلیتهای اصلی و تمایز رقابتی تنظیم کند. بازآرایی سازمان شامل بستن شکاف های ساختاری است که مانع عملکرد سازمان می شود.

مشکلات ایجاد شده توسط یک ساختار سازمانی اشتباه

 

سازماندهی سریع واحدهای تجاری ، تقسیمات یا عملکردها می تواند منجر به ساختارهای سازمانی ناکارآمد و ناهماهنگ شود که از تجارت پشتیبانی نمی کنند. سازماندهی مجدد ضعیف ممکن است مشکلات مهمی ایجاد کند ، از جمله موارد زیر:

شکاف های ساختار سازمانی در نقش ها ، فرایندهای کاری ، پاسخگویی و جریان اطلاعات مهم زمانی رخ می دهد که شرکت ها سطوح میانی مدیریت را بدون حذف کار حذف کرده و کارکنان را مجبور به انجام مسئولیت های اضافی کنند.

کاهش ظرفیت ، توانایی و چابکی زمانی ایجاد می شود که الف) کارکنان سطح پایین که با حذف مدیریت میانی وارد عمل نمی شوند ، وظایف مورد نیاز را ندارند و ب) مدیران سطح بالاتر باید مسئولیت های تاکتیکی بیشتری را بر عهده بگیرند و کارها را به حداقل برسانند. ارزش مهارتهای رهبری آنها

سازماندهی نامناسب و کارکنان نادرست می تواند بر ساختار هزینه شرکت ، جریان نقدینگی و توانایی ارائه کالا یا خدمات تأثیر بگذارد. سازمانهای چابک می توانند به سرعت افراد را برای رفع نیازهای در حال تغییر تجاری به کار گیرند. با این حال ، با قطع منابع ، اکثر کارکنان سازمان ها می توانند تنها بر مسئولیت های فوری خود تمرکز کنند و زمان ، انرژی یا اشتیاق کمی برای کار خارج از محدوده شغلی فعلی خود باقی می گذارند. در نهایت ، کاهش ظرفیت و تأخیر در زمان پاسخگویی بر توانایی سازمان در رقابت پذیری تأثیر می گذارد.

کاهش مشارکت نیروی کار می تواند باعث کاهش ماندگاری ، کاهش وفاداری مشتریان و محدود کردن عملکرد سازمان و ارزش سهامداران شود.

اهمیت تطبیق سازه با استراتژی کسب و کار

کلید عملکرد سودآور میزان همسویی چهار عنصر تجاری است:

  • رهبری. افرادی که مسئول توسعه و بکارگیری استراتژی و نظارت بر نتایج هستند.
  • سازمان. ساختار ، فرآیندها و عملیاتی که استراتژی به وسیله آنها به کار گرفته می شود.
  • شغل ها. نقشها و مسئولیتهای لازم.
  • مردم. تجربه ، مهارت ها و شایستگی های لازم برای اجرای.


:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

طراحی ساختار سازمانی برای توسعه چگونگی سازماندهی یا گروه بندی افراد برای کمک به اهداف سازمان مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار گزارشگری ، مشاغل ، غرامت و مسئولیت های هر نقش را تعریف می کند. طراحی ساختار سازمانی مستلزم در نظر گرفتن ارزش ها ، اهداف مالی و تجاری سازمان است. این باید به رشد سازمان و توانایی افزودن مشاغل یا بخشهای اضافی منجر شود.

واحدهای تجاری یا بخشها را تعریف کنید.

 هر واحد تجاری باید اهداف و مسئولیتهای مشابهی داشته باشد که توسط یک یا چند مدیر قابل نظارت و هدایت باشد. واحدهای تجاری یا بخشها برای هماهنگی در طراحی ساختار سازمانی مناسب ، همسو می شوند. بسته به نوع ساختار سازمانی که مورد استفاده قرار می گیرد ، ممکن است بخشها به طور جانبی با سایر بخشها هماهنگ شوند یا یکی بر دیگری نظارت کند.

تعیین کنید که کدام نوع ساختار سازمانی بیشتر با نیازهای تجاری شما مطابقت دارد

. چندین نوع و نحوه طراحی ساختار سازمانی تضمین می کند که یک سازمان می تواند با ساختار گزارشگری خود با موفقیت عمل کند ، در صورت لزوم گسترش یابد و اهداف خود را با موفقیت برآورده کند. به عنوان مثال ، اگر سازمان شما کوچک است ، ممکن است به سادگی ساختار سازمانی را به بخش هایی مانند تولید ، منابع انسانی و امور مالی تقسیم کند. نوع کسب و کار ، واحدها و نحوه عملکرد سازمان شما تعیین می کند که کدام نوع ساختار سازمانی را انتخاب کنید.

تیم های اجرایی و مدیریتی را تعریف کنید.

 مدیران و مدیران مسئول اطمینان از مطابقت هر واحد تجاری با اهداف سازمان هستند. این ممکن است شامل یک یا چند مدیر ارشد برای نظارت بر کل سازمان و مدیران برای هدایت هر واحد تجاری در ساختار سازمانی باشد. سازمان ممکن است از یک ناظر برای نظارت بر کلیه عملیات و یا چندین سرپرست جهت هدایت هر واحد تجاری ، در نهایت به مدیر اجرایی یا مالک گزارش دهد.

معیارهای عملکرد و جبران را تعیین کنید.

 هنگامی که مراحل طراحی ساختار سازمانی تعیین می شود ، شرح وظایف را می توان به وضوح تعریف کرد و در آن هر شغل در سلسله مراتب قرار می گیرد. هر شرح شغل باید شایستگی های مورد نیاز برای انجام کار و انتظارات هر شغل برای تحقق اهداف سازمان را منعکس کند. پس از تعریف هر شغل در ساختار ، باید جبران خسارت بر اساس مسئولیت های هر شغل تعیین شود.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

طراحی ساختار سازمانی سیستمی است که برای تعریف سلسله مراتب در یک سازمان استفاده می شود. هر شغل ، عملکرد و محل گزارش خود را در داخل سازمان مشخص می کند. این ساختار برای تعیین نحوه عملکرد یک سازمان و کمک به سازمان در دستیابی به اهداف خود برای رشد آینده ، ایجاد شده است. ساختار با استفاده از نمودار سازمانی نشان داده شده است.

انواع ساختارهای سازمانی

انواع مختلفی از طراحی ساختار سازمانی هر کدام برای پاسخگویی به نیازهای سازمانهایی که متفاوت عمل می کنند تعریف شده است. انواع ساختار سازمانی شامل تقسیم بندی ، عملکردی ، جغرافیایی و ماتریسی است. ساختار تقسیم برای سازمانهایی با واحدهای تجاری متمایز مناسب است ، در حالی که ساختار جغرافیایی برای سازمانهایی که در چندین مکان در سطح ملی یا بین المللی فعالیت می کنند ، سلسله مراتبی را فراهم می کند.

ساختار سازمانی عملکردی بر اساس وظایف هر شغل است. ساختار ماتریسی ، که دارای دو یا چند سرپرست برای هر شغلی است که به آنها گزارش شود ، پیچیده ترین است اما ممکن است برای سازمانهای بزرگ با مکانها و مناطق کاربردی متعدد ضروری باشد.

مراحل طراحی ساختار سازمانی

اگرچه انواع زیادی از ساختارهای سازمانی برای پاسخگویی به نیازهای هر سازمان ایجاد شده است ، اما همه آنها سلسله مراتبی را ارائه می دهند که به یک مکان متمرکز و گروهی از مدیران گزارش می شود. بالاترین رتبه در چارت سازمانی یک یا چند مدیر ارشد است که به عنوان رئیس جمهور ، مدیر اجرایی یا مدیر عامل اصلی شناخته می شوند.

شرح مشاغل برای رشد

هنگامی که مراحل طراحی ساختار سازمانی شروع می شود ، می توان توصیفات شغلی را توسعه داد که نه تنها اهداف سازمان را برآورده می کند ، بلکه باعث رشد سازمانی و کارکنان می شود. ارزش داخلی و حفظ کارکنان کلید عملیات موفق است. استخدام همچنین یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها برای سازمان ها است ، بنابراین اطمینان از فرصت های ارتقاء کارکنان و امنیت شغلی می تواند به کاهش هزینه های جذب کمک کند.

ساختار حقوق در یک سازمان

طراحی چارت سازمانی همچنین یک هسته اساسی برای ایجاد مدیریت اطلاعات مشاوره حقوق و دستمزد برای یک سازمان است. پس از ایجاد ساختار ، می توان محدوده حقوق برای هر شغل در سازمان ایجاد کرد. در بیشتر موارد ، هر شغل با درجه حقوق هماهنگ است و هر درجه دارای محدوده حقوق مشخص است. این امر به سازمان اجازه می دهد تا اهداف مالی خود را برآورده کند و از توزیع عادلانه حقوق در بودجه های مالی اطمینان حاصل می کند.

اجازه گسترش سازمانی را بدهید

اگر سازمان گسترش یابد ، طراحی چارت سازمانی زمینه رشد را فراهم می کند. این می تواند شامل افزودن لایه های اضافی مدیریت ، تقسیم بندی جدید ، گسترش یک یا چند حوزه کاربردی یا انتصاب مدیران ارشد اضافی باشد. هنگامی که ساختار برای توسعه مجدد سازماندهی می شود ، زمینه چارت سازمانی نگرش را برای ویرایش حقوق و شرح مشاغل به سرعت و کارآمد با حداقل اختلال در عملکرد یک سازمان فراهم می کند.

 

 

منابع



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ممکن است در مورد شغل مشاور مدیریت شنیده باشید - و حتی می توانید دوستانی با این عنوان داشته باشید. آنها ممکن است در مورد سفر ، مشتریان ، ارائه ها و صفحات گسترده صحبت کنند ، اما خوب ، آنها واقعاً در تمام طول روز چه کار می کنند؟ آنها چگونه نقش خود را برای شروع بازی کردند؟ و مهمتر از همه ، آیا چنین شغلی می تواند برای شما مناسب باشد.

برای پی بردن به این موضوع ، ما به متخصصان مراجعه کردیم: مشاوران سابق و فعلی.

براد هلفاند ، مشاور فعلی می گوید ، اگرچه هر بنگاه می تواند بر اساس رویکرد خود نسبت به شغل متفاوت باشد ، اما مشاور مدیریت را می توان "به عنوان یک حل کننده مشکل برای برخی از ساختارهای پیچیده تجارت و سازمان موجود" تعریف کرد. راب میدلتون ، مشاور سابق می افزاید: "کسی که در طیف گسترده ای از پروژه ها کار می کند - به طور بالقوه بر صنعت متمرکز است."

در حالی که بسیاری از مشاوران بر یک حوزه تخصص خاص تمرکز می کنند ، مشاوران مدیریت بر کمک به رهبری یک سازمان برای بهبود عملکرد کلی و عملیات متمرکز هستند. مشاوران مدیریت اغلب با مدیران سطح C-Suite درگیر هستند و روی مسائل پیچیده کار می کنند.

شرکت مشاوره مدیریت چه کاری انجام می دهد؟

برخی از شرکت های مشاور مدیریت بر صنعت واحدی مانند مراقبت های بهداشتی ، فناوری اطلاعات یا بازاریابی تمرکز می کنند ، در حالی که برخی دیگر رویکرد گسترده ای را دنبال می کنند یا بر تعداد انگشت شماری از مسائل تجاری مانند مشارکت کارکنان یا رعایت مقررات تمرکز می کنند.

بنابراین آنها در تمام طول روز چه می کنند؟

براد می گوید که موسسه مشاوره مدیریت فقط داشتن یک "چاقوی ارتش سوئیس" است که می توانید برای کار با مشتری استفاده کنید. اکثر مشاوران به طور همزمان فقط بر روی چند پروژه کار می کنند (و گاهی اوقات فقط بر اساس یک پروژه ، بسته به وسعت مشتری) ، بنابراین می توانند واقعاً بر نیاز مشتری خود تمرکز کنند.

در ابتدای پروژه ، زمان زیادی صرف آشنایی با مشاغل مشتری می شود که شامل مصاحبه با کارکنان و جمع آوری داده ها می شود. مشاوران (بسته به سطح آنها) اغلب مسئول تجزیه و تحلیل داده ها نیز هستند ، داده های جمع آوری شده را گرفته و به اطلاعات قابل هضم تبدیل می کنند تا با شرکت به اشتراک بگذارند. (در غیر این صورت با استفاده از Excel برای جمع آوری صفحات گسترده و PowerPoint برای توسعه ارائه ها شناخته می شود.)

و همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، بخش بزرگی از مرکز مشاوره مدیریت به سایت مشتری سفر می کند. برای برخی از مشاوران ، این مورد ضروری است ، برای برخی دیگر این به معنای اتخاذ شیوه زندگی از دوشنبه تا پنجشنبه در جاده است. با این حال ، ارزش این را ندارد که ، به طور کلی ، شرکت های بزرگتر نیاز به سفر هفتگی دارند ، در حالی که شرکت های کوچک تر تعادل بیشتری را ارائه می دهند. اندرو کنراد ، مشاور مستقل ، از آن قسمت از کار واقعاً لذت برد. او می گوید: "داشتن گروهی از همسالان که می توانستید با آنها کار کنید و با آنها وقت اجتماعی بگذارید بسیار خوب بود."

اما می تواند یک روز طولانی را به همراه داشته باشد. در حالی که ممکن است برای وعده های غذایی با تیم یا مشتری خود وقت داشته باشید ، در هنگام سفر زمان خرابی زیادی وجود ندارد. راب می گوید: "ساعت ها طولانی است ، شما اغلب قبل از مراجعه مشتری وارد می شوید و بعد از خروج مشتری می مانند." او می افزاید: "بعد از صرف شام ، اغلب قسمتی از شب خود را صرف کار بر روی محصولات تحویل پذیر می کنید."

به چه مهارتهایی نیاز دارید؟

مشاوره مدیریت بودن مستلزم یک مجموعه مهارت منحصر به فرد است که توانایی های تحلیلی و ارتباطات ستاره ای را متعادل می کند. بیشتر وقت شما به عنوان مشاور شامل تجزیه و تحلیل داده ها و جمع آوری یک داستان و در نهایت توصیه هایی برای مشتری است. با این حال ، بخش بزرگی از پروژه شامل مصاحبه با کارکنان ، ارائه اطلاعات به گروهی از مدیران و متقاعد کردن بازیگران کلیدی است که توصیه های شما مناسب است.

براد می گوید: "بیشتر آن مانند اصول اولیه روانشناسی سازمانی است." "زمان می برد تا بشنویم و عناصر شرایط را بفهمیم و آن را تجزیه کنیم تا برای گروهی که در حال توافق بر اساس توافق برای پیشبرد تجارت خود هستند ، قابل درک باشد."

این به معنای داشتن تسهیل کننده عالی و مهارت های گوش دادن است. و ایجاد رابطه نیز مهم است - متقاعد کردن یک مدیر ارشد در مورد توصیه های خود اگر آنها شما را دوست داشته باشند و به آنچه شما می گویید اعتماد کنند بسیار آسان تر است.

چگونه می توانم شغل مشاوره بگیرم؟

شرکت های مشاوره مدیریت اغلب مستقیماً از برنامه های کارشناسی و مدارس تجاری استخدام می کنند ، بنابراین انجام تحقیقات شما در مورد نوع شرکت مورد علاقه شما اولین قدم عالی است. اگر شرکت بزرگی است که چشم به آن دارید ، به مدارسی که به طور معمول در آن فعالیت می کنند نگاهی بیندازید تا بتوانید مراحل لازم را برای انجام برنامه ریزی کنید.

یا اگر این شرکت تمایل به استخدام افراد حرفه ای در اواسط حرفه دارد ، می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما از قبل قدرت ارتباط با افراد مناسب را می دانید! ممکن است بتوانید فارغ التحصیل مدرسه خود را پیدا کنید که در شرکت مشاوره ای که در آن کار می کنید کار کرده است..



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

مشاور مدیریت زمانی تعریف می شود که مدیریت یک سازمان به دنبال مشورت با متخصصان خارجی برای مدیریت موثر سازمان خود باشد.

شرکت مشاوره مدیریت عملکرد سازمان را تجزیه و تحلیل می کند و توصیه می کند که با توجه به الزامات سازمان در عملیات ، مدیریت زمان ، مدیریت پروژه و استراتژی های تجاری تغییراتی ایجاد کند.

معنی و توضیح مشاوره مدیریت

معنای ساده مشاوره مدیریت زمانی است که مدیریت سازمان برای تصمیم گیری خود به مشاوره نیاز داشته باشد و برای حل یک مشکل پیچیده به کمک نیاز داشته باشد. بنابراین ، صحیح است که بگوییم مشاوره مدیریت زمانی است که مشاوران سازمان به مشورت نیاز داشته باشند.

اهمیت مرکز مشاوره مدیریت زمانی افزایش یافت که مطالعه مدیریت به یک موضوع مهم و انتخاب شغل تبدیل شد. اولین و مهمترین ، شرکت مشاوره مدیریت به نام Arthur D. Little Inc. در سال 1886 تأسیس شد. Arthur D. Little Inc. عمدتا با مفهوم تحقیقات فنی تأسیس شد ، اما بعداً در مشاوره مدیریت پیشگام شد.

یک شرکت مشاور مدیریت متشکل از گروهی از کارشناسان مدیریت و تجارت است که با ارائه راه حل برای مشکلات پیچیده به سازمان ها کمک می کنند. مشاوران مدیریت یک مشکل پیچیده را به مشکلات کوچک تقسیم کرده و آنها را عمیقاً تجزیه و تحلیل کرده و راهکارهایی را به گونه ای ارائه می دهند که بتوان عملیات ، تصمیم گیری و مدیریت زمان را بهینه کرد. این شرکت های مشاوره در ازای مشاوره از سازمان ها هزینه دریافت می کنند.

مشاوره مدیریت می تواند پیشنهاداتی مانند پیاده سازی فناوری جدید ، ایجاد تغییرات در یک فرایند خاص ، بهبود خدمات عملیاتی و غیره را ارائه دهد. مشاوران از متدلوژی ها و روش های خود برای شناسایی و تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه پیشنهادات بر اساس خروجی استفاده می کنند. از تجزیه و تحلیل آنها

اهمیت موسسه مشاور مدیریت

بیشتر و بیشتر سازمان ها از مرکز مشاوره مدیریت کمک می خواهند ، در نتیجه جوانان بیشتری مشاور مدیریت را به عنوان یک گزینه شغلی در نظر می گیرند. در حال حاضر ، اگر به سادگی درباره آن در Google جستجو کنید ، چندین سازمان مشاوره مدیریت پیدا خواهید کرد.

اگر سازمانی را اداره می کنید و احساس می کنید در جایی گیر کرده اید ، استفاده از مشاوره مدیریت هیچ ضرری ندارد.

به عنوان مثال ، در زمان کنونی ، همه شرکت ها در تلاش هستند تا عملیات خود را با محیط زیست دوستانه افزایش دهند ، زیرا تقاضای روزافزون مردم برای محصولات سازگار با محیط زیست و نیاز به ایجاد تغییرات در عملکرد به دلیل تغییرات آب و هوایی است. می توانید از مشاوره مشاوران مدیریت استفاده کنید تا تغییرات بتوانید تغییرات را بدون مشکل انجام دهید و کمترین هزینه را در این زمینه انجام دهید.

مزیت مشاوردهی در امر مدیریت

به طور کلی مشاوره مدیریت مزیت های زیر را به دنبال دارد:

1. یک شرکت مشاوره مدیریت شامل افرادی است که متخصص اطلاعات هستند

نقش یک شرکت مشاوره مدیریتی ارائه بینش عمیق در مورد یک مشکل خاص و ارائه طیف وسیعی از راه حل ها برای مشکل موجود در سازمان است.

اگر در مورد چیزی تخصص داشته باشید یا در این زمینه بسیار کار کرده باشید می توانید در مورد آن مشاوره ارائه دهید. بنابراین ، شرکتهای مشاور مدیریت ، متخصصانی را استخدام می کنند که به شرکتهای مشتری مشاوره می دهند.

2. به مشتری آموزش دهید

یکی دیگر از نقشهای مهم یک شرکت مشاوره مدیریت ، آموزش یا آموزش مشتری در مورد نوآوری است. شرکت مشاوره مدیریت می تواند مشتریان خود را راهنمایی کند که در کجا باید جستجو کنند یا چه کارهایی را انجام دهند یا گاهی اوقات آنها باید نقش معلم را برای ایجاد تفاهم بازی کنند.

بنابراین ، یک مشاور مدیریت ملزم به ایفای نقش یک مربی ، رهبر ، طراح و همچنین ارزیابی کننده فرایند یادگیری مشتری است. بنابراین ، مهم است که کارشناسان مشاوره مدیریت دارای ظرفیت تدریس و همچنین دارای تخصص در زمینه های خاصی باشند تا بتوانند مشتریان خود را به نحو احسن راهنمایی کنند.

اگر مشاوران مدیریتی در آموزش خوب نباشند ، نمی توانند به مشتریان خود در ایجاد درک نوآوری کمک کنند.

3. در حل مسائل پیچیده کمک می کند

نقش دیگر یک شرکت مشاوره مدیریت ، کمک به شرکت ها برای یافتن راه حل برای مشکلات پیچیده است. این شرکت در فرایندهای شناختی ، دائمی ، عملی و احساسی حل یک مشکل پیچیده با مشتری خود همکاری می کند.

یک مشاور با تخصص خود مشکل را به بخشهای کوچک تقسیم می کند و عینیت را حفظ می کند و در عین حال ایده ها و تفسیرهای تحریک کننده ارائه می دهد.

4. در رسیدن به هدف کمک می کند

همراه با هدایت مشتری به سمت رشد ، شرکت مشاوره مدیریت به شرکت کمک می کند تا در کشف روشهای م processثر فرایند تولید ، ایجاد تغییرات در شرکتهایی که به مدت طولانی دوام می آورند و غیره کمک کند.

 

این احتمال وجود دارد که مشتری در حین انجام کار از هدف مورد نظر منحرف شود



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

اگر به دنبال دوام و قدرت در یک دستگاه هستید ، به دنبال بهترین لپ تاپ های صنعتی سال 2021 نباشید. در حالی که اکثر لپ تاپ ها برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید ، گرد و غبار ، آب ، قطرات و انفجار ساخته نشده اند ، این لپ تاپ ها به همین منظور طراحی شده اند. ممکن است تعداد زیادی لپ تاپ وجود داشته باشد که سبک تر یا نازک تر هستند ، اما هیچ کدام به اندازه این دوام نمی آورند.

بهترین لپ تاپ صنعتی 2021

فرقی نمی کند که کمی دست و پا چلفتی باشید ، نویسنده ای که در جاده به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای نویسندگان است یا در یک محل کار شلوغ کار می کند ، یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم در اینجا برای شما کار می کند. آنها انواع آزمایش ها را پشت سر گذاشته اند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در برابر هرگونه سوءاستفاده ایستادگی خواهند کرد.

در اینجا بهترین لپ تاپ های صنعتی Dell پیشرو هستند ، در اینجا بهترین انتخاب ما از بهترین لپ تاپ های مقاوم است که قدرت و دوام را نشان می دهند. اگر به دنبال یک دستگاه قابل حمل مقاوم برای فرزندان خود هستید ، حتماً بهترین لپ تاپ های ما را برای کودکان بررسی کنید. در همین حال ، کسانی که به دنبال گزینه ای با وزن سبک هستند ، برخی از بهترین Chromebook ها نیز مقاوم هستند.

اگر می خواهید لپ تاپ و رایانه لوحی در یک دستگاه داشته باشید ، بهترین لپ تاپ های 2 در 1 ما را بررسی کنید.

آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای راهنمای این خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را با آدرس راهنمای خرید در قسمت موضوع به آدرس wish.athow@futurenet.com ایمیل کنید.

1. Dell Latitude 14 Rugged Extreme

بهترین لپ تاپ صنعتی 2021 مشخصات فنی این محصول عبارتند از:

پردازنده: Intel Core i3-6100U گرافیک: Intel Graphics 520RAM: 4 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1366 x 768 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS اختیاری ، LT وزن: 3.9 کیلوگرم ابعاد: 356 24 246 52 52 میلی متر

بهترین معاملات امروز

1،449.90 دلار

در آمازون مشاهده کنید

1،749.99 دلار

مشاهده در آمازون

2225 دلار

مشاهده در آمازون

دلایل خرید

+طراحی بسیار مقاوم

+می تواند سخت افزار را پیکربندی کند

دلایل اجتناب

-فقط 4 گیگابایت RAM در مدل پایه

-بزرگ و سنگین

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که بتواند هر چیزی را که سیاره می تواند به سمت آن پرتاب کند ، کنترل کند ، باید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را در دست بگیرید - همه اینها در یک نام است. در حال حاضر کمی قدیمی است ، اما تقریباً مهم نیست. این هنوز یک لپ تاپ مقاوم و با طراحی خوب است که الزامات استاندارد نظامی را برآورده می کند. دارای بدنه آلیاژی منیزیم و بدنه مقاوم در برابر ضربه ، دارای گواهینامه IP65 در برابر گرد و غبار ، شن و ماسه و آب است - حتی می تواند دمای شدید را تحمل کند. مانند بقیه کاتالوگ دل ، می توانید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را هرطور که دلتان می خواهد پیکربندی کنید - یا هرطور که می توانید هزینه کنید.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

2. Dell Latitude 14 Rugged

یک لپ تاپ قوی و محکم صنعتی از Dell . مشخصات فنی این محصول از نمونه بهترین لپ تاپ های صنعتی 2021 عبارت است از:

پردازنده: Intel Core i5-6300U پردازنده گرافیک: AMD Radeon R7 M360 RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1920 در 1080 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 1.9 کیلوگرم ابعاد: 347 24 243 44 44.4 میلی متر.

هنگامی که صحبت از بهترین لپ تاپ ها می شود ، Dell یک نام عمومی است ، اما هنوز هم بهترین لپ تاپ های مقاوم را در حال حاضر می سازد. به عنوان مثال ، Dell Latitude 14 Rugged یک لپ تاپ قوی است که پوسته بیرونی سفت و سخت را با اجزای سریع که به اندازه کافی قدرتمند هستند ترکیب می کند-از جمله پردازنده نسل ششم Intel Core و گرافیک اختصاصی AMD Radeon. حتی صفحه نمایش نیز مناسب است و از یک سطح مات استفاده می کند که استفاده از آن را در خارج راحت می کند - احتمالاً در جایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این نسخه کمتر "افراطی" انتخاب شماره یک ما است ، اما هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم بازار است.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

3. Panasonic Toughbook CF-33

بهترین لپ تاپ صنعتی 2021 پاناسونیک با مشخصات زیر است:

ntel Core i5-7300U پردازنده گرافیک: Intel HD Graphics 620RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 12 اینچ 2160 x 1440 حافظه: 256 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 2.76 کیلوگرم ابعاد: 313.0 x 288.4 x 46.1 میلی متر

اگر یکی از بهترین لپ تاپ های صنعتی 2 در 1 را می خواهید ، اما چیزی را نمی خواهید که احساس کنید در اولین فرصت نصف می شود-Panasonic Toughbook CF-33 برای شما مناسب است. این 2 در 1 دارای انعطاف پذیری است که اکثر لپ تاپ های مقاوم از آن برخوردار نیستند. اگر به چیزی نیاز دارید که هنگام حمل و نقل و یادداشت برداری آسان حمل شود ، حالت تبلت معجزه می کند. سپس ، در صورت نیاز به تایپ برخی از اسناد ، می توانید صفحه کلید را وصل کرده و به راحتی تایپ کنید. ممکن است گران باشد ، اما این یکی از تنها لپ تاپ های 2 در 1 است که در واقع می تواند بسیار ضعیف شود.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

مدیریت فرآیند کسب و کار یا BPM روشی برای مشاهده و سپس کنترل فرآیندهای موجود در یک سازمان است. استفاده از این روش در مواقع بحرانی برای اطمینان از کارآمد و موثر بودن فرایندها ، زیرا این امر منجر به سازماندهی بهتر و مقرون به صرفه تر می شود.

اصطلاح مدیریت فرآیند کسب و کار نحوه مطالعه ، شناسایی ، تغییر و نظارت بر فرآیندهای کسب و کار را شامل می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها بدون مشکل اجرا می شوند و در طول زمان بهبود می یابند. اغلب از نظر جریان روزانه کار - و بله ، "گردش کار" به طور کلی در زیر چتر بهبود فرایند قرار می گیرد - این بخش مهمی از پازل دسترسی و استفاده است زیرا هیچ فرایند ضعیفی واقعاً توانایی شما برای رسیدن به آن را تضعیف می کند اطلاعات اهرمی

مدیریت فرآیندها BPM چیست؟

مدیریت فرایندهای کسب و کار به عنوان یک روش تجاری ، شامل تکنیک ها و روشهای ساختار یافته ، بهترین تفکر است. این یک فناوری نیست ، اگرچه فناوری هایی در بازار وجود دارند که توصیف کننده را به دلیل امکاناتی که دارند فعال می کنند: یعنی شناسایی و اصلاح فرآیندهای موجود ، بنابراین آنها با وضعیت مطلوب و احتمالاً بهبود یافته آینده هماهنگ می شوند. این در مورد رسمی سازی و نهادینه سازی راه های بهتر برای انجام کار است.

توجه دانش آموزان بصری: برای مشاهده نحوه ارتباط این اصطلاح با مدیریت اطلاعات هوشمند (IIM) اینجا را کلیک کنید.

مزیت استفاده از مدیریت فرآیندها BPM

استفاده موفقیت آمیز از BPM معمولاً شامل موارد زیر است:

  • سازماندهی بر اساس نتایج ، نه وظایف ، برای اطمینان از حفظ تمرکز مناسب
  • اصلاح و بهبود فرآیندها قبل از (بالقوه) خودکارسازی آنها ؛ در غیر این صورت ، تنها کاری که انجام داده اید این است که آشفتگی سریعتر اجرا شود
  • ایجاد فرایندها و تعیین مالکیت مبنی بر این که کار و پیشرفت ها به سادگی از بین نرود - و این کار نیز انجام می شود ، زیرا طبیعت انسان تسلط پیدا می کند و شتاب از بین می رود
  • استانداردسازی فرایندها در سراسر شرکت به طوری که بتوان آنها را به راحتی درک و مدیریت کرد ، خطاها کاهش یافته و خطرات کاهش یافت
  • فعال کردن تغییرات مداوم به طوری که پیشرفت ها را می توان در طول زمان گسترش و گسترش داد
  • بهبود فرآیندهای موجود ، به جای ایجاد فرایندهای کاملاً جدید یا "کامل" ، زیرا این امر می تواند به مدت طولانی طول بکشد تا هرگونه دستاورد به دست آمده را از بین ببرد یا نفی کند.
  • BPM نباید یک تمرین یکبار مصرف باشد. این باید شامل ارزیابی مداوم فرایندها باشد و شامل اقدامات لازم برای بهبود جریان کلی فرایندها باشد. همه اینها به چرخه مستمر ارزیابی و بهبود سازمان می انجامد.

مراحل انجام مدیریت فرآیند کسب و کار

مراحل قابل تشخیص در BPM عبارتند از:

 

  • تجزیه و تحلیل
  • طراحی مجدد و مدل سازی
  • پیاده سازی
  • مانیتور
  • مدیریت کنید
  • خودکار کردن

رسیدن اطلاعات به جایی که باید در زمان نیاز به آنجا برسد تنها بخشی از راه حل است - بیشتر بقیه شامل درخواست بینش های مورد نیاز شما و سپس ارسال این اطلاعات بصورت فوری و قابل استفاده به شما می شود. این همان چیزی است که نرم افزار گزارش و پرس و جو در مورد آن است.

موفقیت تا حد زیادی به میزان برچسب گذاری داده ها در مخازن خود بستگی دارد ، بنابراین می توان آنها را شناسایی کرد و در صورت درخواست مناسب ، درج کرد. تقویت عمده ای برای دستیابی به این هدف در قالب متودل انبار مشترک (CWM) وجود دارد ، یک مشخصات کامل نحو و معناشناسی که انبار داده ها و ابزارهای هوش تجاری می توانند از آنها برای تبادل موفقیت آمیز فراداده مشترک استفاده کنند.

CWM که منتشر شده و متعلق به گروه مدیریت شی (OMG) است ، رابط هایی را مشخص می کند که می توان از آنها برای جابجایی ابرداده های انبار و هوش تجاری بین ابزارهای انبار ، سکوهای انبار و مخازن فراداده انبار در محیط های ناهمگن توزیع شده استفاده کرد. این بر اساس سه استاندارد است:

  • UML - زبان مدلسازی یکپارچه ، استاندارد مدل سازی گروه مدیریت شی (OMG)
  • MOF - Meta Object Facility ، یک استاندارد متداول سازی OMG و مخزن ابرداده
  • XMI - XML ​​Metadata Interchange ، یک استاندارد مبادله فراداده OMG

مدل های CWM کاربران را قادر می سازد تا با ارائه اشیایی که توصیف می کنند داده ها از کجا آمده اند و چگونه و چگونه ایجاد شده اند ، دودمان داده ها را ردیابی کنند. موارد استفاده از این مدل از طریق اسناد XML Metadata Interchange (XMI) مبادله می شود.

سخن پایانی

ساده ترین آنها هوشمندانه به عنوان مسیریابی یا گردش کار ساده شناخته می شود. این محتوا - اغلب در قالب اسناد معمولی - از یک مکان یا شخص به مکان دیگر منتقل می شود ، و هنگامی که کار A به پایان رسید ، اجازه می دهد تا کار B شروع شود. مسیریابی به صورت موقتی و بدون پردازش قوانین خودکار و بدون ادغام بین مدیریت فرآیند و برنامه های تحت تأثیر قرار می گیرد. در عوض ، تقریباً شخصی به فرد است.

 

گردش کار چیزی فراتر از انتقال ساده چیزها از A به B به C به D است زیرا اجازه می دهد تا کارها به طور موازی انجام شوند و در زمان صرفه جویی شده و بهره وری افزایش یابد. قادر به مدیریت چندین فرآیند به طور همزمان ، استثنائات و شرایط را با اعمال قوانین تعریف شده توسط کاربر تطبیق می دهد.

 

BPM خود ممکن است تکنیک بهبود فوق العاده "فوق العاده" باشد زیرا صراحتاً پیچیدگی فرایندهای بین برنامه ای و مخزنی متقابل را مورد بررسی قرار می دهد و شامل داده محور و همچنین کنترل کننده است.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ما به شما کمک می کنیم بفهمید عطر اصل و تقلبی است یا خیر - به دستورالعمل ها و اقدامات زیر توجه کنید تا فریب نخورید. همیشه نمی توان فهمید که یک عطر اصل است یا خیر ، اما آزمایشگاه ها و افراد مخفی روز به روز در حال کار بر روی عطرهای تقلبی هستند. کلاهبرداری جرم است و امروزه عطرهای تقلبی جرم محسوب می شوند. کمال گرایان و تقلب کنندگان تشخیص اصل یا تقلبی بودن یک عطر را به طور فزاینده ای دشوار می کنند. اگر  خرید آنلاین عطر را دارید این مطلب را تا انتها بخونید.

در نگاه اول ، یک عطر اصل و یک تقلب یکسان به نظر می رسند ، اما اینطور نیست ... بسیاری از ویژگی ها را می توانید مشاهده کنید که به شما کمک می کند بفهمید عطر اصلی است یا خیر.

در عطرسازی Sabina ما متعهد به تجارت عادلانه و قانونی هستیم ، بنابراین امروز نکاتی را به شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند بفهمید عطر اصل است یا تقلبی و برای اطمینان از خرید یک عطر واقعی ، ساده ترین راه این است که آن را از محل مورد اعتماد خود خریداری کنید. عطرسازی یا در فروشگاههای معتبری که تضمین می کنند تمام عطرهای آنها 100٪ اصل هستند.

اگر عطر اصلی یا کاذب است ، باید به آن توجه کنید.

توصیه می کنیم به عطر ، برچسب ، بطری ، جعبه و سلفون توجه ویژه ای داشته باشید

1. عطر تقلبی چه بویی دارد و ترکیب آن چگونه است؟

طبق گفته یک فروشگاه آنلاین عطر اصلی در یک روز تولید نمی شود ، ساخت آن حداقل یک سال طول می کشد و تمام ترکیب و ترکیبات آن تا آخرین جزئیات مورد توجه قرار می گیرد ، به عنوان مثال ، در عطرهای اصلی ، از الکل با کیفیت استفاده می شود ، در حالی که تقلبی است. عطرها بسیار سمی و حساسیت زا هستند ، نه تنها ما را فریب می دهند ، بلکه عطری که اصل نیست می تواند برای ما مشکلات سلامتی ایجاد کند

اگر می خواهید بدانید که یک عطر گرم زنانه اصل است یا خیر ، به خاطر داشته باشید که اگر ماندگاری چندانی نداشته باشد ، یک عطر تقلبی است و همچنین مهم است بدانید که مارک های بزرگ عطر از رنگ های کم رنگ به عنوان نتیجه نهایی مایعی که می توانید استفاده می کنند. از عطر موجود در اکثر بطری های عطر دیدن کنید ، این ترفند را نیز امتحان کنید: بطری را تکان دهید و اگر حباب های کوچکی ایجاد کرد که فوراً ناپدید می شوند ، عطر اصلی خواهد بود.

2. به بطری عطر نگاه کنید.

برای خرید عطر و ادکلن به عنوان یک قاعده کلی ، بطری عطر اصلی از شیشه ای با کیفیت و صاف ساخته شده و معمولاً شفاف است تا رنگ عطر دیده شود و همچنین معمولاً از یک قطعه ساخته می شود ، بنابراین اگر عطری را خریداری می کنید که بطری نتیجه دو قالب است که ممکن است به دنبال یک عطر تقلبی باشید.

اگر لوله توزیع کننده خمیده باشد ، یک لوله کاذب است ، که زمانی اتفاق می افتد که لوله توزیع کننده بیشتر از خود بطری باشد.

3. بسته بندی در مورد یک عطر بسیار صحبت می کند.

طبق نظر یک فروشگاه اینترنتی ادکلن بخش عطرها بازار بسیار رقابتی است و امروزه هنگام خرید عطر با تعداد نامحدودی از مراجع تجاری روبرو هستیم ، به همین دلیل بازاریابی و بسته بندی آن نقش بسیار مهمی ایفا می کند ، زنگ خطری که در نگاه اول شما را مجبور به عاشق شدن می کند و حداقل می خواهید آن را امتحان کنید ، و ما برای آن بسیار با طرح ها ، رنگ ها ، چاپ ها ، تایپوگرافی ، مواد و خلاقیت بازی می کنیم.

عطرهای اصلی از جعبه هایی استفاده می کنند که از مواد درجه یک استفاده می کنند ، و جعبه ها باید به خوبی تقویت شده و در داخل محافظت شوند تا بطری شکسته نشود و هیچ گونه آسیبی نبیند. اگر متوجه شدید که جعبه شکننده است یا با مقوای بی کیفیت و وزن کم ساخته شده است ، عطر تقلبی در جلوی خود دارید.

4. نحوه گفتن اگر عطر با برچسب زدن آن اصلی است

برای خرید عطر زنانه اورجینال قانون می گوید همه عطرها باید روی برچسب خود اجزای شکسته ای را که در ساخت آنها استفاده شده است ، داشته باشند و همچنین می گوید که باید یک بارکد ، شماره قطعه و شماره قابلیت ردیابی درج شود.

5. توجه به سلفون و بسته بندی عطر

ممکن است کمی پیش پا افتاده به نظر برسد ، اما سلفون نیز یکی از سرنخ هایی است که می توان از آن برای تشخیص اصل بودن عطر استفاده کرد و محفظه عطر باید در پلاستیک پیچیده شود که کاملاً به بسته بندی چسبیده باشد.

اگر چین و چروک یا نقصی پیدا کردید یا بدتر از آن ، اگر سلفون وجود نداشت به این معناست که در مقابل یک عطر تقلبی قرار دارید.

برای اطمینان خاطر شما ، ما تضمین می کنیم که تمام عطرهای ما 100٪ اصل هستند و ما با بهترین مارک های موجود در این بخش کار می کنیم تا ایمنی و رضایت شما را تضمین کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

چارت سازمانی چیست؟

تعریف چارت سازمانی یا "چارت سازمانی" چارتی است که سلسله مراتب گزارش یا روابط را نشان می دهد. بیشترین کاربرد چارت سازمانی نشان دادن ساختار یک کسب و کار ، دولت یا سازمان دیگر است.

چارتهای سازمانی کاربردهای گوناگونی دارند و می توان آنها را به روش های مختلف ساختار بندی کرد. آنها ممکن است به عنوان یک ابزار مدیریتی ، برای اهداف برنامه ریزی ، یا به عنوان یک فهرست پرسنل ، برای مثال استفاده شوند. شاید سازمان شما به شیوه "فرمان و کنترل" عمل نکند ، بلکه در عوض به تیم ها متکی است.

در اینجا چند ایده و مثال وجود دارد که به شما کمک می کند چارت سازمانی کاملی را برای نیازهای خود طراحی کنید.

به صورت آنلاین چارت سازمان خود را بسازید

نحوه استفاده از چارت سازمانی

چارت سازمانی چیست ؟ چارتهای سازمانی از جهات مختلف مفید هستند. در اینجا چند روش وجود دارد که شرکت یا گروه شما می تواند از چارت سازمانی بهره مند شود.

  • مسئولیت های کاری و گزارش روابط را نشان دهید.
  • به رهبری اجازه دهید تا رشد یا تغییر را به طور مثرتری مدیریت کند.
  • به کارکنان اجازه دهید تا درک کنند که چگونه کار آنها با طرح کلی سازمان مطابقت دارد.
  • بهبود خطوط ارتباطی
  • یک فهرست راهنمای کارمندان بصری ایجاد کنید.
  • ارائه انواع دیگر اطلاعات ، مانند ساختارهای نهاد تجاری و سلسله مراتب داده ها.
  • نوع چارت سازمانی که ایجاد می کنید باید نشان دهنده فلسفه مدیریت و ساختار سازمانی شرکت شما باشد.

چهار نوع اساسی از چارتهای سازمانی وجود دارد:

  • عملکردی بالا به پایین
  • ساختار تقسیم بندی
  • چارت سازمانی ماتریکس
  • چارت سازمانی مسطح
  • درباره انواع چارتهای سازمانی بیشتر بدانید.

نکاتی در مورد ساخت چارتهای سازمانی

ایجاد انواع چارت سازمانی کاملاً قالب بندی شده و با ظاهر حرفه ای به مهارت خاصی نیاز ندارد ، اما همچنین به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. در اینجا 10 نکته مفید برای ایجاد یک چارت سازمانی کامل وجود دارد.

نحوه ایجاد چارت سازمانی

ما معمولاً به چارت سازمانی با ساختار نسبتاً سفت و سخت از بالا به پایین فکر می کنیم. در اینجا فرمت یک چارت سازمانی سه سطح اساسی است.

چارت سازمانی ساده

اما همانطور که کت و شلوار تجاری یک اندازه برای همه مناسب نیست ، همین را می توان در مورد چارت سازمانی نیز گفت. شما می خواهید یک چارت سازمانی را متناسب با نیازهای سازمان خود تنظیم کنید. عوامل زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. چه نوع اطلاعاتی باید در هر جعبه گنجانده شود؟ آیا چارت باید از بالا به پایین یا در جهت دیگری جریان یابد؟ اگر افرادی با نقش های متعدد وجود داشته باشند چطور؟

پاسخ به این س andالات و سایر س questionsالات به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که چگونه یک چارت سازمانی متناسب با موقعیت منحصر به فرد خود ایجاد کنید.

منابع اضافی چارت سازمان

ویدئو: نحوه ایجاد چارت سازمانی با SmartDraw

این ویدئوی اطلاعاتی مروری کوتاه بر نحوه شروع ساختن چارت سازمانی با SmartDraw ارائه می دهد. با شروع با قالب چارت org ، این ویدیو شما را با اصول اولیه ایجاد چارت سازمانی SmartDraw آشنا می کند. در کمتر از چهار دقیقه ، به شما نشان می دهد که چگونه یک چارت سازمانی بسازید که به نظر حرفه ای تولید می شود.

ویدئو چارت سازمان

استفاده از Org Charts Online

فراتر از چارت سازمانی چاپ شده بروید. چارتهای سازمانی آنلاین تعاملی هستند. آنها به شما اجازه ایجاد پیوندهای دیگر اطلاعات و منابع را می دهند. آنها به راحتی در داخل یا خارج از سازمان شما به اشتراک گذاشته و توزیع می شوند. به علاوه ، یک چارت سازمانی آنلاین نیازی به چاپ مجدد و توزیع مجدد ندارد ، بنابراین به روز نگه داشتن آن بسیار ساده تر است.

Org Charts و Microsoft Office®

بیش از 90 درصد سازمانها مایکروسافت آفیس را به کارگران خود عرضه می کنند. بسیاری سعی می کنند با استفاده از Smart Art یک چارت سازمانی بسازند و آن را خسته کننده می دانند. خوشبختانه SmartDraw به راحتی با مجموعه Microsoft Office® و همچنین سایر سرویس های محبوب مانند Dropbox® ، Google Drive and و OneDrive® ادغام می شود. نه تنها ایجاد چارت سازمانی در SmartDraw آسان تر است ، بلکه یاد بگیرید که چگونه انتقال یک چارت سازمانی ایجاد شده در SmartDraw به هر محصول Microsoft Office® آسان است.

ایجاد یک چارت سازمانی از داده های وارد شده

شاید ساده ترین راه برای ایجاد یک چارت سازمانی این باشد که آن را به صورت خودکار از یک فایل داده که همه کارکنان و افرادی را که به آنها گزارش می دهند ، لیست کند. در اینجا نحوه کار را بیاموزید.

نمونه چارتهای سازمانی

بهترین راه برای درک چارتهای سازمانی ، مشاهده نمونه هایی از چارتهای سازمانی است.

الگوهای چارت Org می توانند نقطه شروع خوبی برای ساختن چارت سازمانی به شما بدهند. مرور و ویرایش الگوهای چارت محبوب org.

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

در هنگام خرید یخچال جدید فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود از جمله پیکربندی ، ظرفیت ، ویژگی ها و پایان کار. این راهنمای خرید یخچال و فریزر به شما کمک می کند تا بهترین نوع یخچال را برای خانه خود بر اساس عواملی که برای شما مهم است انتخاب کنید.

یخچال ایرانی چه مارکی خوبه ؟

در مراحل زیر نکات  مهم در مورد راهنمای خرید یخچال را بررسی کنید.

1. قبل از خرید یخچال جدید ، فضای آشپزخانه و چیدمان آن را در نظر بگیرید

2. سبک و پیکربندی یخچال خود را انتخاب کنید

3. ظرفیت یخچال و گزینه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید

4- به دنبال ویژگی های یخچال مورد استفاده خود باشید

5. رنگ یخچال مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمام کنید

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟

1. قبل از خرید یخچال جدید ، فضای آشپزخانه و چیدمان آن را در نظر بگیرید

زمان خرید گرانترین یخچال باید از فضای آشپزخانه به خوبی استفاده کند. قبل از خرید ، از اندازه گیری نوار استفاده کنید تا ابعاد دقیق یخچال جدید خود را بدست آورید. حتماً اطلاعات زیر را در دسترس داشته باشید:

اندازه گیری عرض ، ارتفاع و عمق فضایی که یخچال جدید شما در آن نصب می شود.

مقدار فضای مورد نیاز برای باز کردن درها و کشوهای یخچال به راحتی.

فاصله از یخچال تا جزایر آشپزخانه مجاور.

این راهنمای خرید گرانترین یخچال و فریزر شما را در تمام مراحل راهنمایی می کند.

همچنین می خواهید این موضوع را بررسی کنید که یخچال با عمق استاندارد یا ضد یخچال می خواهید. یخچالهای با عمق استاندارد بیشتر در مقابل پیشخوانهای شما قرار می گیرند ، در حالی که گزینه های ضد عمق در هر سبک تقریباً سرحال هستند. سوال بیشتری دارید؟ درباره یخچال های با عمق استاندارد و ضد عمق بیشتر بدانید.

2. سبک و پیکربندی یخچال خود را انتخاب کنید

کدام مارک یخچال بهتر است ؟ وسایل تازه و یخ زده مورد علاقه خود را دقیقاً همانطور که دوست دارید با سبک و پیکربندی مناسب یخچال برای خانواده خود سازماندهی و ذخیره کنید. در مورد یخچالهای درب ایرانی به سبک انبار ، یخچالهای کنار هم و براق ، یخچالهای فریزر بالا یا پایین کلاسیک یا مدلهای تخصصی یخچال زیر کنتراست برای یافتن تناسب مناسب بیشتر بدانید.

یخچال ایرانی چی خوبه

یخچال های درب ایرانی مواد غذایی یخچالی را در سطح چشم و مواد فریزر در زیر قرار می دهند. طرح استاندارد درب ایرانی دارای دو در است که به یک محفظه یخچال در قسمت بالا باز می شود ، به علاوه یک کشوی فریزر عمیق تر در پایین.

اگر خانه یا بچه شلوغی دارید ، گزینه هایی با درهای اضافی را در نظر بگیرید که به شما امکان دسترسی آسان به کشوهای خارجی را می دهد ، مانند این مدل یخچال 4 درب از مارک Whirlpool. میان وعده ها در جایی ذخیره می شوند که بتوانید بدون باز کردن درهای اصلی به آنها دسترسی پیدا کنید.

یخچال ایرانی چه مارکی خوبه ؟ یخچال های درب ایرانی گزینه رده بالاتری هستند زیرا معمولاً بیشترین ویژگی را دارند. یخچال های درب ایرانی Whirlpoolir اغلب ارائه می دهند:

دستگاه های پخش کننده آب ، یخ سازهای تک و دوتایی و خنک کننده دوتایی.

فضای ذخیره سازی تخصصی مانند کشوهای قابل تنظیم ، قفسه های کشویی برای وسایل بلندتر و ذخیره سازی فریزر سازمان یافته.

فضای کافی برای وسایل عریضتر مانند ظرف و جعبه های پیتزا.

چرخش قابل مقایسه درب در کنار هم عرض با همان عرض.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه؟

یخچال های ساید بای ساید فریزر را در سمت چپ و یخچال را در سمت راست قرار می دهند. با دسترسی آسان به هر دو طرف و انتخاب همان ویژگی های موجود در یخچال های درب ایرانی ، از ویژگی های این کلاسیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویژگی های عملکردی مانند تردهای کنترل شده با رطوبت برای ایجاد محیط ایده آل میوه و سبزیجات.
  • ذخیره سازی تخصصی مانند قوطی های قوطی برای سازماندهی نوشابه.
  • ظرفیت قابل استفاده فراوان.
  • یخ ساز صرفه جویی در فضا و آب روی درب فریزر.
  • اتاق چرخش درب اغلب کمتر از مدل های فریزر بالا با همان عرض است.

 

در یخچال توکار ایرانی یک درب قرار دارد که دسترسی به فریزر را آسان می کند.

یخچال فریزرهای پایین فریزر دارای یک یخچال تک درب در بالا و یک کشوی فریزر عمیق تر در زیر هستند - مانند درب ایرانی.   محفظه یخچال در این مدل ها بیشتر قابل دسترسی است.

هر دو مدل فریزر بالا و پایین دارای ویژگی های سبک تری هستند و اندازه آنها کوچکتر از مدل های درب و ساید بای ساید ایرانی است. اگر قدردانی کنید:

عرض های باریکتر برای فضاهای کوچک ، با ظرفیت مناسب برای اندازه.

نصب در فضاهای بدون اتصال آب ، از آنجا که دستگاه های پخش کننده یخ و آب معمولاً کمتر دیده می شوند.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه

یخچال فریزر Undercounter یک گزینه محبوب برای ذخیره مواد غذایی و نوشیدنی است. آنها اغلب با درهای برگشت پذیر ، مناطق تحت کنترل دما و قفسه های ضد ریزش در دسترس هستند.

نوشیدنی ها و مراکز شراب یخچالهای کم مصرف هستند که برای ذخیره آبجو و شراب در دمای مناسب طراحی شده اند. آنها همچنین می توانند به عنوان یخچال ثانویه نوشابه و آب کار کنند.

در مورد انواع مختلف یخچال و فریزر بیشتر بدانید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

داشبورد های مدیریتی یا صفحه کنترل مجموعه ای از معیارهای جمع آوری شده است که به عنوان مثال اطلاعاتی مانند سرعت ، دور در دقیقه ، میزان سوخت و سایر موارد را برای خلبان هواپیما یا ماشین مسابقه فراهم می کند. معمولاً یک داشبورد مدیریتی به گونه ای سازماندهی شده است که شما می توانید هرچه بیشتر اطلاعات را به وضوح مشاهده کنید.

بنابراین ، خلبانان می توانند سریع تصمیم بگیرند ، بدون اینکه چشم خود را از باند یا افق طولانی مدت بردارند.

این رابطه در هنگام بررسی مدیر شرکت بسیار واضح است.

آنها ضمن حفظ کنترل عملیاتی روزمره ، باید از آنچه در تجارت اتفاق می افتد آگاه باشند. این به آنها اجازه می دهد تا به سرعت تصمیمات تاکتیکی بگیرند ، و با اطلاعات معتبر آماده تصمیم گیری های استراتژیک شوند.

بنابراین ، برای پاسخ به سوال:

داشبورد مدیریتی چیست؟

 این یک ارائه بصری و قابل فهم است که شاخص های اصلی عملکرد یا KPI را نشان می دهد که یک سازمان تعریف می کند تا ارزیابی کند آیا عملکرد خود برای رسیدن به اهداف تجاری خود رو به راه است.

نحوه ایجاد داشبورد مدیریت در HEFLO

اما دانستن پاسخ "داشبورد مدیریتی چیست" اگر نمی دانید از چه شاخص هایی استفاده کنید و چگونه از داشبورد مدیریت برای مدیریت کسب و کار خود به قاطعانه ترین روش استفاده کنید ، فایده ای ندارد.

اکنون که پاسخ ما را در مورد " داشبورد مدیریت چیست " دانستید ، سایر اطلاعات مهم در مورد آنها را بررسی کنید.

همچنین نگاه کنید به: فرایند تصمیم گیری تجاری: منطقی و شهودی

داشبورد در مدیریت بازرگانی چیست و چگونه باید از آنها استفاده کرد؟

همانطور که مشاهده کردید ، داشبورد مدیریت نمودار است که مهمترین اطلاعاتی را که مدیر و تیم برای تصمیم گیری باید بدانند خلاصه می کند.

اما چگونه می توان اطلاعاتی را در داشبورد مدیریت گنجانید؟

انتخاب شاخص های داشبورد مدیریتی خود:

زنجیره فرآیند خود را تجزیه و تحلیل کنید و مناطقی را که به کسب و کار شما ارزش افزوده می دهند ، شناسایی کنید. که بدان معنی است ، کسانی که ارزش ادراک شده بیشتری را به مشتری نهایی ارائه می دهند.

تنظیم KPI برای فرایندهایی که مربوط به تجارت شما نیستند ، تنها داشبورد مدیریت شما را پر از اطلاعات می کند که چیزی به تصمیم گیری نمی افزاید.

نرم افزار داشبورد مدیریتی

عامل مهم دیگر: اندازه گیری KPI ها باید آسان باشد و امکان خطاهای کالیبراسیون وجود ندارد.

اگر این اتفاق بیفتد ، حتی اگر داده ها مرتبط باشند ، غیر قابل اعتماد هستند.

KPI باید توسط اعدادی نشان داده شود ، به نام شاخص ها ، که تفسیر آنها توسط کل تیم ساده است.

سرانجام ، می توان KPI هایی را تعیین کرد که نتایج را نشان می دهند و سایر مواردی را نشان می دهد که اگر در مسیر صحیح قرار دارید. به اینها شاخص های روند گفته می شود.

به عنوان مثال: ارزش فروش ماهانه یک نتیجه را اندازه گیری می کند و می تواند تعیین کند که آیا عملکرد در پایان دوره خوب بوده است.

تعداد نقل قول های فروش درخواستی شاخصی است که می تواند به پیش بینی خوب بودن فروش قبل از پایان دوره کمک کند.

بخاطر بسپار: داشبورد های مدیریت تصویری از وضعیت شرکت شما در آن زمان نشان می دهد. شما باید با مقایسه دو نوع KPI ذکر شده در بالا ، آن را درست تفسیر کنید تا از نتایج آینده ایده بگیرید.

روش تعیین اهداف تجاری و اهداف OKR می تواند از استفاده از داشبورد مدیریت بسیار سود ببرد.

بهترین روش هنگام استفاده از داشبوردهای مدیریتی

داشبورد مدیریت باید حاوی اطلاعات کافی باشد ، اما نه خیلی زیاد ، تا مانع دید کارآمد نشود.

بسیار مهم است که بدانید چگونه گرافیک مناسب را برای نمایش بصری مناسب هر شاخص ، به بصری ترین شکل ممکن انتخاب کنید.

رنگ ها عنصر دیگری است که می تواند کمک زیادی کند ، اما شما باید مراقب باشید که کنتراست بیش از حد نباشد.

برخی از شاخص های داشبورد مدیریتی ، با اطلاعات استراتژیک و محرمانه ، باید به بالاترین سطح مدیریت محدود شوید.

می توانید اطلاعات تاکتیکی را با تیم ها و اعضای تیم آنها به اشتراک بگذارید. این معمولاً شامل BPM ، اتوماسیون بازاریابی و نرم افزارهای مدیریت تیم است.

سرانجام ، بسیاری از سازمانها داشبوردهای مدیریتی با شاخص عملکرد عملیاتی را به کل تیم در مانیتورهای بزرگ نشان می دهند. به عنوان مثال این یک عادت بسیار معمول در تیم های پشتیبانی مشتری و بازاریابی تلفنی است.

بررسی کنید: کنترل فرآیند تجارت: همکاری داخلی را ارتقا دهید

هنگام تعریف بهترین شاخص های عملکرد فرآیند برای یک داشبورد مدیریتی ، یک ابزار مدل سازی BPM می تواند به شما کمک کند درک کنید که فرایندهای اصلی در کسب و کار شما چیست و چه شاخص هایی را برای هر یک از آنها انتخاب کنید.

با استفاده از نرم افزار داشبورد مدیریتی HEFLO ، می توانید این کار را سریع ، کارآمد و بصری انجام دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()